Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Oon ihan kiva ja kiltti”

Vierailija
25.03.2022 |

Voi luoja, anna mun kaikki tylsyys kestää. Ei näin, miehet, ei näin. Siihen vielä joku ”Kahvi. Viini. Treeni. Hitaat aamut. Villasukat” niin mä nukahdan!! Nyt ottakaa opiksenne!!

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kirjoittaa noin, koska hakevat kivaa ja kilttiä naista. Eivät tajua, ettei nuo vetoa naisiin.

Kerro MIKÄ vetoaa?

Ei sitä voi opettaa. Jos olet vetoava mies niin olet.

No johan on jännittävää, kun voi luetella kaiken mikä EI vetoa, muttei pysty yhtään sanomaan mikä sitten vetoaisi :D :D :D

Laita siihen vaikka että ”Moikka moi, haluisin kaapata itselleni 1 kpl ihania naisia, kiitos 😘 Anteliaisuus ja kommunikaatiotaidot uuteen nousuun!” Ole hyvä, lupaan tykätä kun profiilisi tulee vastaan, niin jutellaan enemmän :)

Minusta tämä oli itse asiassa hyvä. Itsevarma, rento mutta panostus kuitenkin välittyy.

Vierailija
42/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva ja kiltti. Ihmettelin tuota kombinaatiota ja Napakympin aikaan. Täysi mysteeri edelleen mitä tarkoittaa.

Varmaan äiti on niin sanonut. Kyllähän lähes kaikilla äideillä on kivoja ja kilttejä lapsia

Vähän kuin ”komeaksikin haukuttu” = täti tullut puristelemaan poskista syntymäpäivillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeelliset lait pätee täällä av:llä. Kun ap kritisoi tylsiä tekstejä, tulee alapeukkuja. Kun yksi ketjuun osallistuva mies kritisoi naisten tylsiä tekstejä, tulee yläpeukkuja. Sitten taas yleisesti ottaen palstalla kritisoidaan yhteen ääneen miehiä. Mikä logiikka tässä on?

Vierailija
44/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kirjoittaa noin, koska hakevat kivaa ja kilttiä naista. Eivät tajua, ettei nuo vetoa naisiin.

Kerro MIKÄ vetoaa?

Ei sitä voi opettaa. Jos olet vetoava mies niin olet.

Niin, ei tarvitse kuin näyttää miesmallilta.

Vierailija
45/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ilmoituksissa carpe diem lopettaa erektion vaikka norsulta.

Vierailija
46/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jännä, väkivaltainen ja mulla on 10 miljoonaa euroo rahaa. En halua avioehtoa ja voin elättää myös kolmesta edellisestä suhteistasi olevat lapset. Tehkää mammat jono mun oven taakse, niin valitsen teistä parhaiten legginseihin ja tunikaan pukeutuneen lumihiutaleen.

Vierailija
47/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisi kirjottaa vaikka että mitä heille tarkoittaa seksi ja läheisyys ja paljonko he sitä kaipaavat. Ja kuinka usein he haluavat sitä ja kuinka usein haluavat muuten tehdä asioita yhdessä. Vältyttäis turhilta treffeiltä, jos ei käsitykset kohtaa. Tuollaiset adjektiivit jotka kuvailevat itseä ei käytännössä tarkoita mitään.

Vierailija
48/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva ja kiltti. Ihmettelin tuota kombinaatiota ja Napakympin aikaan. Täysi mysteeri edelleen mitä tarkoittaa.

Varmaan äiti on niin sanonut. Kyllähän lähes kaikilla äideillä on kivoja ja kilttejä lapsia

Joo. Siis nää kiltteys asiat on sellaisia, että on turha itse sanoa olevansa kiltti. Se pitää tulla jonkun sinut tuntevan suusta ja se joku muu ei mielellään saa olla oma äiti! Itsekin olin vuosia parisuhteessa miehen kanssa, jonka äidin mielestä hänen poikansa oli kiltti. Ja kyllä hän olikin kiltti, äidilleen. Kaikki piti tehdä niin kuin äitinsä haluaa. Mutta se ei ollut kilttiä minua kohtaan! Tää oli juuri sellainen mama´s boy, josta tuli se tv-sarjakin jossain kohtaa. Äidit jotka palvoo poikiaan ja yrittää suorastaan savustaa morsiamet pois kuvioista saadakseen pitää pojan itsellään. Tästä tyypistä hankkiuduin eroon ja hankin uuden samanlaisen! Ja hänen jälkeen vielä kolmannen. Huoh. Niinhän sitä sanotaan, että ihmiset usein hankkiutuu uudelleen ja uudelleen samankaltaisten seurustelukumppanien pariin. Väkivaltaisiin ihastuvat hankkii usein uuden samanlaisen, alkoholisteihin ihastuviin uuden alkkiksen, jne. 

Oppia ikä kaikki. Sanotaan.

Vierailija
49/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää parempi (kopsattu eräästä profiilista)

Olen se tyyppi, jota muistelet lämmöllä sitten joskus, kun hommamme on kuihtunut kasaan. Sitä odotellessa haluan pitää hauskaa Sinun kanssasi. Olen se tyyppi, joka kastelee pöksysi. Olen se pökerryttävän röyhkeä tyyppi, jota inhoat haluta. Olen se tyyppi, joka osaa koskettaa Sinua oikeista paikoista oikealla tavalla. Olen se tyyppi, joka sähköistää elämäsi ja herättää Sinut henkiin arjen keskellä.

Vierailija
50/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole hakemassa kompromissia seksin suhteen, vaan pikemminkin rietasta jumalatarta, joka ei kärsi turhista estoista. Aion syödä Sinut suihini, yhä uudelleen ja uudelleen. Nuolen pimpsan sekä pyllyn ja jos et ole ymmärtänyt itse ajaa karvojasi pois, niin minä ajan ne. Haluan Sinut kuumana, litimärkänä ja karvattomana. Laitan mitä haluan, minne haluan ja koska haluan, onpa kyseessä sitten pimpsa, pylly tai suusi. Tykkäätpä leluista tai et, ei väliä, sillä aion täyttää Sinut niillä joka tapauksessa."

Vierailija
51/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan ap että MITEN, jos ei näin. :D

No esim. ”In these pre-apocalyptic days I’m into _, _, _, _, and _. Thinking of looking into the pros and cons of becoming a crazy hermit survivalist but honestly too much of an inconvenienced city boy for that.” Tässä oli jo ainesta. Tosielämän esimerkki.

Jos tuo herättää sinun kiinnostuksen, niin ihan hyvä ettet ole minusta kiinnostunut, en minäkään sinusta.

Ei ollut kyse sisällöstä vaan siitä, että profiilissa lukee jotain mutta kuin sitä tylsimmistä tylsintä. ”Arki kuluu töissä, viikonloppuisin välillä kiva käydä kävelyllä. Olen aluksi vähän ujo mutta myös ihan puhelias. Kesällä mökkeily, kalastus.” Liirumlaarum hohhoijaa, ei sano mitään, ei jaksa lukea.

Toisaalta, jos henkilö on tuollainen, niin kyllähän teksti silloin on ihan "hyvä", koska se antaa juuri oikeanlaisen kuvan hänestä - eli tylsän. Mutta ehkä tällaiselle tyypille sopii kumppaniksi sellainen nainen, joka niinikään mieltää elämänsä noin: "Arki kuluu töissä, viikonloppuisin kiva käydä välillä kävelyllä. Kesällä mökkeily, käsityöt."

Juttuhan on se, että noissa asioissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kaikki eivät miellä kuitenkaan, että elämä on "pelkkää työtä ja kävelylenkkejä", vaan nuo työt, kävelyt, mökki ja harrastukset ovat vasta ne puitteet, joissa varsinainen oma elämä ja omat kokemukset tapahtuvat. Mutta jos ei keksi omasta arjestaan muuta kerrottavaa kuin että elämä "kuluu töissä", niin ehkäpä se sitten onkin niin.

Minusta on vain hyvä, että tylsillä ja mitäänsanomattomilla ihmisillä on tylsä ja mitäänsanomaton esittelyteksti, niin huomaa heti, ettei hän ainakaan kovin kiinnostava ole - ei jatkoon siis.

Vierailija
52/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se tyyppi, jota muistelet lämmöllä sitten joskus, kun hommamme on kuihtunut kasaan. Sitä odotellessa haluan pitää hauskaa Sinun kanssasi. Olen se tyyppi, joka kastelee pöksysi. Olen se pökerryttävän röyhkeä tyyppi, jota inhoat haluta. Olen se tyyppi, joka osaa koskettaa Sinua oikeista paikoista oikealla tavalla. Olen se tyyppi, joka sähköistää elämäsi ja herättää Sinut henkiin arjen keskellä.

Jos hakusessa on lyhyt tai väliaikainen seksiin perustuva suhde, niin jos tyyppi on kuvassa hyvännäköinen, niin voisihan tuota ehkä harkita... Jos henkilö on oikeanlainen ja sinänsä ihan "hyvä tyyppi", niin voisihan tuosta ihan kiva kahdenkeskinen leikki syntyä. Tosin en koskaan "inhoa haluta" ketään - jos haluan jotain ihmistä, niin se on aina täysin ok. Joten tuota kohtaa en oikein ymmärrä.

Vierailija
53/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ilmoituksissa carpe diem lopettaa erektion vaikka norsulta.

Syytä onkin, jos seisoo jo siinä vaiheessa kun vasta selaillaan Tinderiä.

Vierailija
54/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D aloittaisin keskustelun.

Vierailija
55/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä, mutta varmaotteinen 46v mies viehättävän naisen puutteessa. Käsistään kätevä ja monin tavoin pätevä. Jos minä keitän kahvit, tarjoatko sinä herkut?

Tällaista harkitsin.

Vierailija
56/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut miesten suhteen jo aikoja sitten. Itseään huumorintajuisiksi kuvailevat miehet eivät ole koskaan huumorintajuisia. Kivoiksi itseään väittävät eivät koskaan osoittaudu kivoiksi. Kilteiksi itseään sanovat taas... no, millainen aikuinen kuvailee itseään noin sisällöttömällä ja lapsellisella adjektiivilla?

Vierailija
57/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha sanonta että naiset rakastuu renttuihin. Ja kilttimies (ei skotti huom) peikkotukkiin ja rokkimimmeihin. Vastakohdat vetoavat.

Vierailija
58/77 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole hakemassa kompromissia seksin suhteen, vaan pikemminkin rietasta jumalatarta, joka ei kärsi turhista estoista. Aion syödä Sinut suihini, yhä uudelleen ja uudelleen. Nuolen pimpsan sekä pyllyn ja jos et ole ymmärtänyt itse ajaa karvojasi pois, niin minä ajan ne. Haluan Sinut kuumana, litimärkänä ja karvattomana. Laitan mitä haluan, minne haluan ja koska haluan, onpa kyseessä sitten pimpsa, pylly tai suusi. Tykkäätpä leluista tai et, ei väliä, sillä aion täyttää Sinut niillä joka tapauksessa."

Seksuaalisella väkivallalla vihjailu ei ole puoleensavetävää.

Vierailija
59/77 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivan ja kiltin pitäisi olla perusedellytyksiä siihen, että halutaan olla yleensäkään tekemisissä jonkun kanssa saati sitten lähemmissä yhteyksissä. Loput mainitsimistasi asioista voivat olla keskinkertaisia, jopa tylsiä, mutta miesten eikä naisten tarvitse olla sinun standardeillasi kiinnostavia tai erikoisia. 

Mitä muuten laitat omaan profiiliisi? Av, paskat provot ja Porvoon höystettynä matkailulla ja jollain keskiverto tv-sarjalla?

Kiva ja kiltti eivät ole perusedellytyksiä, jokainen meistä tietää ihan mulkkuja tyyppejä joilla on kumppanit. Joten minusta voi erikseen mainita. Vaikka se kuivattaa kyllä naiset alta aikayksikön, koska mulkku on kiinnostava.

Vierailija
60/77 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan ap että MITEN, jos ei näin. :D

No esim. ”In these pre-apocalyptic days I’m into _, _, _, _, and _. Thinking of looking into the pros and cons of becoming a crazy hermit survivalist but honestly too much of an inconvenienced city boy for that.” Tässä oli jo ainesta. Tosielämän esimerkki.

Jos tuo herättää sinun kiinnostuksen, niin ihan hyvä ettet ole minusta kiinnostunut, en minäkään sinusta.

Ei ollut kyse sisällöstä vaan siitä, että profiilissa lukee jotain mutta kuin sitä tylsimmistä tylsintä. ”Arki kuluu töissä, viikonloppuisin välillä kiva käydä kävelyllä. Olen aluksi vähän ujo mutta myös ihan puhelias. Kesällä mökkeily, kalastus.” Liirumlaarum hohhoijaa, ei sano mitään, ei jaksa lukea.

Toisaalta, jos henkilö on tuollainen, niin kyllähän teksti silloin on ihan "hyvä", koska se antaa juuri oikeanlaisen kuvan hänestä - eli tylsän. Mutta ehkä tällaiselle tyypille sopii kumppaniksi sellainen nainen, joka niinikään mieltää elämänsä noin: "Arki kuluu töissä, viikonloppuisin kiva käydä välillä kävelyllä. Kesällä mökkeily, käsityöt."

Juttuhan on se, että noissa asioissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kaikki eivät miellä kuitenkaan, että elämä on "pelkkää työtä ja kävelylenkkejä", vaan nuo työt, kävelyt, mökki ja harrastukset ovat vasta ne puitteet, joissa varsinainen oma elämä ja omat kokemukset tapahtuvat. Mutta jos ei keksi omasta arjestaan muuta kerrottavaa kuin että elämä "kuluu töissä", niin ehkäpä se sitten onkin niin.

Minusta on vain hyvä, että tylsillä ja mitäänsanomattomilla ihmisillä on tylsä ja mitäänsanomaton esittelyteksti, niin huomaa heti, ettei hän ainakaan kovin kiinnostava ole - ei jatkoon siis.

Mikä nyt sitten on tylsää? Kaikki ihmiset ovat tylsiä, ei se base-hyppyjen tai vuorikiipeilyn harrastaminen sitä muuta miksikään. Pitää vain löytää se jonka kanssa kemiat pelaavat.