Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
Täällä aamupissasta saatu selkeä plussa :) on jotenkin epätodellinen olo. Mietin että tekisinkö vielä CB viikko näytöllisellä perjantaina :)
Mutta jotenkin tuntuu että ei osaa iloita vielä kunnolla vaikka on selkeempi plussa ku viimeks :/
Harmit negoista ja onnea sipriina! :)
Kyllä se plussa on ku kaks viivaa tulee :)
Mulla ei tietoa menkoista, eikä kyllä mistään muustakaan.
Sunshine kp 34/26-28
Sipriina hienoa! :) Kivojakin uutisia näin aamusta.
Onnea Sipriina :) Plussa on plussa. Sitten vaan peukkuja ja jaksamista alkuraskauden piinaan...
Jos itse tulisin nyt raskaaksi, testaisin ehdottomasti viikkonäytöllisellä cb:llä niin että saisin ainakin sen 3+ ajallaan. Nimittäin viimeisessä keskenmenossa näytti 2-3 vielä rv 5+5. Olisi siitä pitänyt tietää, että jokin on pielessä...
Voi harmi monista negatuloksista :(
Mutta onnea SIPRIINALLE ! :)
Onnea Sipriina!! :) Kiva että joku sai plussan, mekin sit perässä kyllä tullaan :)
Paljon onnea SIPRIINA!:) itse mietin ihan samaa nyt keskenmenon jälkeen että sitten kun se plussa jossain kohtaa tulee niin on varmasti tosi vaikeeta iloita siitä silleen kun aikasemmin. Mutta stressaaminen ei auta ja luotto siihen että kaikki meneekin tällä kertaa hyvin kasvaa varmasti viikkojen myötä. Paljon onnea vielä:)
Voi ihanaa, onnea Sipriina, toivottavasti kaikki sujuu hyvin!! :) ja muille pahoittelut negoista, mutta eikös teillä vielä toivoa ollut, kun voi testin tehdä muutaman päivän päästä uudestaan! :)
Itselläni tällä hetkellä todella syyllinen ja kamala olo! Ovulaatio luultavasti oli lauantaina. Sunnuntaina ja maanantaina olen kärsinyt todella kovasta migreenistä. Neljän tunnin välein uusiutuu. Olen siirtynyt panadoliin, ottanut niitä 2kpl 3 kertaa päivässä, yhden panacodin jouduin syömään viimeyönä ja kun taas aamulla tuli migreeni takaisin, oli pakko ottaa burana kun tuo paracetamol ei tunnu auttavan. Ja tiedän että buranaa ei saisi syödä, mutta vain sen avulla sain migreeniin pidemmän stopin kuin sen neljä tuntia. Nyt jotenkin sellainen olo että jos olisikin hedelmöittynyt niin tämän lääkemäärän takia se on viimeistään tuhoutunut! :( Toivon että ensi kierrossa ei iskisi sitten migreeni...
No joo, olin tyhmä ja meni koittaa ovistestiä ja siihen tulee ihan selkeä viiva, ei yhtä tumma ku kontrolliviiva mutta viiva kuitenki.. En tosin usko että se tarkottaa että oon raskaana! Mut ihan mielenkiinnosta koitin. Täällä oli hyvin tosta ovistestistä raskaustestinä: https://www.kotitesti.fi/info/ovulaatiotesti-info/18/
Onnea Sipriina!
Tuossa Pesun taulukossa, minkä eilen linkitin, sanotaan, että hcg:tä olisi 1 viikon kuluttua hedelmöittymisestä 0-5 mIU/ml. 2 viikon kuluttua hedelmöittymisestä se on 3-426 mIU/ml, eli silloin pitäisi jo testissä näkyä.
Minulla alkoi tämä tiputtelu 5,5 päivän kuluttua ovulaatiovuodosta, joten se olisi kai voinut olla kiinnittyminen tai kiinnittymisyritys. Päivä oli viime viikon keskiviikko. Mikäli tuota Pesun taulukkoa on uskominen, näkyisi mahdollinen raskaus testissä vasta viikon kuluttua?! No sittenhän sen jo muutenkin tietäisi, jos vuoto ei ole alkanut. Viime keskiviikosta saakka sitä olen odottanut, kun koko ajan tiputtelee. Onko kenelläkään ollut tiputteluvuotoa näin kauaa?
Onnea Sipriina!! :) voi kun kaikilla meillä muillakin pian tärppäis! Täällä odotellaan josko kohta vois testiä tehdä. Mitään oireita ei tosin ole tuntunut niin luulen että seuraavaan kiertoon mennään. Toivottavasti nyt menkat olisivat ajallaan ettei pillereitten loppumisen takia ole sekaisin.
Ei kun laskinkin ihan väärin? Siinä puhuttiin hedelmöittymisestä, ei kiinnittymisestä. Eikös hedelmöittymisen pitäisi tapahtua noin päivän päästä ovulaatiosta? Sitten siitä olisi 1,5 viikkoa aikaa, eli viikonloppuna vasta testissä näkyisi jotain, mikäli vuoto ei ala. Mutta on tämä kummaa, kokonainen viikko tiputtelua, koskaan ei ole tällaista ollut. Mitä ihmettä se voi olla?! Olen ymmälläni!
Moikka kaikille! Onnea plussanneille ja plussausta yrittäville.
Vieläkös tänne mahtuu yksi tämmönen 23vuotias ensimmäistä lasta yrittävä nainen mukaan? On mulla tietty mieski, hän on 27v.
Takana yksi keskenmeno keväältä rv 6, varsinaista yrittämistä ei ole aloitettu vasta kun nyt, vaikka kevään raskauskin oli onnellinen vahinko :-) kierrot keskenmenosta ovat menneet täysin sekaisin, teini-iästä saakka se on ollut jämpti 22 mutta nyt huitelee 22-31 välillä.
Keskenmenon jälkeen ei olla puhuttu yrittämisestä, mutta nyt asia tuli ajankohtaiseksi ja käynnissä on yk1 6/22-31.
Ollaan sovittu että tämä vauvan yrittäminen ei ole varsinaista yrittämistä, eli ei mitään tikutteluja, ovislimojen bongailua, poppakonsteja tai muitakaan sellaisia, ellei vauvaa ala kuulumaan niin sitten otetaan järeämmät aseet käyttöön. Palstailun ja ajatuksien jako muiden samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa on kuitenkin sallittua :D
Kysymys teille km saaneille. Kauanko meni että kierrot tasaantuivat, muuttuiko ne pysyvästi tai mitä nämä mun heittelyt meinaa? Kumpa ei olis mitään vakavaa..
Onnea Sipriina!!
Ja sitten vähän omaa napaa: täällä koko ajan kostea olo, ihan normaalia tietenkin ennen menkkoja mutta tänään pyyhkiessä bongasin omasta mielestä ovislimaa?!? Tietenkin on mahdollista että ovis on myöhässä ja kierto vielä hakusessa kierukan jälkeen, mutta mistä tätä nyt enää tietää... Argh!
Viva, ovisliman tapaista minullakin on tullut ennen kuukautisia, myös tässä kierrossa kuukautisia odotellessani! Tämä on muuten ihan kamalaa piinaa. En pysty keskittymään mihinkään.
Mukaan vaan SAHRIMA ja pahoittelut keskenmenosta :(
Mä täällä mietin, että hurraa oonkohan tulossa kipeeks, kun tänään on ollu vähän etova olo... En usko, että tässä pitäis mitään testejä kannattaa ruveta tekemään, kun menkat oli kuitenkin ajallaan ja kesti sen normi 5-6päivää... Vai mitä ihmettä ??
Awsedr, ei hajuakaan! Jostain luin, että jos vuoto on yhtä runsasta kuin normaalisti, niin olisivat oikeat menkat. Hommaa halpistestejä kuitenkin?
Pahoittelut negoista :(