Hoikka naisvartalo uusi ihanne (tai taas)
Voicen sivulta ainakin löytyy viimeisin tutkimus, jossa vastoin vanhaa uskomusta että miehet pitävät rehevää naisvartaloa kiinnostavimpana on kumottu. Painoindeksin 19 vartalo sai eniten ääniä eli hyvin hoikka. Mitäs nyt
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:51"]
Entä jos en halua pinnallisia miehiä, jotka tyrkyttävät itseään bimboille? Valitsin sen haluamani älykkään miehen ja sainkin hänet vaivatta, vaikka olenkin ruma, läski ja meikitön.
[/quote]
Hienot defenssit rumiluksella. Vai että parinvalinnassa miellyttävyys on pinnallisuutta ja mitä kauniimpi nainen sitä bimbombi? Ei tosiaan millään pahalla, mutta älykkäitä & komeita miehiä saadakseen (edelleen: mitä useampi vaihtoehto, sitä parempi asia) täytyy naisen olla sitä samaa kaliiberia. On niillä älykkäimmilläkin silmät päässä ja mieltymykset, ainakin parilla tuntemallani huippumiehellä on luonnonkauniit, hoikat ja älykkäät naiset. Se siitä "bimboudesta".
Että ei siellä oikiksessakaan komeat miehet vilkaisisikaan jos läskinä ja rumana naisena yrittää saada huomiota, sori.
[/quote]
Jep, sitä pinnallisempi & bimbombi.
Luonnonkauneus on asia erikseen, mutta se nyt vaan on fakta, että jos nainen käyttää aikaansa kauneudenhoitoon ja ns. markkina-arvon ylläpitoon, se aika on jostain muusta pois. En halua piireihini ketään, joka käyttää aikaansa mieluummin ripsihoitoihin kuin kirjallisuuteen.
Ja ei, en yritä saada huomiota. En deittaile tuntemattomia, enkä haluaisikaan. Tutustun ihmisiin normaalisti ja sitten etenen haluamallani tavalla. Sinun huippukauneudenhoito-oikiksessa kukaan ei tietenkään suostu puhumaankaan ällöille rumiluksille ja parinvalinta menee painoindeksin ja silmämeikin perusteella.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:12"]
Miehet ovat usein yrittäneet peitellä omaa pinnallisuuttaan sanomalla juuri noita iänikuisia valheita ("jokaiselle naiselle on ottajansa", jne jne): itse olen saanut eniten huomiota koskaan kun olin miltei alipainoinen, eli BMI 18. Just.
[/quote]
Naiset kuulevat mitä haluavat kuulla.
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:21"]
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miehiltä pitäisi saada kauheasti huomiota.
[/quote]
Oletko edes nainen vai miten et voi käsittää miksi naisena on tärkeä näyttää hyvältä mahdollisimman suurelle osalle miehistä?
Mitä miellyttävämpi ulkonäkö - sitä enemmän kiinnostuneita miehiä: sitä paremmat mahdollisuudet valita juuri mieleisensä mies eikä tarvitse tyytyä vain siihen yhteen tarjolla olevaan.
[/quote]
Olen nainen ja ollut vuosikaudet naimisissa. Ei ole tarkoitus poimia mitään kiinnostavia miehiä mistään itselleni. Ja yleisellä tasolla: jos mies kiinnostuu minusta pääasiassa BMI:n mukaan, hän taas ei ole kiinnostava mies minulle, koska on pinnallinen. Olisin pettynyt, jos suurin kriteeri hänen kiinnostuksesaan olisi hiusteni pituus, stailaukseni noin yleensä ja painoindeksini. Sellaiselle pohjalle on aika huteraa perustaa elämänikäistä sidettä.
Entä jos en halua pinnallisia miehiä, jotka tyrkyttävät itseään bimboille? Valitsin sen haluamani älykkään miehen ja sainkin hänet vaivatta, vaikka olenkin ruma, läski ja meikitön.
[/quote]
En usko.
Painoindeksini on 19.8 ja kyllähän miehet latelevat kropastani kohteliaisuuksia töissä ja vapaa-ajalla. Tosin pidän itsestäni muutenkin huolta, meikkaan jne.
Nelikymppinen
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:02"]
Luonnonkauneus on asia erikseen, mutta se nyt vaan on fakta, että jos nainen käyttää aikaansa kauneudenhoitoon ja ns. markkina-arvon ylläpitoon, se aika on jostain muusta pois. En halua piireihini ketään, joka käyttää aikaansa mieluummin ripsihoitoihin kuin kirjallisuuteen.
[/quote]
Voi että. Edelleen: hienot defenssit rumiluksella :)
Tutustu ihan oikeasti meihin kauniisiin, itsestään huoltapitäviin ja samanaikaisesti älykkäisiin naisiin. Itse fiksuna osaan jaotella päiväni siten, että pystyn käyttämään 15 min meikkiin, osan liikuntaan, osan kirjojen lukemiseen, opiskeluun, töihin ja esim. sosiaaliseen ajanviettoon.
Ymmärrän toki, että voi kuulostaa ylitsevoimaiselta tasoiselle naiselle, arviosi hyvännäköisistä naisista kun on sieltä joltain 1800-luvulta. Kerro nyt vielä, että pidät meikkaavia naisia syntisinä prostitutoituina?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:09"]
Painoindeksini on 19.8 ja kyllähän miehet latelevat kropastani kohteliaisuuksia töissä ja vapaa-ajalla. Tosin pidän itsestäni muutenkin huolta, meikkaan jne. Nelikymppinen
[/quote]
Todella hienoa. Oletko myöskin kaunis?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:03"]
Miehet ovat usein yrittäneet peitellä omaa pinnallisuuttaan sanomalla juuri noita iänikuisia valheita ("jokaiselle naiselle on ottajansa", jne jne): itse olen saanut eniten huomiota koskaan kun olin miltei alipainoinen, eli BMI 18. Just.
[/quote]
[/quote]
Ehei. Esim. av:lla on tullut selväksi, että jokainen nainen saa aina miehen eikä naisia muka syrhittäisi vartalonsa takia. Valhetta.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote]
Ehei. Esim. av:lla on tullut selväksi, että jokainen nainen saa aina miehen eikä naisia muka syrhittäisi vartalonsa takia. Valhetta.
[/quote]
Riippuu vähän minkä miehen haluaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:13"]
[/quote]
En kelvannut BMI 24 (tiimalasivartalo) yhdellekään miehelle. Vasta laihdutettuani siihen 21 on alkanut esiintyä kiinnostusta. On ne aika tiukat rajat miehilläkin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:13"]
[/quote]
En kelvannut BMI 24 (tiimalasivartalo) yhdellekään miehelle. Vasta laihdutettuani siihen 21 on alkanut esiintyä kiinnostusta. On ne aika tiukat rajat miehilläkin.
[/quote]
Kas kummaa kun edellinen naiseni oli BMI 24. Kaippa se sitten on mahdotonta.
Tää on niin absurdi ketju :D olen itse semi-söpö,sopusuhtainen, aina indeksiin mahtunut, mut en koskaan alakanttiin - ja aina on riittänyt rakkautta, seksiä, keskustelua ja kumppaneita. Nyt ollut sama 4 vuotta. Tuo "useampi vaihtoehto on hyvä" on kans jännä, itse olen kokenut ahdistusta kun olen halunnut useampaan yhtaikaa. Kun nyt monosuhteessa on ollut tarkoitus elää kuitenkin. Ja eihän ennen lähempää tuttavuutta voi kahdesta ihmisestä tietää, kumman haluaa, jos molemmat vetoaa. Monet tosi kauniit myös miellyttää miehiä nimenomaan vain panomielessä, luonteesta viis. Jos kerran tutkittukin on kuvien perusteella.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:57"]
[/quote]
Hienot defenssit rumiluksella. Vai että parinvalinnassa miellyttävyys on pinnallisuutta ja mitä kauniimpi nainen sitä bimbombi? Ei tosiaan millään pahalla, mutta älykkäitä & komeita miehiä saadakseen (edelleen: mitä useampi vaihtoehto, sitä parempi asia) täytyy naisen olla sitä samaa kaliiberia. On niillä älykkäimmilläkin silmät päässä ja mieltymykset, ainakin parilla tuntemallani huippumiehellä on luonnonkauniit, hoikat ja älykkäät naiset. Se siitä "bimboudesta".
Että ei siellä oikiksessakaan komeat miehet vilkaisisikaan jos läskinä ja rumana naisena yrittää saada huomiota, sori.
[/quote]
Ja ei, en yritä saada huomiota. En deittaile tuntemattomia, enkä haluaisikaan. Tutustun ihmisiin normaalisti ja sitten etenen haluamallani tavalla. Sinun huippukauneudenhoito-oikiksessa kukaan ei tietenkään suostu puhumaankaan ällöille rumiluksille ja parinvalinta menee painoindeksin ja silmämeikin perusteella.
[/quote]
Sen jonkun 15 min meikkien parissa ei varmaan tee hänestä sen typerämpää kuin sinun viettämäsi aika av:lla...
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:27"]
Sen jonkun 15 min meikkien parissa ei varmaan tee hänestä sen typerämpää kuin sinun viettämäsi aika av:lla...
[/quote]
Kummallisia stereotypioita täällä.
Mitä uutta tuossa muka on? Niitä laihoja naisenluikkujahan tälläkin palstalla on hehkutettu iät ajat.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:26"]
Tää on niin absurdi ketju :D olen itse semi-söpö,sopusuhtainen, aina indeksiin mahtunut, mut en koskaan alakanttiin - ja aina on riittänyt rakkautta, seksiä, keskustelua ja kumppaneita. Nyt ollut sama 4 vuotta. Tuo "useampi vaihtoehto on hyvä" on kans jännä, itse olen kokenut ahdistusta kun olen halunnut useampaan yhtaikaa. Kun nyt monosuhteessa on ollut tarkoitus elää kuitenkin. Ja eihän ennen lähempää tuttavuutta voi kahdesta ihmisestä tietää, kumman haluaa, jos molemmat vetoaa. Monet tosi kauniit myös miellyttää miehiä nimenomaan vain panomielessä, luonteesta viis. Jos kerran tutkittukin on kuvien perusteella.
[/quote]
Miten niin absurdi?
Ei ne miehet varmaan niin pinnallisia ole etteivät ollenkaan kykene rakastumaan naiseen joka ei ole täydellisen näköinen. Ideaalistahan tässä puhuttiin.
Ja suurin osa =/= kaikki. Jotkut miehet tykkäävät leveälanteisista, toiset kapealanteisista. Jotkut ovat peppumiehiä, toiset tissimiehiä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:35"]
[/quote]
Kummallisia stereotypioita täällä.
[/quote]
Missä tuossa on stereotypia? Vai viittaatko ajatukseen että meikkaava nainen on bimbo?
Eli nyt on niin, että minulla on upea vartalo. :)
[/quote]
Äläs nyt... Naisen älykkyys tuhoutuu heti siinä päivittäisessä nopeahkossa meikkaamisessa, sen sijaan älykäs mies voi rauhassa viettää lyhyitä aikoja tehden mitä huvittaa - älykkyyteen vaikuttamatta.
Ei ole edes vastaavaa termiä miehille mitä sana "bimbo" on naisille. Aika paljastavaa sen henkilön asenteesta, joka haukkuu jotain naista bimboksi.
[/quote]