Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Susta saa joku vielä hyvän miehen."

Vierailija
25.03.2022 |

"Joku muu kuin minä tai mun kaverit."

Kommentit (390)

Vierailija
141/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen just se kiva mies,kenetkä kaikki naiset haluaa sit vanhempana.heh,nyt näin vanhempana en halua enään ketä tahansa naista.yh:t ei kelpaa,eikä työttömät.luonnehäiriöiset menee mappi ö:hön heti. taitaa olla miesten markkinat keski-iässä,ja olen aika närkki ;)

Vierailija
142/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset eivät ole sanonut tuota minulle. Valehteleva nainen on pohjasakkia. M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Case A. Sinua lähestyy erittäin ujosti kivan oloinen mutta 165cm pitkä ja superhintelämies kukkapuska kourassaan. Hän pahoittelee kovasti jos olet varattu tai hän on häiriöksi. Kun kerrot ettet ole kiinnostunut, mies hymyilee, kiittää juttuhetkestä ja poistuu paikalta.

Voisitko kuvitella sanovasi lohduttavasti "olisit varmasti kiva mies jollekin naiselle"?

Case B. Sinua lähestyy itsevarmasti ja reippaasti lentokapteenin uniformussa 186cm tumma mallitasoinen komistus. Mies esittelee itsensä matalalla ja sointuvalla äänellään ja kysyy hauskan replan kera lähtisitkö kahville. Kun kerrot olevasi varattu, mies virnistää, sanoo että huono tuuri hänen kannaltaan ja härkähtämättä tippaakaan poistuu paikalta.

Voisitko kuvitella sanovasi  lohduttavasti "olisit varmasti kiva mies jollekin naiselle"?

Kummallekaan ei sanottaisi että olisit hyvä mies jollekin. Vain sellaisille miehille, joihin on tutustuttu. Mistä sen muuten tietää olisiko hän hyvä mies vai ei?

Vierailija
144/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olen just se kiva mies,kenetkä kaikki naiset haluaa sit vanhempana.heh,nyt näin vanhempana en halua enään ketä tahansa naista.yh:t ei kelpaa,eikä työttömät.luonnehäiriöiset menee mappi ö:hön heti. taitaa olla miesten markkinat keski-iässä,ja olen aika närkki ;)

Totta. Naiset pilaavat itsensä nuorena harrastaen yhden illan juttuja. Sitten kun pitäisi asettua aloilleen, niin sitten niitä kunnon miehiä ei ole. No ei varmana, ole kun nainen on pilannut itsensä, niin ne kunnon miehet pitävät naista ilmana.

Vierailija
145/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naiset pilaavat itsensä nuorena harrastaen yhden illan juttuja. Sitten kun pitäisi asettua aloilleen, niin sitten niitä kunnon miehiä ei ole. No ei varmana, ole kun nainen on pilannut itsensä, niin ne kunnon miehet pitävät naista ilmana.

Miksi pitäisi asettua aloilleen? Ajattelin jatkaa itseni nautinnollista pilaamista hautaan asti 😘.

Vierailija
146/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Case A. Sinua lähestyy erittäin ujosti kivan oloinen mutta 165cm pitkä ja superhintelämies kukkapuska kourassaan. Hän pahoittelee kovasti jos olet varattu tai hän on häiriöksi. Kun kerrot ettet ole kiinnostunut, mies hymyilee, kiittää juttuhetkestä ja poistuu paikalta.

Voisitko kuvitella sanovasi lohduttavasti "olisit varmasti kiva mies jollekin naiselle"?

Case B. Sinua lähestyy itsevarmasti ja reippaasti lentokapteenin uniformussa 186cm tumma mallitasoinen komistus. Mies esittelee itsensä matalalla ja sointuvalla äänellään ja kysyy hauskan replan kera lähtisitkö kahville. Kun kerrot olevasi varattu, mies virnistää, sanoo että huono tuuri hänen kannaltaan ja härkähtämättä tippaakaan poistuu paikalta.

Voisitko kuvitella sanovasi  lohduttavasti "olisit varmasti kiva mies jollekin naiselle"?

Kyllä. Koska en näe tuon asian sanomista "lohduttamisena" muutenkaan, enkä ymmärrä miksi olette tehneet siitä nimenomaan sellaisen ristin itsellenne? 

En voisi kuvitella sanovani tuota muussa kuin nimenomaan lohdutustarkoituksessa. Ehkä vähän sellaiselle reppanan oloiselle miehelle, jossa ei ole mitään seksuaalista. Sellainen neutraali sukupuolettoman oloinen hahmo.

Vierailija
147/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naiset eivät ole sanonut tuota minulle. Valehteleva nainen on pohjasakkia. M26

Ehkä et ole rehellisesti ottaen ollut heidän mielestään hyvä mies kenellekään.

Vierailija
148/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut. 

Tuossa juuri on pahaa.

Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.

Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.

Ja sitten itketään ja hakataan päätä seinään sen kusipäisen pelimiehen kanssa, sille sanotaan että olet ihan täysi mulkku, mutta kun vaan rakastan sinua niin kovasti. Luonnossa on suunnitteluvirhe.

Kuule. On paljon, paljon parempi hakata päätä seinään pelimiehen kanssa ja rakastaa täysillä kuin tuhlata minuuttiakaan puisevan, yhdentekevän, passiivis-aggressiivisen palstamiehen kanssa. Ainut virhe tässä ovat ne miehet, jotka kikattavat sille miten "naisella pikkarit kastuu" kun eivät ymmärrä, että nainen haluaa haluttavan miehen. Jotenkin se on teille liian ahdistava ajatus ja luulette sen riittävän että harjaatte hampaanne ja käytte töissä.

Oikea asenne! Niin kauan kuin annatte pillua, niin se riittää.

Hyvä, nyt voit kertoa saman kitiseville palstamiehille.

Kilttimiesten ei pidäkään saada pillua, niiden homma on hankkia hyväpalkkainen työ ja sen jälkeen rahoittaa naisten unelmat kun pillua on tarpeeksi jaettu nuorena.

Ahaa, eli kiltit miehet kiinnostuvat pelkästään jännistä naisista, jotka on nussineet ympäriinsä? No ilmankos tulee aina pakit. Mitä jos kiinnostuisitte niistä kilteistä naisista jotka eivät oo eläneet sellaista elämää? Joilla on ollut esimerkiksi vain yksi pitkä parisuhde, tai ovat olleet yksikseen aina? Ainiin, mutta kun niillä on lapsia ja exä! Tai niillä ikisinkuilla on ikävästi lähes aina lemmikkejä, jotka on tärkeämpiä kuin ventovieras mulkku.

Vierailija
149/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti myös ajattelet itse kuuluvasi tähän kunnon miesten joukkoon. 🤭

Vierailija
150/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Koska en näe tuon asian sanomista "lohduttamisena" muutenkaan, enkä ymmärrä miksi olette tehneet siitä nimenomaan sellaisen ristin itsellenne? 

En voisi kuvitella sanovani tuota muussa kuin nimenomaan lohdutustarkoituksessa. Ehkä vähän sellaiselle reppanan oloiselle miehelle, jossa ei ole mitään seksuaalista. Sellainen neutraali sukupuolettoman oloinen hahmo.

Mä taas en näe itseäni sanomassa tuota "neutraalille sukupuolettomalle hahmolle" ollenkaan ja mikä hitto edes on neutraali sukupuoleton hahmo...? Pikemminkin sellaiselle, johon voisin teoriassa rakastua, mutta koen vain olevani itse hänelle täysin vääränlainen ihminen, tai ajankohta on väärä tms. Mutta ilmeisesti pitää muistaa olla sanomatta tätäkään asiaa enää kenellekään ja olla hiljaa vaan. Ei nykyaikana uskalla muutenkaan sanoa enää yhtään mitään. Kaikesta loukkaannutaan, kohteliaisuuksistakin. Ollaan hiljaa sitten ja ghostataan vaan. Se on uusi normaali. 

Vierailija
151/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse taisin sanoa jotenkin noin yhdelle miehelle, johon olin ihastunut ja tarkoitin tietenkin, että se "joku" voisi olla esim. minä..en halunnut olla liian metoo#

ei se siis välttämättä tarkoita mitään torjumista.

Vierailija
152/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin outona hiipparina jos joku tulisi eteeni kukkapuska käsissään ja olemassaoloaan anteeksipyydellen. Kukkapuska liian ylitseampuvaa ensikontaktina, tulee tunne, että mies ei ole sosiaalisesti taitava.

Vierailija
153/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.

Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.

Miksi mietit vieläkin sitä, millainen olit nuorena? En minäkään ollut suosittu, mutta en ole vatvonut sitä enkä koskaan mieti syitä, miksi en ollut.

Siksi koska olet nainen.

Miehet miettivät miksi ovat epäsuosittuja ja kuinka tulla suosituiksi, koska lähtökohtaisesti nuori mies ei ole mitään - kun taas nuori nainen on jotain arvokasta.

Siksi miehet kehittävät ominaisuuksia jotka vetoavat naisiin. Oli kyse sitten lihaksista, rahasta, nohevuudesta, asemasta kaveriporukassa, itsevarmuudesta tai pokaustaidoista.

Kyllä. Se mikä naisessa on vetoavaa tulee syntymälahjana, kun taas miehen täytyy työskennellä saadakseen vetoavia ominaisuuksia.

Silloinhan mies on jo valmiiksi epäonnistunut tuote, jossa on suunnitteluvirhe. Emme me naiset sille mitään voi. 

Vierailija
154/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.

Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.

Miksi mietit vieläkin sitä, millainen olit nuorena? En minäkään ollut suosittu, mutta en ole vatvonut sitä enkä koskaan mieti syitä, miksi en ollut.

Siksi koska olet nainen.

Miehet miettivät miksi ovat epäsuosittuja ja kuinka tulla suosituiksi, koska lähtökohtaisesti nuori mies ei ole mitään - kun taas nuori nainen on jotain arvokasta.

Siksi miehet kehittävät ominaisuuksia jotka vetoavat naisiin. Oli kyse sitten lihaksista, rahasta, nohevuudesta, asemasta kaveriporukassa, itsevarmuudesta tai pokaustaidoista.

Kyllä. Se mikä naisessa on vetoavaa tulee syntymälahjana, kun taas miehen täytyy työskennellä saadakseen vetoavia ominaisuuksia.

Silloinhan mies on jo valmiiksi epäonnistunut tuote, jossa on suunnitteluvirhe. Emme me naiset sille mitään voi. 

Niinpä. Mitäs pidätte meistä naisia tällaisina syntymätäydellisinä, miehet? Syyttömiä me siihen ollaan.

Vierailija
155/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilaako se nainen itsensä sillä, että on harrastanut seksiä?

Ymmärrän kyl taudit ja pettämiset, mutta jos kyse on pelkästään seksimääristä, eikö silloin parisuhteessa ollut nainen ole pahemmin pilalla? Meinaan, hankit uuden hoidon lähes joka viikko, se tekee noin 50 kertaa vuodessa vs. pari kertaa viikossa parisuhteessa tekee 100-150 kertaa vuodessa. 

Vierailija
156/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulle nuorena kelvannut ne luonnehäiriöisetkin? Jos niin oli, niin onpa hyvä, että olet vihdoin aikuistunut ja ymmärrät, että todellakin parinvalinnassa KANNATTAA tehdä karsintaa. Tuohan tuntuu olevan usein juuri miesten ajatus, että oletusarvoisesti kenen tahansa pitäisi kelvata, ja miehen suunnalta minkäänlainen valikointi on lähinnä uhmaa - niinkuin sinullakin. Selvästi ajattelet kostavasi koko naiskunnalle saamasi pakit, kun et halua jotain luonnehäiriöistä tyttöystävää - mutta hei, me naiset ollaan aina oltu sitä mieltä, että luonnehäiriöisille kannattaakin antaa pakit! Hienoa, että vihdoin olet oppinut asian. ja samoin toki muutenkin on hyvä etsiä juuri sellaista kuin haluaa - jos haluat lapsettoman ja työssäkäyvän, se on kaikille täysin ok, ja kehoitan sinua pysymään tuolla linjalla. Niin me naisetkin teemme: emme halua suhdetta kenen tahansa kanssa, vaan valikoimme, millaisen ja kenen kanssa olemme.

Vierailija
157/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas itketään ja hinkataan perjantai-iltana. Ei ihme ettei ole naista. HANKKIKAA ELÄMÄ.

Vierailija
158/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en näe itseäni sanomassa tuota "neutraalille sukupuolettomalle hahmolle" ollenkaan ja mikä hitto edes on neutraali sukupuoleton hahmo...? Pikemminkin sellaiselle, johon voisin teoriassa rakastua, mutta koen vain olevani itse hänelle täysin vääränlainen ihminen, tai ajankohta on väärä tms. Mutta ilmeisesti pitää muistaa olla sanomatta tätäkään asiaa enää kenellekään ja olla hiljaa vaan. Ei nykyaikana uskalla muutenkaan sanoa enää yhtään mitään. Kaikesta loukkaannutaan, kohteliaisuuksistakin. Ollaan hiljaa sitten ja ghostataan vaan. Se on uusi normaali. 

Neutraali sukupuoleton hahmo on sellainen, jota et ajattele vastakkaisen sukupuolen edustajana. Jos hän sitten ilmaiseekin sinua kohtaan romanttista/seksuaalista kiinnostusta, se tulee ihan puskista ja tuntuu inhottavalta, sillä et ole kuvitellutkaan siitä henkilöstä mitään sellaista. Et ole nähnyt häntä seksuaalisena olentona, etkä haluakaan nähdä.

Vierailija
159/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tässä naiset selittelee ja selittelee, miksi eivät ole rehellisiä. Se olisi se toimintatapa, jonka voi valita v..tuilun ja valehtelun välimaastosta. Ylivoimaista?

Vierailija
160/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse sanoisi noin kummallekaan "caselle". Olisin vain tyytyväinen kun poistuivat paikalta, koska kumpikaan ei vaikuttanut kiinnostavalta.