Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka naisvartalo uusi ihanne (tai taas)

Vierailija
31.08.2015 |

Voicen sivulta ainakin löytyy viimeisin tutkimus, jossa vastoin vanhaa uskomusta että miehet pitävät rehevää naisvartaloa kiinnostavimpana on kumottu. Painoindeksin 19 vartalo sai eniten ääniä eli hyvin hoikka. Mitäs nyt

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kummasti nyt vasta alipainoisena alkanut saamaan huomiota miehiltä? En tajua miksi. Olen pelkkää luuta eikä mitään muotoja, mutta en valita!

Vierailija
42/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha vartalo on kaunis, joten mitähän yllättävää tässä nyt oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:13"]

Riippuu vähän minkä miehen haluaa.

T: Mies

[/quote]

En kelvannut BMI 24 (tiimalasivartalo) yhdellekään miehelle. Vasta laihdutettuani siihen 21 on alkanut esiintyä kiinnostusta. On ne aika tiukat rajat miehilläkin.

[/quote]

Kas kummaa kun edellinen naiseni oli BMI 24. Kaippa se sitten on mahdotonta.

[/quote]

Ihan varmaan oot mies ja ihan varmaan edellinen "naisesi" oli BMI 24.

NÄYTÄ MINULLE YKSIKIN (normaali) MIES, JOKA TIETÄÄ MIKÄ HÄNEN KUMPPANINSA BMI ON! :DDDDD

Vierailija
44/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämäkö se alkuperäinen lähde oli? http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3213417/Why-men-thinner-women-attractive-Scientists-say-evolutionary-fitness-makes-slimmer-females-appealing.html

Tuo aiempi tutkimus, jonka mukaan ihmiset ihannoi Taylor Swiftin tyyppistä vartaloa on käsittämättömin juttu, minkä olen lukenut pitkään aikaan. Musta se on ihan kamala muodoton tikku. Mutta ehkä tuossa on aika paljon tulkintaa mukana.

Vierailija
45/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:51"]

Entä jos en halua pinnallisia miehiä, jotka tyrkyttävät itseään bimboille? Valitsin sen haluamani älykkään miehen ja sainkin hänet vaivatta, vaikka olenkin ruma, läski ja meikitön.

[/quote]

Hienot defenssit rumiluksella. Vai että parinvalinnassa miellyttävyys on pinnallisuutta ja mitä kauniimpi nainen sitä bimbombi? Ei tosiaan millään pahalla, mutta älykkäitä & komeita miehiä saadakseen (edelleen: mitä useampi vaihtoehto, sitä parempi asia) täytyy naisen olla sitä samaa kaliiberia. On niillä älykkäimmilläkin silmät päässä ja mieltymykset, ainakin parilla tuntemallani huippumiehellä on luonnonkauniit, hoikat ja älykkäät naiset. Se siitä "bimboudesta".

Että ei siellä oikiksessakaan komeat miehet vilkaisisikaan jos läskinä ja rumana naisena yrittää saada huomiota, sori.

[/quote]

Jep, sitä pinnallisempi & bimbombi.

Luonnonkauneus on asia erikseen, mutta se nyt vaan on fakta, että jos nainen käyttää aikaansa kauneudenhoitoon ja ns. markkina-arvon ylläpitoon, se aika on jostain muusta pois. En halua piireihini ketään, joka käyttää aikaansa mieluummin ripsihoitoihin kuin kirjallisuuteen.

Ja ei, en yritä saada huomiota. En deittaile tuntemattomia, enkä haluaisikaan. Tutustun ihmisiin normaalisti ja sitten etenen haluamallani tavalla. Sinun huippukauneudenhoito-oikiksessa kukaan ei tietenkään suostu puhumaankaan ällöille rumiluksille ja parinvalinta menee painoindeksin ja silmämeikin perusteella.

[/quote]

Sen jonkun 15 min meikkien parissa ei varmaan tee hänestä sen typerämpää kuin sinun viettämäsi aika av:lla...

[/quote]

Av = "kirjallisuuden harrastaminen"? :D Ei voi edes meikata kun pitää olla palstalla koko ajan

Vierailija
46/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:22"]Huoh. Ei tässä enää tiedä lihottaako vai laihduttaako! Päättäkää jo!
[/quote]
No mutta eikös se jojoilu ole av-mammojen harrastus jo nykyäänkin?

Vierailija
47/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:59"]

[/quote]

En kelvannut BMI 24 (tiimalasivartalo) yhdellekään miehelle. Vasta laihdutettuani siihen 21 on alkanut esiintyä kiinnostusta. On ne aika tiukat rajat miehilläkin.

[/quote]

[/quote]

NÄYTÄ MINULLE YKSIKIN (normaali) MIES, JOKA TIETÄÄ MIKÄ HÄNEN KUMPPANINSA BMI ON! :DDDDD

[/quote]

Tekeekö se epänormaaliksi jos nainen keskustelee asiasta miehensä kanssa? 

Kyllä mun mies tietää mun pituuden ja painon. BMI:n osaa siitä laskea, on jo reipas iso poika.

Vierailija
48/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisen ihanne on itselle sopiva ja realistinen vaihtoehto. Laiha poika etsii laihaa tyttöä, bodari fitness-tyttöystävää, hyvin hoikka urheilija vastaavaa urheilijaa (pitkä matkan juoksijatyyppi) ja pullero pulleroa. Muut vaihtoehdot ovat epätodennäköisempiä, joten turhaa haihattelua. No jos lompakossa on lihaksia, rumempikin mies toki löytää kauniimman oppotunistin, joka ryövää rahat.... 

Vierailija
49/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä mun mies tietää mun pituuden ja painon. BMI:n osaa siitä laskea, on jo reipas iso poika.

[/quote]

Ihan varmasti osaa. Mutta millaista miestä tämä tieto kiinnostaa niin paljon, että näkee laskemisen vaivan? o.O

Vierailija
50/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta. Minulla onkin juuri tuo 19. Kaunishan tällainen vartalo kiistämättä on. 

Vierailija
51/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii, mun bmi on 18,9. Ei siis tarvikaan alkaa pitkiin kermaa ja mennä ähiseen salille!!

Vierailija
52/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:21"]Jipii, mun bmi on 18,9. Ei siis tarvikaan alkaa pitkiin kermaa ja mennä ähiseen salille!!
[/quote]

*litkiin

Vierailija
53/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:58"]Voicen sivulta ainakin löytyy viimeisin tutkimus, jossa vastoin vanhaa uskomusta että miehet pitävät rehevää naisvartaloa kiinnostavimpana on kumottu. Painoindeksin 19 vartalo sai eniten ääniä eli hyvin hoikka. Mitäs nyt [/quote] No ei muutaku laihduttamaan!

[/quote]

Tai lihottamaan. Itse pitäis saada viisi kiloa lisää, että olisin tossa painoindeksissä.

Vierailija
54/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus tehtiin näyttämällä kuvia naisista.

Kuvathan lihottavat, eli 19 näyttää kuvattuna "lihavammalta" mitä paikan päällä katsottaessa.

Vierailija
55/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:26"]

Tutkimus tehtiin näyttämällä kuvia naisista.

Kuvathan lihottavat, eli 19 näyttää kuvattuna "lihavammalta" mitä paikan päällä katsottaessa.

[/quote]

Samaa mietin. Kuva on kaksiulotteinen, joten se lisää aina pari kiloa. Ottikohan "tutkijat" tämän huomioon?

Vierailija
56/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihan varmasti osaa. Mutta millaista miestä tämä tieto kiinnostaa niin paljon, että näkee laskemisen vaivan? o.O

[/quote]

Jos vaikka haluaa osallistua tähän ketjuun.

Vierailija
57/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka (jopa laiha) nainen näyttää vaatimattomalta, eteeriseltäkin, jos siis ei ole fitness-harrastaja, joten miehet kokevat sellaisen helposti lähestyttäväksi, ehkä nöyräksikin. Jos on itse laiha, ei voi vaatia mieheltäkään kummoisia lihaksia tai ulkonäköä. Tämä ehkä selittää suosiota. Tuollainen tyttö voi pyöräyttää pari lasta, jos estrogeenitasot eivät ole menneet liian laihuuden vuoksi nolliin, eikä liho synnytyksen jälkeenkään yleensä, jos ei pidä ruoasta...

Vierailija
58/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus sanoi, että hoikkia pidettiin viehättävämpinä, koska heidät oletettiin nuoremmiksi. Ei sitä, mikä on ihannepaino yli kolmekymppiselle naiselle. Tuossa linkissä näkee millaisia kuvia käytettiin: http://phys.org/news/2015-08-evolutionary-key-females-physically.html Ei noista kunnolla edes näe millaiset tissit/perse on.

Vierailija
59/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:21"]

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että miehiltä pitäisi saada kauheasti huomiota.

[/quote]

Oletko edes nainen vai miten et voi käsittää miksi naisena on tärkeä näyttää hyvältä mahdollisimman suurelle osalle miehistä?

Mitä miellyttävämpi ulkonäkö - sitä enemmän kiinnostuneita miehiä: sitä paremmat mahdollisuudet valita juuri mieleisensä mies eikä tarvitse tyytyä vain siihen yhteen tarjolla olevaan.
[/quote]
Kuuleppas mitäpäs jos oletkin väärässä? Eikös se riitä, että löytää sen yhden hyvän joka rakastaa ja haluaa sinua juuri sellaisena kuin itse aidosti olet. Ja jos sen on löytänyt, miksi ihmeessä pitäisi muuttua joidenkin muiden miesten maun mukaiseksi, jos itse on täysin tyytyväinen itseensä, oma mies on tyytyväinen ja itse on tyytyväinen mieheensä. Miksi ihmeessä tarvitsisi muuttaa itseään silmäkarkiksi joillekin nobody-miehille?

Vierailija
60/68 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:17"]Eiköhän jokaisen ihanne on itselle sopiva ja realistinen vaihtoehto. Laiha poika etsii laihaa tyttöä, bodari fitness-tyttöystävää, hyvin hoikka urheilija vastaavaa urheilijaa (pitkä matkan juoksijatyyppi) ja pullero pulleroa. Muut vaihtoehdot ovat epätodennäköisempiä, joten turhaa haihattelua. No jos lompakossa on lihaksia, rumempikin mies toki löytää kauniimman oppotunistin, joka ryövää rahat.... 
[/quote]

Mun laiha mies halusi nimenomaan chubbynaisen. Se on myös niin, että vastakohdat viehättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan