Naapuri sitten laittoi pyykinpesukoneen päälle itsenäisyyspäivänä 🙄 - tänään sytytetään kynttilät ja rauhoitutaan katsomaan Linnan juhlia
Kommentit (52)
Ei ole missään kiellettyä!! Normaaleja asumisen ääniä.
Voi vee mikä niuho Sää oot. Varmaan Sun läheisillä on kivaa aikaa Sun kanssa?;)
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen pessyt pyykkiä, imuroinut ja astianpesukonekin oli päällä. Ei tämä mikään pyhä päivä sentään ole.
Nimenomaan on pyhäpäivä sekä Pyhä Päivä, Suomen syntymäpäivä.
Olet trolli, ei laittanut koska nyt sähkö on kalleimmillaan eikä kukaan laita pesukonetta päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olet trolli, ei laittanut koska nyt sähkö on kalleimmillaan eikä kukaan laita pesukonetta päälle.
Kaikilla ei ole pörssisähkö
Ok. Mä pyyhin lattiat ja imuroin äsken. Sori siitä.
Mitä ihmettä se sulle kuuluu miten naapurisi haluaa elää?
linnanjuhlien katsominen on typerä perinne. Juhlittaisiin itse eikä katsottaisi kuin muut juhlivat. Koko perinteestä tulee ihan pohjoiskorea mieleen. Köyhä rupusakki katsoo sivusta eliitin juhlivan.
Ei voi. Ei ole telkkaria ja muutenkin kiire dyykkaamaan roskiksia. Niissä "juhlapäivinä" hyviä jämiä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö
Meillä yläkerta just imuroi. Ei se mua haittaa mutta ihmettelen.
Sähkö on tänään halpaa. Kone hyrrää ja minä katson kättelyä. Ja on ne kynttilätkin ikkunalla palamassa
Itse skippasin, pyykätään sitten huomenna.
Mitä haittaa siitä on jos pyykkää vaatteensa itsenäisyyspäivänä. Linnan juhlatkin tulee vasta illalla, hyvin voi katsoa vaikka pesukone olisi silloinkin pyörimässä.
No kaupat näkyy olevan kaikki auki joten sitä taistaa vasten ei pyykinpesu ole tuomittavaa. Ja aika kuhina näkyi kaupoissa olevan !
Itsenäisyyspäivänä haluat rajoittaa ihmisten itsenäisyyttä, kieltämällä normaalit kotityöt.
Aika kamalaa, en voisi ikinä käyttää sähkölaitteita tänä päivänä.
No, mä olen pessyt pyykkiä, imuroinut ja astianpesukonekin oli päällä. Ei tämä mikään pyhä päivä sentään ole.