Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen. Mitä mies on kertonut vaimostaan?

Vierailija
14.09.2015 |

Olin itse jonkin aikaa toinen nainen ja tavatessamme mies kertoi vaimostaan, joka ei anna seksiä, on väkivaltainen, kyttää, tutkii puhelimen ja taskut jne. Tunsin tuohon aikaan sääliä miestä kohtaan. Meillä oli vuosia toimiva suhde, joka sittemmin päättyi siihen, että mies piti kuukausia salasuhdetta eli historia toisti itseään. Meillä ei ollut väkivaltaa, pihtausta ja en edes kännyköitä tai taskuja tarkistanut. (mielestäni ala-arvoista).  Ystäväni on naimisissa miehen kanssa, joka pettänyt pari kertaa. Ystäväni sai kuulla miehen rakastajattarelta, että  mies oli kertonut ystäväni olevan väkivaltainen ja seksiä puuttuu. 

Nämäkö ovat fraaseja, joita ukkomiehet viljelee.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:15"]

Ei mitään. Että heillä ei ole paljon seksiä ja että nainen ei ole kaunis. Mutta mies on sanonut olevansa tyytyväinen ja onnellinen.

[/quote]

Miten joku nainen suostuu höylättäväksi miehen kanssa, joka panee kotona vaimoaankin. Mies valehtelee moneen suuntaan.

[/quote]

Miten se multa on pois vaikka vaimoaan paneekin? En mä sitä omakseni haluaisi muutenkaan. 

Vierailija
102/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies puhuu vain ikäviä asioita vaimostaan, niin mikä on miehen oma osuus suhteen huonouteen? Käväiseekö edes mielessä, että kakkossuhteen ylläpitäminen heijastuu siihen vaimoonkin? Kun kaikki myönteinen huomio ja hellyys menee kakkosnaiselle, niin onko ihmekään, jos vaimo on jollain tapaa muuttunut. Itselleni kävi juurikin näin, että mies oli rinnakkaissuhteessa kuukausia ja ihmettelin seksin vähyyttä meillä, samoin miehen äreyttä. Siinä vaiheessa kun kakkosnaisen olemassa olo selvisi, alkoi mies syytellä minun muuttuneen ja olleen eri ihminen kuin mihin tutustui. Eli viat laitettiin minun päälleni. Jälkikäteen ajateltuna voin miehestä sanoa, että hyvin heikko mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:14"]

Mies puhuu ihan kunnioittavasti vaimostaan. Ei hauku eikä moiti. Ei suostu minkään laisiin vertailuihin minun ja vaimonsa välillä. Ja sekös minua vituttaa!!!

Onko tuo viesti minulle, että mies ei aio erota ikinä? Negatiiviset jutut antaisivat minulle toivoa. Tiedän, typerää ajatella noin... Toisaalta arvostankin miestä tuon vuoksi.

[/quote]

Arvostat miestä, joka pettää vaimoaan.

[/quote]

Pettämistä en arvosta. Mutta jossain määrin sitä, että ei mollaa vaimoaan. Ehkä hän ei kerro minustakaan mitään nyt eikä myöhemmin, jos ja kun tiemme eroavat.

Ällöttäviä miehet, jotka haukkuvat naisen, jopa nykyisen existä puhumattakaan, löysäpilluiseksi roikkuperseeksi joka on tyhmä kuin saapas. Tuntuu, että enemmistö pöksyihin pyrkijöistä on tällaisia. Eipä kannata juuri uskoa jos mies kehuu mun pebaa, rintoja tai kasvoja hyvännäköisiksi. Seuraavalla muijalle tollanen haukkuu minut iljetykseksi ja ihmettelee, mitä oikein näki mussa.

Vierailija
104/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:15"]

Ei mitään. Että heillä ei ole paljon seksiä ja että nainen ei ole kaunis. Mutta mies on sanonut olevansa tyytyväinen ja onnellinen.

[/quote]

Miten joku nainen suostuu höylättäväksi miehen kanssa, joka panee kotona vaimoaankin. Mies valehtelee moneen suuntaan.
[/quote]
Ei se mulle valehtele. Ja sinkutkin höyläilee sinne tänne, minäkin toisinaan, huom! Kyse on vain seksisuhteesta.
[/quote]

Mistä tiedät ettei hän valehtele sinulle? Mun entinen säätö kertoi minulle, että vaimon kanssa on seksiä muutaman kerran vuodessa. Totuus oli muutaman kerran viikossa. Tämän tunnusti parin vuoden seksisuhteen jälkeen, kun erinäisten juttujen takia aloin kyselemään tarkemmin.

Vierailija
105/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle sanoi, että seksi ja läheisyys puuttuu suhteesta kokonaan. Muuta ei olla avovaimosta ikinä puhuttu. Sanoi myös, että kohta tulee ero ja erohan erohan siitä tuli. En silti odota mitään ihmeellisyyksiä tältä meidän suhteelta, joka perustuu seksiin. Olen myös sanonut, että heti saa lähteä, jos siltä tuntuu. Ainakin vielä on kovasti halunnut nähdä, jatkosta en tiedä.

Vierailija
106/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu pääasiallisesti vain hyvää vaimostaan. Vaimo kuulostaa hyvältä vaimolta. Täydelliseltä tälle miehelle. Ei taida ymmärtää, kuinka hyvä onni hänellä on käynyt.

En halua parisuhdetta tämän miehen kanssa.

Vierailija
107/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, ettei näe vähäpukeisia naisia kuin Anttilan postimyyntikuvastoista. Ja seksiä ei saa juuri lainkaan. Myöhemmin kuitenkin ilmeni, että seksiä oli ollut raskauksien loppuun saakka ja seksi parantunut lasten saamisen myötä. Ja että vaimo halusi aina aamuseksiä. Kehuo myös, kuinka vaimosta lähtee ääntä petipuuhissa ja että sivusuhteen naiset saavat helposti hänen kanssaan orgasmeja koskematta alapäähän. Testosteronitaso näköjään sotkenut loogisen ajattelukyvyn. Ja en tod. ole tekemisissä tuon kanssa enää.

Vierailija
108/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:01"]Vastakysymys: ettekö ihmettele nykyaikana, jolloin ero on niin tavallinen, jopa arkinen asia, kun emme elä mitään 50-lukua, miksi mies pysyisi muka liitossa väkivaltaisen, kyttäävän, puhelinta tutkivan raivopään kanssa? [/quote] Yhteiset lapset, taloudelliset syyt...

[/quote]

En usko, että nykyään kovinkaan moni jää edes taloudellisessa mielessä toimimattomaan suhteeseen. Ja lsten takia nimenomaan kannattaa mieluummin asua eri osoitteissa, jos parisuhde on toimimaton .Lapset nääs tajuavat asioita ihan liian paljon.

Vierailija
109/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:01"]

Vastakysymys: ettekö ihmettele nykyaikana, jolloin ero on niin tavallinen, jopa arkinen asia, kun emme elä mitään 50-lukua, miksi mies pysyisi muka liitossa väkivaltaisen, kyttäävän, puhelinta tutkivan raivopään kanssa?

[/quote]

Kysiyn tuota aikanaan, sillä ihmettelin suuresti, kun mies kertoi vaimon käyvän käsiksi, purevan ja henkinen väkivalta toistuvaa. Vastaus oli, että on riippuvainen vaimostaan. Myöhemmin selvisi, että mies pettänyt kymmenkunta kertaa eri naisten kanssa, mutta vaimo antanut aina anteeksi. Kyse taisi olla enemmän taloudellisesta riippuvuudesta, tiedä häntä. Kuvio tuntui jotenkin sekavalta. Onneksi en tuon miehen (jonka yksi rakastajatar olin) kanssa koskaan päätynyt edes avoliittoon. Tapasin tuon naisen muutaman kerran eri yhteyksissä ja hän vaikutti hyvin asialliselta ihmiseltä. Työskentelee johtavassa asemassa ja on arvostettu siinä. Ehkä mies olikin reppana, joka ei pärjännyt vahvan naisen rinnalla, vaan haki hyväksyntää meiltä heikommilta naisilta. Tätä nykyä miehellä joku hyväntahtoinen baariruusu asuinkumppanina. Mutta kaikkea hyvää heille, aidosti.

[/quote]

jep tunnen tyypin. Ajelee vaimon mersulla ja veneilee vaimon maksamalla paatilla. Järjestelee kavereille ulkomaanmatkoja ja on niin äijää että. Tienaa n. 20t vuosi, hoitoalalla. Reissuilla pätee ja hakee naisilta huomiota. Kotona niin lutuinen että. Eipä siinä, tämän lisäksi on pahimman laatuinen juoruämmä, naisista ei löydy vertaa. Huhuh rassua, toivottavasti herää ja lähtee kehittämään itseään jollain tapaa, raskasta varmaan elämänsä on.

Vierailija
110/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:52"]

Mies puhuu pääasiallisesti vain hyvää vaimostaan. Vaimo kuulostaa hyvältä vaimolta. Täydelliseltä tälle miehelle. Ei taida ymmärtää, kuinka hyvä onni hänellä on käynyt. En halua parisuhdetta tämän miehen kanssa.

[/quote]

Toimit oikein, kun et ala suhteeseen varatun kanssa. Tekisit vain itsesi onnettomaksi. Alussa voi olla ihanaa ja hyvää, mutta ajatteleva ihminen kantaa syyllisyyttä loppuiän, jos aloittaa suhteen väärältä alustalta.

Vierailija
111/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:01"]

klo[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 08:01"]

Vastakysymys: ettekö ihmettele nykyaikana, jolloin ero on niin tavallinen, jopa arkinen asia, kun emme elä mitään 50-lukua, miksi mies pysyisi muka liitossa väkivaltaisen, kyttäävän, puhelinta tutkivan raivopään kanssa?

[/quote]

Kysiyn tuota aikanaan, sillä ihmettelin suuresti, kun mies kertoi vaimon käyvän käsiksi, purevan ja henkinen väkivalta toistuvaa. Vastaus oli, että on riippuvainen vaimostaan. Myöhemmin selvisi, että mies pettänyt kymmenkunta kertaa eri naisten kanssa, mutta vaimo antanut aina anteeksi. Kyse taisi olla enemmän taloudellisesta riippuvuudesta, tiedä häntä. Kuvio tuntui jotenkin sekavalta. Onneksi en tuon miehen (jonka yksi rakastajatar olin) kanssa koskaan päätynyt edes avoliittoon. Tapasin tuon naisen muutaman kerran eri yhteyksissä ja hän vaikutti hyvin asialliselta ihmiseltä. Työskentelee johtavassa asemassa ja on arvostettu siinä. Ehkä mies olikin reppana, joka ei pärjännyt vahvan naisen rinnalla, vaan haki hyväksyntää meiltä heikommilta naisilta. Tätä nykyä miehellä joku hyväntahtoinen baariruusu asuinkumppanina. Mutta kaikkea hyvää heille, aidosti.

[/quote]

jep tunnen tyypin. Ajelee vaimon mersulla ja veneilee vaimon maksamalla paatilla. Järjestelee kavereille ulkomaanmatkoja ja on niin äijää että. Tienaa n. 20t vuosi, hoitoalalla. Reissuilla pätee ja hakee naisilta huomiota. Kotona niin lutuinen että. Eipä siinä, tämän lisäksi on pahimman laatuinen juoruämmä, naisista ei löydy vertaa. Huhuh rassua, toivottavasti herää ja lähtee kehittämään itseään jollain tapaa, raskasta varmaan elämänsä on.

[/quote]

Tiedän myös vatsaavan tapauksen. Vaimo elättää, suo kaiken pettämisen anteeksi. Välillä tuo vaimo itkee mulle elämäänsä.

Vierailija
112/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu tosi kauniistu vaimostaan. Että miten hyvin pitää kodista huolta, vaihtaa petivaatteet JOKA PÄIVÄ että ihana mennä joka ilta puhtaisiin petivaatteisiin nukkumaan. Ja että rakastavat toisiaan hyvin paljon jne. Meillä on vain seksisuhde, tapailemme n.kerran viikossa.
Vaimonsa kanssa heillä on myös seksiä.

Vierailija
113/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siskoni kanssa viettämässä iltaa ja seuraamme hakeutui ihan ok mies juttelemaan. Oli hyvin kiinnostunut siskostani. Illan aikana selvisi, että mies on varattu, jolloin temperemantiltaan kiivaahko siskoni lähes huusi, että mitä ihmettä kulutat aikaasi ja meidän aikaamme seurassamme, kun vaimo odottaa kotona.

Vierailija
114/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ruma, mustasukkainen, vainoharhainen, vittumainen ja laiska. Mies joutui tekemään kotona kaiken lastenhoidon ja kodinhoidon eteen, vaimo oli pelkkä hyväksikäyttäjä. Jälkeenpäin naurattaa kun en tajunnut, että mieshän vietti ihan kaiken vapaa-ajan mun kanssa, kävi kotonaan vain vaihtamassa puhtaita kalsareita :D Vaimo kävi töissä ja oli illat kotona lasten kanssa.

Ei olisi ollut edes teoriassa mahdollista, että mies teki kotona kaiken, kun ei ollut siellä kotona ikinä läsnä. Mustasukkaisuuteenkin taisi olla aihetta...sain myöhemmin selville että mies hoiteli lisäkseni kahta muuta salarakasta :/

Olin nuori ja sinisilmäinen, enää en alkaisi salarakkaaksi vaikka maksettaisi.

Vierailija
115/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne yleensäkään puhuvat vaimostaan? Mitä puhuttavaa voi olla?

Vierailija
116/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ikinä sanonut mitään pahaa vaimostaan ja olen 99% varma, että pettämiseen hänet ajoi henkisesti sekä fyysisesti raskas työ sekä lapsiarki. Uskoisin, että kotona ei paljoa kahdenkeskistä aikaa löytynyt miehelle ja hänen vaimolleen.

Jotenkin jäi myös fiilis, että mies ei ehkä saa kotona arvostusta ja ne arkiset pienet huomion antamiset puuttuvat. Minulta mies sai huomiota, joten ehkä hän jäi siihen tunteeseen koukkuun… Tiedä häntä. 

Vierailija
117/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä lasten saannin jälkeen ja halut mennyt naiseen joka on sängyssä kuin patja. Mieheni ei voi jättää naista, koska hänellä on mielenterveysongelmia ja mies haluaa lähietäisyydeltä nähdä, ettei lapsille tapahdu mitään naisen masennuksen takia. Ettei nainen esim hukuta tai muuten tapa lapsia.

Aika ikävä tilanne. On selvää että mies ei rakasta naista, lapsiaan kyllä. Kuvista voisin ajatella, että lapsiaan olisi hyvinkin helppo rakastaa kuin omia. Olenkin ehdottanut, että hakisimme huoltajuutta yhdessä, menisimme naimisiin.

Nainen ei tiedä että olemme yhdessä yhä ja hänelle tämä olisi järkytys. Mies on kuitenkin valmis suunnittelemaan lisää eikä hänellä ole tunteita naista kohtaan. Vain minua, seksi on ihanaa kun rakastajana on ripaus pahaa poikaa ja turvallista miestä.

Vierailija
118/128 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin uusio sinkkuna, jotenkin vierasta miehiä, jotka ovat olleet sinkkuna jo 40 vuotta.
Jotain outoa niissä on normaaliin suhteeseen niistä tuskin on toisilla on suunnilleen poikuus tallella toisilla taas on kokoajan montarautaa tulessa.
Minä sanon kokemuksesta että ikisinkkuun sekaantuminen todellakin tuo dramatiikkaa elämään ja sitä en kaipaa.
Olen rauhallinen ja hiljainen en viitisi baareissa pyöriä jatkuvasti. Siksi varatut miehet on niin suloisia ja helppoja, en kyllä ole ketään toiselta ottamassa, lainaan vain.
Jarruja tajuan iskeä jos menee liian vakavaksi, en myös pidä siitä jos mies haukkuu omaa vaimoaan exää saa haukkua, mutta jos vaimoaan toiselle haukkuu, niin parasta pysyä erossa koko äijästä, ne on yleemsä petturiluonteita vaimossa välttämättä edes ole vikaa, tai sitten liitossa on liisn suuret ongelmat.
Luin yhdestä kiinalais kaupungista, jossa sukupuolien suhteet teollisuuden rakenteen takia ovat heittäneet häränpyllyä. Sataa naimaikäistä naista kohden on vain 86 miestä ja nekään kaikki tuskin ovat ihanne miehiä.
Käytännälliset kiinalaiset obat ratkaisseet tämän niin että useampi nainen jakaa saman poikaystävän aivan avoimesti. Oli valokuvia miehistä joilla oli kaksi tyttöystävää, se voisi olla sopiva mutta oli myös kuva miehestä jolla tyttöystäviä oli neljä.
Muslimillakin voi olla neljä vaimoa, mutta en voi ymmärtää että olisi neljä suunnilleen saman ikäistä tyttöystävää, miehen pitäisi olla aika alfa. Nämä naiset muuten tienadivst usein poikaystäviään enemmän ja tukivat heitä rahallisesti.

Vierailija
119/128 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin kokoajan, että miehellä on vaimo, mutta aluksi hän ei puhunut minulle mitään. Suhteemme kesti vajaan vuoden. Sitemmin hän puhui vaikka mitä vaimostaan, hänen vanhemmistaan yms. Mies ei tosin tiennyt, että kyttäsin vaimoa kaikessa mahdollisessa sosiaalisessa mediassa. Minulla ja miehellä meni välit poikki aika katkerasti ja nykyään kaduttaa, että lähdin mukaan tuollaiseen ja säälittää hänen vaimonsa. He ovat edelleen yhdessä ja vaikka tapahtumista on yli vuosi aikaa, niin välillä mietin edelleen, että kerron naiselle tästä...

Vierailija
120/128 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 15:09"]

En nyt varsinaisesti häntä paijaakaan ja olen usein miettinyt miksi mies ei käyttänyt niitä hetkiä, jotka vietti minun kanssani avioliittoonsa panostaen.

Se helppous. Jos vaimon kanssa haluaa seksiä, niin pitää järjestää lastenhoitajat, viedän hänet jonnekin kalliiseen paikkaan syömään ja yleensä vielä ostaa joku kallis lahja. Ovathan tällaiset illat mukavia, mutta ei kukkaro kestä tuollaista elämäntyyliä jatkuvalla syötöllä. Fuckbuddyä ei tarvitse sen enempää "lämmitellä" vaan hän on halukas ja innokas seksiin ihan vain seksin takia.

TÄH? Meillä ainakin seksiä harrastetaan ihan kotona sängyssä/saunassa/suihkussa jne tavallisina arki-iltoina viikonlopuista puhumattakaan. Ei tarvitse järjestää mitään sirkusta saadakseen.. Ja meillä on sentään kolme lasta "rikkomassa kotirauhaa". Eli eiköhän tuollaisessa tilanteessa kannattaisi avata suu ja jutella sen oman vaimon kanssa, ei ihan normaalilta kuulosta...

No kertokaas nyt arvon leidit, että mitä siinä kohtaa tulee tehdä, kun vaimo ilmoittaa, että hänellä ei vain ole mitään haluja. Ei tunne enää mitään tarvetta seksille. Ei tee aloitteita kuin tuollaisen "sirkuksen" jälkeen. On puhuttu ja vaikka kuinka paljon, mutta ei vaikuta tilanteeseen?

Perinteisessä loukussa tässä ollaan. Uudehko itse rakennettu omakoti talo, pari pientä muksua jne. En haluaisi erota koska arki rullaa ja lapset ovat minulle erittäin tärkeitä. Vaimon halut vain ovat kadonneet. Mikä olisi AV-raadin ratkaisu tässä vaiheessa?

Miksi suostut tuollaiseen valtapeliin? Kysehän on siis vaimon puolelta vallankäytöstä, tiedät sen itsekin. Nössö mies kun tekee, mitä vaimo haluaa, kun vähän seksillä juoksuttaa. Hienon mallin annat lapsillesi, onnea vaan tulevaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän