G: Kauhein tyyli pukea lapset
Mun mielestä tällainen..
Pojalla vain mustia tai tosi tummia vaatteita, joissa hirviöitä, pääkalloja, liekkejä yms. Vaatteet tosi isot tai pienet ja huonosti istuvat.
Tytöllä vain vaaleanpunaisia ja punaisia vaatteita, usein yhtäaikaa päällä. Paljon printtejä, glitteriä ja prinsessahörselöitä, jopa verkkapuvussa. Myös vääränkokoiset vaatteet.
Kommentit (116)
pienet " nörttipojat" , eli siis kauluspaitaa, slipoveria. Asiallista ruskeaa, harmaata, tummansinistä ilman mitään kivoja kuvia tai muuta piristystä.
Tytöillä jotenkin hameet ja röyhelöt on yök. Äsken neuvolassa tyttö farkkuhameessa ja sydänkuvioisissa sukkahousuissa...huoh.
pukea lapset kuten aikuiset. Mieluiten tuulipuku, toppapuku, verkkarit, kumpparit, lenkkarit, kuomat...
Säähän sopivat peuhuvaatteet ;)
meillä lapset ainakin aktiivista soirttia joten mokkasaappaat ja trendi hapatukset menisi piloille päivässä
Vierailija:
ja paras tyyli on antaa lapsen pukea kaapista mitä itse haluaa kunhan ovat vuodenaikaan sopivat.
ja kun kurkkasin tuonne pojan kaappiin, niin kovin tummilta näyttivät. En ole kauheasti ostanut vaatetta pojalle, kun sai niin ison kasan vaatteita sukulaisen pojalta ja mukana oli näitä Spiderman-printtejä hämähäkinseitteineen... mun mielestä ne ei ole kovin hienoja, mutta pidetään nyt pois eikä tyhjää tuhlailla kun on ehjiä ja hyväkuntoisia muuten.
Vai tarkoitatteko muitten lapsilla?
Eiköhän kaikilla maailman muilla lapsilla ole rumat vaatteet ja vain omilla kauniit.
Vierailija:
Tytöillä jotenkin hameet ja röyhelöt on yök. Äsken neuvolassa tyttö farkkuhameessa ja sydänkuvioisissa sukkahousuissa...huoh.
Venynyt kaula-aukko ja hihansuut. Kuva puserossa on joku sen ajan piirroselokuvan hitti, esim. pocahontas.
Kukaan muu ei osaa pukea lapsiaan yhtä kauniisti kuin minä. Kaikki muut ovat aivan oksettavia.
Jos printit ja röyhelöt, siniset ja punaiset, mustat, hämähäkit ja pääkallot, retrot, käytetyt, jopa hameet ja sukkahousut on kauheita, niin aika vähän jää valinnanvaraa, ettei olisi kauhea.
että mitä " ällöä" on farkkuhameessa ja sukkahousuissa??? Meillä ainakintyttö tykkää pitää farkkuhametta ja sukkahousujakin, jopa ;)
Vierailija:
Jos printit ja röyhelöt, siniset ja punaiset, mustat, hämähäkit ja pääkallot, retrot, käytetyt, jopa hameet ja sukkahousut on kauheita, niin aika vähän jää valinnanvaraa, ettei olisi kauhea.
Kyse on vain ja ainoastaan nyt siitä, että aikuisten on pakko saada pahoittaa toisten mieli jollain tavalla. Mikäpä sen parempi tapa, kuin kertoa, että lapset ovat todella rumasti puettuja.
Vierailija:
että mitä " ällöä" on farkkuhameessa ja sukkahousuissa??? Meillä ainakintyttö tykkää pitää farkkuhametta ja sukkahousujakin, jopa ;)
mutta en itse ostaisi esim. lapselle jotain hämähäkkipaitoja yms. Sellaiset kuitenkin käytetään pois kun on ilmatteeksi saatu, eikä se leikki-ikäisen kanssa ole kotona niin justiinsa, että mitä hänellä on päällä kun sotkee kuitenkin koko ajan.
jos lähdetään johonkin niin katson kyllä että on siistit vaatteet, mutta kavereiden luokse mennessä ei ole niin väliä.
Vierailija:
Ja jos noista edellä mainituista kaikki on ällöä, mitä jää jäljelle?
Teettekö itse vaatteet aina?
sydänkuviot on aika huonoa makua joka tapauksessa mutta lapsille ne nyt paremmin sopii kuin aikuisille.
Mulle on ihan sama miten kukin lapsensa pukee. Omille on rahapulassa ostettu kirpparilta ja pyydetty sukulaisilta joten ei tosiaan ole varaa kritisoida...
tällaisten ketjujen tarkoitusperät ihmetyttävät mutta kai ne ovat osa " näin päden hyvänä äitinä" -kampanjaa...
Olisipa ihmisillä näin voimakkaita mielipiteitä oikeasti tärkeistä asioista.
Vierailija:
Kyse on vain ja ainoastaan nyt siitä, että aikuisten on pakko saada pahoittaa toisten mieli jollain tavalla. Mikäpä sen parempi tapa, kuin kertoa, että lapset ovat todella rumasti puettuja.
ja paras tyyli on antaa lapsen pukea kaapista mitä itse haluaa kunhan ovat vuodenaikaan sopivat.