Olen tapaillut miestä 2kk, yhtäkkiä ei enää vastaa viesteihin
Oisko mitää ehdotuksia/kokemuksia mistä tää voisi johtua? Kiinnostus yhtäkkiä lopahtanut? :D
Rasittavaa... Lähetin siis viestin (jossa oli kysymys) 2 päivää sitten. Mies on nähnyt sen ja käynyt whatsappissa pari kertaa viestin lähettämisen jälkeen. Mut ei mitään vastausta. Ja mä en tosiaan oo mikään roikkuja, en lähetä jokapäivä viestiä.
Mies on kyllä reissussa, mutta luulisi että mulle liikenisi se 1 minuutti. Mut joo... Ei kai se sitten enää tykkääkään musta. :) Huoh. Ois vaan voinu edes sanoo, typerää vaan jättää vastaamatta.
Kommentit (82)
Tuskin se mies on ollut reissussa koko 2kk. Sitä ei vaan kiinnosta enää.
Odottele rauhassa. Tiedän, vaikeaa. Voi olla, että reissussa ollessaan tarkistaa viesteistä vaan ettei ole tapahtunut mitää mikä vaatii välitöntä yhteydenottoa. Eikä viestittele kenellekään muullekaan, "ehtii sitten kotona".
En tiedä minkälaisesta reissusta on kyse, mutta matkoilla usein haluaa keskittyä sen pienen hetken muuhun kun arkeen ja siihen liittyviin asioihin. Enkä tarkoita paneskelua tms, ihan vaan relaamista, kavereiden kanssa hauskanpitoa, nähtävyyksiä, mitä vaan mikä kenelläkin lataa akkuja. Tai työmatkalla keskittyy duunihommiin.
Jos miehestä ei pariin päivään reissun jälkeen kuulu mitään, laita joku neutraali viesti; oliko kiva matka vaikkapa. Jos ei siihen vastaa on jo ikävämpi juttu. Tai kysyt et milloinkas ehdittäis nähdä, mulle tuli jo ikävä, sikäli kun ei käy liikaa luonnon päälle.
Liian moni lopettaa tapailun hiljaisuuteen, mutta aina ei tarvitse ekana ajatella pahinta. Et tunne miestä vielä niin hyvin, että tietäisit miten hän ajattelee, samaten hän ei tiedä sinun ajatuksiasi. Silloin syntyy väärinkäsityksiä.
Mulle on käynyt noin. Pakotin puhumaan mun kanssa puhelimessa ja sanomaan että haluaa lopettaa. Musta oli mulle sen velkaa. Suhde kesti 3kk.
Päätin juuri tänään, etten enää ikinä ala mihinkään miesten kanssa. Alussa ollaan niin kiinnostuneita ja vaikka mitä, sitten yhtäkkiä yhteydenpito loppuu kuin seinään ja kaveri löytyy deittipalstalta. Nämäkin miehet ovat olleet ihan tavallisia ja vaikuttaneet kunnollisilta.
Usko on totaalisesti mennyt siihen, että maailmasta löytyisi ainuttakaan miestä, josta olisi normaaliin parisuhteeseen.
Kuka tapailee 2 kuukautta? Se on 8 viikkoa. Se on helvetin pitkä aika. Kyllä kuukaudessa kun on tiiviisti yhteyksissä niin oppii tuntemaan toista sen verran että tietää onko mahkuja suhteeseen. Ja jos yhteydenpito EI ole niin tiivistä että kuulausi riittää... Niin päättele loput.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:11"]Googlaapa ilmiöstä nimeltä ghosting. Valitettavan yleistä nykyään, vaikka käsittämätöntä.
[/quote]
Kävin googlaamassa ja tulin kanssa siihen tulokseen, että toi on ihan käsittämätöntä! Kuinka tunteettomia ihmiset nykyään on??? Eikö niillä oo minkäänlaista tilannetajua? Jos mua ei enää joku mies kiinnosta, niin tottakai sanon sen hänelle kasvotusten enkä ala pelailemaan jotain ihme ghosting-pelejä. Aivan naurettavaa!
Näin aiheeseen palatakseni, mies on taas käynyt paikalla, mutta ei vaan vastaa... Ja sinulle, joka sanoit, että kun reissussa haluaa keskittyä muihin asioihin niin miksi miehellä on sitten aikaa whatsappailla muiden kanssa? Vastaisi sitten mulle olevansa kiireinen jos ei muuta. Oon nyt ihan hermona täällä. Ärsyttää niin hirveesti tommoset ihmiset, jotka ei voi avata suutaan ja sanoa suoraan mikä on. Pitää vaan esittää, että välittää vaikka todellisuudessa asiat ovat päinvastoin ja se tulee sitten ilmi näin kivalla tavalla. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:11"]Kuka tapailee 2 kuukautta? Se on 8 viikkoa. Se on helvetin pitkä aika. Kyllä kuukaudessa kun on tiiviisti yhteyksissä niin oppii tuntemaan toista sen verran että tietää onko mahkuja suhteeseen. Ja jos yhteydenpito EI ole niin tiivistä että kuulausi riittää... Niin päättele loput.
[/quote]
Kenen vyön alle tämä iski? Tottahan se on. Ihminen jota kiinnostaa, viestittelee ja/tai soittelee usein. Ja paljon. Ja silloin kuukausi riittää kertomaan jutun tulevaisuuden vai onko sitä edes. Jos homma jumittaa kaksi kuukautta niin eipä siinä mistään intohimoisesta ihastumisesta ole kyse.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:31"]Kenen vyön alle tämä iski? Tottahan se on. Ihminen jota kiinnostaa, viestittelee ja/tai soittelee usein. Ja paljon. Ja silloin kuukausi riittää kertomaan jutun tulevaisuuden vai onko sitä edes. Jos homma jumittaa kaksi kuukautta niin eipä siinä mistään intohimoisesta ihastumisesta ole kyse.
[/quote]
Normaalit aikuiset alapeukuttavat. Nyt ei olla enää niitä teini-ikäisiä, jolloin oli helppo vastata siihen "alax oleen" -kysymykseen vain alun fyysisen vetovoiman takia kun oltiin tunnettu pari viikkoa.
Minulla on useimmiten monta miestä, joita tapailen samanaikaisesti ja tästäkin syystä kynnys lähteä oikeaan, vakavaan parisuhteeseen on erittäin korkealla. Ei sitä kuukaudessa tiedä haluaako olla toisen kanssa yhdessä kun ei sitä toista edes tunne vielä tuossa ajassa juuri lainkaan.
Ei munkaan mielestä toista tunne vielä todella hyvin edes sen 2kk jälkeen. Ainakin tässä tilanteessa kävi niin. Haluan muutenkin edetä hitaasti, asiat omalla painollaan.
Mua vaan risoo tää juttu niin paljon. Kuinka joku voi ollakaan noin kylmä? Ensin puhutaan kaikesta, tehdään yhdessä asioita... Nauretaan ja viihdytään toistemme seurassa. Sovitaan, että ollaan vain toistemme kanssa. Kaikki on niin hyvin, ja ihan yhtäkkiä, ei mitään. En vaan pääse tästä yli millään. :( Ihanaa että tänne saa purkaa tuntojaan. Ap
Otan osaa, AP. Itelle käyny useesti noin ja se tuntuu todella pahalta... :( Varsinkin jos on tapailtu pidempään ja välittää toisesta paljon.
Hah, nää naisten ongelmat kyllä jaksaa välistä naurattaa tahattomasti. Mies jättää vastaamatta yhteen tekstiviestiin ja nyt on sekä pettänyt että jättänyt, kusipää, harrastaa pelejä ja tunteeton sika.
Kaikesta sitä saa draaman kehiteltyä, mutta naiset on aika mestareita siinä. Vielä kun kirjoittelee johonkin tällaiseen keskustelupalstaan niin varmasti saa lietsottua itsensä kriisiin.
PS: En vastaa viesteihin, jos ei ole mitään sanottavaa, tai jos asiaa pitää harkita sen sijaan että sen voisi kuitata pelkällä "joo" viestillä. Ja jos viestiin vastaamista pitää harkita, noin 90% todennäköisyys on että se unohtuu työkiireiden alle.
Mulle kävi ihan samalla tavalla pari vuotta sitten. Tapasin miehen netissä, treffattiin ja ekasta hetkestä lähtien kaikki oli niin ihanaa. Mies vaikutti superihastuneelta, suunnitteli meille yhteisiä reissuja ja viikonloppuja jne. Soiteltiin tuntien maratonpuheluita, viestiteltiin monta kertaa päivässä yms. Ja sitten aivan kuin nappia painamalla mies muuttui hiljaiseksi ja etäiseksi. Kysyin onko jokin hätänä tai vialla ja -tadaa, mies vastasi ettei meillä sittenkään ole kemiaa. Ei ole kemiaa, vaikka juuri 5 minuuttia sitten suuteli mua ja silitteli ja piti hyvänä.
Lähdin siltä istumalta enkä palannut. Sattumalta törmättiin puoli vuotta sitten, ja mies pahoitteli käytöstään. Olisi halunnut vielä kuitenkin alkaa kanssani seksisuhteeseen, arvatkaa halusinko minä?
Jotkut vaan on omituisia törppöjä, en tiedä mikä niitä vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:29"]
Hah, nää naisten ongelmat kyllä jaksaa välistä naurattaa tahattomasti. Mies jättää vastaamatta yhteen tekstiviestiin ja nyt on sekä pettänyt että jättänyt, kusipää, harrastaa pelejä ja tunteeton sika.
Kaikesta sitä saa draaman kehiteltyä, mutta naiset on aika mestareita siinä. Vielä kun kirjoittelee johonkin tällaiseen keskustelupalstaan niin varmasti saa lietsottua itsensä kriisiin.
PS: En vastaa viesteihin, jos ei ole mitään sanottavaa, tai jos asiaa pitää harkita sen sijaan että sen voisi kuitata pelkällä "joo" viestillä. Ja jos viestiin vastaamista pitää harkita, noin 90% todennäköisyys on että se unohtuu työkiireiden alle.
[/quote]
Näinhän sitä voisi äkkiseltään kuvitella, että yhden viestin perusteella olisikin ylireagointia pelätä näin. Valitettavasti vain sadoilla ellei tuhansilla naisilla ;) tälläkin palstalla on käytännön kokemusta, että on nimenomaan ollut kyse miehen tarkoituksellisesta feidaamisesta, eikä noista mainitsemistasi asioista. Se toki varmistuu sitten vasta jonkin ajan kuluttua.
Voisiko mies olla varattu? Missä ja minkä verran olette tavanneet, oletko käynyt hänen luonaan, asuuko hän samalla paikkakunnalla?
Mulle kävi vähän samoin... No, viimein mies otti yhteyttä ja sain tentattua siltä asioiden todellisen laidan. Oli naimisissa. Voin sanoa että tuntui pahalta ja tuntuu edelleen.
sadoilla ellei tuhansilla naisilla
Tarkoitat varmaan niillä muutamilla kymmenillä draamakuningattarilla, jotka kehittävät kriisejä tyhjästä ja sitten valittavat yksinäisyyttään, kun ei kukaan kelpaa?
Jos on sovittu, että tapaatte reussun jälkeen, tapaatte reissun jälkeen. Anna sen olla rauhassa!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:39"]Voisiko mies olla varattu? Missä ja minkä verran olette tavanneet, oletko käynyt hänen luonaan, asuuko hän samalla paikkakunnalla?
Mulle kävi vähän samoin... No, viimein mies otti yhteyttä ja sain tentattua siltä asioiden todellisen laidan. Oli naimisissa. Voin sanoa että tuntui pahalta ja tuntuu edelleen.
[/quote]
Ei ole varattu! Olen käynyt hänen luonaan ja hän on käynyt minun luonani. Ollaan nähty 1-3 kertaa viikossa 2kk ajan, sen lisäksi soiteltu ja tekstailtu. Tuntuu pahalta, että teille joillekin on käynyt näin myös. :( Jotenkin sitä vaan tulee ihan kamalan huono mieli tämmöisestä. En kuitenkaan usko, että mitenkään ylireagoisin tai ylianalysoisin jos kerran muillekin on näin käynyt. Ja mies on kuitenkin AINA ennen vastannut viestiin. Vaikka olisi ollutkin reissussa.
Onneksi sun tilanteessa mies kuitenkin otti yhteyttä ja kertoi mistä kiikastaa, vaikka kamala juttu toi sulle olikin. Sentään oli suorapuheinen. Tämmönen kyllä sattuu. Voimia sinulle! ♡ Ap
Googlaapa ilmiöstä nimeltä ghosting. Valitettavan yleistä nykyään, vaikka käsittämätöntä.