Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Susta saa joku vielä hyvän miehen."

Vierailija
25.03.2022 |

"Joku muu kuin minä tai mun kaverit."

Kommentit (390)

Vierailija
101/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut. 

Tuossa juuri on pahaa.

Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.

Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.

Mitä niille siis pitäisi sanoa? Jotain loukkaavaa? Se pikkareiden kostuminen on parisuhteessa aika tärkeä asia. Listasi tekijöistä, jotka sen saavat aikaan, on tyypillinen palstamiehen lista, en vaivaudu sitä edes korjaamaan. Minulle riittää, että vastaat, mikä sitten olisi oikea vastaus miehelle, joka on paperilla ok, kohtelias, mukava, mutta jonka kanssa ei voisi kuvitella haluavansa kuin korkeintaan ystävyyttä.

Vierailija
102/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista hoetaan sellaisille, jotka on luonteeltaan tosi hyviä tyyppejä mutta ulkoiselta olemukseltaan liian noloja kävellä vieressä.

Olen antanut pakit parillekin hyvälle tyypille ihan siitä syystä, että heidän ulkonäkönsä ei miellyttänyt minua. Jos mies ei ole haluttava ulkonäöltään, ei se mitään auta että on hyvä tyyppi. Suurin osa ihmisistä muuten on niitä hyviä tyyppejä, kukin omalla tavallaan. Ja ilkeinkin ihminen on omasta mielestään hyvä tyyppi.

Itsehän olen antanut tähän mennessä kaikki pakit siksi, ettei ulkonäkö ole miellyttänyt. Mutta en kyllä ole alkanut selittämään mitään, että sinusta saisi joku toinen vielä hyvän miehen. Jos ulkonäkö on minun mielestäni todella epämiellyttävä, niin epämiellyttävä etten lähde edes yksille treffeille, on hyvin todennäköistä, että moni muu ajattelee kanssani samoin.

Minun taas ei ole mitenkään vaikea kuvitella, että joku toinen pitäisi sellaisesta ulkonäöstä mistä itse en.

Mutta pystynet kuvittelemaan ulkonäön, josta hyvin hyvin harva todennäköisesti syttyy. Ei edes vaadi suurta mielikuvitusta.

Voin kuvitella. Ei vain ole kukaan niin vastenmielisen näköinen koskaan tullut pokaamaan, että uskoisin kaikkien naisten kavahtavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet turvallisesti friend zonella ja pippeli ei ole kipeänä aamulla kuin korkeintaan omasta rääkkäyksestä.

Vierailija
104/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut. 

Tuossa juuri on pahaa.

Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.

Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.

Ja sitten itketään ja hakataan päätä seinään sen kusipäisen pelimiehen kanssa, sille sanotaan että olet ihan täysi mulkku, mutta kun vaan rakastan sinua niin kovasti. Luonnossa on suunnitteluvirhe.

Kuule. On paljon, paljon parempi hakata päätä seinään pelimiehen kanssa ja rakastaa täysillä kuin tuhlata minuuttiakaan puisevan, yhdentekevän, passiivis-aggressiivisen palstamiehen kanssa. Ainut virhe tässä ovat ne miehet, jotka kikattavat sille miten "naisella pikkarit kastuu" kun eivät ymmärrä, että nainen haluaa haluttavan miehen. Jotenkin se on teille liian ahdistava ajatus ja luulette sen riittävän että harjaatte hampaanne ja käytte töissä.

Oikea asenne! Niin kauan kuin annatte pillua, niin se riittää.

Hyvä, nyt voit kertoa saman kitiseville palstamiehille.

Vierailija
105/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Kyllä tämä sanotaan juuri kaltaisellesi naisia vihaavalle katkerolle, jonka epäillään mahdollisesti kostavan saamansa pakit.

Tuo on naisten narratiivi.

Noin on oltava, koska muutenhan miehessä ratkaisisi muukin kuin hyvä sydän ja kiva luonne.

Esimerkiksi ulkonäkö, raha ja asema, kenties jopa luonteenominaisuudet jotka eivät ole paperilla hyveitä.

Ja niinhän ei ole, eihän?

Tottakai ulkonäkö ratkaisee, herääkö kiinnostus. Ei kai kukaan ole mitään muuta väittänytkään? Ja kyllä, rahakin ratkaisee sitten, kun ei enää olla teinejä tai molemmat persaukisia opiskelijoita, joilla on elämä vasta edessäpäin.

Miksi te jankutatte illasta toiseen näin lapsellisia mantroja?

Vierailija
106/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista hoetaan sellaisille, jotka on luonteeltaan tosi hyviä tyyppejä mutta ulkoiselta olemukseltaan liian noloja kävellä vieressä.

Olen antanut pakit parillekin hyvälle tyypille ihan siitä syystä, että heidän ulkonäkönsä ei miellyttänyt minua. Jos mies ei ole haluttava ulkonäöltään, ei se mitään auta että on hyvä tyyppi. Suurin osa ihmisistä muuten on niitä hyviä tyyppejä, kukin omalla tavallaan. Ja ilkeinkin ihminen on omasta mielestään hyvä tyyppi.

Itsehän olen antanut tähän mennessä kaikki pakit siksi, ettei ulkonäkö ole miellyttänyt. Mutta en kyllä ole alkanut selittämään mitään, että sinusta saisi joku toinen vielä hyvän miehen. Jos ulkonäkö on minun mielestäni todella epämiellyttävä, niin epämiellyttävä etten lähde edes yksille treffeille, on hyvin todennäköistä, että moni muu ajattelee kanssani samoin.

Minun taas ei ole mitenkään vaikea kuvitella, että joku toinen pitäisi sellaisesta ulkonäöstä mistä itse en.

Mutta pystynet kuvittelemaan ulkonäön, josta hyvin hyvin harva todennäköisesti syttyy. Ei edes vaadi suurta mielikuvitusta.

Voin kuvitella. Ei vain ole kukaan niin vastenmielisen näköinen koskaan tullut pokaamaan, että uskoisin kaikkien naisten kavahtavan.

Olet siis onnekas. Itsehän vedän näitä puoleeni magneetin lailla.

Vierailija
107/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei joku halua olla sun kanssa ei tarkoita että sussa olis vikaa. Sellainen ajattelu on emoilijoille. Ihmiset on erilaisia ja on aivan eri asia tykätä jostakusta romanttisessa mielessä kuin kaverina - tiedän monta hyvää tyyppiä mutta ei vaan romanttisesti natsaa mulle. Varmasti minäkin olen monelle ihan kiva kaverina mutta sitä jotain kemiaa tai ihan mitä vaan ei parisuhteeseen asti olisi. Outoahan se nyt olis jos joka ikinen nainen/mies haluais?! Ja ei niitä stereotyyppisen "suosittujakaan" kaikki halua!

Vierailija
108/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen aikuinen ihminen tietää, että noin se oikeasti menee. Kun katson ystävieni puolisoita, niin ei ainakaan äkkiseltään tule mieleen yhtäkään sellaista, jota itse pitäisin puoleensavetävänä. Ja pitkäaikainen hyvä miespuolinen ystäväni oli juuri sellainen, jonka kanssa oli hienoa olla kaveri mutta en olisi voinut kuvitellakaan mitään enempää, mutta niin vaan hän niiden vuosien aikana kaatoi useammankin naisen ja seurusteli pitkän tovin ensin yhden naisen kanssa ja sen jälkeen vaihtoi toiseen.

Vierailija
109/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies on parisuhdemarkkinoiden musta pekka, josta aina joku muu saa hyvän miehen.

Vierailija
110/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Mitä niille siis pitäisi sanoa? Jotain loukkaavaa? Se pikkareiden kostuminen on parisuhteessa aika tärkeä asia. Listasi tekijöistä, jotka sen saavat aikaan, on tyypillinen palstamiehen lista, en vaivaudu sitä edes korjaamaan. Minulle riittää, että vastaat, mikä sitten olisi oikea vastaus miehelle, joka on paperilla ok, kohtelias, mukava, mutta jonka kanssa ei voisi kuvitella haluavansa kuin korkeintaan ystävyyttä.

Tämä on muutenkin niin typerää verrata "suosittuihin miehiin" koska kyllähän hekin saavat pakkeja. Heidän ei vain tarvitse katkeroitua niistä pakeista koska aina löytyy joku joka ei anna pakkeja. Sama se on meillä naisillakin, jotka emme ole suosittuja. Ei meitäkään kaikki miehet halua, mutta kyllä joku varmaan huolii..

Vierailija
111/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti on juu tiettyjä tyyppejä luoteenpiirteiltään ja ehkä joo etenkin ulkonäöltään, joita halutaan enemmän ja joilla flaksaa paremmin - mutta aina, AINA on niitä ihmisiä joilla on muitakin prioriteetteja tai jotka syttyy ihan eri asioista kuin "valtaväestö". Sitä en kiellä etteikö semmosia voi olla haastavampi tavata mutta kyllä niitä on, eikä siinä edes tartte olla ruma, kyllä kaikenlaisilla tyypeillä on erilaisia mieltymyksiä asioiden suhteen!

Vierailija
112/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.

Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.

Miksi mietit vieläkin sitä, millainen olit nuorena? En minäkään ollut suosittu, mutta en ole vatvonut sitä enkä koskaan mieti syitä, miksi en ollut.

Olipa tyhmä kysymys. Kyllähän kiusaaminen ja katkerien junttien kateus saattavat jättää pitkätkin arvet. 

Ne eivät valitettavasti aina lähde sontapalstojen viisasteluilla, varsinkaan jos kyseessä on hiiri, jota kukaan ei koskaan huomannut.

Vierailija
113/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Olen tavannut paljon hyviä ja hienoja miehiä. Mutta antanut pakit koska ei vaan olla toisillemme sopivat. Ei se tarkoita etteikö se mies sopisi jollekin toiselle naiselle, ihan kuten itsekin sovin toiselle miehelle. Sitäkö asiaa ei saa sitten sanoa? Pitäisikö vain tylysti sanoa, että et ole kiinnostava mies, heippa?

Pitäisi, koska ei ole mitään syytä miksi siihen pitäisi lisätä "joku toinen saa susta hyvän miehen". Se kuulostaa vain tosi raukkamaiselta peittelyltä niistä syistä miksi hän ei sinulle kelpaa. 

Vierailija
114/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Susta saa joku vielä hyvän miehen."

Tämä viestin todellinen sanoma on: "Et kelpaa minulle, mutta joku hölmömpi/rumempi saattaa huolia sinut." Pallo ikään kuin heitetään jollekin toiselle naiselle ja samalla livetään omasta vastuusta.

Minusta olisi parempi sanoa esimerkiksi: "Olet mukava mies, mutta minulla ei ole sinua kohtaan seurustelun aloittamisen/jatkamisen edellyttämiä tunteita." Tässä vastuu viestistä on itsellä ja se on paljon reilumpaa.

Voitko kertoa: mikä ihmeen vastuu?

Naisen vastuu ottaa kuka tahansa mies, joka on omasta mielestään sen arvoinen?

Vierailija
115/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Olen tavannut paljon hyviä ja hienoja miehiä. Mutta antanut pakit koska ei vaan olla toisillemme sopivat. Ei se tarkoita etteikö se mies sopisi jollekin toiselle naiselle, ihan kuten itsekin sovin toiselle miehelle. Sitäkö asiaa ei saa sitten sanoa? Pitäisikö vain tylysti sanoa, että et ole kiinnostava mies, heippa?

Pitäisi, koska ei ole mitään syytä miksi siihen pitäisi lisätä "joku toinen saa susta hyvän miehen". Se kuulostaa vain tosi raukkamaiselta peittelyltä niistä syistä miksi hän ei sinulle kelpaa. 

Ok, hyvä tietää. Tästä lähtien, naiset, let’s keep it simple. ”En halua sinua. Moido.”

Vierailija
116/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen sanonut noin ystävälleni, johon olen ollut ihastunut, enkä tarkoittanut mitään muuta kuin mitä kirjaimellisesti sanoin. Jos en olisi naimisissa niin veisin hänet heti sänkyyn ja näkisin tulevaisuudenkin hänen kanssaan. Mutta koska en voi näin tehdä, niin voin vain ihailla kuinka mahtava tyyppi hän on ja todeta, että hänestä saa joku hyvän miehen oikeastikin. Ja se nainen on hyvin onnekas.

Vierailija
117/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.

Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.

Miksi mietit vieläkin sitä, millainen olit nuorena? En minäkään ollut suosittu, mutta en ole vatvonut sitä enkä koskaan mieti syitä, miksi en ollut.

Olipa tyhmä kysymys. Kyllähän kiusaaminen ja katkerien junttien kateus saattavat jättää pitkätkin arvet. 

Ne eivät valitettavasti aina lähde sontapalstojen viisasteluilla, varsinkaan jos kyseessä on hiiri, jota kukaan ei koskaan huomannut.

Ne naiset, joita olet tavoitellut, eivät kuitenkaan ole syypäitä lapsuutesi kiusaamiseen.

Vierailija
118/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, hyvä tietää. Tästä lähtien, naiset, let’s keep it simple. ”En halua sinua. Moido.”

On tuollainen töksäyttelykin parempi kuin alentuva valehtelu ja turha selittely. Toinen vaihtoehto on tietysti rehellisyys, mutta se tuntuu olevan ylivoimaiseen vaikeaa naisille.

Vierailija
119/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuollainen töksäyttelykin parempi kuin alentuva valehtelu ja turha selittely. Toinen vaihtoehto on tietysti rehellisyys, mutta se tuntuu olevan ylivoimaiseen vaikeaa naisille.

Niin, rehellisyys tuntuu kelpaavan teille kun se on juuri sitä mitä haluatte kuulla. Minä menen tästedes puhtaasti moido-linjalla. Ei kiinnosta teidän kiukuttelunne.

Vierailija
120/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanpa esimerkiksi pari suosittua tuttuani.

Toinen on myös varsin mukava mies, melko lailla täysosuma aviomiehenä. Noinen on pelimies ja itsekäs narsisti. Molemmat ovat kuitenkin aina oleet suosittuja, on naisia joista valita, ja naisystävät/aviopuolisot ovat olleet suosittuja naisia.

Kummallekaan ei ole koskaan sanottu noin. "Olisit töydellinen mies jollekin naiselle" tms. Ei koskaan. Etkä sanoisi noin Hollywood-mallille tai Elon Muskille.

Ovatko kaikki naiset siten halunneet näitä miehiä? Ei. Kukaan mies ei miellytä kaikkia naisia.

Voimme myös haudata naisten mantran aidosti mukavasti miehestä.

Ainoat miehet joille noin on sanottu, ovat olleet kiltisti käyttäytyviä ja mukavia kaverimiehiä, mutta epäsuosittuja seksuaalis-romanttisessa mielessä. Ja kyllä, syyt löytyvät sektorilta ulkonäkö-ujous-epävarmuus.

"Olisit täydellinen mies jollekin naiselle" on käytännössä lohduttamista kun nainen tajuaa että mies on ihmisenä kiva, mutta miehenä mitättömyys. Leuka pystyyn, ehkä sinäkin jonkun löydät, pysyttele positiivisena ja ole kiva kaveripoika jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi