Olen tapaillut miestä 2kk, yhtäkkiä ei enää vastaa viesteihin
Oisko mitää ehdotuksia/kokemuksia mistä tää voisi johtua? Kiinnostus yhtäkkiä lopahtanut? :D
Rasittavaa... Lähetin siis viestin (jossa oli kysymys) 2 päivää sitten. Mies on nähnyt sen ja käynyt whatsappissa pari kertaa viestin lähettämisen jälkeen. Mut ei mitään vastausta. Ja mä en tosiaan oo mikään roikkuja, en lähetä jokapäivä viestiä.
Mies on kyllä reissussa, mutta luulisi että mulle liikenisi se 1 minuutti. Mut joo... Ei kai se sitten enää tykkääkään musta. :) Huoh. Ois vaan voinu edes sanoo, typerää vaan jättää vastaamatta.
Kommentit (82)
Ap laittaa nyt vähän päivitystä tilanteeseen:
Tosiaan mies tuli reissulta jo muutamia päiviä sitten. Itse en ole viestini jälkeen mieheen ottanut yhteyttä, koska en ole kehdannut, eikä hänkään siis ole ottanut yhteyttä minuun. Kun ajattelen tätä asiaa edelleen järjellä, niin mies ei varmaan vastannut viestiini silloin kun oli sen nähnyt, koska hänellä oli muuta tekemistä reissussa. Sen sijaan en ymmärrä miksi hän ei jälkikäteen laittanut kuulumisiaan tai mitään muutakaan. En nyt tiedä olenko vain ottamatta yhteyttä vai en. Kannattaisiko mun kysyä jotain? Tuntuu pahalta, kun nään että mies on käynyt useasti paikalla appissa, mutta ei tippaakaan ajattele minua. :( Olen itse yrittänyt suunnata ajatuksia muualle, mutta aina ne palaa tähän takaisin...
En vaan ymmärrä miksi miehen kiinnostus lopahti noin yhtäkkiä?! Viimeksi oli aivan ihana ja mukava kun nähtiin. En vaan käsitä! Musta tuntuu, että mies saattaisi olla hieman sitoutumiskammoinen, mut ei kai se senkään takia mua tosta noin vain jättäisi ilman selitystä. Tästä ihmisestä olisin todellakin viimeisimpänä uskonut että hän tätä "ghostingia" harrastaisi.
Kokemuksia samankaltaisista tilanteista otan edelleen mielelläni vastaan. :) Mun on vaikea unohtaa ja ymmärtää tätä asiaa. On vieläkin niin kurja olo aina kun ehdin asiaa ajatella.
Harmi muuten kun tulin näin myöhään taas päivittelemään... 23 jälkeenhän ei voi enää keskustella. :D
Ei tuossa ole kuin kolme mahdollisuutta:
- mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut - unohda
- toinen nainen
- ei pysty sitoutumaan
Kokemuksen ääni