Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kauhein tyyli pukea lapset

Vierailija
03.10.2006 |

Mun mielestä tällainen..

Pojalla vain mustia tai tosi tummia vaatteita, joissa hirviöitä, pääkalloja, liekkejä yms. Vaatteet tosi isot tai pienet ja huonosti istuvat.

Tytöllä vain vaaleanpunaisia ja punaisia vaatteita, usein yhtäaikaa päällä. Paljon printtejä, glitteriä ja prinsessahörselöitä, jopa verkkapuvussa. Myös vääränkokoiset vaatteet.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paras tyyli on antaa lapsen pukea kaapista mitä itse haluaa kunhan ovat vuodenaikaan sopivat.

Vierailija
22/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet " nörttipojat" , eli siis kauluspaitaa, slipoveria. Asiallista ruskeaa, harmaata, tummansinistä ilman mitään kivoja kuvia tai muuta piristystä.

Tytöillä jotenkin hameet ja röyhelöt on yök. Äsken neuvolassa tyttö farkkuhameessa ja sydänkuvioisissa sukkahousuissa...huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukea lapset kuten aikuiset. Mieluiten tuulipuku, toppapuku, verkkarit, kumpparit, lenkkarit, kuomat...

Säähän sopivat peuhuvaatteet ;)

meillä lapset ainakin aktiivista soirttia joten mokkasaappaat ja trendi hapatukset menisi piloille päivässä

Vierailija
24/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja paras tyyli on antaa lapsen pukea kaapista mitä itse haluaa kunhan ovat vuodenaikaan sopivat.

Vierailija
25/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kurkkasin tuonne pojan kaappiin, niin kovin tummilta näyttivät. En ole kauheasti ostanut vaatetta pojalle, kun sai niin ison kasan vaatteita sukulaisen pojalta ja mukana oli näitä Spiderman-printtejä hämähäkinseitteineen... mun mielestä ne ei ole kovin hienoja, mutta pidetään nyt pois eikä tyhjää tuhlailla kun on ehjiä ja hyväkuntoisia muuten.

Vierailija
26/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatteko muitten lapsilla?

Eiköhän kaikilla maailman muilla lapsilla ole rumat vaatteet ja vain omilla kauniit.

Vierailija
27/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tytöillä jotenkin hameet ja röyhelöt on yök. Äsken neuvolassa tyttö farkkuhameessa ja sydänkuvioisissa sukkahousuissa...huoh.

Vierailija
28/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venynyt kaula-aukko ja hihansuut. Kuva puserossa on joku sen ajan piirroselokuvan hitti, esim. pocahontas.

Vierailija
29/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei osaa pukea lapsiaan yhtä kauniisti kuin minä. Kaikki muut ovat aivan oksettavia.

Vierailija
30/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkupoikien pikkukoviksiksi

Vierailija
31/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos printit ja röyhelöt, siniset ja punaiset, mustat, hämähäkit ja pääkallot, retrot, käytetyt, jopa hameet ja sukkahousut on kauheita, niin aika vähän jää valinnanvaraa, ettei olisi kauhea.

Vierailija
32/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä " ällöä" on farkkuhameessa ja sukkahousuissa??? Meillä ainakintyttö tykkää pitää farkkuhametta ja sukkahousujakin, jopa ;)

Vierailija
33/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos printit ja röyhelöt, siniset ja punaiset, mustat, hämähäkit ja pääkallot, retrot, käytetyt, jopa hameet ja sukkahousut on kauheita, niin aika vähän jää valinnanvaraa, ettei olisi kauhea.

Kyse on vain ja ainoastaan nyt siitä, että aikuisten on pakko saada pahoittaa toisten mieli jollain tavalla. Mikäpä sen parempi tapa, kuin kertoa, että lapset ovat todella rumasti puettuja.

Vierailija
34/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että mitä " ällöä" on farkkuhameessa ja sukkahousuissa??? Meillä ainakintyttö tykkää pitää farkkuhametta ja sukkahousujakin, jopa ;)

Vierailija
35/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en itse ostaisi esim. lapselle jotain hämähäkkipaitoja yms. Sellaiset kuitenkin käytetään pois kun on ilmatteeksi saatu, eikä se leikki-ikäisen kanssa ole kotona niin justiinsa, että mitä hänellä on päällä kun sotkee kuitenkin koko ajan.

jos lähdetään johonkin niin katson kyllä että on siistit vaatteet, mutta kavereiden luokse mennessä ei ole niin väliä.

Vierailija
36/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
37/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos noista edellä mainituista kaikki on ällöä, mitä jää jäljelle?

Teettekö itse vaatteet aina?

Vierailija
38/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydänkuviot on aika huonoa makua joka tapauksessa mutta lapsille ne nyt paremmin sopii kuin aikuisille.

Mulle on ihan sama miten kukin lapsensa pukee. Omille on rahapulassa ostettu kirpparilta ja pyydetty sukulaisilta joten ei tosiaan ole varaa kritisoida...

Vierailija
39/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisten ketjujen tarkoitusperät ihmetyttävät mutta kai ne ovat osa " näin päden hyvänä äitinä" -kampanjaa...

Vierailija
40/116 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihmisillä näin voimakkaita mielipiteitä oikeasti tärkeistä asioista.

Vierailija:

Kyse on vain ja ainoastaan nyt siitä, että aikuisten on pakko saada pahoittaa toisten mieli jollain tavalla. Mikäpä sen parempi tapa, kuin kertoa, että lapset ovat todella rumasti puettuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi