Ihanaa, menkat! En voisi onnellisempi tänään olla!
Ollaan miehen kanssa suunniteltu lasta jo jonkin aikaa. Ihan todella toivoin ja kuvittelin, että mieskin toivoo. Mies oli viikonlopun yli työmatkalla. Oli ilmeisesti vahingossa unohtanut kirjautua iPadilla facesta ulos. Sinne tupsahti lauantaina näytölle viestejä eräältä minunkin tuntematta naiselta ja mies vastaili puhelimella koko viikonlopun. Kaikki pyöri siinä silmieni edessä iPadin suljetullakin näytöllä. Ei jäänyt epäselväksi.
Mietin koko lauantain ja eilisen mitä vittua mä teen ja todennäköisesti olen raskaana nyt sitten, menkkojen piti alkaa lauantaina. Oliko se sitten stressi vai mikä, mutta menkat alkoivat tänä aamuna. Otin sairaslomaa töistä ja pakkailin miehen kamoja koko päivän kasaan. Nostin ne tuohon oven ulkopuolelle, kohta pitäisi sen saapua kentältä. Vituttaa, suututtaa ja olen aivan helvetin pettynyt. Mutta ennen kaikkea, onneksi menkat
Kommentit (62)
Laita screenshotteja niistä viesteistä tänne?
Huoh.. Miksi olisi provo? Tätä sattuu jatkuvasti. Ja oikeesti, kuka tänne jaksaisi enää tuntemattomille avautua? Aplla varmaan muuta tekemistä ja miettimistä nyt.