Ihanaa, menkat! En voisi onnellisempi tänään olla!
Ollaan miehen kanssa suunniteltu lasta jo jonkin aikaa. Ihan todella toivoin ja kuvittelin, että mieskin toivoo. Mies oli viikonlopun yli työmatkalla. Oli ilmeisesti vahingossa unohtanut kirjautua iPadilla facesta ulos. Sinne tupsahti lauantaina näytölle viestejä eräältä minunkin tuntematta naiselta ja mies vastaili puhelimella koko viikonlopun. Kaikki pyöri siinä silmieni edessä iPadin suljetullakin näytöllä. Ei jäänyt epäselväksi.
Mietin koko lauantain ja eilisen mitä vittua mä teen ja todennäköisesti olen raskaana nyt sitten, menkkojen piti alkaa lauantaina. Oliko se sitten stressi vai mikä, mutta menkat alkoivat tänä aamuna. Otin sairaslomaa töistä ja pakkailin miehen kamoja koko päivän kasaan. Nostin ne tuohon oven ulkopuolelle, kohta pitäisi sen saapua kentältä. Vituttaa, suututtaa ja olen aivan helvetin pettynyt. Mutta ennen kaikkea, onneksi menkat
Kommentit (62)
Jee, draamaprovo. Tulehan kertomaan miten tarina jatkuu!
Älä laita kuvaa. Sil tulee viel typerämpi olo kun tulee "driksulta".
Miksi pakkasit miehen laukut ulos? Hänellä on täysi oikeus palata kotiinsa. Kyllä vihainen saa olla, mutta ketään ei voi lukita ulos omadta asunnostaan.
Hyvä on, jään odottelemaan millon drinkit on ryystetty ja saapuu kotiin.
Vituttaa sekin, että tiesi että odotan menkkoja alkavaksi eikä ole kysellyt mitään. Varmaan pelkää kuollakseen että olisin raskaana. Ja muutenkin olen ollut aika yksisanainen eikä ole kysynyt olenko ok tai mitään. Huokaus.. Tunteet heilahtelee laidasta laitaan. Mietin vaan, että on sitä onneksi ennenkin pärjätty ja mulla oli ihan kiva elämä jo ennen kuin tapasin miehen ja onneksi on ystävät ja elämä muuten kunnossa.
Kukaan ei ole ennen pettänyt mua (ainakaan tietääkseni) ja en ole ikinä tajunnut miten nöyryyttävältä tällainen voi ihmisestä tuntua.
Argh, onpa kusipäinen mies sulla! Mutta sulta sentään NAISENA löyty munaa jättää tollane mutaetanahirviö! U go girl ja paljon tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:48"]Miksi pakkasit miehen laukut ulos? Hänellä on täysi oikeus palata kotiinsa. Kyllä vihainen saa olla, mutta ketään ei voi lukita ulos omadta asunnostaan.
[/quote]
Jos tossa mun tulevassa ex miehessä on yhtään miestä, niin ei enää näytä naamaansa kotonaan. Sinäkö istuisit aamulla juomassa kahvia hyvillä mielin ja keskustellenmiehesi kanssa, joka on jäänyt kiinni siitä, että sillä on meneillään suhde toiseen naiseen? Menköön sen eukon luo tai vaikka hotelliin, ei kiinnosta. On sillä sen verran hyvä liksa ettei ulos tarvitse jäädä palelemaan.
-
Joku kysyi mitä viesteissä oli. Tosiaan viestittivät tuntien ajan lauantaina ja sunnuntaina ja muutamia vielä tänään. Kohokohtina jäi mieleen se, että seuraavan kerran ku tapaavat mies toivoi, että daami on ilman pikkuhousuja lyhyt mekko päälä odottamassa. Ja akka taas fiilisteli miten miehen sormet on hänen märässä pimpissään ja saa ottaa rajustikin TAAS ja pitää hiuksista kiinni. No, senhän se osaa.
Vituttaa ja surettaa ja suututtaa että siellä se kaikki kuvailtu vittu saatana just tapahtuu.
Tekisi mieli Kaivaa sytytysneste ja polttaa toi kasa oven vierestä ja vaikka koko tää paska mukana.
Ap.
Ei ole. Mietin millä saisin itseni tainnutettua ja saisin nukuttua. Ei kyllä uni tule kun odotan milloin se kuspo tulee ihmettelemään kun kamat on tuulettumassa.
Mäkään en voi nukkua ennenku tiedän miten tarina päättyy!
Tsemppiä, onpa inhottava tilanne sulla siellä. Toisaalta hyvä, että sait tunnekuohussa pakattua miehen kamat, etkä lamaantunut odottamaan mitä tuleman pitää. Olet vahva ja selviät tuosta kyllä!
Täällä salkkarien kirjoittajille lisää juonenkäänteitä.
Paljon tsemppiä sulle ja voimia vaikka niitä sulla näyttääkin onneksi löytyvän!! Kerro heti miten kävi!
Äläkä vaan mee paljastamaan et menkat alkoi.
tsemppiä!!
tuu kertoo hei miten meni sitten.
No et tietenkään laita!