Niko saarinen käytti vahingossa monien tuhansien voittopotin wolttiin :0 linkki
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bb645d07-aa02-4b4a-a372-1bf849…
Tossa toimiva linkki
Ap
Kaveri voisi pärjätä noilla suorituksilla white thrashin mm-kisoissa.
Miten ei ihmetelly, että on liikaa rahaa käytössä?
Eli oli tilannut useiden vuosien ajan woltilta, eikä huomannut, että tililtä ei mene lainkaan rahaa jokaisen tilauksen yhteydessä?
Olikohan luullut, että oho, jonkun muun tililtä menee rahat, voinkin sitten tilata miten tykkään? Tai että Woltilla on joku virhe miksi antaa hänelle ilmaiset tilaukset?
En muuten usko tuohon tarinaan, että 18 000e edestä on syönyt eikä tajunnut, minne rahat on mennyt.
Toinen mitä mietin vaihtoehdoksi on se, että on oikeasti pelannut rahat, mutta ei kehtaa myöntää joten syyttää syöneensä woltilla noin paljon rahaa. Jos hän olisi vuodessa tuon syönyt niin sehä olisi tarkoittanut 1500e:llä wolltilauksia tekoa. Kyllä sellaisen rahamäärän meno pitäisi huomata tilillä.
25€ päivässä Woltiin kolmen vuoden ajan. Jos olisi varaa niin todellakin tilaisin salaatti ja kebab-herkut joka päivä
Vierailija kirjoitti: Eli oli tilannut useiden vuosien ajan woltilta, eikä huomannut, että tililtä ei mene lainkaan rahaa jokaisen tilauksen yhteydessä?
Olikohan luullut, että oho, jonkun muun tililtä menee rahat, voinkin sitten tilata miten tykkään? Tai että Woltilla on joku virhe miksi antaa hänelle ilmaiset tilaukset?
En muuten usko tuohon tarinaan, että 18 000e edestä on syönyt eikä tajunnut, minne rahat on mennyt.
Toinen mitä mietin vaihtoehdoksi on se, että on oikeasti pelannut rahat, mutta ei kehtaa myöntää joten syyttää syöneensä woltilla noin paljon rahaa. Jos hän olisi vuodessa tuon syönyt niin sehä olisi tarkoittanut 1500e:llä wolltilauksia tekoa. Kyllä sellaisen rahamäärän meno pitäisi huomata tilillä.
siis 1500e joka kuukausi
Vierailija kirjoitti:
25€ päivässä Woltiin kolmen vuoden ajan. Jos olisi varaa niin todellakin tilaisin salaatti ja kebab-herkut joka päivä
3 vuoden ajan joka päivän ilman, että hän on itse huomannut ettei yhtään wolt-tilausta näy tiliotteessa.
Ei taida olla ihan rehellinen tarinassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vuoden ajan joka päivän ilman, että hän on itse huomannut ettei yhtään wolt-tilausta näy tiliotteessa. Ei taida olla ihan rehellinen tarinassaan.
Ehkä hän ei lue tiliotetta. En minäkään lue. Katson vain saldon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vuoden ajan joka päivän ilman, että hän on itse huomannut ettei yhtään wolt-tilausta näy tiliotteessa. Ei taida olla ihan rehellinen tarinassaan.
Ehkä hän ei lue tiliotetta. En minäkään lue. Katson vain saldon.
Kannattaisi ehkä joskus vähän vilkaista.
Uskoo ken tahtoo
aika hyvä mäihä, että julkisuuden kipeä henkilö voittaa veikkauksessa ensin 18tonnia ja siirtelee tililtä toiselle ja yks kaks syönnytkin ne rahat
Vai että woltin käyttö loppui just siihen, että tilille jäi pari euroa? 😭 18 tonnia osasi kuluttaa paria euroa vajaaksi
jepjep ja lehmät lentää
Olen minäkin lotossa voittanut mutta en ole ruokaa koskaan tilannut. Haen ruuat itse aina kaupasta olen sen verran pihi etten maksa 10 euroa kotiinkuljetuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vai että woltin käyttö loppui just siihen, että tilille jäi pari euroa? 😭 18 tonnia osasi kuluttaa paria euroa vajaaksi
jepjep ja lehmät lentää
Et osaa lukea. S tilillle jäi pari euroa. Luuli tallettaneensa rahat sinne, mutta olivatkin wolt tilillä. Sen tarkkaa saldoa ei kerrottu jutussa.
Jännä juttu. Jaajo linnanmaa kertoi just saman tarinan alkuviikosta. Kummalle se nyt tapahtui?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bb645d07-aa02-4b4a-a372-1bf849…