Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
521/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ennenkin itkenyt samasta aiheesta. Ikää taitaa olla 16v.

Vierailija
522/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:07"]

Jos ajattelisit vieläkin pidemmälle, niin seksuaalisuus ei liittyisi mitenkään tuohon ykseyteen, koska se on maallisten, itsekkäiden himojen tyydyttämistä ja aivan turhaa siis. Amatööri! 

[/quote]

Länsimaisen aivopesun huipentuma jälleen. Ei ole himojen tyydyttämistä.

Näitä asioita opetellaan tuollapuolen ja hartaasti. Ne liittyvät ykseyteen ja toisen rakastamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:07"]

Jos ajattelisit vieläkin pidemmälle, niin seksuaalisuus ei liittyisi mitenkään tuohon ykseyteen, koska se on maallisten, itsekkäiden himojen tyydyttämistä ja aivan turhaa siis. Amatööri! 

[/quote]

Länsimaisen aivopesun huipentuma jälleen. Ei ole himojen tyydyttämistä.

Näitä asioita opetellaan tuollapuolen ja hartaasti. Ne liittyvät ykseyteen ja toisen rakastamiseen.

[/quote]Toista voi rakastaa ilman seksuaalista kontaktiakin, joten seksin kierron ympärillä pyörivä yhteiskunta ei ihan nyt osu tuohon kaavaan. Miksi pitäisi tyydyttää toista, jos kaikki vain pohjautuu "rakkauteen ja ykseyteen"? 

Vierailija
524/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en hae minkäänlaista miestä. pitkä suhde päätty jokin aikaa sitte ja haluun olla täysin rauhassa miehistä. olen hiukan yli 30 enkä ole ollu sinkkuna päivääkää sitte 17v. paitsi siis nyt olen ollu 6kk.  toki ollu lyhyempiäki suhteita, mutta nyt en halua mitää suhdetta, pidän pitkän "vapaan" miehistä. josko enää aloitan minkäänlaista suhdetta, seksiki jo lähinnä kyllästyttää.

Vierailija
525/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:16"]

Toista voi rakastaa ilman seksuaalista kontaktiakin, joten seksin kierron ympärillä pyörivä yhteiskunta ei ihan nyt osu tuohon kaavaan. Miksi pitäisi tyydyttää toista, jos kaikki vain pohjautuu "rakkauteen ja ykseyteen"? 

[/quote]

Seksuaalisuus on sitä varten, että opimme toisiamme ja rakastamme. Ei sitä varten, että mennään kaappiin ja ryhdytään fasisteiksi. Nämä asiat kuuluvat elämän opetussuunnitelmaan. Itsemurhayhteiskunnassa ei tietenkään tyydytetä toisia ja talous laahaa kuin Etiopiassa.

Vierailija
526/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:18"]

minä en hae minkäänlaista miestä. pitkä suhde päätty jokin aikaa sitte ja haluun olla täysin rauhassa miehistä. olen hiukan yli 30 enkä ole ollu sinkkuna päivääkää sitte 17v. paitsi siis nyt olen ollu 6kk.  toki ollu lyhyempiäki suhteita, mutta nyt en halua mitää suhdetta, pidän pitkän "vapaan" miehistä. josko enää aloitan minkäänlaista suhdetta, seksiki jo lähinnä kyllästyttää.

[/quote]

Tällaisia vihanneksia ja käsikassaroita länsimainen itsemurhajärjestelmä tuottaa. Toivottavasti saat apua ongelmiisi sitten tuonpuoleisessa.

Vierailija
527/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:48"]

Taas yrität alistaa naiset miesten omaisuudeksi. Ja mikä vitun itsemurha?

[/quote]

Sinulla on tuo omaisuus koko ajan mielessä, kun et kykene ymmärtämään että on olemassa suuri yhteisjako, ykseys, kaiken läsnäolo, johon koko elämä tähtää.

Ei tuolla tavalla saa elettyä elämäänsä. Se on sama kuin tekisi minuutin välein itsemurhan. Koeta nyt katsoa ympärillesi. Mikään ei ole sinusta erillään.
[/quote]
Eli mielestäsi naisten tulisi olla tahdottomia seksikoneita? Miksi et hommaa pumpattavaa barbaraa tai fleshlightia?

Vierailija
528/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:56"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:47"] Yrittämällä pakottaa jokaisen naisen seksuaaliseen kanssakäymiseen jokaisen vastaantulevan miehen kanssa? Kyllä se aika lailla kuulostaa siltä, että jokaisen naisen pitäisi olla seksiorja sun haavemaailmassa. [/quote] Minä tuotan vapaaehtoista, en vastentahtoista toimintaa. Inhoan kaikenlaista orjuutta ihan työvoima kuntoutuksesta alkaen. [/quote] Ethän sä TUOTA mitään kun et töissä käy ja seksuaalisuuteskin avaat vasta kun naiset avaavat ensin omansa. [/quote] Tuotan kyllä. Ohjaan naisia huomaamaan sen, että töihin ei kannata mennä jos seksuaalikierto ei toimi. [/quote] Kaivat vain itsellesi kuoppaa. Muista ampua itses, kun se on tarpeeksi syvä. :)

[/quote]

Väkivaltaan yllyttävä viesti.

Vierailija
529/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:49"]

Et ole lähimmäiseni, vaan joku random luuseri, joka yrittää alistaa naisia. Onko muuten monta raiskausyrityssyytettä tullut elämän aikana?

[/quote]

Kyllä, minä olen lähimmäisesi. Meidät tehtiin samassa koneessa. Olemme samaa ainesta. Fasistina et pitkälle pötki ja sinut tullaan harjaamaan vielä huolella. Raiskaaja tai pakottaja en ole. Olen henkilö, joka sanoo miten asia on.
[/quote]
Harhainen sinä olet.

Vierailija
530/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:49"] Et ole lähimmäiseni, vaan joku random luuseri, joka yrittää alistaa naisia. Onko muuten monta raiskausyrityssyytettä tullut elämän aikana? [/quote] Kyllä, minä olen lähimmäisesi. Meidät tehtiin samassa koneessa. Olemme samaa ainesta. Fasistina et pitkälle pötki ja sinut tullaan harjaamaan vielä huolella. Raiskaaja tai pakottaja en ole. Olen henkilö, joka sanoo miten asia on. [/quote] Harhainen sinä olet.

[/quote]

Länsimaissa lähimmäisenrakkaus on kieltämättä harhaa, koska se ei vaikuta tarpeeksi itsemurhalta.

Vierailija
531/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:16"]

Toista voi rakastaa ilman seksuaalista kontaktiakin, joten seksin kierron ympärillä pyörivä yhteiskunta ei ihan nyt osu tuohon kaavaan. Miksi pitäisi tyydyttää toista, jos kaikki vain pohjautuu "rakkauteen ja ykseyteen"? 

[/quote]

Seksuaalisuus on sitä varten, että opimme toisiamme ja rakastamme. Ei sitä varten, että mennään kaappiin ja ryhdytään fasisteiksi. Nämä asiat kuuluvat elämän opetussuunnitelmaan. Itsemurhayhteiskunnassa ei tietenkään tyydytetä toisia ja talous laahaa kuin Etiopiassa.
[/quote]
Sä et edes tiedä mikä on fasisti. Seksi on kahden ihmisen välistä. Naiset eivät ole tahdottomia seksinukkeja, vaan omista haluistaan päättäviä tuntevia ihmisiä. Jos en tuntisi mitään poikaystävääni kohtaan, en halua, rakkautta tai mitään muutakaan, en koskisi häneen pitkällä tikullakaan, mutta koska tunnen häntä kohtaan syvää rakkautta ja halua, harrastan hänen kanssaan usein seksiä ja voin antaa hänelle handjobin, jos itse en jaksa.

Vierailija
532/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:48"] Taas yrität alistaa naiset miesten omaisuudeksi. Ja mikä vitun itsemurha? [/quote] Sinulla on tuo omaisuus koko ajan mielessä, kun et kykene ymmärtämään että on olemassa suuri yhteisjako, ykseys, kaiken läsnäolo, johon koko elämä tähtää. Ei tuolla tavalla saa elettyä elämäänsä. Se on sama kuin tekisi minuutin välein itsemurhan. Koeta nyt katsoa ympärillesi. Mikään ei ole sinusta erillään. [/quote] Eli mielestäsi naisten tulisi olla tahdottomia seksikoneita? Miksi et hommaa pumpattavaa barbaraa tai fleshlightia?

[/quote]

Naisilla tulee olla oma tahto ja suostumus.

Vierailija
533/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:56"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:47"] Yrittämällä pakottaa jokaisen naisen seksuaaliseen kanssakäymiseen jokaisen vastaantulevan miehen kanssa? Kyllä se aika lailla kuulostaa siltä, että jokaisen naisen pitäisi olla seksiorja sun haavemaailmassa. [/quote] Minä tuotan vapaaehtoista, en vastentahtoista toimintaa. Inhoan kaikenlaista orjuutta ihan työvoima kuntoutuksesta alkaen. [/quote] Ethän sä TUOTA mitään kun et töissä käy ja seksuaalisuuteskin avaat vasta kun naiset avaavat ensin omansa. [/quote] Tuotan kyllä. Ohjaan naisia huomaamaan sen, että töihin ei kannata mennä jos seksuaalikierto ei toimi. [/quote] Kaivat vain itsellesi kuoppaa. Muista ampua itses, kun se on tarpeeksi syvä. :)

[/quote]

Väkivaltaan yllyttävä viesti.
[/quote]
Itsehän täällä jauhat koko ajan itsemurhasta. Ole hyvä ja toimi. :)

Vierailija
534/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:16"]

[/quote]

[/quote]Okei, ymmärrän, että utopiasi on, että kaikki antaisivat toisilleen vapaaehtoisesti omasta haluustaan. Se on varmaan sinulle lohdullinen kuvitelma. Kysyisin kuitenkin, miksi toisen sukupuolielinten koskettelu olisi yhtään sen lähentävämpää, kuin toisen halaaminen, jos siitä ei saa henkilökohtaista seksuaalista mielihyvää? Entä miten tämä auttaa kansantalouteen?

Vierailija
535/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:49"] Et ole lähimmäiseni, vaan joku random luuseri, joka yrittää alistaa naisia. Onko muuten monta raiskausyrityssyytettä tullut elämän aikana? [/quote] Kyllä, minä olen lähimmäisesi. Meidät tehtiin samassa koneessa. Olemme samaa ainesta. Fasistina et pitkälle pötki ja sinut tullaan harjaamaan vielä huolella. Raiskaaja tai pakottaja en ole. Olen henkilö, joka sanoo miten asia on. [/quote] Harhainen sinä olet.

[/quote]

Länsimaissa lähimmäisenrakkaus on kieltämättä harhaa, koska se ei vaikuta tarpeeksi itsemurhalta.
[/quote]
Lähimmäisenrakkautta ei ole tahdonvastainen seksuaalinen kanssakäyminen.

Vierailija
536/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:31"]

Sä et edes tiedä mikä on fasisti. Seksi on kahden ihmisen välistä. Naiset eivät ole tahdottomia seksinukkeja, vaan omista haluistaan päättäviä tuntevia ihmisiä. Jos en tuntisi mitään poikaystävääni kohtaan, en halua, rakkautta tai mitään muutakaan, en koskisi häneen pitkällä tikullakaan, mutta koska tunnen häntä kohtaan syvää rakkautta ja halua, harrastan hänen kanssaan usein seksiä ja voin antaa hänelle handjobin, jos itse en jaksa.

[/quote]

Olet sekaisin, kuin seinäkello. Tuollaiset "en koskisi pitkällä tikullakaan" lauseet kertoo siitä, että olet jämähtänyt kehityksessäsi kasvin ja fasistin tasolle. Saletti.

Vierailija
537/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:48"] Taas yrität alistaa naiset miesten omaisuudeksi. Ja mikä vitun itsemurha? [/quote] Sinulla on tuo omaisuus koko ajan mielessä, kun et kykene ymmärtämään että on olemassa suuri yhteisjako, ykseys, kaiken läsnäolo, johon koko elämä tähtää. Ei tuolla tavalla saa elettyä elämäänsä. Se on sama kuin tekisi minuutin välein itsemurhan. Koeta nyt katsoa ympärillesi. Mikään ei ole sinusta erillään. [/quote] Eli mielestäsi naisten tulisi olla tahdottomia seksikoneita? Miksi et hommaa pumpattavaa barbaraa tai fleshlightia?

[/quote]

Naisilla tulee olla oma tahto ja suostumus.
[/quote]
Ja silti valitat, kun naiset eivät halua antaa randomeille edes käsihoitoa?

Vierailija
538/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:27"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:49"] Et ole lähimmäiseni, vaan joku random luuseri, joka yrittää alistaa naisia. Onko muuten monta raiskausyrityssyytettä tullut elämän aikana? [/quote] Kyllä, minä olen lähimmäisesi. Meidät tehtiin samassa koneessa. Olemme samaa ainesta. Fasistina et pitkälle pötki ja sinut tullaan harjaamaan vielä huolella. Raiskaaja tai pakottaja en ole. Olen henkilö, joka sanoo miten asia on. [/quote] Harhainen sinä olet. [/quote] Länsimaissa lähimmäisenrakkaus on kieltämättä harhaa, koska se ei vaikuta tarpeeksi itsemurhalta. [/quote] Lähimmäisenrakkautta ei ole tahdonvastainen seksuaalinen kanssakäyminen.

[/quote]

Siksi naisella on oltava oma tahto ja suostumus.

Vierailija
539/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:34"]Ja silti valitat, kun naiset eivät halua antaa randomeille edes käsihoitoa?

[/quote]

Heillä tulee olla siihen oma tahto ja suostumus.

Vierailija
540/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:31"]

[/quote]

Olet sekaisin, kuin seinäkello. Tuollaiset "en koskisi pitkällä tikullakaan" lauseet kertoo siitä, että olet jämähtänyt kehityksessäsi kasvin ja fasistin tasolle. Saletti.
[/quote]
Kuka täällä on sekaisin kuin seinäkello? Minä, joka toimin omien halujen ja tahtoni mukaan vai luuserimies, joka vaatii, että naiset tahdonvastaisesti antaisivat käsihoitoja kaltaisillesi luusereille? :'D