Olen tapaillut miestä 2kk, yhtäkkiä ei enää vastaa viesteihin
Oisko mitää ehdotuksia/kokemuksia mistä tää voisi johtua? Kiinnostus yhtäkkiä lopahtanut? :D
Rasittavaa... Lähetin siis viestin (jossa oli kysymys) 2 päivää sitten. Mies on nähnyt sen ja käynyt whatsappissa pari kertaa viestin lähettämisen jälkeen. Mut ei mitään vastausta. Ja mä en tosiaan oo mikään roikkuja, en lähetä jokapäivä viestiä.
Mies on kyllä reissussa, mutta luulisi että mulle liikenisi se 1 minuutti. Mut joo... Ei kai se sitten enää tykkääkään musta. :) Huoh. Ois vaan voinu edes sanoo, typerää vaan jättää vastaamatta.
Kommentit (82)
2 kk on pieni aika. Jos se on siellä reissussa törmännyt johonkin naiseen? Pahalta varmaa tuntuu mutta Move on. Kiinnostunut mies ottaa aina ja usein yhteyttä.älä laits enää itse mitään viestiä vaan anna olla.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:07"]2 kk on pieni aika. Jos se on siellä reissussa törmännyt johonkin naiseen? Pahalta varmaa tuntuu mutta Move on. Kiinnostunut mies ottaa aina ja usein yhteyttä.älä laits enää itse mitään viestiä vaan anna olla.
[/quote]
Nii, voihan se olla että on törmännyt. Aika pahalta vaan tuntuu kun ollaan kuitenkin sovittu ettei olla muiden kanssa. Blaaah. Otan neuvostasi vaarin enkä pistä hänelle yhtään mitään viestiä. Pakko vaan jotenkin päästä tästä yli... Ei vaan mitään hajua miten. Eka mies elämässäni kenestä olen koskaan näin paljon välittänyt. Itkettää niin paljon. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:07"]2 kk on pieni aika. Jos se on siellä reissussa törmännyt johonkin naiseen? Pahalta varmaa tuntuu mutta Move on. Kiinnostunut mies ottaa aina ja usein yhteyttä.älä laits enää itse mitään viestiä vaan anna olla.
[/quote]
Nii, voihan se olla että on törmännyt. Aika pahalta vaan tuntuu kun ollaan kuitenkin sovittu ettei olla muiden kanssa. Blaaah. Otan neuvostasi vaarin enkä pistä hänelle yhtään mitään viestiä. Pakko vaan jotenkin päästä tästä yli... Ei vaan mitään hajua miten. Eka mies elämässäni kenestä olen koskaan näin paljon välittänyt. Itkettää niin paljon. Ap
[/quote]
Niin tiedän että kauhealta tuntuu, oon kokenut itse saman ja miehet ei yleensä ikinä kerro jos kiinnostus loppuu tai toinen nainen kuvioissa. Aina se sama hiljaisuus. Siksi pitää vaan mennä eteenpäin. Unohtaa miehet hetkeksi ja tehä kivoja asioita. Aika tuohon auttaa, ei mikään muu :/ viestittely siis loppui heti kun lähti reissuun?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:07"]2 kk on pieni aika. Jos se on siellä reissussa törmännyt johonkin naiseen? Pahalta varmaa tuntuu mutta Move on. Kiinnostunut mies ottaa aina ja usein yhteyttä.älä laits enää itse mitään viestiä vaan anna olla. [/quote] Nii, voihan se olla että on törmännyt. Aika pahalta vaan tuntuu kun ollaan kuitenkin sovittu ettei olla muiden kanssa. Blaaah. Otan neuvostasi vaarin enkä pistä hänelle yhtään mitään viestiä. Pakko vaan jotenkin päästä tästä yli... Ei vaan mitään hajua miten. Eka mies elämässäni kenestä olen koskaan näin paljon välittänyt. Itkettää niin paljon. Ap
[/quote]
Etkö oo pystynyt tuomaan esille oikeita tunteitasi? Jos mies on luullut, että katselet häntä paremman puutteessa?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:07"]2 kk on pieni aika. Jos se on siellä reissussa törmännyt johonkin naiseen? Pahalta varmaa tuntuu mutta Move on. Kiinnostunut mies ottaa aina ja usein yhteyttä.älä laits enää itse mitään viestiä vaan anna olla.
[/quote]
[/quote]
Niin tiedän että kauhealta tuntuu, oon kokenut itse saman ja miehet ei yleensä ikinä kerro jos kiinnostus loppuu tai toinen nainen kuvioissa. Aina se sama hiljaisuus. Siksi pitää vaan mennä eteenpäin. Unohtaa miehet hetkeksi ja tehä kivoja asioita. Aika tuohon auttaa, ei mikään muu :/ viestittely siis loppui heti kun lähti reissuun?
[/quote]
Kiitos tuesta. ♡ En ymmärrä minkä takia ei voi kertoa suoraan, tyhmää tuommoinen hiljaisuus. Olettaa, että tajuan. Tai no tajuaahan sitä, mutta ei se kauhean kivalta tunnu...
Mulla on nyt vielä semmonen elämäntilanne, että paljon stressiä ja tehtävää, töitä ja koulua. Mutta kyllä tästä ehkä ajan kanssa selvitään. Ja joo, siis mies ei vaan vastannut sitten enää viestiin kun oli perille päässyt. Ja on monta kertaa ollut sen jälkeen paikalla whatsappissa. Viestissä oli kuitenkin selkeä kysymys. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:07"]2 kk on pieni aika. Jos se on siellä reissussa törmännyt johonkin naiseen? Pahalta varmaa tuntuu mutta Move on. Kiinnostunut mies ottaa aina ja usein yhteyttä.älä laits enää itse mitään viestiä vaan anna olla. [/quote] Nii, voihan se olla että on törmännyt. Aika pahalta vaan tuntuu kun ollaan kuitenkin sovittu ettei olla muiden kanssa. Blaaah. Otan neuvostasi vaarin enkä pistä hänelle yhtään mitään viestiä. Pakko vaan jotenkin päästä tästä yli... Ei vaan mitään hajua miten. Eka mies elämässäni kenestä olen koskaan näin paljon välittänyt. Itkettää niin paljon. Ap
[/quote]
Etkö oo pystynyt tuomaan esille oikeita tunteitasi? Jos mies on luullut, että katselet häntä paremman puutteessa?
[/quote]
Olen kertonut tunteistani. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:33"]Mulle kävi ihan samalla tavalla pari vuotta sitten. Tapasin miehen netissä, treffattiin ja ekasta hetkestä lähtien kaikki oli niin ihanaa. Mies vaikutti superihastuneelta, suunnitteli meille yhteisiä reissuja ja viikonloppuja jne. Soiteltiin tuntien maratonpuheluita, viestiteltiin monta kertaa päivässä yms. Ja sitten aivan kuin nappia painamalla mies muuttui hiljaiseksi ja etäiseksi. Kysyin onko jokin hätänä tai vialla ja -tadaa, mies vastasi ettei meillä sittenkään ole kemiaa. Ei ole kemiaa, vaikka juuri 5 minuuttia sitten suuteli mua ja silitteli ja piti hyvänä.
Lähdin siltä istumalta enkä palannut. Sattumalta törmättiin puoli vuotta sitten, ja mies pahoitteli käytöstään. Olisi halunnut vielä kuitenkin alkaa kanssani seksisuhteeseen, arvatkaa halusinko minä?
Jotkut vaan on omituisia törppöjä, en tiedä mikä niitä vaivaa.
[/quote]
Erinomainen kiteytys.
Itsellä kokemusta samasta.
Ap, unohda.
Älä itke. Tulee vielä aika kun naurat koko jutulle. Se voi olla viikon tai ehkä kuukauden tai useamman kuukauden päästä, mutta se tulee silti. Koita tehä kivoja asioita, kun aivoille antaa muuta ajateltavaa, mieli paranee. Hetki kerrallaan, anna aikaa itelles. Ja koita ajatella niin, että jos tosiaan on sellanen kylmä ihminen ettei vaan viitsi vastata, niin haluatko sellasta itelles? Parempia tulee jos nyt ei tää luonnistukaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:07"]2 kk on pieni aika. Jos se on siellä reissussa törmännyt johonkin naiseen? Pahalta varmaa tuntuu mutta Move on. Kiinnostunut mies ottaa aina ja usein yhteyttä.älä laits enää itse mitään viestiä vaan anna olla. [/quote] Nii, voihan se olla että on törmännyt. Aika pahalta vaan tuntuu kun ollaan kuitenkin sovittu ettei olla muiden kanssa. Blaaah. Otan neuvostasi vaarin enkä pistä hänelle yhtään mitään viestiä. Pakko vaan jotenkin päästä tästä yli... Ei vaan mitään hajua miten. Eka mies elämässäni kenestä olen koskaan näin paljon välittänyt. Itkettää niin paljon. Ap [/quote] Etkö oo pystynyt tuomaan esille oikeita tunteitasi? Jos mies on luullut, että katselet häntä paremman puutteessa? [/quote] Olen kertonut tunteistani. Ap
[/quote]
Jaa. No sitten. Mies vastasi niihin kuitenkin samalla mitalla suunnilleen ilmeisesti. Feikkaskohan se vai mitä ihmettä, ehkä joku sitoutumiskammo? Eikö heitä voi auttaa sellaisen yli? Siis tämmöistä miestä? Ei tietty aina kannata, mutta ettei nyt heti oo ihan et aha, et haluu, sopii.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:29"]
Kuukaudessa oppii tuntemaan sen verran, että tietää, haluaako suhdetta. Parisuhteen voi lopettaa, jos se ei toimikaan eikä sitä heti alkuun tarvitse kirkossa kuuluttaa. Vain siinä sovitaan, ettei tapailla muita.
[/quote]
Juurihan sanoin, että toista ei tunne juuri lainkaan kuukauden aikana - täten ei voi lainkaan tietää haluaako seurustella vai ei. Minä olen aina ollut sellainen, jolla tunteet syttyvät hitaasti. Pisimmillään olen vasta kuukausien jälkeen ihastunut palavasti, sitä ennen tapailtu kevyesti. Älä jaksa olettaa kaikkien olevan samanlaisia mitä SINÄ olet.
Ja minulla prosessiin kuuluu jo vakavammassa tapailuvaiheessa se, että ei tapailla muita. Seurustelu on muutakin kuin sitä, "että ei tapailla toisia" :D
[/quote]
Mulla on sama. Olen introvertti, jolla tunteet syvenee hitaasti. Joskus se on toiselle liian pitkä aika, ja sitten jään sydänsuruineni yksin. Mutta en voi pakottaa itseäni suhteeseen jos en ole valmis.
Näinä pinnallisina tinder-aikoina olenkin vääränlainen ja varmaan ikuisesti sinkku. Minkä voi.
Voimia ap. Anna miehen ottaa yhteyttä, älä vaan kysele mitään.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:07"]2 kk on pieni aika. Jos se on siellä reissussa törmännyt johonkin naiseen? Pahalta varmaa tuntuu mutta Move on. Kiinnostunut mies ottaa aina ja usein yhteyttä.älä laits enää itse mitään viestiä vaan anna olla.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kiitos tuesta. ♡ En ymmärrä minkä takia ei voi kertoa suoraan, tyhmää tuommoinen hiljaisuus. Olettaa, että tajuan. Tai no tajuaahan sitä, mutta ei se kauhean kivalta tunnu...
Mulla on nyt vielä semmonen elämäntilanne, että paljon stressiä ja tehtävää, töitä ja koulua. Mutta kyllä tästä ehkä ajan kanssa selvitään. Ja joo, siis mies ei vaan vastannut sitten enää viestiin kun oli perille päässyt. Ja on monta kertaa ollut sen jälkeen paikalla whatsappissa. Viestissä oli kuitenkin selkeä kysymys. Ap
[/quote]
Joo kyllähän tuo outoa on että sitten ei enää vastailla yms jos normaalisti olette yhteyksissä päivittäin jne. Voi olla joku toinen nainen.. Se vaan menee niin että jos mies ajattelee sua ja on kiinnostunut niin kyllä se laittaa aina viestin vaikka ois tulipalokiire. Edes yhden viestin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:28"]Älä itke. Tulee vielä aika kun naurat koko jutulle. Se voi olla viikon tai ehkä kuukauden tai useamman kuukauden päästä, mutta se tulee silti. Koita tehä kivoja asioita, kun aivoille antaa muuta ajateltavaa, mieli paranee. Hetki kerrallaan, anna aikaa itelles. Ja koita ajatella niin, että jos tosiaan on sellanen kylmä ihminen ettei vaan viitsi vastata, niin haluatko sellasta itelles? Parempia tulee jos nyt ei tää luonnistukaan.
[/quote]
Kiitos ihanasta kommentista! Tiedän, että on typerää itkeä toisen perään, mutta just nyt on vaan niin paha olo ja se auttaa. Tuntuu vaan että tosi usein epäonnistun näissä miesasioissa. Kerrankin kun ihastuu kunnolla niin sit käy näin. Ja oon vielä tuhlannut niin paljon aikaa tähän mieheen! Ap
Oletko takertuva? Sellainen voi ahdistaa miestä.
Löysi naisen joka nauttii anaaliseksistä
Minusta on vähän hölmöä että lähtee itse pelaamaan mitään peliä näissä. Eli ei esim kysy suoraan miksi ei vastaa. Eihän siinä mitään oikeasti voi menettää? Onko itsearvostus siitä kiinni, että pitää väkisin antaa itsestään kuva jotenkin kauhean vahvana, itsenäisenä? Että ei vaan saa se toinen tietää että siitä tykkäsi. Jos nyt siis käy niin että toinen ei enää tykkäiskään. Voihan näitä vaikka lopun elämäänsä märehtiä, mutta helpommalla pääsee kun "nöyrtyy" (lainausmerkit koska ei todellakaan oikeasti ole mitää nöyrtymistä vaan normaalia) ja avaa oman suunsa. Miehiä syytetään että ne ei puhu tai kommunukoi, naiset tekee samaa näköjään ja maksaa karvaan hinnan siinä kun tuhoavat mielenrauhansa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 13:34"]
Oisko mitää ehdotuksia/kokemuksia mistä tää voisi johtua? Kiinnostus yhtäkkiä lopahtanut? :D Rasittavaa... Lähetin siis viestin (jossa oli kysymys) 2 päivää sitten. Mies on nähnyt sen ja käynyt whatsappissa pari kertaa viestin lähettämisen jälkeen. Mut ei mitään vastausta. Ja mä en tosiaan oo mikään roikkuja, en lähetä jokapäivä viestiä. Mies on kyllä reissussa, mutta luulisi että mulle liikenisi se 1 minuutti. Mut joo... Ei kai se sitten enää tykkääkään musta. :) Huoh. Ois vaan voinu edes sanoo, typerää vaan jättää vastaamatta.
[/quote]
Jättää just tuon takia vastaamtta. Potentiaalinen narsisti. Ne toimii just noin.
[/quote]
Tuli justiinsa sama mieleen. Varsinkin täällä se yksi juttu miehestä joka ensin silitti ja suukotti ja sitten 5 min päästä sanoi ettei ole kemiaa pisti varoituskellon soimaan. Outo ja huono käytös on toisinaan juurikin sitä outoa ja huonoa käytöstä.
veikkaisin sitoutumiskammoa. yhdessä voi olla suunnitelmia ja ihanaa, mutta kun pääsee yksin alkaa ahdistus ja mietintä eteneekö sittenkin liian nopeasti ja pitäskö homma laittaa jäihin.
mutta voi olla vaa et on törppösika. miehet on välillä outoja ton viestittelyn suhteen ettei ne tajua laittaa viesiä ja sit ihmettelee kun ei pääse kello neljän aikaa yöks kun soittaa..
ja jotkut itserakkaat ihmiset ja sitoutumiskammoiset harrastaa tota kans ettei voi laittaa viestiä ja ne nauttii kun toine ihmettelee ja panikoi. ne saa nautintoa siitä vallantunteesta toiseen ihmiseen, että toinen välittää. jotkut naisethan vaan innostuu enemmä mitä vaikeammin tavoiteltava toinen on. harmi näin naisena, ettei mene toisin päin, kun todella vaikea löytää miestä, kun kaikki olettaa ettei kiinnosta kun todellisuudessa on vain hitaasti syttyvä.
ja oon sitä mieltä että jos tekee mieli laittaa viestin ni sit laittaa. jos toinen siitä hermostuu, niin selvä peli. mutta tietenkään oma arvo kannattaa säilyttää ja tehdä nopeasti omat johtopäätökset jos on aina se joka laittaa viestiä ja toinen ei välttämättä vastaa. eteenpäin siis. miehet saa sitten oluella ihmetellä, miksi naisia ei kiinnosta ja jotkut löytää ulkomaalaisen...
Olisipa kiva joskus jos nämä tarinat päättyisivät onnellisesti. Että ap:n mies ottaisi yhteyttä ja kaikki olis taas hyvin. En voi kuin kuvitella sitä epätietoisuuden aiheuttamaa tuskaa. Ja minkälainen ihminen tekee sellaista.
Paljon jaksamisia ap:lle! Mä toivon sulle kaikkea hyvää.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 13:35"]Näitä munattomia miehiä riittää.
[/quote]
Ne munat saattaa olla parhaillaan muussa käytössä