Mitä te keräilette?
Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Todistusaineistoa oikeuteen.
pakotetun koronarokotteen aiheuttamasta vakavista terveydellisistä haitoista.
Työpaikka ja hallitus rikkoivat perustuslakia.
:D:;D:D:D:D:D:
Harvinaisia vanhempia moottoripyöriä. Nyt on kalusto vuosilta 1956 - 1990.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa keräilen. Saan mitä suurinta tyydytystä kun menen kauppaan ja innostun jostakin tavarasta mutta sen sijaan että ryntään kassalle ja maksan sen hypistelen sitä aikani ja jätän hyllyyn. Se on USKOMATON olo kun lähtee vanhalla autolla kaupan pihasta ja mielessään virnuilee että "enpäs ostanutkaan"!
Sama. Kerään rahaa. Summien kasvamista tileillä ja rahastoissa on herkullista seurata.
Olen keräillyt vuosien mittaan hopea- ja kultakoruja. Käytän myös joitakin koruja päivittäin, ne eivät suinkaan ole vain rasioissaan.
Kunhan vanhenen, myyn suurimman osan koruista ja ostan itselleni jotain muuta iloa tuottavaa, vaikkapa jalkojenhoitajan palvelua ja siivousapua.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa keräilen. Saan mitä suurinta tyydytystä kun menen kauppaan ja innostun jostakin tavarasta mutta sen sijaan että ryntään kassalle ja maksan sen hypistelen sitä aikani ja jätän hyllyyn. Se on USKOMATON olo kun lähtee vanhalla autolla kaupan pihasta ja mielessään virnuilee että "enpäs ostanutkaan"!
Nykyisten kiinassa tehtyjen paskojen hinta/laatu suhde on niin surkea, että hyllyyn ne saa jäädäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että keräilen askartelu ja ompelutarvikkeita sekä lankoja. Toki näitä käytänkin, mutta kokoelma on tasaisesti kasvanut ja vallannut nyt jo kokonaisen huoneen.
Tämä. Sait mut purskahtamaan nauruun. Muutos ahkerasta käsitöiden tekijästä ja askartelijasta materiaalien kerääjäksi on tapahtunut pikku hiljaa huomaamatta. Mulla on laatikollinen vanhoja pitsejä, joita en raaski käyttää mihinkään, ettei mene hukkaan. Tää on ihan hullua. Nyt pitäisi vain tehdä ja olla iloinen, että materiaaleja riittää.
Euroja tilille. Huonosti on mennyt.
Hedelmämerkkejä.
Keittiön avohyllyyn aloin joskus liimailemaan, nyt jo satoja.
On meinaan persoonallisen näköiset ja värikkäät hyllyt. Kahta samanlaista merkkiä ei ole.
Isä toi vanhan Pokemonkorttikokoelmani jota myymisen sijasta aloin keräämään loppuun. Kyseessä siis Topps-keräilykortit eikä pelikortit. Oli minulla lapsena niitäkin, en vaan tiedä missä ovat...
Taidelasimaljakoita( riihimäki) ja mariskooleja.
Aika kiva kokoelma onkin jo , mutta vielä etsin lisää.
Hankala löytää tiettyjen suunnittelijoiden maljakoita mutta ajallaan, ajallaan... rakastan 60, 70- luvun värejä ja muotoja.
Keittokirjoja. Niitä on ehkä noin 150. Suurimman osan ole löytänyt kirjastojen kierrätyspisteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja ja vanhaa suomalaista lasia sekä Arabian kukkaruukkuja.
Mulla ois kans niitä ruskeita (lasittamattomia?)arabian ruukkuja aluslautasen kanssa jostai -80 luvun puoliväsissä stocmannilta ostettuja.
Olen kerännyt mm. keittokirjoja 250-300, puristelasisia kermanekkoja, vanhoja Kalevala-koruja, 60-70- lukujen suomalaista lasia, Marimekon pussilakanoita, joulukortteja ( tallessa kaikki perheeseeni tulleet joulukortit 1970-luvun lopulta tähän päivään), piparkakkumuotteja, Sapo-sarjaa Aikoinaan dvd-elokuvia.
Suuri osa kokoelmista on käytössä, mutta kokoelmia niistä tekee se, että kaikkea on yli järjellisen tarpeen. Mutta hauskaa on ollut!
puhelimista poistettuja tekstiviestejä
- lasisia joulukuusenkoristeita (sekä vanhoja että uusia)
- vanhoja jouluvaloja
- silinterihattuja
- taksidermiaa
- lepakko- ja riikinkukkoaiheisia tavaroita
- vanhoja ja erikoisia vintage-esineitä ja -tavaroita