Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut miestä 2kk, yhtäkkiä ei enää vastaa viesteihin

Vierailija
05.09.2015 |

Oisko mitää ehdotuksia/kokemuksia mistä tää voisi johtua? Kiinnostus yhtäkkiä lopahtanut? :D

Rasittavaa... Lähetin siis viestin (jossa oli kysymys) 2 päivää sitten. Mies on nähnyt sen ja käynyt whatsappissa pari kertaa viestin lähettämisen jälkeen. Mut ei mitään vastausta. Ja mä en tosiaan oo mikään roikkuja, en lähetä jokapäivä viestiä.

Mies on kyllä reissussa, mutta luulisi että mulle liikenisi se 1 minuutti. Mut joo... Ei kai se sitten enää tykkääkään musta. :) Huoh. Ois vaan voinu edes sanoo, typerää vaan jättää vastaamatta.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:29"]Hah, nää naisten ongelmat kyllä jaksaa välistä naurattaa tahattomasti. Mies jättää vastaamatta yhteen tekstiviestiin ja nyt on sekä pettänyt että jättänyt, kusipää, harrastaa pelejä ja tunteeton sika. 

Kaikesta sitä saa draaman kehiteltyä, mutta naiset on aika mestareita siinä. Vielä kun kirjoittelee johonkin tällaiseen keskustelupalstaan niin varmasti saa lietsottua itsensä kriisiin.

PS: En vastaa viesteihin, jos ei ole mitään sanottavaa, tai jos asiaa pitää harkita sen sijaan että sen voisi kuitata pelkällä "joo" viestillä. Ja jos viestiin vastaamista pitää harkita, noin 90% todennäköisyys on että se unohtuu työkiireiden alle.
[/quote]

En kehittele draamaa. Jos kehittelisin draamaa, niin alkaisin spämmäämään miestä viesteillä, että mikset vastaa, mikä sulla on, oonko tehny jotain väärin kun et vastaa jne. Se, miksi tulin avautumaan keskustelupalstalle, johtuu siitä että usein muiden samankaltaiset kokemukset auttavat minua. Tää on eräänlainen "selviytymiskeino". Jotkut tykkää purkaa oloaan liikuntaan, mä tykkään puhua palstalle. En nää mitään syytä miksi siitä pitäisi tuomita?

En myöskään lietso itseäni tällä mihinkään kriisiin. Enkä ole missään vaiheessa sanonut miestä kusipääksi. Olen ihmetellyt, että voiko joku tosiaan olla näin kylmä ihminen ja käyttäytyä tällä tavalla. Ja jos tämä minun tekstiviestiini vastaaminen vaatisi harkintaa ja aikaa, niin miksi hän ei vastaa? Kuitenkin on vähän väliä paikalla whatsappissa. Luulisi että se aika riittäisi vastaamaan harkitusti kysymykseeni, joka ei edes ole mitään ydinfysiikkaa. Joten sanoisin, että en ylireagoi tässä asiassa kyllä yhtään. Miestä ei vain taida enää kiinnostaa. Ap

Vierailija
42/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:31"]Kenen vyön alle tämä iski? Tottahan se on. Ihminen jota kiinnostaa, viestittelee ja/tai soittelee usein. Ja paljon. Ja silloin kuukausi riittää kertomaan jutun tulevaisuuden vai onko sitä edes. Jos homma jumittaa kaksi kuukautta niin eipä siinä mistään intohimoisesta ihastumisesta ole kyse.

[/quote]

Normaalit aikuiset alapeukuttavat. Nyt ei olla enää niitä teini-ikäisiä, jolloin oli helppo vastata siihen "alax oleen" -kysymykseen vain alun fyysisen vetovoiman takia kun oltiin tunnettu pari viikkoa.

Minulla on useimmiten monta miestä, joita tapailen samanaikaisesti ja tästäkin syystä kynnys lähteä oikeaan, vakavaan parisuhteeseen on erittäin korkealla. Ei sitä kuukaudessa tiedä haluaako olla toisen kanssa yhdessä kun ei sitä toista edes tunne vielä tuossa ajassa juuri lainkaan.

[/quote]

Kuukaudessa oppii tuntemaan sen verran, että tietää, haluaako suhdetta. Parisuhteen voi lopettaa, jos se ei toimikaan eikä sitä heti alkuun tarvitse kirkossa kuuluttaa. Vain siinä sovitaan, ettei tapailla muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:31"]Kenen vyön alle tämä iski? Tottahan se on. Ihminen jota kiinnostaa, viestittelee ja/tai soittelee usein. Ja paljon. Ja silloin kuukausi riittää kertomaan jutun tulevaisuuden vai onko sitä edes. Jos homma jumittaa kaksi kuukautta niin eipä siinä mistään intohimoisesta ihastumisesta ole kyse.

[/quote]

Normaalit aikuiset alapeukuttavat. Nyt ei olla enää niitä teini-ikäisiä, jolloin oli helppo vastata siihen "alax oleen" -kysymykseen vain alun fyysisen vetovoiman takia kun oltiin tunnettu pari viikkoa.

Minulla on useimmiten monta miestä, joita tapailen samanaikaisesti ja tästäkin syystä kynnys lähteä oikeaan, vakavaan parisuhteeseen on erittäin korkealla. Ei sitä kuukaudessa tiedä haluaako olla toisen kanssa yhdessä kun ei sitä toista edes tunne vielä tuossa ajassa juuri lainkaan.
[/quote]

Teini en ole itsekään. Mitä luulet saavuttavasi ikuisella tapailemisella? Näet miehestä/naisesta ainoastaan parhaat puolet, koska tapaillessa jaksaa panostaa ja näyttää kultaisen puolen itsestään. Nihin seurustelusuhde sitoo? Ei saa pelleillä muiden ihmisten kanssa, voi harmi.

Joka tapauksessa kuukausi on ihan tarpeeksi.

Vierailija
44/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tällainen mies. Minulle rakastumisesta aiheutuu suuri onni,  jota seuraa todella syvä masennus juurikin parin kolmen kuukauden jälkeen. Silloin mikään ei enää tunnu miltään ja haluan vain kadota maailmasta. Tämä masennusjakso saattaa sitten kestää pitkälle toista vuotta. Siitä syystä olenkin päätänyt elää lopppuelämäni yksin enkä ainakaan antaa kenellekään aihetta rakastua minuun. Olenkin nyt elänyt yksin jo monta vuotta.

Tämmöisiäkin tarinoita on, ei kaikilla ole mitään toista naista, läheskään. Luulen että sille ei voi tehdä mitään. Voi olla että jollakin muulla miehellä on sama paska vamma sielussa.

Vierailija
45/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
46/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:05"]Ei munkaan mielestä toista tunne vielä todella hyvin edes sen 2kk jälkeen. Ainakin tässä tilanteessa kävi niin. Haluan muutenkin edetä hitaasti, asiat omalla painollaan.

Mua vaan risoo tää juttu niin paljon. Kuinka joku voi ollakaan noin kylmä? Ensin puhutaan kaikesta, tehdään yhdessä asioita... Nauretaan ja viihdytään toistemme seurassa. Sovitaan, että ollaan vain toistemme kanssa. Kaikki on niin hyvin, ja ihan yhtäkkiä, ei mitään. En vaan pääse tästä yli millään. :( Ihanaa että tänne saa purkaa tuntojaan. Ap
[/quote]

Syy on se, että homma ei ole edennyt kahdessakaan kuukaudessa suhteeseen asti. Lupaan, että kun Erityinen Nainen putkahtaa näköpiiriin on tämä "miehesi" parisuhteessa alle aikayksikön.

Vierailija
47/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 13:34"]

Oisko mitää ehdotuksia/kokemuksia mistä tää voisi johtua? Kiinnostus yhtäkkiä lopahtanut? :D Rasittavaa... Lähetin siis viestin (jossa oli kysymys) 2 päivää sitten. Mies on nähnyt sen ja käynyt whatsappissa pari kertaa viestin lähettämisen jälkeen. Mut ei mitään vastausta. Ja mä en tosiaan oo mikään roikkuja, en lähetä jokapäivä viestiä. Mies on kyllä reissussa, mutta luulisi että mulle liikenisi se 1 minuutti. Mut joo... Ei kai se sitten enää tykkääkään musta. :) Huoh. Ois vaan voinu edes sanoo, typerää vaan jättää vastaamatta.

[/quote]

Jättää just tuon takia vastaamtta. Potentiaalinen narsisti. Ne toimii just noin.

Vierailija
48/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:33"]Olen juuri tällainen mies. Minulle rakastumisesta aiheutuu suuri onni,  jota seuraa todella syvä masennus juurikin parin kolmen kuukauden jälkeen. Silloin mikään ei enää tunnu miltään ja haluan vain kadota maailmasta. Tämä masennusjakso saattaa sitten kestää pitkälle toista vuotta. Siitä syystä olenkin päätänyt elää lopppuelämäni yksin enkä ainakaan antaa kenellekään aihetta rakastua minuun. Olenkin nyt elänyt yksin jo monta vuotta.

Tämmöisiäkin tarinoita on, ei kaikilla ole mitään toista naista, läheskään. Luulen että sille ei voi tehdä mitään. Voi olla että jollakin muulla miehellä on sama paska vamma sielussa.
[/quote]

Miksi masennut? Etkö enää pidä naisesta?

Vierailija
49/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:29"]

Kuukaudessa oppii tuntemaan sen verran, että tietää, haluaako suhdetta. Parisuhteen voi lopettaa, jos se ei toimikaan eikä sitä heti alkuun tarvitse kirkossa kuuluttaa. Vain siinä sovitaan, ettei tapailla muita.

[/quote]

Juurihan sanoin, että toista ei tunne juuri lainkaan kuukauden aikana - täten ei voi lainkaan tietää haluaako seurustella vai ei. Minä olen aina ollut sellainen, jolla tunteet syttyvät hitaasti. Pisimmillään olen vasta kuukausien jälkeen ihastunut palavasti, sitä ennen tapailtu kevyesti. Älä jaksa olettaa kaikkien olevan samanlaisia mitä SINÄ olet.

Ja minulla prosessiin kuuluu jo vakavammassa tapailuvaiheessa se, että ei tapailla muita. Seurustelu on muutakin kuin sitä, "että ei tapailla toisia" :D

Vierailija
50/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:05"]

Ei munkaan mielestä toista tunne vielä todella hyvin edes sen 2kk jälkeen. Ainakin tässä tilanteessa kävi niin. Haluan muutenkin edetä hitaasti, asiat omalla painollaan. Mua vaan risoo tää juttu niin paljon. Kuinka joku voi ollakaan noin kylmä? Ensin puhutaan kaikesta, tehdään yhdessä asioita... Nauretaan ja viihdytään toistemme seurassa. Sovitaan, että ollaan vain toistemme kanssa. Kaikki on niin hyvin, ja ihan yhtäkkiä, ei mitään. En vaan pääse tästä yli millään. :( Ihanaa että tänne saa purkaa tuntojaan. Ap

[/quote]

Tuli joku, jolle mies kelpasi heti ja katsoo siinä suhteen aikana, sopivatko yhteen. Ja sä jäit varmistelijana nuolemaan näppejäsi :) 

Vierailija
51/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:29"]

Hah, nää naisten ongelmat kyllä jaksaa välistä naurattaa tahattomasti. Mies jättää vastaamatta yhteen tekstiviestiin ja nyt on sekä pettänyt että jättänyt, kusipää, harrastaa pelejä ja tunteeton sika. 

Kaikesta sitä saa draaman kehiteltyä, mutta naiset on aika mestareita siinä. Vielä kun kirjoittelee johonkin tällaiseen keskustelupalstaan niin varmasti saa lietsottua itsensä kriisiin.

PS: En vastaa viesteihin, jos ei ole mitään sanottavaa, tai jos asiaa pitää harkita sen sijaan että sen voisi kuitata pelkällä "joo" viestillä. Ja jos viestiin vastaamista pitää harkita, noin 90% todennäköisyys on että se unohtuu työkiireiden alle.

[/quote]

Aika epäromanttista. En katselisi sua pitempään, jos elämänkumppani hakusessa. 

Vierailija
52/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:31"]Kenen vyön alle tämä iski? Tottahan se on. Ihminen jota kiinnostaa, viestittelee ja/tai soittelee usein. Ja paljon. Ja silloin kuukausi riittää kertomaan jutun tulevaisuuden vai onko sitä edes. Jos homma jumittaa kaksi kuukautta niin eipä siinä mistään intohimoisesta ihastumisesta ole kyse.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niinpä :)

Vierailija
53/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:05"]

Ei munkaan mielestä toista tunne vielä todella hyvin edes sen 2kk jälkeen. Ainakin tässä tilanteessa kävi niin. Haluan muutenkin edetä hitaasti, asiat omalla painollaan. Mua vaan risoo tää juttu niin paljon. Kuinka joku voi ollakaan noin kylmä? Ensin puhutaan kaikesta, tehdään yhdessä asioita... Nauretaan ja viihdytään toistemme seurassa. Sovitaan, että ollaan vain toistemme kanssa. Kaikki on niin hyvin, ja ihan yhtäkkiä, ei mitään. En vaan pääse tästä yli millään. :( Ihanaa että tänne saa purkaa tuntojaan. Ap

[/quote]

Tuli joku, jolle mies kelpasi heti ja katsoo siinä suhteen aikana, sopivatko yhteen. Ja sä jäit varmistelijana nuolemaan näppejäsi :) 
[/quote]

Öh, ei tässä oo kyse siitä etteikö mies mulle kelpaisi. Juuri tässä olen kertonut kuinka ihanaa meillä on yhdessä. Ei olla vaan virallistettu suhdetta. Ap

Vierailija
54/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:29"]

[/quote]

Juurihan sanoin, että toista ei tunne juuri lainkaan kuukauden aikana - täten ei voi lainkaan tietää haluaako seurustella vai ei. Minä olen aina ollut sellainen, jolla tunteet syttyvät hitaasti. Pisimmillään olen vasta kuukausien jälkeen ihastunut palavasti, sitä ennen tapailtu kevyesti. Älä jaksa olettaa kaikkien olevan samanlaisia mitä SINÄ olet.

Ja minulla prosessiin kuuluu jo vakavammassa tapailuvaiheessa se, että ei tapailla muita. Seurustelu on muutakin kuin sitä, "että ei tapailla toisia" :D
[/quote]

En minäkään hyväksy muiden tapailua jos on puhuttu tunteista. Ihan sama, voit uskotella ihan mitä tahdot, mutta vitkuttelijat jäävät nuolemaan näppejään, kun toiset pariutuvat.

Vierailija
55/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:31"]Kenen vyön alle tämä iski? Tottahan se on. Ihminen jota kiinnostaa, viestittelee ja/tai soittelee usein. Ja paljon. Ja silloin kuukausi riittää kertomaan jutun tulevaisuuden vai onko sitä edes. Jos homma jumittaa kaksi kuukautta niin eipä siinä mistään intohimoisesta ihastumisesta ole kyse. [/quote] Normaalit aikuiset alapeukuttavat. Nyt ei olla enää niitä teini-ikäisiä, jolloin oli helppo vastata siihen "alax oleen" -kysymykseen vain alun fyysisen vetovoiman takia kun oltiin tunnettu pari viikkoa. Minulla on useimmiten monta miestä, joita tapailen samanaikaisesti ja tästäkin syystä kynnys lähteä oikeaan, vakavaan parisuhteeseen on erittäin korkealla. Ei sitä kuukaudessa tiedä haluaako olla toisen kanssa yhdessä kun ei sitä toista edes tunne vielä tuossa ajassa juuri lainkaan. [/quote] Teini en ole itsekään. Mitä luulet saavuttavasi ikuisella tapailemisella? Näet miehestä/naisesta ainoastaan parhaat puolet, koska tapaillessa jaksaa panostaa ja näyttää kultaisen puolen itsestään. Nihin seurustelusuhde sitoo? Ei saa pelleillä muiden ihmisten kanssa, voi harmi. Joka tapauksessa kuukausi on ihan tarpeeksi.

[/quote]

Tämä. En ymmärrä, miksi sitä "voinksmä haluta olla ton kaa" pitää pantata? Selviäähän se aloittamalla suhde. Silloin jos mies vielä kuikuilee toisia, niin tervemenoa!

N42

Vierailija
56/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:05"] Ei munkaan mielestä toista tunne vielä todella hyvin edes sen 2kk jälkeen. Ainakin tässä tilanteessa kävi niin. Haluan muutenkin edetä hitaasti, asiat omalla painollaan. Mua vaan risoo tää juttu niin paljon. Kuinka joku voi ollakaan noin kylmä? Ensin puhutaan kaikesta, tehdään yhdessä asioita... Nauretaan ja viihdytään toistemme seurassa. Sovitaan, että ollaan vain toistemme kanssa. Kaikki on niin hyvin, ja ihan yhtäkkiä, ei mitään. En vaan pääse tästä yli millään. :( Ihanaa että tänne saa purkaa tuntojaan. Ap [/quote] Tuli joku, jolle mies kelpasi heti ja katsoo siinä suhteen aikana, sopivatko yhteen. Ja sä jäit varmistelijana nuolemaan näppejäsi :)  [/quote] Öh, ei tässä oo kyse siitä etteikö mies mulle kelpaisi. Juuri tässä olen kertonut kuinka ihanaa meillä on yhdessä. Ei olla vaan virallistettu suhdetta. Ap

[/quote]

No miksi ette? Mä oisin heti virallistanut, jos olisin halunnut miehen.

Vierailija
57/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos laittaisit vaikka jonkun "miten viikonloppu sujunut?" viestin nyt, ja katsoisit mitä tapahtuu? tässähän voi olla vielä mikä vaan meneillään, voi olla ettei kiinnosta eikä uskalla suoraan sanoa, voi olla että on ollut kiirettä, unohtanut vastata/muistelee jo vastanneensa ja miettii mikset sinä vastaa tai voi olla, että on reissullaan löytänyt jotain kiinnostavampaa...

Mutta helpoiten selvinnee ensin kokeilemalla tuollaisella neutraalilla kuulumis-viestillä, ja sit jos ei selviä, kysyt reissulta palatessa suoremmin, ja pääset eteenpäin, suuntaan taikka toiseen :)

Vierailija
58/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:50"]entä jos laittaisit vaikka jonkun "miten viikonloppu sujunut?" viestin nyt, ja katsoisit mitä tapahtuu? tässähän voi olla vielä mikä vaan meneillään, voi olla ettei kiinnosta eikä uskalla suoraan sanoa, voi olla että on ollut kiirettä, unohtanut vastata/muistelee jo vastanneensa ja miettii mikset sinä vastaa tai voi olla, että on reissullaan löytänyt jotain kiinnostavampaa...

Mutta helpoiten selvinnee ensin kokeilemalla tuollaisella neutraalilla kuulumis-viestillä, ja sit jos ei selviä, kysyt reissulta palatessa suoremmin, ja pääset eteenpäin, suuntaan taikka toiseen :)
[/quote]

En halua vielä laittaa viestiä vaan odotan ensin siihen asti kun hän palaa reissulta. Jos hän ei vielä silloinkaan laita minulle viestiä, niin sitten tiedän varmasti hänen kiinnostuksensa lopahtaneen. Laitan itse viestiä vasta myöhemmin... Sitten kun se tuntuu oikealta. :) Ap

Vierailija
59/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:05"] Ei munkaan mielestä toista tunne vielä todella hyvin edes sen 2kk jälkeen. Ainakin tässä tilanteessa kävi niin. Haluan muutenkin edetä hitaasti, asiat omalla painollaan. Mua vaan risoo tää juttu niin paljon. Kuinka joku voi ollakaan noin kylmä? Ensin puhutaan kaikesta, tehdään yhdessä asioita... Nauretaan ja viihdytään toistemme seurassa. Sovitaan, että ollaan vain toistemme kanssa. Kaikki on niin hyvin, ja ihan yhtäkkiä, ei mitään. En vaan pääse tästä yli millään. :( Ihanaa että tänne saa purkaa tuntojaan. Ap [/quote] Tuli joku, jolle mies kelpasi heti ja katsoo siinä suhteen aikana, sopivatko yhteen. Ja sä jäit varmistelijana nuolemaan näppejäsi :)  [/quote] Öh, ei tässä oo kyse siitä etteikö mies mulle kelpaisi. Juuri tässä olen kertonut kuinka ihanaa meillä on yhdessä. Ei olla vaan virallistettu suhdetta. Ap

[/quote]

No miksi ette? Mä oisin heti virallistanut, jos olisin halunnut miehen.
[/quote]

Enpä tiedä oikeastaan. Ap

Vierailija
60/82 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ainakaan laita sille yhtään turhaa " Miten viikonloppu on sujunut" viestiä. Odota että se palaa takaisin niin kyllä se ottaa suhun vielä yhteyttä. En mäkään jaksaisi välttämättä mihinkään turhanpäiväsiin kuulumisten kyselyviesteihin vastailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi