Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
481/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:17"]

Eli et saa enää ikinä!! :D  Mille se tieto tuntuu? Sillä aikaa mä haluan ja hoitelen pitkän kaavan mukaan ja huolella miestä, joka näki vähän vaivaa mun iskemiseeni ;)

[/quote]

Olet pelkkä poseeraaja, jos antaudut iskettäväksi kaupallisen reseptin mukaan. Onhan se surullista. Ihan niin kuin sillä olis mun silmissäni suurtakin merkitystä, että olet mukana sekavassa limbossa. 

[/quote]
Vastaatko noihin muihinkin kommentteihin?

Vierailija
482/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 08:32"]

[quote author="Pnisel" time="08.09.2015 klo 00:24"]

Se, että oon tekemässä itsemurhan on mun korkea näkemys asioihin. Mutta älä anna sen haitata. Ymmärrät kryptisen merkityksen, kun kasvat tuosta pari senttiä. Handjob koulutus odottaa kun aika tekee temput myöhemmin. Itse olen tehnyt virtuaalisen itsemurhan ja nykyisin ymmärrän, että ihmiset tekee paljon itsemurhia välttääkseen handjobit random miesten kanssa, mutta jokainen loputon kehä katkeaa aina joskus. Mä olen syvällä ja onnellinen siitä, että jaksan vielä protestoida ja rangaista yhteiskuntaa seksuaalikierron puutteesta. Kaikki muuttuu paremmaksi ja sitten halaillaan ja pyydetään anteeksi.

[/quote]

Mitä mä just luin?

[/quote]

Ihmiset ei ymmärrä sitä, miten he tekevät itsemurhaa koko ajan. Huulilla on koko ajan "tapa ittes, tapa ittes..".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 08:32"]

[quote author="Pnisel" time="08.09.2015 klo 00:24"]

Se, että oon tekemässä itsemurhan on mun korkea näkemys asioihin. Mutta älä anna sen haitata. Ymmärrät kryptisen merkityksen, kun kasvat tuosta pari senttiä. Handjob koulutus odottaa kun aika tekee temput myöhemmin. Itse olen tehnyt virtuaalisen itsemurhan ja nykyisin ymmärrän, että ihmiset tekee paljon itsemurhia välttääkseen handjobit random miesten kanssa, mutta jokainen loputon kehä katkeaa aina joskus. Mä olen syvällä ja onnellinen siitä, että jaksan vielä protestoida ja rangaista yhteiskuntaa seksuaalikierron puutteesta. Kaikki muuttuu paremmaksi ja sitten halaillaan ja pyydetään anteeksi.

[/quote]

Mitä mä just luin?

[/quote]

Ihmiset ei ymmärrä sitä, miten he tekevät itsemurhaa koko ajan. Huulilla on koko ajan "tapa ittes, tapa ittes..".
[/quote]
Miten me muka tehdään itsemurhaa? :'D

Vierailija
484/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:28"]

Saamatta jääneitä verotuloja ei voi lisätä laskelmaan, koska et maksa niiden saamatta jäämisen takia yhtään enempää. Ainoa, missä maksat ovat peruspäiväraha ja asumistuki. Ehkä terapia. Ne nyt eivät tee kuin noin 10 - 12 000 euroa vuodessa, eli miljooniin menee aikaa.

[/quote]

Saamatta jääneet verotulot lasketaan tietenkin myös. :) Peruspäiväraha ja asumistuki on sadoissa tuhansissa, kuten olen sanonut, ei miljoonissa. Sen lisäksi tulevat myöhemmin monenlaiset sairaalahoidot, turhat opiskelut ja muut tuet joita en tässä erittele. Työvoimakoulutukseen ja kuntoutukseen en mene, sitä varten minulla on lakimies.

[/quote]

Lakimies, johon saamasi rahat sitten menevätkin, ja joudut sinne kurssille kuitenkin. Eikä menetettyjä verotuloja lasketa sinusta tulevina kustannuksina, sori vaan. Sama kuin kuolisit, ei siitä tulisi enää yhteiskunnalle kustannuksia. Nyt tulee vain siitä, että sulle maksetaan hengissäpysyttelystä. Mikä ihan ok ja inhimillistä toki. Ehkä sun mieli ehtii vielä muuttua.

Eli sun kuvitelmasi on, ettei 20%-miesten tarvii iskeäkään naisia? He saavat kotiovelle handjobin?

[/quote]

Olen saanut fyrkat takaisin kaikista yli 1kk karensseista. Nimittäin laissa on sellanen juttu, että kuntouttava työtoiminta ei saa olla samaan aikaan paperissa kuin työnhaku :)

Vierailija
485/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:22"]

[/quote]

Juuri siten, että päädytte jankkaamaan tota "tee itsemurha, tee itsemurha". Teillä ei ole hajuakaan, että teette itse itsemurhaa tuolla tyylillä. Toisinsanoen ette edisty elämässä ja näe asioita verhon takana, vaan hallitsette pientä maaplänttiä likakaivon ympärillä.

Vierailija
486/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:22"]

[/quote]

Juuri siten, että päädytte jankkaamaan tota "tee itsemurha, tee itsemurha". Teillä ei ole hajuakaan, että teette itse itsemurhaa tuolla tyylillä. Toisinsanoen ette edisty elämässä ja näe asioita verhon takana, vaan hallitsette pientä maaplänttiä likakaivon ympärillä.
[/quote]
Anteeksi? En mä ainakaan jankkaa "tee itsemurha" sinä olet ainoa, joka puhuu itsemurhasta. Voisitko vastailla noihin aiempiin kommentteihin?

Vierailija
487/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:14"]

Antaiskohan ap:n äiti ap:lle handjobin ja suikkarin? Sekin on sellaiset ap:lle velkaa, koska on nainen.

[/quote]

Kun synnyin tänne olin paljon nykyistä tyhmempi. Jos nykytiedoilla valitsisin vanhempani he olisivat täysin toisenlaisia. Ei muistella menneitä.

Vierailija
488/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:14"]

Antaiskohan ap:n äiti ap:lle handjobin ja suikkarin? Sekin on sellaiset ap:lle velkaa, koska on nainen.

[/quote]

Kun synnyin tänne olin paljon nykyistä tyhmempi. Jos nykytiedoilla valitsisin vanhempani he olisivat täysin toisenlaisia. Ei muistella menneitä.
[/quote]
Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia.

Vierailija
489/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]

Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia.

[/quote]

Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut.

Vierailija
490/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]

[/quote]

Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut.
[/quote]
Tuo ei ole valistamista, vaan yrität alistaa naiset miesten seksiorjiksi. Jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään. Se on tasa-arvoa.

Vierailija
491/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]

[/quote]

[/quote]
Et edelleenkään ole vastannut aiempiin kommentteihin.

Vierailija
492/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 08:41"]

Miksi kukaan "hakisi" huonompaa miestä? Täysin urpo ajatus. :DDD Et itsekään etsi mitään huonompaa naista, tampio. Mutta kun vastaan tulee itselle sopiva henkilö niin eihän siinä "sosiaalista asemaa" katsota, mitä ikinä sillä tarkoitatkin. Kuulostat aika lailla laasaslaiselta möyhääjältä, joka väittää olevansa kiva ja tavallisennäköinen normimies, mutta on todellisuudessa ruma kusipää. Ei, en huoli kumpaakaan. En rumaa enkä kusipäätä. Jos nämä ominaisuudet osuvat samaan ihmiseen niin ei toivoa senkään vertaa. :)

[/quote]

Mulle ei katsos ole olemassa mitään huonompia ja parempia naisia. En ole fasisti. Ainahan jotkut on hyvännäköisempiä ja se on heidän lahjansa. Itse olen ollut ruma, komea, viehättävä ja mukava elämäni varrella.

Vierailija
493/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Et edelleenkään ole vastannut aiempiin kommentteihin.

[/quote]

Se on mennyttä.

Vierailija
494/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Et edelleenkään ole vastannut aiempiin kommentteihin.

[/quote]

Se on mennyttä.
[/quote]
Ei ole. Ne lukee tuossa edellisellä sivulla joten voit vastata niihin.

Vierailija
495/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Tuo ei ole valistamista, vaan yrität alistaa naiset miesten seksiorjiksi. Jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään. Se on tasa-arvoa.

[/quote]

Länsimaat on aivopessyt sut ajattelemaan, että jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään. Olet ihan sekaisin, kuules jos luulet että seksiorjana oleminen on muiden tyydyttämistä.

Vierailija
496/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:34"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Et edelleenkään ole vastannut aiempiin kommentteihin. [/quote] Se on mennyttä. [/quote] Ei ole. Ne lukee tuossa edellisellä sivulla joten voit vastata niihin.

[/quote]

En halua vastata.

Vierailija
497/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Tuo ei ole valistamista, vaan yrität alistaa naiset miesten seksiorjiksi. Jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään. Se on tasa-arvoa.

[/quote]

Länsimaat on aivopessyt sut ajattelemaan, että jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään. Olet ihan sekaisin, kuules jos luulet että seksiorjana oleminen on muiden tyydyttämistä.
[/quote]
Sitähän se juurikin on. Naiselle ei todellakaan kuulu kaltaisesi luuserimiehen tyydyttäminen. Nainen ei ole miesten seksilelu, orja tai mitään muutakaan.

Vierailija
498/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla on korostunut äidnvaisto. Kaikenlaiset huolenpitoa tarvitsevat resskukatkin saavat jatkuvasti naisia. :D Vai että vain paras kelpaa, kyllä mä rakastumisen sokeudessa otin ihan vain puhumattoman ja tylyn amk-insinöörin.

Vierailija
499/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:55"]

Mä en myöskään ymmärrä,miksi ne luuserimiehet,jotka ei edes halua pillua vaan ainoastaan runkkausta ja suihinottoa,ei harrasta niitä keskenään.Kuulemma "vain mies tietää mistä mies nauttii" eli ap lopettaa nyt ruikutuksen ja aloittaa homo-orgiat! :)[/quote]

Onko homoilu sulle noin erikoinen juttu? Ei seksuaalinen kierto tapahdu yhteisössä, muuten kuin heterouden kautta. Siinä ohessa voi sitten homoilla tietty. Naiset on luotu biologisesti antamaan random miehille handjobia, mutta länsimainen kasvatus on saanut heidät hokemaan että tee itsemurha, tee itsemurha, onhan homoavioliitotkin pian etc. Ei se toimi niin. Eikä seksiorjuus ole sitä, että tyydyttää toisen vaikka sitten huoltoaseman terassilla.

Vierailija
500/931 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:34"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:30"]  Tuo sun kommentti ei liittynyt tuohon mitenkään. Miksi et pyydä äidiltäsi suuhoitoa ja handjobia? Hän on nainen. Sitähän sä oot toitottanut, että jokaisen naisen on annettava kaikille miehille vähintään handjob. Ja mites sun isoäidit? Nekin on naisia. [/quote] Olen valistaja, en pakottaja. Olen äidilleni sanonut satoja kertoja, että yhteiskunta on seksuaalisesti ja muutenkin epäonnistunut. [/quote] Et edelleenkään ole vastannut aiempiin kommentteihin. [/quote] Se on mennyttä. [/quote] Ei ole. Ne lukee tuossa edellisellä sivulla joten voit vastata niihin.

[/quote]

En halua vastata.
[/quote]
Syystä että?