Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
Nasu, sama täällä. Ajatukset pyörii vaan yhden asian ympärillä ja vahva tunne on että tuolla vatsassa tapahtuisi jotain muutakin ku kiertäs ilmaa. :D Kunpa meidän molempien tuntemukset pitäis paikkansa. Testataanko yhdessä taas perjantaina? ;D
Päivänsäde87, joo testataan!! :) Mulla on kauhee väsy kans kokoajan ja viluttaa, lämmöt edelleen normaalia korkeammat ja vattaa jomottelee välillä. Olin jumpassa ja venytys ei tuntunu kovin hyvältä :)
Nasu, Sovittu! ;) <3 Mä en ees jaksanu raahautua tänään salille asti.. Kotisohvan lisäksi lenkkeily sai riittää. :D
Heippa LEK91! Ollaan sitten samassa tilanteessa ja vielä saman ikäisiä! :) mä jätin pillerit pois ja tyhjennysvuoto alkoi 9.9, kiva käydä läpi yhteisiä kokemuksia. Mitkä pillerit sulla oli käytössä? Mä käytin reilun vuoden gestinyliä.
Nonno, on kyllä kiva jos on täysin samassa tilanteessa oleva! :) mulla on ollut kuutisen vuotta käytössä Meliane, joten jännityksellä odotan mitä pillereiden lopettaminen tuo tullessaan muutenkin. Saa nähdä heitteleekö mielialat koko ajan :D
Nasu ja Päivänsäde, mulla oli viime viikolla ihan samanlaisia oireita. Lihakset jumissa, flunssainen olo, paha olo, vihlontaa alavatsassa jne. Olin ihan varma, että olen raskaana.
Tällä viikolla ei ole enää muita oireita kuin vatsan vihlaisut. Vatsa on myös ollut koko ajan jotenkin ihan sekaisin. Kauheesti ilmaa jne. En tiedä, liittykö se tähän..
Kävin taas Prismasta hakemassa 15 mmol herkkyydellä olevan testin. Huomenna ajattelin taas testata, kun kuukautiset ei alkaneetkaan tänään. Eilen tuntui, että ne alkaisi just, mutta nyt ei enää tunnu. Viikonlopun negatiiviset testit lannisti ja ajattelin jo, etten varmasti ole raskaana. Nyt en taas tiedä.
Kyllä taas elämä pyörii oman navan ympärillä, mutta ei sille oikeen mitään mahda..
Pussikenguru, ilmoitathan miten käy testin kanssa! Tsemppiä!! :)
Päivänsäde, perjantaina aamulla sitten taas, ei jaksais oottaa! :)
Pussikenguru, tsemppiä huomiseen testaamiseen! Tuu sit kertomaan kuinka kävi. :) Onneksi me voidaan täällä yhdessä tuijotella sitä omaa napaamme oikeen urakalla ja jakaa tuntemuksia. :)
LEK91, mulla oli joskus kans meliane käytössä, ennen kuin siirryin nuvaringiin. Nuvaringin lopetettuani ja uudestaan pillerit aloitettuani gyne sano mulle että mulla kun on ollut noi melianet käytössä ni voin jatkaa niillä tai ottaa samankaltaisen tuotteen mut hiukan edukkaamman gestinylin. Et aika samat pilleritkin ollut siis ilmeisesti käytössä! :)
Huomenta! Täällä aamu alkaa tukkoisella nenällä ja tooosi huonolla ololla, tuntuu että yrjö lentää ihan just. Väkisin tukin leipää naamaan.. Kyllä tän kestäis kun tietäis että johtuu raskaudesta mutta kun ei tiedä..
Huomenta ja hyvää keskiviikkoa!
Täällä kans nenä ihan tukossa, lihasjumit jatkuu ja aamukahvi sai aikaan huonon olon ja kipeän vatsan. Mä täällä jännitän ja pidän peukkuja pussikengurun testaamiselle. <3
Mulla oli esikosta ihan jäätävä väsymys ja flunssanen olo niihin aikoihin ku menkkojen piti alkaa. Olin ihan jäässä enkä yhdistäny sitä raskauteen. tissit oli kans niin pirun kipeet. Tässä toisessa sama homma mut vähän lievempi. Tosin väsymys on ihan samanlainen. Peukut pystyy kaikille et plussa tulee :)
Sipriina, mäkin toivon että tää kipeä olo enteilis raskautta. Oon yleensä kipeä pari-kolme kertaa vuodessa ja nyt ei olis tosiaan edes kuukautta edellisestä flunssasta jos tää tavallista tautia olis. Toki voi olla että kun kesän jälkeen arki on taas pyörähtänyt käyntiin ja kaikki pöpöt leviää niin olisin oikeastikin jollain ihmeen kaupalla onnistunut taas töistä haalimaan kiertävät pöpöt ittelleni jo toisen kertaan lyhyen ajan sisällä, mutta toivottavasti en! :) Toivossa on hyvä elää ja onneksi ei tarvi enää kauaa jännittää sitä tietoa. Huomenna pitäis menkkojen alkaa ja jos ei ala niin perjantaina testaus. :)
Negaa näytti taas. Ei pienintäkään haamua. Nyt pitäis kyllä jo näkyä, kun on dpo 14 eli tuskin olen raskaana. No odotellaan kuukautisia..
Voi ei Pussikenguru :( Mutta niin kauan on toivoa kun ei oo menkkoja, joten älä vielä luovuta!!
Nyt voi varmuudella päivittää minulle tälle päivälle kp 1/29, yk 7.
Yöllä alkoi kunnon menkkakivut ja vuoto. Ei tarvii enää arpoa.
Taifuuni, pahoittelut menkoista! :( Mutta toisaalta, tiputtelu loppui ja pääset aloittamaan uutta kiertoa! Tiedän että tuntuu pahalta, harmi että meni näin!
Ja anteeks, nyt vielä omaa napaa perään: Tajusin äsken uuden oireen, menkkojen pitäis alkaa loppuviikosta ja mun EI tee mieli suklaata! Yleensä ennen menkkoja voisin tehdä mitä vaan että saan suklaata! Ja sitä vedetäänki sitten ihan kaksin käsin!
Onnea Sipriina :) itsellä 7vuotopv menossa.. saatiin ekat menkat primolut N:llä 3vuoden jälkeen..nyt tarttis tietoa koska kannattaa ovistestiä tehä ja kuinka paljon pittäis peittoo heilutella..miestä vaikeuttaa raskauden yritys ku miettii koko ajan asiaa ja et onnistuuko nyt.. ymmärrätte varmaan.
Hei en tiedä onko tästä ollut puhetta, mutta tuosta Kissanaisen mieskommentista tuli mieleen kysyä, että mitä miehen hedelmällisyyttä parantavia keinoja teillä on käytössä? Mietin pitäisikö miehelle ostaa joku vitamiinilisä. Monivitamiinia ottaa silloin tällöin...
Itselläni on suht hyvät fiilikset kun uusi kierto on alkanut. Voidaan käyttää häälahjaksi saatu ravintolalahjakortti viineineenkin nyt sitten. Suunnittelimme, että ovulaatiopäivälle parin viikon päähän voisi bookata ihanan illallisen, rentoutua ja sitten käyttää viinihöyryt hyvin hyödyksi samalla. :) Perjantaille kun varmaan osuu.
Tervetuloa mukaan LEK91! :)
Tää väsy on jotain ihan jäätävää. En yleensä nuku päiväunia, mut sunnuntaina nukuin melkein kaks tuntia ja tänään puolituntia. Haukottelen koko ajan ja veto on pois. Tänään olo on ollut tukkoinen, oon aivastellu paljon ja lihakset on jumissa. Toivon totisesti että tää on enteitä jostain muusta ku sairaaksi tulosta, siitä ei oo ees kuukautta ku olin viimeksi flunssassa.