Miksei karkit ole KOSKAAN punalappu-alessa!!!!!
Kyllä nekin vanhaksi menee. Heittääkö kaupat ne roskiin????
Kommentit (20)
Ihmettelen samaa. Eikä A+ jougurthi.
Vierailija kirjoitti:
Ne myydään Urjalan makeistukussa alennuksella.
Tai Kompassitason karkkikaupassa Helsingissä
Miksi (kädenlämpöinen) kaalimehu on AINA alennuksessa?
Karkeissa on parasta ennen päiväys, ei viimeistä käyttöpäivää. Karkit säilyy ikuisuuden, voi tosin kovettua.
Lähimmässä K-Marketissa oli just Polly hopeatoffee-pusseja ja jotain hedelmäkarkkipusseja alennuksessa. Harmi, ettei ole sattunut sinun kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Lähimmässä K-Marketissa oli just Polly hopeatoffee-pusseja ja jotain hedelmäkarkkipusseja alennuksessa. Harmi, ettei ole sattunut sinun kohdalle.
Ja joulusuklaita on.
Kyllä paa myydä parasta ennen-tuotteita päiväyksenkin jälkeen.
Viimeinen käyttöpäivä taas tarkoittaa viimeistä käyttöpäivää eikä sitä saa myydä sen päivän jälkeen EDES alennuksella.
Tokmanni on ainoa kauppa, missä olen nähnyt punalaputettuja oluitakin. Miksei muualla ole?
Punalapputuotteet ovat käytännössä aina tuoretavaraa. Makeisten ohella esimerkiksi pakasteet eivät oikeastaan koskaan ole poistomyynnissä.
Paikallinen S-market myy karkkeja alessa, kun poistuvat valikoimasta ja tänään oli Lidlissä Fazerin Pullava-levyjä -30%.
Suomalaiset on niin persoja makeisille, ei ne ehdi vanhentumaan. Onko ihme jos on paljon ylipainoisia?
Mä taas haluaisin, että joskus olisi ihan oikeita elintarvikkeita punalappuisena. En osta marinoituja lihanroippeita ym. epäruokaa, mitä mun lähikaupoissa aina on laputettuna.
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen S-market myy karkkeja alessa, kun poistuvat valikoimasta ja tänään oli Lidlissä Fazerin Pullava-levyjä -30%.
En ostaisi edes -90%
Tänään ostin just Citymarketista karkkipussin, jossa oli lappu -30%. Taidan heka huomenna lisää, jos vielä on.
Mammat ostavat sitä tahtia, ettei riitäkään.
Oon ostanut ilta-alesta karkkipusseja ja suklaapatukoita.
Meillä oli kiva s-kauppa. Kauppias laittoi välillä tuotteita hyllyn päätyyn alennukseen. Muista kun sain fazerin ison uutuussuklaalevyn
eurolla! Oli muitakin tuotteita ja ne aina vaihtui. Nyt ei ole enää tätä kauppaa eikä taida takas tulla. Leipääkin sai alle euron. Ei enää Surku :(
On ne joskus. Ainakin pääsiäisen jälkeen pääsiäiskarkit. Ja joulun jälkeen joulukarkit.
Ne myydään Urjalan makeistukussa alennuksella.