Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
501/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Tuo ei ole valistamista, vaan yrität alistaa naiset miesten seksiorjiksi. Jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään. Se on tasa-arvoa. [/quote] Länsimaat on aivopessyt sut ajattelemaan, että jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään. Olet ihan sekaisin, kuules jos luulet että seksiorjana oleminen on muiden tyydyttämistä. [/quote] Sitähän se juurikin on. Naiselle ei todellakaan kuulu kaltaisesi luuserimiehen tyydyttäminen. Nainen ei ole miesten seksilelu, orja tai mitään muutakaan.

[/quote]

Jos pidät mua luuserimiehenä, olet rodunjalostaja ja fasisti.

Vierailija
502/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:36"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:34"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Et edelleenkään ole vastannut aiempiin kommentteihin. [/quote] Se on mennyttä. [/quote] Ei ole. Ne lukee tuossa edellisellä sivulla joten voit vastata niihin. [/quote] En halua vastata. [/quote] Syystä että?

[/quote]

Kannattiko kysellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:55"]

Mä en myöskään ymmärrä,miksi ne luuserimiehet,jotka ei edes halua pillua vaan ainoastaan runkkausta ja suihinottoa,ei harrasta niitä keskenään.Kuulemma "vain mies tietää mistä mies nauttii" eli ap lopettaa nyt ruikutuksen ja aloittaa homo-orgiat! :)[/quote]

Onko homoilu sulle noin erikoinen juttu? Ei seksuaalinen kierto tapahdu yhteisössä, muuten kuin heterouden kautta. Siinä ohessa voi sitten homoilla tietty. Naiset on luotu biologisesti antamaan random miehille handjobia, mutta länsimainen kasvatus on saanut heidät hokemaan että tee itsemurha, tee itsemurha, onhan homoavioliitotkin pian etc. Ei se toimi niin. Eikä seksiorjuus ole sitä, että tyydyttää toisen vaikka sitten huoltoaseman terassilla.
[/quote]
Mitä vittua sä sekoilet. Jos naiset olis luotu antamaan handjobeja miehille, niin miehillä ei olisi käsiä. Mutta miehillä on kädet, joilla voi tyydyttää itsensä. Ja voisitko vihdoin viimein kertoa, mistä itsemurhasta sä selität?

Vierailija
504/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Tuo ei ole valistamista, vaan yrität alistaa naiset miesten seksiorjiksi. Jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään. Se on tasa-arvoa. [/quote] Länsimaat on aivopessyt sut ajattelemaan, että jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään. Olet ihan sekaisin, kuules jos luulet että seksiorjana oleminen on muiden tyydyttämistä. [/quote] Sitähän se juurikin on. Naiselle ei todellakaan kuulu kaltaisesi luuserimiehen tyydyttäminen. Nainen ei ole miesten seksilelu, orja tai mitään muutakaan.

[/quote]

Jos pidät mua luuserimiehenä, olet rodunjalostaja ja fasisti.
[/quote]
Mielelläni olen rodunjalostaja. :) kaltaisesi sekopääluuserit eivät ole minkään arvoisia.

Vierailija
505/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:36"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:34"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Et edelleenkään ole vastannut aiempiin kommentteihin. [/quote] Se on mennyttä. [/quote] Ei ole. Ne lukee tuossa edellisellä sivulla joten voit vastata niihin. [/quote] En halua vastata. [/quote] Syystä että?

[/quote]

Kannattiko kysellä?
[/quote]
Eli et keksi mitään vastausta.
Voi pientä.

Vierailija
506/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:43"]

Mitä vittua sä sekoilet. Jos naiset olis luotu antamaan handjobeja miehille, niin miehillä ei olisi käsiä. Mutta miehillä on kädet, joilla voi tyydyttää itsensä. Ja voisitko vihdoin viimein kertoa, mistä itsemurhasta sä selität?

[/quote]

Naisilla on kädet sen takia, että ne on miesten kanssa tekemisissä. Mutta länsimainen propaganda tekee ihmisistä invaliideja, eivät he pysty käsittämään kohta enää edes sitä, että perunaa ja tomaattia voi syödä samalta lautaselta. Itsemurhasta on tullut kollektiivinen olotila. Me elämme itsemurhan partaalla ja lähetämme toisiamme helvettiin. Ihan arkirealismia, katso ympärillesi.

Vierailija
507/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Et edelleenkään ole vastannut aiempiin kommentteihin.

[/quote]

Se on mennyttä.

[/quote]

Ihan paras argumentti mihin tahansa,"se on mennyttä". Menisiköhän tuo läpi vaikkapa oikeudenkäynnissä? "Miksi pahoinpitelit/raiskasit/tapoit?" "Ei sillä ole merkitystä,se on mennyttä." 

Oikeasti,miksi vaivautua tekemään 20 sivua pitkä ketju jos ei kuitenkaan vastaa kommentteihin/kysymyksiin? Eikös keskustelu ole vähän niin kuin keskustelupalstan idea,ei kovin hedelmällistä vuorovaikutusta jos ensin jankkaa käsittämätöntä soopaa ja sitten siirtyy tuollaiseen "en kommentoi"-tyyliin. Ap,älä viitsi ikävystyttää meitä vaan selitä miten tämä sinun kauhahandjob-utopiasi toteutuu?

Vierailija
508/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 20:44"]

Ette ole ainutkertaisia, te jotka vielä saatte.

[/quote] Mutta sinäkö olet, vaikka et saa?

Vierailija
509/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:44"]

Jos pidät mua luuserimiehenä, olet rodunjalostaja ja fasisti. [/quote] Mielelläni olen rodunjalostaja. :) kaltaisesi sekopääluuserit eivät ole minkään arvoisia.

[/quote]

Mene hoitoon sitten. Ei lähimmäisistä saa puhua tuolla tavalla. Ollaan tultu muuten samasta reiästäkin. Et saa empatiaani maaksi muuttumalla. Sinun on nyt keksittävä jotain suurempaa.

Vierailija
510/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:43"]

[/quote]

Naisilla on kädet sen takia, että ne on miesten kanssa tekemisissä. Mutta länsimainen propaganda tekee ihmisistä invaliideja, eivät he pysty käsittämään kohta enää edes sitä, että perunaa ja tomaattia voi syödä samalta lautaselta. Itsemurhasta on tullut kollektiivinen olotila. Me elämme itsemurhan partaalla ja lähetämme toisiamme helvettiin. Ihan arkirealismia, katso ympärillesi.
[/quote]
Taas yrität alistaa naiset miesten omaisuudeksi. Ja mikä vitun itsemurha?

Vierailija
511/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:44"]

Hyvänen aika, enpä ole aikoihin lukenut mitään näin sekopäistä. Pyhä vulva alkaa vaikuttaa lähes järkimieheltä tämän hourimon rinnalla. o.O

[/quote] Oisko yksi ja sama persoona?

Vierailija
512/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:44"]

Jos pidät mua luuserimiehenä, olet rodunjalostaja ja fasisti. [/quote] Mielelläni olen rodunjalostaja. :) kaltaisesi sekopääluuserit eivät ole minkään arvoisia.

[/quote]

Mene hoitoon sitten. Ei lähimmäisistä saa puhua tuolla tavalla. Ollaan tultu muuten samasta reiästäkin. Et saa empatiaani maaksi muuttumalla. Sinun on nyt keksittävä jotain suurempaa.
[/quote]
Et ole lähimmäiseni, vaan joku random luuseri, joka yrittää alistaa naisia. Onko muuten monta raiskausyrityssyytettä tullut elämän aikana?

Vierailija
513/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:44"]

Hyvänen aika, enpä ole aikoihin lukenut mitään näin sekopäistä. Pyhä vulva alkaa vaikuttaa lähes järkimieheltä tämän hourimon rinnalla. o.O

[/quote]
Ei kai :D pyha vulva on lutunen. Toi on vaa sekaisin :D

Vierailija
514/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:44"]

[/quote]

Mä alan epäillä että AP:lla on skitsofrenia.Yksi persoona ihmettelee naisten nirsoutta parisuhdemarkkinoilla,toisella on pakkomielle kauhoista ja lusikoista.Kolmas elää harhamaailmassa,jossa naiset ovat lihaa ja verta olevia seksinukkeja.Neljäs on sitä mieltä että itsemurha on ratkaisu kaikkeen.

Vierailija
515/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:43"]

[/quote]

[/quote]

Kerro meille oi viisas ja mahtava ap,miksi miehillä sitten on kädet? Ihan koristeena?

Vierailija
516/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan terve nainen ei halua miestä, joka kuvailee muita ihmisiä tyyliin "paras 20 %", "5/5" jne. Kertoo vain henkisestä köyhyydestä ja kypsymättömyydestä, sekä liikaa ylilaudalla vietetystä ajasta. Kasva aikuiseksi, niin joku fiksu nainen saattaa sinusta kiinnostuakin.

Vierailija
517/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:54"]

Kerro meille oi viisas ja mahtava ap,miksi miehillä sitten on kädet? Ihan koristeena?

[/quote]

Tuo oli länsimaisen logiikan loppuhuipentuma. Olet täysi vihannes. En haluaisi uskoa sitä. Naisen kädet on sitä varten, muunmuassa sitävarten, että tyydytetään mies kiihottavasti mitä hän ei voi omilla käsillään yhtä lailla tehdä. Toki terve mies myöskin masturboi ja ajattelee samalla vaikkapa sitten naisen käsiä.

Vierailija
518/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinulla on tuo omaisuus koko ajan mielessä, kun et kykene ymmärtämään että on olemassa suuri yhteisjako, ykseys, kaiken läsnäolo, johon koko elämä tähtää.

Ei tuolla tavalla saa elettyä elämäänsä. Se on sama kuin tekisi minuutin välein itsemurhan. Koeta nyt katsoa ympärillesi. Mikään ei ole sinusta erillään.

Vierailija
519/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:49"]

Et ole lähimmäiseni, vaan joku random luuseri, joka yrittää alistaa naisia. Onko muuten monta raiskausyrityssyytettä tullut elämän aikana?

[/quote]

Kyllä, minä olen lähimmäisesi. Meidät tehtiin samassa koneessa. Olemme samaa ainesta. Fasistina et pitkälle pötki ja sinut tullaan harjaamaan vielä huolella. Raiskaaja tai pakottaja en ole. Olen henkilö, joka sanoo miten asia on.

Vierailija
520/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:04"]

[/quote]

Sinulla on tuo omaisuus koko ajan mielessä, kun et kykene ymmärtämään että on olemassa suuri yhteisjako, ykseys, kaiken läsnäolo, johon koko elämä tähtää.

Ei tuolla tavalla saa elettyä elämäänsä. Se on sama kuin tekisi minuutin välein itsemurhan. Koeta nyt katsoa ympärillesi. Mikään ei ole sinusta erillään.

[/quote]Jos ajattelisit vieläkin pidemmälle, niin seksuaalisuus ei liittyisi mitenkään tuohon ykseyteen, koska se on maallisten, itsekkäiden himojen tyydyttämistä ja aivan turhaa siis. Amatööri!