Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Susta saa joku vielä hyvän miehen."

Vierailija
25.03.2022 |

"Joku muu kuin minä tai mun kaverit."

Kommentit (390)

Vierailija
81/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut. 

Tuossa juuri on pahaa.

Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.

Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.

Ja sitten itketään ja hakataan päätä seinään sen kusipäisen pelimiehen kanssa, sille sanotaan että olet ihan täysi mulkku, mutta kun vaan rakastan sinua niin kovasti. Luonnossa on suunnitteluvirhe.

Kuule. On paljon, paljon parempi hakata päätä seinään pelimiehen kanssa ja rakastaa täysillä kuin tuhlata minuuttiakaan puisevan, yhdentekevän, passiivis-aggressiivisen palstamiehen kanssa. Ainut virhe tässä ovat ne miehet, jotka kikattavat sille miten "naisella pikkarit kastuu" kun eivät ymmärrä, että nainen haluaa haluttavan miehen. Jotenkin se on teille liian ahdistava ajatus ja luulette sen riittävän että harjaatte hampaanne ja käytte töissä.

Tietenkin se on vieras ajatus, tämähän on juuri sitä jengiä joka ei hahmota, että parisuhteissa harrastetaan seksiä.

Vierailija
82/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut. 

Tuossa juuri on pahaa.

Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.

Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.

Miksi ihmeessä edes haluaisit naisen, jos sinulla on noin huono käsitys heistä? Pysy sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Ja sitten itketään ja hakataan päätä seinään sen kusipäisen pelimiehen kanssa, sille sanotaan että olet ihan täysi mulkku, mutta kun vaan rakastan sinua niin kovasti. Luonnossa on suunnitteluvirhe.

Sulla on siis kaikki mulkun pelimiehen huonot ominaisuudet + katkeruus siitä, kun irtopillua tai parisuhdetta ei heru, muttei yhtään pelimiehen hyvää ominaisuutta?

Omassa sairaassa mielessäsi olisit kuitenkin unelmien miesystävä.

Vierailija
84/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Kuule. On paljon, paljon parempi hakata päätä seinään pelimiehen kanssa ja rakastaa täysillä kuin tuhlata minuuttiakaan puisevan, yhdentekevän, passiivis-aggressiivisen palstamiehen kanssa. Ainut virhe tässä ovat ne miehet, jotka kikattavat sille miten "naisella pikkarit kastuu" kun eivät ymmärrä, että nainen haluaa haluttavan miehen. Jotenkin se on teille liian ahdistava ajatus ja luulette sen riittävän että harjaatte hampaanne ja käytte töissä.

Tietenkin se on vieras ajatus, tämähän on juuri sitä jengiä joka ei hahmota, että parisuhteissa harrastetaan seksiä.

Tai sitten eivät vain hahmota sitä, että naiselle seksi ei ole palvelus joka tehdään miehelle. Vaan naisella on aika paljonkin odotuksia seksin suhteen.

Vierailija
85/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla menee vielä ihan hyvin.

Minä olen niin luokaton, että ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa, kun joku tuntematon nainen tulee kertomaan minulle täydellisestä kelpaamattomuudestani naisille noin yleensä.

Joskus nuorempana loukkaannuin, mutta nykyään jaksa juuri välittaa joutavasta märinästä.

Omituista, mutta naiset nyt on.

Vierailija
86/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Tai sitten eivät vain hahmota sitä, että naiselle seksi ei ole palvelus joka tehdään miehelle. Vaan naisella on aika paljonkin odotuksia seksin suhteen.

Totta. Ja kun ne toteutuvat, sitä haluaa lisää. 

Vierailija
87/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis miehelle saa sanoa mitään rohkaisevaa? Pitäisikö olla vaan koppava? Vai antaa pillua koska vain silloin se uskoo sen mitä sanoin? Sitten taas valitetaan että on ollut jakorasia kun on ollut pillu leviänä jokaiselle joka vähänkin lirkuttaa.

Vierailija
88/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista hoetaan sellaisille, jotka on luonteeltaan tosi hyviä tyyppejä mutta ulkoiselta olemukseltaan liian noloja kävellä vieressä.

Olen antanut pakit parillekin hyvälle tyypille ihan siitä syystä, että heidän ulkonäkönsä ei miellyttänyt minua. Jos mies ei ole haluttava ulkonäöltään, ei se mitään auta että on hyvä tyyppi. Suurin osa ihmisistä muuten on niitä hyviä tyyppejä, kukin omalla tavallaan. Ja ilkeinkin ihminen on omasta mielestään hyvä tyyppi.

Vierailija
89/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis miehelle saa sanoa mitään rohkaisevaa? Pitäisikö olla vaan koppava? Vai antaa pillua koska vain silloin se uskoo sen mitä sanoin? Sitten taas valitetaan että on ollut jakorasia kun on ollut pillu leviänä jokaiselle joka vähänkin lirkuttaa.

Nainen nyt vaan tekee näiden sankareiden mielestä kaiken aina väärin. Aina. Ja kaiken. Silloinkin kun ei tee mitään.

🤷‍♀️

Vierailija
90/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista hoetaan sellaisille, jotka on luonteeltaan tosi hyviä tyyppejä mutta ulkoiselta olemukseltaan liian noloja kävellä vieressä.

Olen antanut pakit parillekin hyvälle tyypille ihan siitä syystä, että heidän ulkonäkönsä ei miellyttänyt minua. Jos mies ei ole haluttava ulkonäöltään, ei se mitään auta että on hyvä tyyppi. Suurin osa ihmisistä muuten on niitä hyviä tyyppejä, kukin omalla tavallaan. Ja ilkeinkin ihminen on omasta mielestään hyvä tyyppi.

Itsehän olen antanut tähän mennessä kaikki pakit siksi, ettei ulkonäkö ole miellyttänyt. Mutta en kyllä ole alkanut selittämään mitään, että sinusta saisi joku toinen vielä hyvän miehen. Jos ulkonäkö on minun mielestäni todella epämiellyttävä, niin epämiellyttävä etten lähde edes yksille treffeille, on hyvin todennäköistä, että moni muu ajattelee kanssani samoin.

Vierailija
91/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon pitää aivan rauhallisesti todeta, että "Harvinaisen alentuvaa, kiitoksia ajastanne ja hyvää päivän jatkoa!".

Ei tämä nyt niiin vaikeaa ole.

Ja tuohon pitää rauhallisesti todeta: "Erehdyin. Oletkin passiivis-aggressiivinen kusipää etkä kelpaa kenellekään naiselle. Onnistuit huijaamaan hetken."

"Ensin alentuva ja nyt törkeä. Onko vielä jotain, mitä haluat kertoa itsestäsi?"

Ei tämä edelleenkään ole niin vaikeaa.

Vierailija
92/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon pitää aivan rauhallisesti todeta, että "Harvinaisen alentuvaa, kiitoksia ajastanne ja hyvää päivän jatkoa!".

Ja tuohon pitää rauhallisesti todeta: "Erehdyin. Oletkin passiivis-aggressiivinen kusipää etkä kelpaa kenellekään naiselle. Onnistuit huijaamaan hetken."

"Ensin alentuva ja nyt törkeä. Onko vielä jotain, mitä haluat kertoa itsestäsi?"

Jos olisin miettinyt yhtä kauan kuin sinä, olisin keksinyt nokkelamman vastauksen.

Vierailija
93/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viestin todellinen sanoma on: "Et kelpaa minulle, mutta joku hölmömpi/rumempi saattaa huolia sinut." Pallo ikään kuin heitetään jollekin toiselle naiselle ja samalla livetään omasta vastuusta.

Minusta olisi parempi sanoa esimerkiksi: "Olet mukava mies, mutta minulla ei ole sinua kohtaan seurustelun aloittamisen/jatkamisen edellyttämiä tunteita." Tässä vastuu viestistä on itsellä ja se on paljon reilumpaa.

Vierailija
94/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen antanut tähän mennessä kaikki pakit siksi, ettei ulkonäkö ole miellyttänyt. Mutta en kyllä ole alkanut selittämään mitään, että sinusta saisi joku toinen vielä hyvän miehen. Jos ulkonäkö on minun mielestäni todella epämiellyttävä, niin epämiellyttävä etten lähde edes yksille treffeille, on hyvin todennäköistä, että moni muu ajattelee kanssani samoin.

Minun taas ei ole mitenkään vaikea kuvitella, että joku toinen pitäisi sellaisesta ulkonäöstä mistä itse en.

Vierailija
95/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Olen tavannut paljon hyviä ja hienoja miehiä. Mutta antanut pakit koska ei vaan olla toisillemme sopivat. Ei se tarkoita etteikö se mies sopisi jollekin toiselle naiselle, ihan kuten itsekin sovin toiselle miehelle. Sitäkö asiaa ei saa sitten sanoa? Pitäisikö vain tylysti sanoa, että et ole kiinnostava mies, heippa?

Vierailija
96/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varattuna sanoisin noin aivan jokaiselle miehelle, ihan kohteliaisuutena. Tosi suomalaista, ettei sitäkään osata ottaa vastaan kehuna.

Siis myönnät valehtelevasi ja vielä vaadit että pitäisi valheet ottaa kehuna.

Vierailija
97/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viestin todellinen sanoma on: "Et kelpaa minulle, mutta joku hölmömpi/rumempi saattaa huolia sinut." Pallo ikään kuin heitetään jollekin toiselle naiselle ja samalla livetään omasta vastuusta.

Minusta olisi parempi sanoa esimerkiksi: "Olet mukava mies, mutta minulla ei ole sinua kohtaan seurustelun aloittamisen/jatkamisen edellyttämiä tunteita." Tässä vastuu viestistä on itsellä ja se on paljon reilumpaa.

Voitko kertoa: mikä ihmeen vastuu?

Vierailija
98/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miettinyt yhtä kauan kuin sinä, olisin keksinyt nokkelamman vastauksen.

Olisitko?

Vierailija
99/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun taas ei ole mitenkään vaikea kuvitella, että joku toinen pitäisi sellaisesta ulkonäöstä mistä itse en.

Mutta pystynet kuvittelemaan ulkonäön, josta hyvin hyvin harva todennäköisesti syttyy. Ei edes vaadi suurta mielikuvitusta.

Vierailija
100/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joku saisi sinusta täydellisen miehen"

Suomeksi:

"Olisi hienoa jos sinusta joku tykkäisi koska olet hyvä tyyppi, mutta en usko että kostutat muidenkaan naisten pikkareita"

Tuo ei siis tarkoita vain sitä etei vastaaja tunne vetovoimaa miestä kohtaan. Sytyttäville miehille, vaikka kyseinen nainen ei sattuisi juuri tästä miehestä innostumaan, ei sanota noin. Naiset näkevät onko mies maskuliininen vai ei. Jos on, tuollaista kannustavaa kommenttia ei sanota koska nainen uskoo että tota kai mies naisen löytää.

Tuo on siis kuin kuolinisku miekalla miehen vatsaan, ja kertoo että tämä on todella heikoissa asemissa. Ei kemian tai henkilökohtaisen maun vuoksi, vaan alhaisen tason vuoksi.

Mistä -celopeista tuo on poimittu? Mitä jos miehellä on vaan taipumus joutua friendzonelle seksikkyyden / flirttailutaidon / karisman / hauskuuden / mielenkiintoisen persoonan puutteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän