Ihanaa, menkat! En voisi onnellisempi tänään olla!
Ollaan miehen kanssa suunniteltu lasta jo jonkin aikaa. Ihan todella toivoin ja kuvittelin, että mieskin toivoo. Mies oli viikonlopun yli työmatkalla. Oli ilmeisesti vahingossa unohtanut kirjautua iPadilla facesta ulos. Sinne tupsahti lauantaina näytölle viestejä eräältä minunkin tuntematta naiselta ja mies vastaili puhelimella koko viikonlopun. Kaikki pyöri siinä silmieni edessä iPadin suljetullakin näytöllä. Ei jäänyt epäselväksi.
Mietin koko lauantain ja eilisen mitä vittua mä teen ja todennäköisesti olen raskaana nyt sitten, menkkojen piti alkaa lauantaina. Oliko se sitten stressi vai mikä, mutta menkat alkoivat tänä aamuna. Otin sairaslomaa töistä ja pakkailin miehen kamoja koko päivän kasaan. Nostin ne tuohon oven ulkopuolelle, kohta pitäisi sen saapua kentältä. Vituttaa, suututtaa ja olen aivan helvetin pettynyt. Mutta ennen kaikkea, onneksi menkat
Kommentit (62)
Mitkä on valemenkat? Tulee kyllä niin hanat auki, että jos joku tuolla pysyy kyydissä niin olen tosi ihmeissäni :D
-
Kuikuilen verhon raosta milloin taksi kaartaa pihaan. Lento on laskeutunut miltei tunti sitten.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:01"]
Mitkä on valemenkat? Tulee kyllä niin hanat auki, että jos joku tuolla pysyy kyydissä niin olen tosi ihmeissäni :D - Kuikuilen verhon raosta milloin taksi kaartaa pihaan. Lento on laskeutunut miltei tunti sitten.
[/quote]Raportoi meille. Nyt tulee tiukka paikka sulle. Älä päästä sisään äläkä sisälle!
Kuikuilen verhon raosta milloin taksi kaartaa pihaan. Lento on laskeutunut miltei tunti sitten.
[/quote]
Mulkero luultavasti piipahtaa hoitonsa luona, ennenkuin kiiruhtaa kotiin esittämään välittävää puolisoa.
Jes! Kauhee tilanne ap, feel ya bro! :( Mut nut popparit mikroon! Hiphei! Tuuhan kertomaan miten kävi!
Nostan sulle hattua! Todella moni nainen sietää ties mitä sikailua mieheltä ja pilaa elämänsä. Hyvä ettet kuulu heihin.
Ap, sul on huono otsikko. Jos aaveelaiset tietäis tän sisällön niin suosio olisi taattua!
Haha, täällä on aiemmin ollut ihan vastaavanlainen aloitus, jossa oli ihan sama asetelma. Nainen yksin kotona, miehen ipad kotona ja siinä näkyy viestittelyt toisen naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:04"]
[/quote]
Mulkero luultavasti piipahtaa hoitonsa luona, ennenkuin kiiruhtaa kotiin esittämään välittävää puolisoa.
[/quote]
Näinpä. Ja hakee vielä ruusupuskan kukkakaupasta ennenkuin saapuu kotiin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:12"]Ap, sul on huono otsikko. Jos aaveelaiset tietäis tän sisällön niin suosio olisi taattua!
[/quote]
Mietin pääni puhki miten mä tämän otsikoin :) täällä on ilmeisesti mulla timanttinen tarina nyt jemmassa.
Alan epäillä että mies todella on painellut sen nainkosen luo, koska tässä ajassa olisi pitänyt ehtiä kotiin. Matkatavarana kun on pelkät käsimatkatavarat..
Hyvä että pääset moisesta siasta eroon!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:12"]Ap, sul on huono otsikko. Jos aaveelaiset tietäis tän sisällön niin suosio olisi taattua!
[/quote]
Mee laittaa aloitus että kaikki lukemaan tätä ketjua ja linkität tämän. Mä en pääse kun oon kännykällä täällä.
Taas näitä lentokone laskeutuu ja tilanne päällä ketjuja. Ei mene läpi. :)
Ja sieltä tuli viesti, että käy työkaverin kanssa vielä drinkillä.
Mietin tässä että laittaisinko kuvan tosta tavararöykkiöstä oven edessä ja kuvakaappauksen iPadin lukitulla näytöllä näkyvistä viesteistä? Mitä mieltä?
Helpotuksen huokaus, tiedän tunteen. Siinä vuoristoradassa on vaikea pysyä kärryillä, odotus, toiveikkuus, pettymys, helpotus, johtuen juuri noista kokemistasi asioista. Nykyaikana kyllä onneksi tekniikka kavaltaa pahasti kaikki petturit. Saanko kysyä minkäsortin sessiot siellä padin ruudulla käytiin? Onko anteeksianto ihan mahdoton?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:35"]
Ja sieltä tuli viesti, että käy työkaverin kanssa vielä drinkillä. Mietin tässä että laittaisinko kuvan tosta tavararöykkiöstä oven edessä ja kuvakaappauksen iPadin lukitulla näytöllä näkyvistä viesteistä? Mitä mieltä?
[/quote] ei, huomatkoon kun tulee.
Huh. onneksi olkoon, menkoista siis!! Erittäin hyvä asia ettet ole raskaana. Mutta tuo huora-ukko mäkeen tosiaan! Ja tsemppiä. Älä vaan lankea enää, ettei tuu vahinkolasta...Viddu mikä ukko!