”Oon ihan kiva ja kiltti”
Voi luoja, anna mun kaikki tylsyys kestää. Ei näin, miehet, ei näin. Siihen vielä joku ”Kahvi. Viini. Treeni. Hitaat aamut. Villasukat” niin mä nukahdan!! Nyt ottakaa opiksenne!!
Kommentit (77)
Se, että sinä et kiinnostu, ei tarkoita etteikö kukaan kiinnostu.
Kerrohan ap että MITEN, jos ei näin. :D
Miehet kirjoittaa noin, koska hakevat kivaa ja kilttiä naista. Eivät tajua, ettei nuo vetoa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kirjoittaa noin, koska hakevat kivaa ja kilttiä naista. Eivät tajua, ettei nuo vetoa naisiin.
Kerro MIKÄ vetoaa?
Miksi noiden kaikkien kahvien ja treenien jälkeen on piste? Harrastakoon mitä haluaa, mutta tuollainen kirjoitusasu on ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
No esim. ”In these pre-apocalyptic days I’m into _, _, _, _, and _. Thinking of looking into the pros and cons of becoming a crazy hermit survivalist but honestly too much of an inconvenienced city boy for that.” Tässä oli jo ainesta. Tosielämän esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro MIKÄ vetoaa?
Se ei vetoa kaikkiin kivoihin, kiltteihin JA persoonallisiin naisiin.
Olenko itse siis tuhmis, koska olen goottirokkari, mutta ujo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noiden kaikkien kahvien ja treenien jälkeen on piste? Harrastakoon mitä haluaa, mutta tuollainen kirjoitusasu on ihan hirveä.
En tiedä. Halutaan painottaa jokaista listan sanaa?
Ei taida niin taitavaa ihmistä löytyä joka osaisi puhua jokaisen odottamalla tavalla.
"Oon ihan kiva" luki ainakin yhden varatuksi tietämäni miehen tinder-profiilissa. Tiedä sitten oliko saanut vaimolta luvan, mutta epäilen pettäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. ”In these pre-apocalyptic days I’m into _, _, _, _, and _. Thinking of looking into the pros and cons of becoming a crazy hermit survivalist but honestly too much of an inconvenienced city boy for that.” Tässä oli jo ainesta. Tosielämän esimerkki.
Ei kyllä muhun vetoa vaikka milleniaali olen. Ehkä tässäkin tapauksessa sekä naisia että miehiä on moneen lähtöön.
No jos oon oikeessa elämässä kuin Kummelin säämies Pasanen, niin en mä halua kuvailla itteeni mitenkään repäsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo herättää sinun kiinnostuksen, niin ihan hyvä ettet ole minusta kiinnostunut, en minäkään sinusta.
Yleensä itseään sanoo kiltiksi ne miehet jotka eivät todellakaan sitä ole. En siis miehenä lähtisi sanomaan noin itsestäni. Vähän sama kuin ne jotka sanoo olevansa älykkäitä on yleensä ihan toopeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo herättää sinun kiinnostuksen, niin ihan hyvä ettet ole minusta kiinnostunut, en minäkään sinusta.
Ei ollut kyse sisällöstä vaan siitä, että profiilissa lukee jotain mutta kuin sitä tylsimmistä tylsintä. ”Arki kuluu töissä, viikonloppuisin välillä kiva käydä kävelyllä. Olen aluksi vähän ujo mutta myös ihan puhelias. Kesällä mökkeily, kalastus.” Liirumlaarum hohhoijaa, ei sano mitään, ei jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro MIKÄ vetoaa?
Ei sitä voi opettaa. Jos olet vetoava mies niin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli englanniksi pitäisi kirjoittaa, vai mitä tarkoitat?
Minuun ainakin vetoaa juuri tuollainen. T. Nainen
Niin, voisihan siinä mainita lempiharrastuksensa, eli av'llä provoilun.