Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
Toi testirinki kuulostaa tosi kivalta :) sääli että omat kiertopäivät on niin vähäiset että ei kannata testata :(
Ärsyttää kun nyt tuntuu kaikki tuntemukset kun ajatukset liikkuu tuolla alavatsassa, koko ajan nippailee jostakin ja välillä tulee sellainen tunne että onko kaikki ok... Vai onko vain niin että silloin kun vauvajutut ei ole ajatuksissa niin näitä nippailuja ei huomaa ja kaikki on ihan normaalia.
Jes! Tästä tulee kivaa!! :) Nyt kaikille kovasti plussatuulia huomisaamuun ja myöhemmillekin päiville! <3
Mietin, että pitäiskö osallistua teidän huomiseen yhteystestaukseen. Se on hauska idea. Osallistuisin varmasti, jos mulla olisi joku halppistesti kotona, mutta ei oo kuin viikkonäytöllinen cb. Sen käyttö tuntuu tuhlaukselta, kun oon tosi varma, että kuukautiset alkaa huomenna.
Jos hu ei alkais, niin keskiviikkona kyllä tekisin testin. Nyt tulee kauheesti valkovuotoa ja mul ainakin tulee sitä ennen kuukautisia. Joku tänään pohti, että voisko olla raskausoire. Onko kellään kokemusta? Rintojen arkuus on nyt myös vähän vähentynyt ja seksihalut on huipussaan. Viime viikolla oli paha olo, sekin on tiessään. Vatsan nippailua on vielä vähän.
Pidän peukkuja testaajille ja päivittäkää heti aamusta, miten kävi!
Kerronpa vähän taustoja. Lopetin loppukeväästä esikoisen imetyksen ja siitä lähtien on ollut yritys päällä. Eli nyt taitaa olla yk 4 ja kp 14/30-36 meneillään. Esikoista tehtiin vuosi, toivottavasti saataisiin toinen nyytti vähän nopeammin alulle. Imetyksen jälkeen hormoonit olleet sekaisin, ja tiputtelu alkanut aika pian ovulaation jälkeen ja jatkunut menkkoihin asti. Nyt viime kierrossa aloitin Terolutit ihan omatoimisesti ja ajattelin jatkaa ainakin tässä kierrossa.
Viime kierrossa ovulaatio tulikin melkein heti menkkojen perään, joten peittojen heiluttelu taisi myöhästyä pahasti. Tässä kierrossa en taaskaan ehtinyt edes tikuttelemaan, mutta kivuista päätellen olen melko varma ovulaation olleen perjantaina. Lauantaina vasta päästiin pyöhimään lakanoita, eli taisi sekin tilaisuus tällä kertaa mennä siinä...
Mulla piti alkaa tänään menkat, ei oo kuulunu, mutta en toisaalta enää jaksanu testata kun on jo noita selkeitä negoja alla monta... Jos yöllä ei ala niin testaan teidän kanssa aamulla! KP 32/31 yk 1 siis.
Onnea kaikille yhteistestailijoille, tosi kiva idea :) Liittyisin rinkiin, mutta ovistesteillekin on vielä liian aikaista. Tulkaa sitten heti kertomaan tuloksia!
Mun oli myös tarkoitus testata huomenna! :D
Mutta huomenna on mun ensimmäinen vapaapäivä viikkoon, joten ajattelin nukkua just tasan niin myöhään kuin suinkin mahdollista. Joten jollen kärsimättömänä herääkin aikaisin saamatta unta, niin tulen vasta päivällä lukemaan teidän tuloksia ja lisäämään omani :)
Miten tässä nyt enää saa nukuttua! Ihanaa että meitä on niin monta samassa tilanteessa aamulla! :) Muistan teitä kun aamulla pissaan tikkuun :D
Mahtavaa Kielokukka, ettei sulla alkanutkaan! Jos me oltais kuitenkin vaan oltu liian hätäsiä. Mäkään en testannut enää tänään, kun ei ne kerran näyttäneet mitään. Pitäisköhän tuhlata huomenna cb..
Pussikenguru niin tässä vielä piinaillaan yhdessä :) Mä ostin cittarista jotain halpoja liuskatestejä (tarkkuus 25), niillä mennään huomenna jos tulee aihetta! Jos/KUN ensi kierto koittaa niin tilaan netistä ison kasan halvalla :)
[quote author="pussikenguru" time="21.09.2015 klo 22:56"]Pitäisköhän tuhlata huomenna cb..
[/quote]
Tuhlaa! Sinäkö se muuten toivoit, ettei minulla vuoto alkaisikaan? Mitähän olen velkaa, jos sitä ei ensi tänään aikana tule. Yli 12 tuntiin ei ole tullut taas tipan tippaa. Olen tosi kummissani. Niin tai näin, erävoitto tämä saavutus on silti, vaikken raskaana olisikaan, koska luteaalivaihe oli kuitenkin pitempi! Menen tyytyväisenä nukkumaan. :)
^ Äh, ensi tänään = ensi YÖNKÄÄN (automaattinen tekstinsyöttö...)
Ihan mahtava tuo kimppatestaus ! Toivon teille kaikille mahtavia uutisia :)
Kiitos myös neuvoista tuohon lämmön seurantaan ! Taidan sitten ensi kierrosta (jos tarvetta ;) ) tutustua siihen.
Menkat loppu tosiaan perjantaina, mutta mun tissit on jotenkin oudot.. Ei kipeet, mutta ehkä vähän piukeena.. Kummaa.
Hienoa että mukaan liittyi näin monta testailemaan, mukavaa yhteisöllisyyttä! ;D
ja niin siihen testiin.. Kello soi ja joku meni juoksun kans vessaan. :D Ja negaahan se näytti, ainakin vielä! Mikä yllätys kun näin etuajassa testailee. :D Elän kuitenkin toivossa ja odotan alkaako menkat ylihuomenna, jos ei niin sitten perjantaina uus testi. :) en kyllä tiiä kuin hukassa oon näitten olojeni kans jos menkat alkaakin, koska ei mulla oo esim. Tämmösiä vatsatuntemuksia (ja vielä näin pitkään) ollut ikinä.. Vaikka nyt musta tuntuu et oon kuitenki vaan luulosairas ja sieltä ne menkat huomenna tulee.. Mutta odotellaan! :) nyt jään jännittämään teidän testituloksia! <3
Huomenta!
No niin, testi tehty ja negaahan se näytti kuten oletinkin. Dpo kuitenkin vasta 10. Torstaiaamuna uudestaan! :) Harmi ettei sullakaan vielä näkyny mitään Päivänsäde87. Mut ei lannistuta! :) Jään kans innolla odottamaan muiden tuloksia! :)
Huomenta täältäkin, negaa tuli! KP 33/31
Nega täälläkin. Yöllä tullut taas tilkka verta liman seassa. Tänään siis dpo 12, voitto jo sekin.
Huomenta ja harmi että vain negoja. Mun testailussa saatta vielä kestää - havahduin aamulla siihen etten ollut kuullut kenenkään liikkuvan talossa. Pikainen katsaus kelloon - koulubussi menee reilun 10 min kuluttua. Ei kun ylös ja toteamaan että tyttö nukkuu... Ja lopulta tyttö seisoi kuitenkin ajoissa pukeissa ja aamiainen kädessä odottamassa bussia :) Huokaisin helpotuksesta ja menin vessaan, ja tajusin virheeni vasta kun oli liian myöhäistä :D Uusi yritys nukkua ja "uusi aamu" & testi tuossa päivemmällä?
...ja heti tuon kirjoittamisen jälkeen tulikin vähän verta, joten varmaan seurailen nyt tuota vuotoa, että alkaako menkat. Ja testaaminen saakin tältä päivältä jäädä.
Jospa sitä minäkin sitten liittyisin ketjuun :)