Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helevettiläinen, kun kello 9_30 on jo kyllästynyt tähänkin työttömän päivään!

Vierailija
07.11.2024 |

uutiset ja vauvafoorumit tutkittu ja katsonut jopa työpaikkoja, ja huomenna vasta ruokajono. ei mitään tekemistä. kello 9:30 ja koko loppupäivä on täyttä paskaa ja netissä roikkumista ja pelaamista.

Jospa huomenna vaikka Jeesus ilmestyisi tai lottovoitto. amen

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on..........................

......paskaa

Vierailija
2/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolis pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene urheilemaan niin pääset hyvään kuntoon fyysisesti ja henkisesti.

Vierailija
4/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mä vasta heräsin ja sain housut jalkaan ja katon nyt ylen aamu-tv:tä. 

Vierailija
5/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset ovat kaikki niin paskaa ettei teidän kanssa voi olla missään yhteistyössä missään

Vierailija
6/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin sieltä valittamasta!

Vierailija
7/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne menen? menenkö ulos kävelemään ja sanon kaikille vastaantulijoille että ota töihin? täällä landella ei talvisin tule vastaan kuin käpykylän mummo lumihangessa ja muuten kadut on ihan tyhjiä

Vierailija
8/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tosin olen lopen kyllästynyt koko elämääni. Mä en todellakaan odottanut saati halunnut sen olevan tällaista.

Vierailija
9/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin" jankkaja voisi kohdistaa sen vihansa hallitukseen. jatkuvat leikkaukset ja veronkorotukset saavat nykyisetkin yritykset toimimaan äärirajoilla kannattavuuden suhteen ja uusia työntekijöitä ei ole varaa palkata. Monet isotkin yritykset menneet konkurssii ja lisää tulee jatkuvasti. Näillä toimilla työttömien määrä vain lisääntyy

Vierailija
10/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se olis. Mä olen noussut itselleni normiaikaan eli kuudelta, käynyt lenkillä ja suihkussa sekä syönyt aamupalan ja selannut siinä samalla työkkärin ja parin muunkin sivuston avoimet uudet työpaikat. Ei niitä montaa ollut toissapäivän jälkeen mutta yhteen laitoin hakemuksen. 

Nyt sitten voikin tuijottaa ruutua / kattoa / seinää iltaan asti, koska tietenkään ei edes nukuta jotta pääsisi pakoon tätä paskaelämää. Ja huomenna sitten sama uusiksi. Ja ylihuomenna..

Ei perse. Ja tätä töissäkäyvät kadehtii?!

Vierailija
11/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden olette jättäneet mainitsematta! Ei minkäänlaisia seksimietteitä? Nythän niillekin olisi aikaa. Murjaisepa hyvä 'juttu' seksipalstallekin!

Vierailija
12/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden olette jättäneet mainitsematta! Ei minkäänlaisia seksimietteitä? Nythän niillekin olisi aikaa. Murjaisepa hyvä 'juttu' seksipalstallekin!

Me muut ei taideta olla 15v teinipoikia joille seksi on ihan hihiii ja elämän pääsisältö.

Vierailija
13/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri ja Kela on vain herne perseessäni ja pieraisen ne helevettiin ja nauran miljonäärinä saarellani pian!

sovitaan se, että kaikki jotka ovat samaa mieltä kanssani niin sanovat amen ketjuun ja rukoilen kaikille nyt työpaikan, puolison ja menestyksen Herramme Jeesuksen nimessä ja kunniaksi amen

Vierailija
14/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko me swapata loppuviikoksi? Sä tulisit tekeen mun työt ja mä olisin sun puolesta työtön? Luonnollisesti tilittäisin sinulle palkkani noista päivistä?

Miksei ole mitään matalankynnyksen vaihto-ohjelmaa meille työelämään uupuneille ja työhaluisille työttömille, että voitaisiin vaihdella rooleja sillon tällöin? Muutaman päivän vaihto ei katkaisisi tukia, mutta kerryttäisi kuitenkin työkokemusta.

Vierailija
15/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä tylsää. Lapset viety päikkäriin sosiaalisoitumaan, työpaikkatarjonta katsottu (ei ole uusia haettavaksi). Lenkille pitäs lähteä, mut laiskottaa, olen varmaan treenannut liikaa kun ei tässä työttömänä nyt ajasta ole pulaa ja treenaaminen kuitenkin kivaa, ja siksi jumissa. Makaan sängyllä ja luen kirjaa. 

Vierailija
16/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minne menen? menenkö ulos kävelemään ja sanon kaikille vastaantulijoille että ota töihin? täällä landella ei talvisin tule vastaan kuin käpykylän mummo lumihangessa ja muuten kadut on ihan tyhjiä

Osta traktori velkarahalla ja rupea auraajaksi ja muulloin traktoriurakoitsijaksi.

Vierailija
17/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se olis. Mä olen noussut itselleni normiaikaan eli kuudelta, käynyt lenkillä ja suihkussa sekä syönyt aamupalan ja selannut siinä samalla työkkärin ja parin muunkin sivuston avoimet uudet työpaikat. Ei niitä montaa ollut toissapäivän jälkeen mutta yhteen laitoin hakemuksen. 

Nyt sitten voikin tuijottaa ruutua / kattoa / seinää iltaan asti, koska tietenkään ei edes nukuta jotta pääsisi pakoon tätä paskaelämää. Ja huomenna sitten sama uusiksi. Ja ylihuomenna..

Kävin ostamassa aamutuimaan tarjouslohen ja laitoin suolautumaan ennen savustamista. Leivon karjalanpiirakoita, teen munavoin. Pesen pyykkiä, vaihdan verhot, siivoan keittiön kaapit, teen parintyöhakemusta jne.

Meinasin kävellä kirjastoon. Kiva keli hyötyliikunnalle. Ennen saunaa illemmalla joku kunnon rääkkijumppa netistä. 

T. Vain henkisesti tylsät eivät keksi päiviinsä sisältöä

Vierailija
18/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin ostamassa aamutuimaan tarjouslohen ja laitoin suolautumaan ennen savustamista. Leivon karjalanpiirakoita, teen munavoin. Pesen pyykkiä, vaihdan verhot, siivoan keittiön kaapit, teen parintyöhakemusta jne.

Meinasin kävellä kirjastoon. Kiva keli hyötyliikunnalle. Ennen saunaa illemmalla joku kunnon rääkkijumppa netistä.&nbs

Oho, oletpas sinä tarmokas. Katos, tästä saat papukaijamerkin

Vierailija
19/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna on aktionia: 1) ruokajono siinä menee tunti ja saa viikonlopun ruoat

2) tokmannille ostamaan alesta deodoranttia, paidan ja hanskat

3) meen uimahalliin uimaan ja saunomaan

sitten onkin taas varmaan monta päivää sisällä kun ei keksi enempää

Vierailija
20/22 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae töitä kaupungista. Jos saat työpaikan ,saat myös vuokrattua vuokra-asunnon.

Ihmisten ilmoilla on mukavampi olla kuin yksin landella.