Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä halusitte pienenä, mutta ette ikinä saaneet?

Vierailija
23.03.2022 |

.

Kommentit (1151)

Vierailija
681/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoisemmat vanhemmat..

Vierailija
682/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavan välittävän lämpimän perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua siis veetuttaa nämä "ne nuket on tyttöjen leluja"-repliikit. Miks hitossa tyttö ei vois harrastaa jalkapalloa? "Koska se on poikien laji."

Vierailija
684/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvalappustereoita en saanut. Myöhemmin ostin sitten itse omilla rahoillani kannettavan CD-soittimen.

Vierailija
685/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosen tai koiran.

Vierailija
686/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-shopin neulontakoneen!

Vierailija
687/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut pelata tennistä ja käydä ratsastustunneilla. Molempiin olisi vanhemmillani ollut varaa, mutta olivat vasemmistolaisia ja nuo molemmat harrastukset oli liian elitistisiä. Aikuisena olen harrastanut molempia. Tenniksessä olen jopa hyvä, jos olisin lapsesta asti saanut pelata, ties miten pitkälle olisin voinut päästä.

Vierailija
688/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukenvaunut, en saanut niitä, vaikka pyysin, no, aikuisena en sitten välittänyt vauvanvaunuistakaan, eli en hommannut kakruja.

Vierailija
689/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan ja pikkusiskon. Puhelimen omaan huoneeseen ( kyse siis lankapuhelimesta).

Siskoa en ole saanut ja se harmittaa edelleen. Pari kissaa on ollut kohta 15 vuotta.

16 vuotiaana sain lopulta oman matkapuhelimen, kun kännykät yleistyi.

Vierailija
690/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva saada oma sänky; nukuin vuosikausia olohuoneen sohvalla. Polkupyörän olisin myös halunnut (sain kun itse menin tienaamaan siihen rahat). Eniten olisin halunnut raittiin ja läsnäolevan isän. Isän, jolla olisi ollut rahaa edes joskus alkoholin sijaan lastensa hyvinvointiin. Itse olen halunnut lapsilleni olla täysin toisenlainen vanhempi. Lupasin jo ennen äidiksi tuloani, että jos koskaan saan lapsia, niin he eivät tule ikinä näkemään minua humalassa ja sen lupauksen olen itselleni pitänyt (helppo pitää, kun inhoan alkoholijuomien makua).

Vierailija
691/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista lapsuutta ja tasapainoista kotia.

Vierailija
692/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopon, jääkiekkokamppeet, Commodore 64, sähkökitaran. Olin kiinnostunut urheilusta mutta ei ollut varaa harrastuksiin. Mitään en saanut, oltiin köyhiä. Yh-äitini oli. Tein saman tempun valitettavasti omille lapsilleni. Jäin yksin kahden lapsen kanssa kun äitinsä ratkesi ryyppäämään.

No, vanhempana tein uraa ja vaurastuin. Voin nyt hemmotella lapsiani ja lastenlapsia. Vuosittain kaydään tuntureilla ja ulkomailla, koko sakki. Kunhan lastelapset kasvavat, varmast autan, tuen ja yllytän harrastuksiin.

Elämykset ja harrastukset on sitä elämän oikeaa rikkautta. Ja sitten vielä rakkautta päälle! :)

Vierailija
693/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katraan vaari kirjoitti:

Mopon, jääkiekkokamppeet, Commodore 64, sähkökitaran. Olin kiinnostunut urheilusta mutta ei ollut varaa harrastuksiin. Mitään en saanut, oltiin köyhiä. Yh-äitini oli. Tein saman tempun valitettavasti omille lapsilleni. Jäin yksin kahden lapsen kanssa kun äitinsä ratkesi ryyppäämään.

No, vanhempana tein uraa ja vaurastuin. Voin nyt hemmotella lapsiani ja lastenlapsia. Vuosittain kaydään tuntureilla ja ulkomailla, koko sakki. Kunhan lastelapset kasvavat, varmast autan, tuen ja yllytän harrastuksiin.

Elämykset ja harrastukset on sitä elämän oikeaa rikkautta. Ja sitten vielä rakkautta päälle! :)

Joo, toivon puolestasi, ettei käy niin kuin oman tenavan kanssa, että hän ei halua organisoidusti harrastaa yhtään mitään. Nykyään vähän puutöitä, mutta ei meillä ole millekään tasohöylille tilaa.

Vierailija
694/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyliä. Minusta oli niin kiva pitää kädestä kavereita, kun niillä oli syyliä.

En vaan saanut:)

Vierailija
695/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbien. Sain jonkun halpisversion onttoine raajoineen.

Vierailija
696/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman sängyn minäkin. Nukuin vuodevaatelaatikossa, joka vedettiin laverin alta joka ilta keskelle olohuonetta.

Vierailija
697/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin isoveljen tai isosiskon, koiran, television omaan huoneeseen ja puhallettavan nojatuolin. Kaikki jäi haaveeksi mutta selvisin hengissä!

Vierailija
698/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssia balettia.

Oikean barbin.

Vanhemmat, jotka rakastaisivat mua ja välittäisivät. Sellaiset, jotka ei lyö, anna remmiä tai juo.

Mitään näistä en saanut.

Vierailija
699/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut kirjoituspöydän jotta voisin tehdä läksyt pöydän ääressä istuen. Tein koko kouluaikani kotitehtävät yleensä lattialla. No, sängyssä voi lukea kirjaa. Kirjoitin ylioppilaaksi koskaan kirjoituspöytää näkemättä. Keittiön pöydälle ei voinut tavaroitaan levittää, tuli heti sanomista ja käskettiin korjata oitis ne rojut pois, ruokapöytä oli ruokaa varten.

Lienee sanomattakin selvää ettei meidän perheessä arvostettu opiskelua ja kouluttautumista tippaakaan.  Halveksivasti huomauteltiin että "taas sillä on nenä kiinni kirjassa". Lukionkin sain käydä lähinnä siksi että vanhemmat tarvitsivat minua kotona koulun jälkeen kaitsemassa nuorempia sisaruksia heidän töissä ollessaan. Tuli kova huuto ja uhkailu kun muutin lukion jälkeen pois.  Silloin oli pakko palkata lapsenvahti.

Vierailija
700/1151 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas toivoin Rolls-Royce silver cloud II:sen jossa on samat aseet kuin james bondilla.