Hoikka naisvartalo uusi ihanne (tai taas)
Voicen sivulta ainakin löytyy viimeisin tutkimus, jossa vastoin vanhaa uskomusta että miehet pitävät rehevää naisvartaloa kiinnostavimpana on kumottu. Painoindeksin 19 vartalo sai eniten ääniä eli hyvin hoikka. Mitäs nyt
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:13"]
Riippuu vähän minkä miehen haluaa.
T: Mies
[/quote]
En kelvannut BMI 24 (tiimalasivartalo) yhdellekään miehelle. Vasta laihdutettuani siihen 21 on alkanut esiintyä kiinnostusta. On ne aika tiukat rajat miehilläkin.
[/quote]
Kas kummaa kun edellinen naiseni oli BMI 24. Kaippa se sitten on mahdotonta.
[/quote]
Ihan varmaan oot mies ja ihan varmaan edellinen "naisesi" oli BMI 24.
NÄYTÄ MINULLE YKSIKIN (normaali) MIES, JOKA TIETÄÄ MIKÄ HÄNEN KUMPPANINSA BMI ON! :DDDDD
[/quote]
En olisi muuten tiennytkään, mutta hän itse siitä kertoi ja puheli. Ilmeisesti vaihteli 23-24 yms. Ei asia minua sen enempää kiinnosta ollenkaan. Nainen oli vähän pullukka ja kivat tisut (=lue isot)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:13"]
Riippuu vähän minkä miehen haluaa.
[/quote]
En kelvannut BMI 24 (tiimalasivartalo) yhdellekään miehelle. Vasta laihdutettuani siihen 21 on alkanut esiintyä kiinnostusta. On ne aika tiukat rajat miehilläkin.
[/quote]
Kas kummaa kun edellinen naiseni oli BMI 24. Kaippa se sitten on mahdotonta.
[/quote]
Ihan varmaan oot mies ja ihan varmaan edellinen "naisesi" oli BMI 24.
NÄYTÄ MINULLE YKSIKIN (normaali) MIES, JOKA TIETÄÄ MIKÄ HÄNEN KUMPPANINSA BMI ON! :DDDDD
[/quote]
En olisi muuten tiennytkään, mutta hän itse siitä kertoi ja puheli. Ilmeisesti vaihteli 23-24 yms. Ei asia minua sen enempää kiinnosta ollenkaan. Nainen oli vähän pullukka ja kivat tisut (=lue isot)
[/quote]
Ei kiinnosta, mutta kas kummaa ja hupsis kun satut kuitenkin asian muistamaan vielä, vaikka kyseessä on ex, ja ihan vahingossa sattui olemaan tasan sama BMI kuin mistä edellisessä viestissä puhuttiin... Kyllä elämä on ihmeellistä ja av:n sattumukset ihan profeerallisia. :D
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:09"]
Ei kiinnosta, mutta kas kummaa ja hupsis kun satut kuitenkin asian muistamaan vielä, vaikka kyseessä on ex, ja ihan vahingossa sattui olemaan tasan sama BMI kuin mistä edellisessä viestissä puhuttiin... Kyllä elämä on ihmeellistä ja av:n sattumukset ihan profeerallisia. :D
[/quote]
Kun on hyvä numeromuisti, niin minkä sille mahtaa. Sanoin, että vaihtelua oli kylläkin.
Mä en ole saanut juuri yhtään huomiota, kun BMI on ollut välillä 17-20. Vaikka on kroppaan suhteessa isot rinnat.
Eli lihaksikkuus ja jätti-implantit on taas ihan out? Ei voi enää luottaa. Onkohan joku bikini fitness naisten oma juttu, naiset luulevat että miehet tykkää mutta oikeasti koko fitnessin ihannointi on naisten pään sisällä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:17"]Eiköhän jokaisen ihanne on itselle sopiva ja realistinen vaihtoehto. Laiha poika etsii laihaa tyttöä, bodari fitness-tyttöystävää, hyvin hoikka urheilija vastaavaa urheilijaa (pitkä matkan juoksijatyyppi) ja pullero pulleroa. Muut vaihtoehdot ovat epätodennäköisempiä, joten turhaa haihattelua. No jos lompakossa on lihaksia, rumempikin mies toki löytää kauniimman oppotunistin, joka ryövää rahat.... [/quote] Mun laiha mies halusi nimenomaan chubbynaisen. Se on myös niin, että vastakohdat viehättää.
[/quote]
Jep, en tiedä kyllä yhtään paria joilla samanlaiset vartalot, paitsi pullero & pullero-yhdistelmiä.
Hoikkaakin hoikemmalla pitkänmatkanjuoksijasiskollani on todella lihaksikas poikaystävä. Paras kaverini (mies) on sellainen siro mutta lihaksikas urheilija ja hänen tyttöystävänsä ei juoksisi kuin korkeintaan kauppaan jos tupakka on loppumassa. Itselläni on aika monipuolinen urheilutausta ja muodokas vartalo, ihannemieheni on nykystandardien mukaan liian pieni mieheksi.
Miten painoindeksin perusteella voi muuten valita? Ihmiset joilla on sama painoindeksi voivat näyttää ihan erilaisilta, eri rasvaprosentti ja pituus ja ruumiinrakenne yms.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:31"]
Ei kai kukaan niin naiivi ole että luulisi kaikkien nyt yrittävän mahtua ihanteeseen kun tällaista julkaistaan. Mutta ainainen vääntö ja selittely että tässä tapauksessa mies, kokee naisen jossa on "lihaa luun päällä" viehättävämmäksi kuin sen jota "luurangoksi" täällä usein kutsutaan, on täyttä potaskaa ja tuolla se lukee ihan tutkimuksen muodossa.
[/quote]
Ei ehkä noinkaan, vaan että se lihamäärä (eli todellisuudessa siis rasva), jota miehet haluavat nähdä luiden ympärillä on vähäinen, muttei olematon. Missään nimessä nainen ei voi olla ylipainoinen, tai sitten voi unohtaa ainakin ne komeimmat alfa siltä seisomalta. Tietysti jos naiselle riittää että jonkun saa, niin sitten olkoon ihan sen painoinen kuin haluaa. Kyllä mä ainakin miehenä tiedostan tietyt odotukset mitä naisilla on ja olen todennut, että jos haluan saada sellaisia naisia joista olen unelmoinut, niin en voi tehdä ulkonäköjutuissakaan ihan mitä sattuu. Elämä on valintoja. Jos riittää että jonkun miehen saa, niin ei sitä painoa tarvitse niin miettiä. Samaan aikaan kuitenkin helposti valitetaan, että "kaikki hyvät miehet on viety". No mitä olet tehnyt kelvataksesi niille hyville miehille?
-mies