Onko kuoleman jälkeen mitään? Mitä arvelette?
Oon niin kyllästynyt tähän että itsellä menee huonosti ja muilla hyvin. Jos edes kuoleman jälkeen ei tarvitsisi olla huono osainen, kaikilla sama kohtalo. Ei mitään, tyhjyyttä.
Kommentit (22)
Uskon jälleensyntymiseen. Uusi elämä odottaa nurkan takana.
Uskon että jotkut sielut vapautuvat ja pääsevät kotiin, maapallon kopio, positiivinen versio. Osa ehkä jatkaa täällä maanpäällä, jos syntyy uudelleen ja on päättänyt niin. Muista planeetoista ei tietoa tai niiden henkiset versiot. Tai Agartha. Voi vain arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Arvelen, että tilanne on täsmälleen sama kuin ennen syntymää. Sitä vaan lakkaa olemasta olemassa.
Eihän ne uskoneet että ennen syntymää kohta ollaan äidin sylissä ruokittavana.
Vierailija kirjoitti:
On jos syväjäädyttää itsensä
Paras testamentti mitä voi antaa itselleen
Ruumiin syväjäädytys ja henkiin herätys 25 e/kk: Saksalaisten lääkärien yrityksellä on jo satojen ihmisten odotuslista
https://www.talouselama.fi/uutiset/ruumiin-syvajaadytys-ja-henkiin-hera…
Minä en arvele vaan tiedän että voimme kuulla sinustakin vielä kuolemasi jälkeen, tavalla tai toisella. Yleensä lähimmiset saavat kokemuksia kuoleman jälkeen jos nyt joku saa.
Itse kuulen ja voin keskustella henkimaailman kanssa joten perustan tietoni tälle asialle.
Jaksamista sinullekin!
Matojen bileet ellei tuhkata. Saattaa päätyä myös tarjousjauhelihaksi tai uunimakkaraksi.
Youtube täynnä NDE kokemuksia ja esim. Next level soul hyvä kanava saada paljon tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Youtube täynnä NDE kokemuksia ja esim. Next level soul hyvä kanava saada paljon tietoa.
Meitä olisi Suomessakin joilla on kokemuksia henkimaailmasta. Miksi meitä ei kuunnella?
Toivottavasti ei ole mitään vaan kuolema on vapautus kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Osa niistä on tehty silti elämän tilassa, sairaana, nukutuksessa tai lääkkeissä. Eli se ei kerro kaikkea että joku näkee selkounen.
Vierailija kirjoitti:
Matojen bileet ellei tuhkata. Saattaa päätyä myös tarjousjauhelihaksi tai uunimakkaraksi.
Kyllä se ruumis arkussaan on jo siinä määrin maatunut itsestään, että siinä vaiheessa kun madot pääsisivät käsiksi, taitaa olla enää luuranko jäljellä.
Suurimmalla osalla ei. Jumalankieltäjillä, hedonisteillä, itsekkäillä, tapakristityillä ja nykyajan fariseuksilla eli eliitillä ja päättäjillä ei ole muuta odotettavaa kun ikuinen kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla ei. Jumalankieltäjillä, hedonisteillä, itsekkäillä, tapakristityillä ja nykyajan fariseuksilla eli eliitillä ja päättäjillä ei ole muuta odotettavaa kun ikuinen kuolema.
Itse olen syntinen ja elän edelleen paheellisemmin kuin pitäisi. Mutta uskon Jeesukseen, joten tiedän jo meneväni taivaaseen. Ei kukaan pääse taivaaseen ja saa anteeksiantoa omilla meriiteillään, vaan uskomalla, oli sitten kuinka syntinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan fariseukset ovat samaa porukkaa pitkälti kuin ennenkin, eli juutalaisia.
Arvelen, että tilanne on täsmälleen sama kuin ennen syntymää. Sitä vaan lakkaa olemasta olemassa.