Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
Joo onhan noita :D Aamupissasta ajattelinkin mutta järki kuitenki sanoo ettei vielä kannata..
mulla kiertopäivä 4 mutta koko kiertoa en viel tiedä. millo kannattaa ruveta ovulaatiota tikuttaa.. mulla eka yk menkkojen kanssa..ollu 3vuotta ilman menkkoja...hormoonitaso oli sekaisin ja se korjaantui primolut N:llä..
[quote author="nasu85" time="21.09.2015 klo 18:03"]
Voi sanokaa ny mulle ettei huomenna vielä kannata testata! Mä tuun hulluksi itteni kans! Dpo huomenna siis vasta 10 :D
[/quote]
Oottekos koskaan nähneet tätä taulukkoa? Jos oikein luen, niin jonkun aikaa sitä pitää odottaa ennen kuin herkinkään testi mitään näyttää.
Joo siis tiedän kyllä että kannattais odottaa siihen että menkat myöhässä, koska ennemmin ei välttämättä näy, mutta nää hormonijututkin on niin yksilöllisiä. Mutta joo, en meinaa vielä huomenna testata :)
Eiku NASU85 testaa vaan! Mutta jos näyttää negaa, älä huolestu! Oon ihan samaa mieltä kuin PUMPULII, että jos sulla on halpistestejä kaapissa, niin anna palaa. ;) Tekispä mieli itekin tehdä huomenna aamulla testi, jos vuoto ei ensi yön aikana viimeistään ala... Niin kumma kierto on ollut täälläkin. Mutta tuu kertomaan sitten heti, teitkö, jä mitä se näytti!
Onko aamu- ja iltapissalla muuten oikeasti kamalasti eroa? Jos pidättää vaikka 3 tuntia, niin onko siinä silti paljon vähemmän hormonia kuin aamupissassa?!
Joo kerron toki heti kun teen, en vaan tiedä onko se vielä huomenna :) Onko kellään muuten tietoa ovistesteistä "raskaustesteinä"? Kun oon niistä lukenut, omaa kokemusta ei oo ja luotan kyllä enemmän r-testeihin :) Mutta mielenkiinnosta kysyn. TAIFUUNI, mun mielestä aamupissassa on eniten sitä hcg:tä, varmaanki sen takia ku sitä ei laimenneta juomilla niinku päiväpissua :)
Voi apua.. Kuka niin vanno että testaan kyllä vasta perjantaina, jos menkkoja ei näy?! Ja nyt oon koko päivän miettiny että tohtisko testata ekan kerran jo huomenna. :D ei millään malttais oottaa. :D
PÄIVÄNSÄDE87, testataanko molemmat huomenna aamupissasta? :D
Nasu85, pitäskö? ;D Kuulostaa suunnitelmalta. :D
Moi kaikki! :)
Mäkin tulin nyt tänne kirjottelemaan, oon lukenut monta kuukautta ja tunnutte kaikki jo "tutuilta" ja oon seuraillu teiän iloja ja murheita näissä vauvajutuissa.
Lyhkäsesti, oon 26v ja lapseton. Kovasti vauvaa haluttais miehen kanssa. Jätin pillerit pois kesäkuun alussa ja vielä ei tuloksia tullut.. Gynen mukaan kaikki ok pitäs olla ainakin mulla joten odotetaan odotetaan :) En tikuta ovista enkä niinkään huomaa sitä, lähinnä kierron puolessa välissä reilun viikon ajan joka päivä seksiä ja muutenkin usein. Tähän menetelmään uskon, meillä melko tuore suhde niin haluja riittää :D
Hauskaa vihdoin kirjotella tänne ja jakaa ajatuksia! Toivon sydämestäni onnea kaikille vaavintekoon !
PÄIVÄNSÄDE87, joo joo! Hyvä suunnitelma! :D Mä heräilen joskus puoli seiskan jälkeen :) Sulla oli vähän paremmat päivät vissiin jo kun mulla, mulla kp 27/31.
MUUMI MILLANEN, tervetuloa! Mäkin uusi täällä :)
Tervetuloa MUUMI MILLANEN! :) Samoihin aikoihin ollaan aloitettu täällä yritys, mä jätin kans pillerit pois kesäkuun alussa. :)
NASU85, mä herään varmaan joskus hieman ennen kuutta ja mulla tosiaan huomenna luvassa kp27/28. Huikeeta, kiitos tällasesta ekstra vertaistuesta! :D Kovasti sulle onnea aamuun, ja muistetaan että jos negaa näyttää niin ei lannistuta vaan testataan parin päivän päästä sitten uusiksi. ;)
Jes, kiitos itelles, PÄIVÄNSÄDE87! :) Mä oon niin malttamaton! Infotaan sit heti aamulla tänne, eikä tosiaan anneta negojen lannistaa!! Onko sulla ollu oireita?
Alavatsan nipistelyä/paineentunnetta/kuumotusta, aivastaessa/yskiessä repäiseviä kipuja alavatsalla, Väsymystä, selittämättömiä mielialanvaihteluita, rintojen arkuutta, välillä etovaa oloa, maha välillä sekaisin, runsasta valkovuotoa. Olikohan siinä kaikki.. Ai miten niin tarkkailen joka ikistä tuntemusta? :D Sullakin vissiin oli jotain oireita? :)
Pitäiskö munkin tehdä teidän kanssa aamulla testi, jos se odottamani kunnon vuoto ei ole yöllä alkanut? Huomenna olis kp 27/29 ja dpo 12 (HURRAA! Aiemmin ollut alle 10 päivää...). Näyttäiskö se vielä ylipäätään mitään...? Plussanneet, kokemuksia?
Joo tuleehan niitä tarkkailtua :D Alavatsas paineen tunnetta kans ja vähän menkkamaisesti on jomottanu, ja välillä alaselkääkin. Välillä kans sellasia repäisykipuja kun esim. kääntyy sängyssä. Yllättävän tyyni oon ollu ettei mitään kauheita mielialanvaihteluja. Tänään iltapäivällä tuli TOSI huono olo yhtäkkiä, nousi jo joku päivän ruuan palanen suuhun, nam :P Ja suussa on maistunu tänään ihmeelliseltä, oisko tää nyt sitä metallinmakua.. Mutta tosiaan, kaikki voi olla kuviteltujakin :D
Joo TAIFUUNI, mukaan vaan! Tehtäiskö kunnon testirinki, kaikki vaan ketkä haluu niin huomenna aamulla testailemaan ja tänne sit infoa! :)
Taifuuni, ehdottomasti mukaan vaan testaamaan jos yhtään siltä tuntuu. :)
Mulla olis huomenna kp 31/29-31 :) mietin et testaisinko mäkin jo huomenna jos hanat ei aukee yön aikana. Eka ajatus oli et testaisin vasta sit ku menkat on pari päivää myöhässä. Mutta mutta...toi testi tuol kaapissa kuumottaa aikalailla :D
Jos on hyvin testejä varastossa niin miks ei NASU85;) mut varmaan aamupissasta kannattaa..:)