”Oon ihan kiva ja kiltti”
Voi luoja, anna mun kaikki tylsyys kestää. Ei näin, miehet, ei näin. Siihen vielä joku ”Kahvi. Viini. Treeni. Hitaat aamut. Villasukat” niin mä nukahdan!! Nyt ottakaa opiksenne!!
Kommentit (77)
Hauska ketju, kannattaa mainita että haluaa antaa ekoilla treffeillä kuivana kakkoseen, mieluiten heti siellä kahvilassa.
Sitten on ÄIJJJJJJJJJJJJJJÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan ap että MITEN, jos ei näin. :D
No esim. ”In these pre-apocalyptic days I’m into _, _, _, _, and _. Thinking of looking into the pros and cons of becoming a crazy hermit survivalist but honestly too much of an inconvenienced city boy for that.” Tässä oli jo ainesta. Tosielämän esimerkki.
Eli englanniksi pitäisi kirjoittaa, vai mitä tarkoitat?
Mulle enkuksi kirjottamineno n turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. ”In these pre-apocalyptic days I’m into _, _, _, _, and _. Thinking of looking into the pros and cons of becoming a crazy hermit survivalist but honestly too much of an inconvenienced city boy for that.” Tässä oli jo ainesta. Tosielämän esimerkki.
Selvä. Mä taas kirjoitan englanniksi, koska teinistä saakka käyttänyt lähinnä englantia, tapaillutkin vain muita kuin suomalaisia, niin suomi ei vaan luonnistu enkä varmaan osaisi suomalaista miestä tapaillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Mä taas kirjoitan englanniksi, koska teinistä saakka käyttänyt lähinnä englantia, tapaillutkin vain muita kuin suomalaisia, niin suomi ei vaan luonnistu enkä varmaan osaisi suomalaista miestä tapaillakaan.
Mutta tähän osasit ihan selvällä suomella vastata? Oi uniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tähän osasit ihan selvällä suomella vastata? Oi uniikkia.
Samalla sai dissattua kaikkia suomalaisia miehiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, mitä feikkiä mukanokkelaa paskaa. Jos tuo vetää jotakuta puoleensa, niin olkaatten hyvät vaan.
Sillä tekstillä ei ole paskankaan väliä, tarkoitus olisi tutustua siihen ihmiseen livenä eikä olla opettajana luovan kirjoittamisen kurssilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, mitä feikkiä mukanokkelaa paskaa. Jos tuo vetää jotakuta puoleensa, niin olkaatten hyvät vaan.
Sillä tekstillä ei ole paskankaan väliä, tarkoitus olisi tutustua siihen ihmiseen livenä eikä olla opettajana luovan kirjoittamisen kurssilla.
Voin olla samaa mieltä, mutta kynnys ei ylity painaa hylkäystä saati lähteä tapaamaan, jos teksti ei stimuloi mitenkään. ”Pizza ennemmin kuin hampurilainen. Tykkään rap, rnb, house. Päivätyö on, omillani toimeentuleva.” Haukotusssss.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin olla samaa mieltä, mutta kynnys ei ylity painaa hylkäystä saati lähteä tapaamaan, jos teksti ei stimuloi mitenkään. ”Pizza ennemmin kuin hampurilainen. Tykkään rap, rnb, house. Päivätyö on, omillani toimeentuleva.” Haukotusssss.
Siis kynnys ei ylity painaa TYKKÄYSTÄ.
Tuollaisia lukee naisillakin. Vasemmalle menee jos ei parempaa kuvausta itsestään anna.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies vapaana!
Yllätys 🙄
Kiva ja kiltti. Ihmettelin tuota kombinaatiota ja Napakympin aikaan. Täysi mysteeri edelleen mitä tarkoittaa.
Ihan kiva = tylsä, mitäänsanomaton
Kiltti = ei aiempaa menestystä naismaailmassa mutta kokee vahvasti naisten olevan hänelle jotakin velkaa
Kiitos ei!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia lukee naisillakin. Vasemmalle menee jos ei parempaa kuvausta itsestään anna.
Ihanaa. Kiitos. Johan toi kertoo itsetuntemuksen puutteesta, jos ei osaa mitään kuvaavampi itsestä kertoa. Tuollainen on huonoa parisuhdemateriaalia. Sama kuin joillain jopa lukee ”oon huono näissä”. Ihan vapaasti vaan. Ihan rohkeesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva = tylsä, mitäänsanomaton
Kiltti = ei aiempaa menestystä naismaailmassa mutta kokee vahvasti naisten olevan hänelle jotakin velkaaKiitos ei!
Osuit täysin ytimeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kirjoittaa noin, koska hakevat kivaa ja kilttiä naista. Eivät tajua, ettei nuo vetoa naisiin.
Kerro MIKÄ vetoaa?
Ei sitä voi opettaa. Jos olet vetoava mies niin olet.
No johan on jännittävää, kun voi luetella kaiken mikä EI vetoa, muttei pysty yhtään sanomaan mikä sitten vetoaisi :D :D :D
Kivan ja kiltin pitäisi olla perusedellytyksiä siihen, että halutaan olla yleensäkään tekemisissä jonkun kanssa saati sitten lähemmissä yhteyksissä. Loput mainitsimistasi asioista voivat olla keskinkertaisia, jopa tylsiä, mutta miesten eikä naisten tarvitse olla sinun standardeillasi kiinnostavia tai erikoisia.
Mitä muuten laitat omaan profiiliisi? Av, paskat provot ja Porvoon höystettynä matkailulla ja jollain keskiverto tv-sarjalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kirjoittaa noin, koska hakevat kivaa ja kilttiä naista. Eivät tajua, ettei nuo vetoa naisiin.
Kerro MIKÄ vetoaa?
Ei sitä voi opettaa. Jos olet vetoava mies niin olet.
No johan on jännittävää, kun voi luetella kaiken mikä EI vetoa, muttei pysty yhtään sanomaan mikä sitten vetoaisi :D :D :D
Laita siihen vaikka että ”Moikka moi, haluisin kaapata itselleni 1 kpl ihania naisia, kiitos 😘 Anteliaisuus ja kommunikaatiotaidot uuteen nousuun!” Ole hyvä, lupaan tykätä kun profiilisi tulee vastaan, niin jutellaan enemmän :)
Vierailija kirjoitti:
Kiva ja kiltti. Ihmettelin tuota kombinaatiota ja Napakympin aikaan. Täysi mysteeri edelleen mitä tarkoittaa.
Varmaan äiti on niin sanonut. Kyllähän lähes kaikilla äideillä on kivoja ja kilttejä lapsia
Kilttimies vapaana!