Vanhempi mies + viaton ja herkkä nuori nainen
Kommentit (30)
Aiheuttaa vilunväreitä. Oksettavaa.
No mitäpä siitä, nuori tytsy saa varmaan rahaa ja hyvän elintason. Vanha mies sais pillua, jos ottais eteen, mutta kun ei ota, niin typy pääsee helpolla. Ei tarvi olla kuin kaunistuksena vanhalle kurttuselle äijänrohjakkeelle. Pianhan se vaari siitä sitten kupsahtaa ja vieläkin melko nuori nainen saa kivan perinnön. Tytön pitää vaan muistaa tarkistaa, että äijällä ei ole jälkikasvua tai että on todella huomattavan rikas, että jaettavaa riittää vaikka olis pari aikuista lastakin papparaisella. Muutaman tällaisen tarinan tiedän, molemmat osapuolet olleet tyytyväisiä, naisella tietysti ollut aina nuori rakastaja.
"Viaton".
Hohhoijaa. Taas joku pervopertti sekoilee.
Joo no mä olen nuori ja herkkä nainen, mutta en niinkään viaton. Vanhat miehet ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä, muuten ovat ihan ok, niinkuin kaikki muutkin ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:34"]
"Viaton". Hohhoijaa. Taas joku pervopertti sekoilee.
[/quote]Siinä ei ole mitään pahaa, jos kokenut mies kiinnostuu viattomasta naisesta. Tajuatko, että kyseessä ei välttämättä ole joku 60v pappa ja 16v tyttö -yhdistelmä?
Luonnotonta sekaantua toiseen sukupolveen.
Aloittajalla taitaa olla tosi paha vallanhaluongelma.
Ap on joku perämetsän Pertti muna kädessä. Mee sinne herkkunettiin, siellä on ihan oma kategoriansa näille vanha likainen setä ja koulutyttö -fantasioille.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:04"]
[/quote]
Presidenttiparimme siis luonnoton?
Jotain rajaa näihin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:04"]
[/quote]
Presidenttiparimme siis luonnoton?
Jotain rajaa näihin.
[/quote]
Mutta on luonnollista sekaantua toiseen sukupuoleen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:31"]Aiheuttaa vilunväreitä. Oksettavaa.
[/quote]
Oksettavaa jos näet pariskunnan jolla on ikäeroa?
No se on sinun ongelma. Ei pariskunnan.
Noloa sen tytön kannalta ja monille on jäänyt traumat kun on jostain syystä antanut vanhan miehen tehdä mitä haluaa ja suostunut vaikka mihin. Yleensä ne ei oo nämä herkät ja viattomat tytöt vaan ne joilla on jotain ongelmia pitää mielenterveys kasassa, tai ehkä omanikäisille ei oo kelvannut.
Kumpikin voittaa. Vanhempi mies saa kiltin ja viehättävän nuoren naisystävän ja nainen saa elämänkokemusta omaavan, huomaavaisen herrasmiehen. :3
Mitä ap tarkoittaa tuolla 'viattomalla'? Sitä että ei ole rikosrekisteriä vai?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:47"]
Mitä ap tarkoittaa tuolla 'viattomalla'? Sitä että ei ole rikosrekisteriä vai?
[/quote]Tai ei oo muitakaan vikoja kuten ei ole kalju ja kuusisorminen.
Näinhän se menee...:-)
Vanha mies = rietas, pervo, puolikalju setä, pillun perässä juoksija
Nuorempi nainen = viaton, rahanahne tyttönen; susiruma tai äärimmäisen tyhmä
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:04"]Luonnotonta sekaantua toiseen sukupolveen.
Luonnotonta sekaantua toiseen sukupuoleen.
[/quote]
Minä tiedän elävästä elämästä yhden tällaisen parin, jotka olivat yhdessä 15 vuotta eli miehen kuolemaan asti. Mies oli konkurssin tehnyt eli rahaton, koulutusta hänellä oli vain vähän, ja nainen taas oli kaunis, älykäs (tohtori nykyään) ja rahaakin hänen perheellään on kivasti. Rakkaus oli selvästi aitoa ja kun nämä ihmiset tunsi, oli selvää miksi he tulivat niin hyvin toimeen. Toinen oli henkisesti nuori ja joustava, ja nuorempi osapuoli kypsä ja keski-ikäisenä syntynyt. Ei siinä mitään luonnotonta minusta ollut. Lapsia tämä nainen tosin ei halunnut koskaan, joten ei menettänyt siinä mitään, että ei vanhemman miehen kanssa hankkinut perhettä. Ei joutunut myöskään omaishoitajaksi, koska mies kuoli saappaat jalassa.
Turvallista tutustumista parisuhde-elämään.
Vanhemmilla miehillä on jo empatiaa, sellaista lämpöä ja ymmärrystä eivätkä ole ihan sikoja. Itse olin sellainen vähän lapsenomainen ja herkkä nuorena ja olen tyytyväinen, että ensimmäinen vakavampi suhteeni oli vanhemman miehen kanssa. Tietysti miehissäkin on eroja.