Ano ja Minna Turtiainen ajelevat Petroskoista Aunukseen ja sieltä Laatokan rantoja Sortavalaan.
Kommentit (118)
Persreikä Turtiainen opettelee vielä kävelemään kahdella jalalla, joten ei pidä henkeään pidättää odotellessa sen busineksia.
Ano, kaikkien Perussuomalaisten sankari.
Varmaan komiaa seutua... onkohan FSB käynyt pystyttämässä potemkinin kulisseja sinne Anon reitin varrelle videota varten?
Kiva kun näyttävät miten noissa persreijissä kaikki kauniit rakennukset on ajalta ennen rys sä läi siä ja sen jälkeen ei ole tehty kuin rapistuvaa neukkukolossia.
Vierailija kirjoitti:
Persreikä Turtiainen opettelee vielä kävelemään kahdella jalalla, joten ei pidä henkeään pidättää odotellessa sen busineksia.
Tämmönen prsut valitsi hallitukseen..... 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Ano, kaikkien Perussuomalaisten sankari.
Persuje protyyppi Vornsen lisäksi.
Ketä oikeasti kiinnosta tän läskinpersupingviinin tekemiset.
Miks meidän pitäis välittää tään maanpetturin jutuista, joka just vähän aikaa sitten uhosi kuinka ottaa rynkyn ja alkaa tappamaan suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan komiaa seutua... onkohan FSB käynyt pystyttämässä potemkinin kulisseja sinne Anon reitin varrelle videota varten?
Koko video on tehty tekoälyllä ja Ano istuu pihisemässä hikikomerossaan Petroskoissa ulosoton suojaosalla.
Vierailija kirjoitti:
Milloin se alkaa hoitelemaan niitä bisneksiä mistä on puhunut jo useamman kuukauden??! Vai pitääkö kesälomat etukäteen ja reissailee? Toivottavasti ei ole mitään pitkänkantaman ohjusta takakontissa. Lupasi näet 18.12 videossaan tarvittaessa sotia suomalaisia vastaan.
Anon bisnekset tuppaa kuseentumaan ja niinpä hänellä on nyt 130 000 ulosotossa ja sopeutumisrahsta jää hänelle kolmekymppiä päivässä. Se, mitä ulosottoviranomainen hänelle suojaosaksi jättää.
Laskekaa percelit itse, miten leviästi sillä elää. Varmaan Venäjällä toistaiseksi huolehditaan siitä, ettei herra senaattorin jääkaapista pääse läski ja voi loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään näistä Anon videoista. Venäjä ja varsinkin Karjala on tosi mielenkiintoista seutua ja Ano ja Minna vaikuttaa mukavilta ihmisiltä. Tietysti pitää muistaa mistä on kysymys Venäjällä.
Joo, just. Ville Haapasalon Venäjä-jutut oli oikeasti hyviä, eivät tämän maansa pettäneen kielitaidottoman ja työttömän pakolaisen.
Vierailija kirjoitti:
On ne oamlla sairaalla tavallaan hauskoja.
Tiedoksi vaan että, kun katotte noita sen videoita Anolle kilahtaa Youtuubilta mainosrahaa tilille.
Oma päätöksenne, minä en anna sille lanttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks meidän pitäis välittää tään maanpetturin jutuista, joka just vähän aikaa sitten uhosi kuinka ottaa rynkyn ja alkaa tappamaan suomalaisia.
Ei niitä tosissaan otetakaan. Ovat kuitenkin omalla sairaalla tavallaan hyvää viihdettä.2
Markku Ruotsila samaan autoon ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan että, kun katotte noita sen videoita Anolle kilahtaa Youtuubilta mainosrahaa tilille.
Oma päätöksenne, minä en anna sille lanttiakaan.
Riippuu katsooko videota ihan loppuun asti. Silloin ei tule niin paljon jos viimeisten sekuntien kohdalla keskeyttää.
Sitä paitsi ei se haittaa jos tuolle kielitaidottomalle ja työttömälle pakolaiselle muutama lantti heltiää. Eipähän tarvitse olla myymässä persettään kadulla kuin joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään näistä Anon videoista. Venäjä ja varsinkin Karjala on tosi mielenkiintoista seutua ja Ano ja Minna vaikuttaa mukavilta ihmisiltä. Tietysti pitää muistaa mistä on kysymys Venäjällä.
Joo, just. Ville Haapasalon Venäjä-jutut oli oikeasti hyviä, eivät tämän maansa pettäneen kielitaidottoman ja työttömän pakolaisen.
Haapasalo oli aito kulttuurilähettiläs ja silloin Venäjällä pidetty. Hyökkäyssodan myötä menetti arvostuksen, kun uskaltautui olemaan pienemmän puolella.
No koti Villellä on aina Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en pitänyt Haapasalon jutuista ollenkaan. Se oli vain tyypillinen matkailuohjelma. Anon videot kuvaa enemmän tavallisia arkisia juttuja. Pahimmat jutut on tietysti sensuroitu.
Haapasalon ohjelmat oli ammattilaisten tekemiä ja kuvasivat Venäjää, suomensukuisia kansoja, Keski-Aasiaa jne. aika hyvin. Anon jutut taas ovat amatöörin tekemään huonoa propagandaa, jotka eivät kuvaa mitään aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne oamlla sairaalla tavallaan hauskoja.
On. Anon elämänkaari on nyt seurannan kohteena, psykologinen koe.
Milloin se alkaa hoitelemaan niitä bisneksiä mistä on puhunut jo useamman kuukauden??! Vai pitääkö kesälomat etukäteen ja reissailee? Toivottavasti ei ole mitään pitkänkantaman ohjusta takakontissa. Lupasi näet 18.12 videossaan tarvittaessa sotia suomalaisia vastaan.