Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
Tottakai hain parasta ja onneksi sellaisen sainkin. Millään sosiaalisella statuksella ei kyllä mulle ollut mitään merkitystä ja sen osalta mieheni onkin tavis. Hain älykästä, komeaa, seksikästä, fiksua, hyvinkoulutettua ja huomioivaa miestä.
No kun minulle ei kelpaa suomalainen mies, kaikki muu käy...
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:34"]Varmaan sitä ei monestakaan syystä kannata suoraan sanoa. Illuusio ylläpitää motivaatiota ja yhteiskunta pyörii parhaiten sillä, kun joku kuvittelee voivansa toteuttaa asioita, joita muut pitävät häneltä visusti ulottumattomissa.
[/quote]
Hmm.. aika hyvä selitys. Naiset siis haluavat hyötyä keskinkertaisten miesten ihailusta, auttamisesta ja työpanoksesta mikä ei olisi mahdollista jos nämä tietäisivät, ettei mitää palkintoa ole koskaa tulossa.
Nokun se ei pidä paikkaansa. Mä en missään vaiheessa ole hakenut "parasta"miestä koska en tiedä millainen mies olisi just mulle paras kumppani. Olen vain tiennyt millaisen ihmisen kanssa itse en haluaisi olla.
Mulla taitaa kuitenkin olla juuri mulle sopivin kumppani nyt ja tuli vastaan ihan hakematta.
Btw, määrittele paras? Uskoisin että yleispätevää määrittelyä ei ole koska jokaiselle on hlökohtaiset preferenssit asialle.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:36"]Tottakai hain parasta ja onneksi sellaisen sainkin. Millään sosiaalisella statuksella ei kyllä mulle ollut mitään merkitystä ja sen osalta mieheni onkin tavis. Hain älykästä, komeaa, seksikästä, fiksua, hyvinkoulutettua ja huomioivaa miestä.
[/quote]
Uskon kyllä mutta kysymys oli kuului miksi sinäkään et halunnut myöntää etsiväsi parasta miestä.
Koska maku vaihtelee. Vaikket sitä uskokaan.
Mä voin ihan suoraan myöntää, että vain paras on kelvannut. Mieheni on pituudeltaan alle keskimitan, akateeminen ja urheilullinen. Komea minun mielestäni tietysti, mutta tuskin erittäin komea. Mutta ainakaan hän ei ikinä jauhaisi noita "paras 20 %" -juttuja.
Tiedän paljon naisia jotka valitsivat tarkoituksella ei niin hyvännäköisen miehen, jotta riski pettämiseen pienenisi. Vähemmän maskuliininen mies omaa yleensä myös pienemmän testosteronitason, ja on siten sopivampi perheen isäksi vaihtamaan vauvojen vaippoja ja tekemään ruokaa. Sellainen mies ei painosta seksiin, eikä puhu epäkunnioittavasti tai seksistisesti puolisostaan, tai ylipäätään naisista.
Vain marginaalinen ryhmä naisista pitää miehen ulkonäköä kriteerinä, miehen sydän merkitsee eniten. Näin ainakin itsellläni ja ystävilläni. On surullista miten olen saanut kuulla ihmettelyjä miksi otin tuon (puolisoni) kun saisin kenet vain. Niin, mutta minä halusinkin juuri sen miehen jonka kanssa sovimme sieluiltamme yhteen.
Mitä tarkoitat tuolla "antavat ymmärtää"? Siis jos juttelen baarissa kanssasi, niin "annanko silloin ymmärtää"?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:38"]Nokun se ei pidä paikkaansa. Mä en missään vaiheessa ole hakenut "parasta"miestä koska en tiedä millainen mies olisi just mulle paras kumppani. Olen vain tiennyt millaisen ihmisen kanssa itse en haluaisi olla.
Mulla taitaa kuitenkin olla juuri mulle sopivin kumppani nyt ja tuli vastaan ihan hakematta.
Btw, määrittele paras? Uskoisin että yleispätevää määrittelyä ei ole koska jokaiselle on hlökohtaiset preferenssit asialle.
[/quote]
Naiset ovat laumaeläimiä ja haluavat lähes kaikki juuri samanlaisia miehiä. Miten muuten voi selittää sen että tietyillä miehillä on loputtomasti naisia. Laumaeläimiä!
Niin hainkin, luonteeltaan parasta. Löysinkin sellaisen, on kyllä työtön, köyhä ja muuta sellaista, mikä ei haittaa yhtään.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:38"]Nokun se ei pidä paikkaansa. Mä en missään vaiheessa ole hakenut "parasta"miestä koska en tiedä millainen mies olisi just mulle paras kumppani. Olen vain tiennyt millaisen ihmisen kanssa itse en haluaisi olla.
[/quote]
Naiset ovat laumaeläimiä ja haluavat lähes kaikki juuri samanlaisia miehiä. Miten muuten voi selittää sen että tietyillä miehillä on loputtomasti naisia. Laumaeläimiä!
[/quote]
Vai on naiset laumaeläimiä?
Mites miesten laita? Tietynlaisten naisten ympärillä pörrää kokoajan miehiä, vaan sitten on niitä naisia joitten ympärillä ei ole miehiä ollenkaan.
Laumaeläimistä kun siis puhutaan niin miehet on ihan samanlaisia lampaita.
Mennää piirittää sitä naista, jolla on jo muutenkin niitä kilpakosijoita ympärillä.
Et eikös sit miehetkin etsi juuri sitä samanlaista naista, jokainen? ;)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:40"]Mä voin ihan suoraan myöntää, että vain paras on kelvannut. Mieheni on pituudeltaan alle keskimitan, akateeminen ja urheilullinen. Komea minun mielestäni tietysti, mutta tuskin erittäin komea. Mutta ainakaan hän ei ikinä jauhaisi noita "paras 20 %" -juttuja.
[/quote]
Hyvä! Arvostan rehellisyyttäsi. Et ole tuhlannut aikaani, kiitän. Ei hän ikinä sinulle puhuisikaan mitään paras 20% juttuja koska tietää sinulla olevan tunteenomainen suhtautuminen asiaan. Kavereittens kesken on sitten eri asia :)
Totta kai haluan vain mikä on parasta itselleni. Kummallista olettaakaan että kukaan haluaisi muuta. Miksi sitä tarvitsee siis edes sanoa, sehän on perusolettamus?
Itselläni ei ole ollut listalla kuin yksi vaatimus. Minun on pitänyt tuntea jotain muutakin kuin kaveruutta. Ilman kemiaa ei ole parisuhdetta. En voi mitään sille, etten ihastu helposti. Miespuolisia kavereita minulla on ollut paljon.
Mikä nyt kellekin on paras.
Miestäni katsotaan välillä ihmetellen kun liikkuu kanssani. On alle 170cm, ei perinteisen komea eikä miehekäs, ei varakas, ei ole statusta. On silti paras juuri minulle, en vaihtaisi mihinkään adonikseen jolla on rahaa ja statusta, en mä niillä asioilla mitään tee. Etköhän säkin ole jollekulle se paras.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"]Mitä tarkoitat tuolla "antavat ymmärtää"? Siis jos juttelen baarissa kanssasi, niin "annanko silloin ymmärtää"?
[/quote]
Jos annat ymmärtää baarissa keskustellessa kanssani niin silloin annat ymmärtää. Keskustella voi monella tavalla, myös niin ettei anna ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:47"]
Totta kai haluan vain mikä on parasta itselleni. Kummallista olettaakaan että kukaan haluaisi muuta. Miksi sitä tarvitsee siis edes sanoa, sehän on perusolettamus?
[/quote]
Normaaleille ihmisille on perusolettamus.
Sen sijaan av:n luuserimiehille ei ole :D
Varmaan sitä ei monestakaan syystä kannata suoraan sanoa. Illuusio ylläpitää motivaatiota ja yhteiskunta pyörii parhaiten sillä, kun joku kuvittelee voivansa toteuttaa asioita, joita muut pitävät häneltä visusti ulottumattomissa.