Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:18"]
minä en hae minkäänlaista miestä. pitkä suhde päätty jokin aikaa sitte ja haluun olla täysin rauhassa miehistä. olen hiukan yli 30 enkä ole ollu sinkkuna päivääkää sitte 17v. paitsi siis nyt olen ollu 6kk. toki ollu lyhyempiäki suhteita, mutta nyt en halua mitää suhdetta, pidän pitkän "vapaan" miehistä. josko enää aloitan minkäänlaista suhdetta, seksiki jo lähinnä kyllästyttää.
[/quote]
Tällaisia vihanneksia ja käsikassaroita länsimainen itsemurhajärjestelmä tuottaa. Toivottavasti saat apua ongelmiisi sitten tuonpuoleisessa.
[/quote]
jaaha, mitkähän ne minun "ongelmat" on joihin "pitäisi saada apua" sitte tuonpuoleisessa?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:18"]
minä en hae minkäänlaista miestä. pitkä suhde päätty jokin aikaa sitte ja haluun olla täysin rauhassa miehistä. olen hiukan yli 30 enkä ole ollu sinkkuna päivääkää sitte 17v. paitsi siis nyt olen ollu 6kk. toki ollu lyhyempiäki suhteita, mutta nyt en halua mitää suhdetta, pidän pitkän "vapaan" miehistä. josko enää aloitan minkäänlaista suhdetta, seksiki jo lähinnä kyllästyttää.
[/quote]
Tällaisia vihanneksia ja käsikassaroita länsimainen itsemurhajärjestelmä tuottaa. Toivottavasti saat apua ongelmiisi sitten tuonpuoleisessa.
[/quote]
jaaha, mitkähän ne minun "ongelmat" on joihin "pitäisi saada apua" sitte tuonpuoleisessa?
[/quote]
Et halua kaikkia maailman miehiä tyydyttää :'D ap on vähän sekasin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo ] Pitäisikö a-seksuaalin alkaa jakaa reppanoille piparia että loppuu se loisiminen? Ei pidä. Toimivassa yhteiskunnassa jokaisen on tarkoitus kantaa kortensa kekoon, ei siksi että saataisiin kaikille pillua, vaan siksi että saataisiin yhteiskunta toimimaan. Ne verorahat mitkä sinun mielestäsi menevät vääriin paikkoihin, menevät mm. julkiseen terveydenhuoltoon, tieverkoston kunnossapitoon, kulttuuriin jne. Ihan yhtä loogista on että mä rupean osoittamaan mieltä kun Rick Springfield ei lankea minun kanssani syntiin.
[/quote]
Aseksuaalit eivät ole mitenkään tärkeitä yhteiskunnassamme. Heille tulee maksaa vammaistukea.
[/quote]
Taidat itse olla aseksuaali, kun et pysty edes naista pokaamaan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:36"]
Niinhän sä teet, kun olet sitä mieltä, että naisten on annettava aina halukkaille miehille, vaikka nainen ei haluaisi. Naiset eivät ole miesten omaisuutta, vaan itsenäisiä ihmisiä.
[/quote]
En tee. Minä en pidä naisia pelkkinä reikinä. Jos nainen lusikalla haluaa, ei voi kauhalla haluta. Itsenäistä ei ole jos on pikkumainen ja pikkusieluinen ja inhoaa suurinta osaa miehistä.
[/quote]
Nimenomaan on itsenäistä se että valikoi itselleen parhaiten sopivan kumppanin eikä jaa sitä reikää säälistä kaikenmaailman muka-akateemisille piipittäjille. Meni sekin koulutus sinussa hukkaan koska mitään sivistävää et siellä oppinut, senhän todistaa jo tämä jankkaamisesi. Senpä vuoksi minun on todella vaikea mieltää että olisit käynyt muuta kuin amiksen autoasentajalinjan. Tuntemani korkeakoulutetut miehet eivät jankkaa uhmaikäisen tasolla kuten sinä. Huippulaatua, muka. Pah.
[/quote]
Fasismiako aiot enemmänkin harjoittaa tulevaisuudessa? Hyvä alku.
[/quote]
Naisten valinnanvapaudella ei ole mitään tekemistä fasismin kanssa. Alkaako sulta loppua puhti? ;)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:18"]
Tuskin pystyt aitoon läheisyyteen tällä ulosannilla, joten kyllä, seurasi on huonoa. Kun ilmeisesti koitat kuitenkin hakea seuraa sellaisista, jotka kykenevät. Sinänsä ihan hyvä kriteeri, mutta ehkä sun kannattais aloittaa niistä pinnallisista vaan. Vaikea uskoa myös, ettet kelpaisi kellekään. Saisit varmaan jonkun naisen, mutta jos kriteerinä on, että sinulle tullaan juttelemaan, niin et varmaan saakaan, ellet odota 10 vuotta.
[/quote]
Siksi en maksakaan veroja, etteivät naiset ole seksuaalisesti avoimia ja aloitteellisia. Ja toki etsin nimenomaan laatua, koska olen itse huippulaatua. En tietenkään hirveän muodikkaan näköinen, mutta en mikään kalkkeutunut junttikaan. Ja en muuten usko, että tätä menoa kymmeneenkään vuoteen tulee kukaan juttelemaan. Jos tulee niin siinä mitä todennäköisimmin haiskahtaa petos. Olen muuten kouluttautunutkin, mutta en mitenkään intohimoisesti.
[/quote]
Huippulaatuinen mies ei tulisi tänne kitisemään naisenpuutetta. Jo tämä kitinäsi vie pohjan väitteeltäsi.Your argument is invalid.
[/quote]
Hyviäkin miehiä on tuomittu kuolemaan.
[/quote]
Juu mutta sinä et kuulu kumpaakaan joukkoon, siis hyviin miehiin tai kuolemaantuomittuihin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:36"]No se oma poikaystävä lähtee siitä kyllä 100 vuoden kuluessa ja sitten pääset handjobkoulutukseen taivaassa. Jos ymmärrät haluta. [/quote] Taivasta ei ole, eikä ole naisten vastuulla miesten käsihommat. [/quote] No joudut joka tapauksessa joskus opettelemaan mitä on kokonaisvaltainen elämä ja handjobbien antaminen random miehille. Sitä ei voi kiertää mitenkään. Tee toki itsemurha.
[/quote]
Ei kukaan joudu moista opiskelemaan kuin sinun toiveunissasi. Jotka ovat tosiaan toivetta ja unta, eivät todellisuutta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:52"]
Itsetuhoista käyttäytymistä täällä. Kaikki naiset opetetaan ennenpitkää tekemään handjobbeja random miehille. Vapaa tahto ei ole sitä, että kieltäytyy handjobeista random miehelle.
[/quote]
Kuule se vapaa tahto on just sitä ettei tartte kaikki käsitellä. Tyydy siihen omaan käteesi vaan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:52"]Ap on kyllä viihdyttävin palstahullu aikoihin! Kerro toki tarkemmin,mikä on tämä maailmaa mullistava muutos,jonka takia naiset joutuvat tulevaisuudessa antamaan handjobea kaikille? Ja millainen luuseri edes vaatii jotain naista runkkamaan,senhän voi tehdä itsekin.Jos kerran kuvittelee,että on oikeus vaatia seksiä keneltä tahansa,miksi ei sitten saman tien jotain kunnon seksiä? Vai oikein "Handjobkoulu taivaassa",olisi kyllä mielenkiintoista päästä vierailemaan ap:n todellisuudessa.Onko lääkkeet ottamatta vai käytätkö jotain tajuntaa laajentavia aineita,kun on näin erikoisia tulevaisuudenkuvia tarjota meille? :D [/quote] En käytä mitään huumeita/lääkkeitä. Naisen tehtävä on tyydyttää miehiä ja jo se ettei ole tarpeeksi kiihottava miehelle on loukkaus miestä kohtaan. Näin se menee korkeammilla tasoilla. Ei täällä jossa huudetaan toisillemme etttä teeee itsari teeee itsari.
[/quote]
Kyllä sä jotain käytät tai sun pitäis koska sulla ei tekstiesi perusteella ole kaikki inkkarit kanootissa olleet enää aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:54"]
Ap jos sä luulet tän sun itkus vaikuttavan yhtään mihinkään niin olet väärässä. Vielä kuolinvuoteellaskin olet samassa tilanteessa, puutteessa ja katkera, ellet muuta tota asennettasi. Vaikutat kyllä niin sekopäältä että tuskin sä tuosta tokenet enää. Mutta et sä kenenkään muun elämää tässä pilaa kuin omasi.
[/quote]
Vaihda jo vaihdetta. Kuolinvuoteeltani edemmäs et näe yhtikäs mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:48"] Ei ehkä ole. Mutta mä tykkään mersuista. Poikaystäväni ei rajaa mitään. Kovasti kokeilemme yhdessä uusia asioita. ;) [/quote] No ei poikaystäväsi riitä mitenkään, mihinkään. On aivokuollutta kokea tuollaista rakkautta. Jos olisin paikalla kutsuvieraana siirtäisin kädet poikaystäväsi nänneiltä omille nänneilleni. :) [/quote] Haluatko tietää mitä tekisin sitten? ;) ottaisin sut niskaperseotteeseen ja heittäisin parvekkeelta alas. <3
[/quote]
Muuta Etiopiaan, naisen omistaja...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:52"]Ap on kyllä viihdyttävin palstahullu aikoihin! Kerro toki tarkemmin,mikä on tämä maailmaa mullistava muutos,jonka takia naiset joutuvat tulevaisuudessa antamaan handjobea kaikille? Ja millainen luuseri edes vaatii jotain naista runkkamaan,senhän voi tehdä itsekin.Jos kerran kuvittelee,että on oikeus vaatia seksiä keneltä tahansa,miksi ei sitten saman tien jotain kunnon seksiä? Vai oikein "Handjobkoulu taivaassa",olisi kyllä mielenkiintoista päästä vierailemaan ap:n todellisuudessa.Onko lääkkeet ottamatta vai käytätkö jotain tajuntaa laajentavia aineita,kun on näin erikoisia tulevaisuudenkuvia tarjota meille? :D [/quote] En käytä mitään huumeita/lääkkeitä. Naisen tehtävä on tyydyttää miehiä ja jo se ettei ole tarpeeksi kiihottava miehelle on loukkaus miestä kohtaan. Näin se menee korkeammilla tasoilla. Ei täällä jossa huudetaan toisillemme etttä teeee itsari teeee itsari.
[/quote]
Kyllä sä jotain käytät tai sun pitäis koska sulla ei tekstiesi perusteella ole kaikki inkkarit kanootissa olleet enää aikoihin.
[/quote]
Muuta Etiopiaan kapitalisti.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:52"]
Itsetuhoista käyttäytymistä täällä. Kaikki naiset opetetaan ennenpitkää tekemään handjobbeja random miehille. Vapaa tahto ei ole sitä, että kieltäytyy handjobeista random miehelle.
[/quote]
Kuule se vapaa tahto on just sitä ettei tartte kaikki käsitellä. Tyydy siihen omaan käteesi vaan.
[/quote]
Sun vapaa tahtos on fasismia. Ei mitään tekemistä vapaan tahdon kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:36"]No se oma poikaystävä lähtee siitä kyllä 100 vuoden kuluessa ja sitten pääset handjobkoulutukseen taivaassa. Jos ymmärrät haluta. [/quote] Taivasta ei ole, eikä ole naisten vastuulla miesten käsihommat. [/quote] No joudut joka tapauksessa joskus opettelemaan mitä on kokonaisvaltainen elämä ja handjobbien antaminen random miehille. Sitä ei voi kiertää mitenkään. Tee toki itsemurha.
[/quote]
Ei kukaan joudu moista opiskelemaan kuin sinun toiveunissasi. Jotka ovat tosiaan toivetta ja unta, eivät todellisuutta.
[/quote]
Muuta Etiopiaan, pelle.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo ] Pitäisikö a-seksuaalin alkaa jakaa reppanoille piparia että loppuu se loisiminen? Ei pidä. Toimivassa yhteiskunnassa jokaisen on tarkoitus kantaa kortensa kekoon, ei siksi että saataisiin kaikille pillua, vaan siksi että saataisiin yhteiskunta toimimaan. Ne verorahat mitkä sinun mielestäsi menevät vääriin paikkoihin, menevät mm. julkiseen terveydenhuoltoon, tieverkoston kunnossapitoon, kulttuuriin jne. Ihan yhtä loogista on että mä rupean osoittamaan mieltä kun Rick Springfield ei lankea minun kanssani syntiin.
[/quote]
Aseksuaalit eivät ole mitenkään tärkeitä yhteiskunnassamme. Heille tulee maksaa vammaistukea.
[/quote]
Taidat itse olla aseksuaali, kun et pysty edes naista pokaamaan.
[/quote]
Pokaa keskenäs Etiopiasta maissiannos itelles, pelle.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:54"]
Ap jos sä luulet tän sun itkus vaikuttavan yhtään mihinkään niin olet väärässä. Vielä kuolinvuoteellaskin olet samassa tilanteessa, puutteessa ja katkera, ellet muuta tota asennettasi. Vaikutat kyllä niin sekopäältä että tuskin sä tuosta tokenet enää. Mutta et sä kenenkään muun elämää tässä pilaa kuin omasi.
[/quote]
Vaihda jo vaihdetta. Kuolinvuoteeltani edemmäs et näe yhtikäs mitään.
[/quote]mä nään. Oot madonruokaa jos sua ei tuhkata. Joka tapauksessa olet vain lannoitetta silloin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:36"]
Niinhän sä teet, kun olet sitä mieltä, että naisten on annettava aina halukkaille miehille, vaikka nainen ei haluaisi. Naiset eivät ole miesten omaisuutta, vaan itsenäisiä ihmisiä.
[/quote]
En tee. Minä en pidä naisia pelkkinä reikinä. Jos nainen lusikalla haluaa, ei voi kauhalla haluta. Itsenäistä ei ole jos on pikkumainen ja pikkusieluinen ja inhoaa suurinta osaa miehistä.
[/quote]
Nimenomaan on itsenäistä se että valikoi itselleen parhaiten sopivan kumppanin eikä jaa sitä reikää säälistä kaikenmaailman muka-akateemisille piipittäjille. Meni sekin koulutus sinussa hukkaan koska mitään sivistävää et siellä oppinut, senhän todistaa jo tämä jankkaamisesi. Senpä vuoksi minun on todella vaikea mieltää että olisit käynyt muuta kuin amiksen autoasentajalinjan. Tuntemani korkeakoulutetut miehet eivät jankkaa uhmaikäisen tasolla kuten sinä. Huippulaatua, muka. Pah.
[/quote]
Fasismiako aiot enemmänkin harjoittaa tulevaisuudessa? Hyvä alku.
[/quote]
Naisten valinnanvapaudella ei ole mitään tekemistä fasismin kanssa. Alkaako sulta loppua puhti? ;)
[/quote]
Sun valinnanvapaus on pelkkää lillukanvartta, pelle.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:48"] Ei ehkä ole. Mutta mä tykkään mersuista. Poikaystäväni ei rajaa mitään. Kovasti kokeilemme yhdessä uusia asioita. ;) [/quote] No ei poikaystäväsi riitä mitenkään, mihinkään. On aivokuollutta kokea tuollaista rakkautta. Jos olisin paikalla kutsuvieraana siirtäisin kädet poikaystäväsi nänneiltä omille nänneilleni. :) [/quote] Haluatko tietää mitä tekisin sitten? ;) ottaisin sut niskaperseotteeseen ja heittäisin parvekkeelta alas. <3
[/quote]
Muuta Etiopiaan, naisen omistaja...
[/quote]
Kyyllä mä yhden naisen omistan. Itseni nimittäin. :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:54"] Ap jos sä luulet tän sun itkus vaikuttavan yhtään mihinkään niin olet väärässä. Vielä kuolinvuoteellaskin olet samassa tilanteessa, puutteessa ja katkera, ellet muuta tota asennettasi. Vaikutat kyllä niin sekopäältä että tuskin sä tuosta tokenet enää. Mutta et sä kenenkään muun elämää tässä pilaa kuin omasi. [/quote] Vaihda jo vaihdetta. Kuolinvuoteeltani edemmäs et näe yhtikäs mitään. [/quote]mä nään. Oot madonruokaa jos sua ei tuhkata. Joka tapauksessa olet vain lannoitetta silloin.
[/quote]
Samaa lihaa kuin säkin, pelle.Eikä haittaa vaikka kuolisinkin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 14:48"] Ei ehkä ole. Mutta mä tykkään mersuista. Poikaystäväni ei rajaa mitään. Kovasti kokeilemme yhdessä uusia asioita. ;) [/quote] No ei poikaystäväsi riitä mitenkään, mihinkään. On aivokuollutta kokea tuollaista rakkautta. Jos olisin paikalla kutsuvieraana siirtäisin kädet poikaystäväsi nänneiltä omille nänneilleni. :) [/quote] Haluatko tietää mitä tekisin sitten? ;) ottaisin sut niskaperseotteeseen ja heittäisin parvekkeelta alas. <3 [/quote] Muuta Etiopiaan, naisen omistaja... [/quote] Kyyllä mä yhden naisen omistan. Itseni nimittäin. :)
[/quote]
Samaa lihaa oon sun kanssas.
Länsimaissa ei ole pitkiin pitkiin aikoihin ollut näin vapaata seksuaalisuutta, mutta ap ei siltikään saa pesää. Ymmärrän kyllä että sellainen ottaa päähän ja pistää haaveilemaan utopiasta jossa seksiä saisi automaatista marketin aulassa. Puutteessa ollessani omaankin päähäni pälkähti kaikenlaisia kummallisia ajatuksia mutta ei kyllä tullut mieleenkään revitellä niitä julkisesti koska ymmärsin mistä ne kumpuavat.
Ap, sinulla on nyt fyysinen puutostila joka vaikuttaa ajatteluusi. Suosittelen vakavasti että teet asialle jotain ennenkuin se pahenee. Naisen kanssa pääsee läheiseen kanssakäymiseen jos menee etsimään. Muutkin ovat tässä onnistuneet, toistuvasti ja molempia osapuolia ilahduttavasti. Kyllä se sinultakin sujuu kunhan vain panet toimeksi. Jos sinulla olisi nälkä, ei sinulle tipahtaisi ruokaa taivaasta vaikka kuinka valittaisit, vaan itse se olisi käytävä hakemassa. Maailman meno ei muutu vaikka kuinka istuisit kotona murjottamassa.