"Susta saa joku vielä hyvän miehen."
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin miesten ilmoituksia ja monella sellainen teksti, että miehestä tulee yököttävä kuva. En ihmettele, että on yksinäisiä miehiä.
Moni mies vaikuttaa myös ilkeältä tekstin perusteella.
Ilmoittavat myös määräävään tyyliin mitä haluavat oikein minä minä tyyppejä. Ei ihme, jos ei kukaan vastaa.
Osa tyyliin määrää, että naisella pitäisi olla samoja harrastuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin miesten ilmoituksia ja monella sellainen teksti, että miehestä tulee yököttävä kuva. En ihmettele, että on yksinäisiä miehiä.
Ilmoittavat myös määräävään tyyliin mitä haluavat oikein minä minä tyyppejä. Ei ihme, jos ei kukaan vastaa.
Osalla on myös lueteltu ulkonäkö vaatimukset naiselle, mitä mulkkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vastaa, koska nämä ovat niitä miehekkään näköisiä miehiä jotka herättävät sinunkin kiinnostuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Itselle tosin ei ole sanottu noin, mutta toisaalta "sinusta saa joku vielä hyvän ystävän" (mutta emme me kuitenkaan ole kavereitasi) on vähän samaa linjaa.
"Sinusta joku koulu saa vielä hyvän opettajan (mutta me nyt satuimme päätymään apulaisreksin vastavalmistuneeseen tyttäreen)."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kehtaavat. Nainen ei koskaan ilmoittaisi hakevansa esimerkiksi pitkää tai raamikasta miestä.
Tuohon pitää aivan rauhallisesti todeta, että "Harvinaisen alentuvaa, kiitoksia ajastanne ja hyvää päivän jatkoa!".
Ei tämä nyt niiin vaikeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vastaa, koska nämä ovat niitä miehekkään näköisiä miehiä jotka herättävät sinunkin kiinnostuksesi.
Ei vastaa, osa heistä luulee olevansa hyvännäköisiä, vaikka ei ole.
En halua miestä joka jyrää naisen mielipiteet täysin.
Avauksessa ei ole mitään sukupuoleen sidonnaista, olen sanonut suunnilleen samalla tavalla kaikille läskeille naisille. Varmasti heistä tulee hyviä tyttöystäviä jollekin miehelle, mitta ei minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kehtaavat. Nainen ei koskaan ilmoittaisi hakevansa esimerkiksi pitkää tai raamikasta miestä.
Ei läheskään kaikki ilmoitakaan.
Mulla on tapana sanoa noin vain hyvin narsistisille miehille, jotka kehuvat itseään ja leveilevät rahalla ja statuksella. Ei jatkoon.
Mulla on tapana sanoa noin kaikille, en halua itselleni ketään, koska viihdyn vapaana.
"Joku saisi sinusta täydellisen miehen"
Suomeksi:
"Olisi hienoa jos sinusta joku tykkäisi koska olet hyvä tyyppi, mutta en usko että kostutat muidenkaan naisten pikkareita"
Tuo ei siis tarkoita vain sitä etei vastaaja tunne vetovoimaa miestä kohtaan. Sytyttäville miehille, vaikka kyseinen nainen ei sattuisi juuri tästä miehestä innostumaan, ei sanota noin. Naiset näkevät onko mies maskuliininen vai ei. Jos on, tuollaista kannustavaa kommenttia ei sanota koska nainen uskoo että tota kai mies naisen löytää.
Tuo on siis kuin kuolinisku miekalla miehen vatsaan, ja kertoo että tämä on todella heikoissa asemissa. Ei kemian tai henkilökohtaisen maun vuoksi, vaan alhaisen tason vuoksi.
Pitäisikö jonkun kanssa ruveta kohteliaisuuttaan olemaan?
Olisiko sitten parempi sanoa: ”olet kuvottava, veikkaan ettet ikinä saa ketään”?
Miehet voivat kirjoittaa ilmoituksiin mitä haluavat, mutta jos ei kukaan vastaa niin turha kitistä
Miehet sanovat tuota samaa, kun tykkäävät oikeasti jännnäjennoista.
Täytyy löytää se yksi jonka kanssa kolahtaa AP, eli älä lannistu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut.
Tuossa juuri on pahaa.
Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.
Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.
Ja sitten itketään ja hakataan päätä seinään sen kusipäisen pelimiehen kanssa, sille sanotaan että olet ihan täysi mulkku, mutta kun vaan rakastan sinua niin kovasti. Luonnossa on suunnitteluvirhe.
Kuule. On paljon, paljon parempi hakata päätä seinään pelimiehen kanssa ja rakastaa täysillä kuin tuhlata minuuttiakaan puisevan, yhdentekevän, passiivis-aggressiivisen palstamiehen kanssa. Ainut virhe tässä ovat ne miehet, jotka kikattavat sille miten "naisella pikkarit kastuu" kun eivät ymmärrä, että nainen haluaa haluttavan miehen. Jotenkin se on teille liian ahdistava ajatus ja luulette sen riittävän että harjaatte hampaanne ja käytte töissä.
Tuollaista hoetaan sellaisille, jotka on luonteeltaan tosi hyviä tyyppejä mutta ulkoiselta olemukseltaan liian noloja kävellä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon pitää aivan rauhallisesti todeta, että "Harvinaisen alentuvaa, kiitoksia ajastanne ja hyvää päivän jatkoa!".
Ei tämä nyt niiin vaikeaa ole.
Ja tuohon pitää rauhallisesti todeta: "Erehdyin. Oletkin passiivis-aggressiivinen kusipää etkä kelpaa kenellekään naiselle. Onnistuit huijaamaan hetken."
Älä pistä sanoja naisen suuhun. Tuolla tavalla et ainakaan saa naista.