Mitä halusitte pienenä, mutta ette ikinä saaneet?
Kommentit (1151)
Rakkautta ja jotain positiivisia sanoja äidiltä. Vieläkin taidan samoja kaivata kun tuntui kurjalta viikonloppuna oman tytön yo-juhlissa kun oma äitini nälvi minulle (mm. mansikoista) löytämättä mitään positiivista sanottavaa mistään.
No sitä viininpunaisenruskeaa kumipalloa , halkaisijaltaan n 15-17 cm. Koukussa oli sellainen. En tietysti saanut. Se oli v 1957 , olin silloin 8v 😃
Suurin toiveni lapsena oli oma poni, mutta sitä en voinut saada, sillä asuimme kaupungissa. Nyt minulla on kaksikin omaa ponia ja hevonen vielä päälle. :)
Mullakin oli soittoharrastus toiveena. Mutta oletteko kattoneet paljon maksaa haitari tai poikkihuilu, vaikka vain halvimmasta päästä.. ? Ne on niin kalliita että ei niitä huvikseen osta ja toisekseen ne soittotunnit (ja mahd. musiikin teoriatunnit) maksaa, en yhtään ihmettele että vanhemmat sanoi ei.
laitoin pikkuveljet mukanani kaivamaan kuoppaa ,johon olisi kaatanut vettä ,että olisi niinkun uima-allas .ei onnistunut.
Kissan tai muun karvaisen ja söpön eläimen. Reiluutta ja epäitsekkyyttä isäni käytökseen olisin toivonut.
Kaalimaan kakara nukkea . Oli liian kallis
Kuusivuotiaana toivoin punaista potkulautaa, jota en koskaan saanut. Vielä lähes seitsenkymppisenä kirvelee.
Yksitoistavuotiaana olisin halunnut haitarin. Isä olisi ostanut käytettynä, mutta äiti ei antanut. Kasvatin poninhännänkin, Merja Ikkelä oli esikuvani.
Persikka-Barbie. Ihana röyhelömekko!
En saanut materialistisesti mitään mutta äidinrakkaus oli suurinta.
Iso foliopallo. Yhtenä vappuna sain hyvin pienen foliopallon, joka oli tikun päässä, ja se kesti monta vuotta pyöreänä. Ei se ollut silti sama asia. Mietin joka vappu, pitäisikö nyt ostaa sellainen iso pallo, mutta en koskaan viitsi tuhlata vähiä rahojani siihen.
olla "samanlainen" kuin toiset
t. se outolintu
Lelu ritarisetin, jossa oli kilpi, kypärä ja kaksi teräinen kirves.
Sellaiset hienot nukanvaunut, jotka naapurin tytöllä oli.
Edes yhden pikkusisaruksen.
Merenneito barbi tulee ekana mieleen. Ne kauniit kimaltelevat pyrstöt lumosi mut täysin. :D
Äidin, joka välittäisi ja ei olisi päästänyt irti kurista ja kasvatuksestaan ollessani 14 vuotias. Hän alkoi elää ja unohti jälkikasvunsa tyystin. Olisin tarvinnut vielä äidin.