Monelta sun työ alkaa huomenna?
Kommentit (23)
Klo 7, niin kuin aina arkiaamuisin.
Menen siinä vähän ennen kasia. Klo 6-17 välillä saa tehdä.
05.30. Aiemminkin voisin mennä, jos jaksan. No, en jaksa. 7 vuotta 10h työpäivillä, yöunet jää viikolla yleensä 4-5h mittaisiksi. Klo 04.30 aamuheräilyt ihan tarpeeksi.
Silloin, kun aloitan työskentelyn.
Mä saan heräillä sitten kun huvittaa eikä enää nukuta.
Vierailija kirjoitti:
Herään työttömänä huomenna hyvin levänneenä klo 12. Sitten loikoilen sängyssä vielä pari tuntia miettien, kuinka ihanaa on maata rennosti tietäen että sä maksat tän lystin :)
Mieluummin töissä matalapalkka-alalla kuin harrastaa kaksinnaimista Kelan ja työkkärin kanssa.
Klo 8.45 alkaa huomisen aamuvuoro ja mä pääsin iltavuorosta puoli tuntia sitten eli klo 22.15. Olen just bussissa.
Melkein kantsisi jäädä takatiloihin nukkumaan.
Olen lomalla, mutta luultavasti herään noin kahdeksalta.
Huomenna on kolmanneksiviimeinen talvilomapäivä :)
Herään silti viideltä, ettei minuuttiakaan lomapäivästä menisi tärviölle.
Huomenna paljon touhua ja puuhaa
Riippuu miten paljon väsyttää aamulla. Ajattelin aloitella joskus yhdeksän aikoihin.
9:00 ja oon siellä jatkuvasti Työpaikka kiusattu!
Haukutaan juoruakaksi. Vaikka miksi!
Eka kokous on 8.30. Perjantaina ei ole kokouksia, joten voin silloin aloittaa milloin huvittaa.
Liukuma on 7-9. Kahdeksan uutiset kuuntelen yleensä sängyssä, sitten nousen ja laitan veden kiehumaan teetä varten, teen kaksi voileipää ja siirryn niiden kanssa käynnistelemään konetta samalla kun napsautan työajanseurannasta työpäivän alkaneeksi,
Eiköhän se huomennakin mene iltapäivään, kun silmät aukee.
Sen jälkeen ainakin tunti venyttelyä sängyssä, telkkaria katsellen, jonka jälkeen siirtyminen sohvalle ja toinen tv auki.
Sitten kahvit tippumaan.
Eli ihan normipäivä.
Klo 6-10 liukuma. Huomenna aloittelen siinä n. 8.45 paikkeilla.
Herään työttömänä huomenna hyvin levänneenä klo 12. Sitten loikoilen sängyssä vielä pari tuntia miettien, kuinka ihanaa on maata rennosti tietäen että sä maksat tän lystin :)