Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua pääsärkyyn

Vierailija
31.08.2015 |

Onko burana ainut keino saada pääsärky pois?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino minulla on Burana ja siihen lisättynä jokin vahvempi särkylääke. Kysäisepä lääkäriltä. Ihan voit soittaa omahoitajalle ja selittää tilanteen. Buranan kanssa on hyvä ottaa vatsansuojalääke, ainakin jos usein käytät. Särkylääkkeistä voi saada myös ns. Särkylääkepäänsäryn ja silloin on kierre valmis..

Vierailija
2/10 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:40"]Paras keino minulla on Burana ja siihen lisättynä jokin vahvempi särkylääke. Kysäisepä lääkäriltä. Ihan voit soittaa omahoitajalle ja selittää tilanteen. Buranan kanssa on hyvä ottaa vatsansuojalääke, ainakin jos usein käytät. Särkylääkkeistä voi saada myös ns. Särkylääkepäänsäryn ja silloin on kierre valmis..
[/quote]

Mille omahoitajalle?? Missä sellaisia on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa oisin ehdottanut.

Vierailija
4/10 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:36"]Onko burana ainut keino saada pääsärky pois?
[/quote]

No ei ole. Särkylääkkeitä on liuta, reseptivapaita ja reseptilääkkeitä.
Itse olen allerginen ibuprof.eli en voi käyttää mainitsemaasi Buranaa. Ja jos voisin niin ostaisin Buranan gen.sub., Buranassa maksaa nimi.
Itsellä käytössä reseptilääke

Vierailija
5/10 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino on murtaa tiili kyynärpäällä niin päänsärky ei tunnu enää.

Vierailija
6/10 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juonut tarpeeksi? Nestehukka aiheuttaa päänsärkyä, silloin auttaa kun juo muutaman lasillisen vettä.

Vierailija
7/10 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille auttaa ibuprofeiini ja toisille parasetamoli.
Osta molempia ja kokeile.

Vierailija
8/10 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa parhaiten ensin särkylääke ja reilusti vettä, sen jälkeen piiitkä kuuma suihku, yleensä istun lattialle ja yritän hieroa niskaa vähän ja venytellä niskoja. Suihkun jälkeen pötköttelemään sänkyyn ja pienet torkut :)

Vierailija
9/10 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:11"]Toisille auttaa ibuprofeiini ja toisille parasetamoli.
Osta molempia ja kokeile.
[/quote]

Ja muitakin on, siis joissa ero vaikuttava lääkeaine. Kuten nyt vaikkapa ihan Disperin, aset.

Vierailija
10/10 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös säryn aiheuttajasta. Esim.lihasjumeista aiheutuvaan eivät särkylääkkeet välttämättä auta, vaan tarvitaan relaksantteja. Buranan eli ibuprofeenin lisäksi on myös ketoprofeeni, naprokseeni, piroksikaami jne jne. Kokeilemisen arvoinen on myös parasetamolin ja kofeiinin yhdistelmä poretablettina - ellet ole kofeiiniyliherkkä.