Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän ulkonäkö hävettää

Vierailija
29.08.2015 |

On siis lihonnut vuodessa 10 kiloa, eikä suostu tulemaan kanssani lenkille tai salille. Kotona mussuttaa karkkia..Jos puhun erosta tai kuntoilusta alkaa määkiminen :/ Pitäisikö erota, mitenköhän se pärjää, olen muutenkin ihastunut erääseen opiskelukaveriini... neuvoja?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko masennusta tai muita henkisiä ongelmia?

Vierailija
2/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa vaan. Taidatte olla aika nuoria joten on hyvä hankkia kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauseen vika osa, olet muutenkin ihastunut toiseen jjjeepp :D eli etsit nykyisestä vikaa jolloin voisit hyvällä omallatunnolla dumpata tämän ja siirtyä seuraavaan. GG.

Vierailija
4/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se opiskelukaveri sinuun ihastunnut?Varmaan kannattaa erota.Eipä tuo tunnu hyvin sinunkaan kanssa pärjäävän tiedä vaikka pärjäilis yksin paremmin ja ottais itteään niskasta kiinni!

Vierailija
5/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään rakasta häntä, joten on parempi että eroatte. Miksi turhaan tuhlaat aikaasi, jos haluat jotain muuta?

Vierailija
6/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:02"]

Onko masennusta tai muita henkisiä ongelmia?

[/quote]

 

Ei syö mitään lääkkeitä mutta sanoo että e-pillerit on tehnyt hänestä tuollaisen ja painoa tullut lisää. Noh, samoja pillereitö syönyt ainakin tän 3 v mitä ollaan seurusteltu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ero nyt ja heti!!

Vierailija
8/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri: tyttö lienee suruun ja ahdistukseen syöjä. Sillä ei ole kivaa sun kanssa. Eroa, kummankin elämä paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"]

Et selvästikään rakasta häntä, joten on parempi että eroatte. Miksi turhaan tuhlaat aikaasi, jos haluat jotain muuta?

[/quote]

 

Rakastan kyllä, mutta se tunne on hiipunut aikalailla lihomisen ja jatkuvan rageemisen myötä. Tässä nyt pitkän aikaa on se toinen tyttö ollut mielessä ja meidän välillä selvästi synkkaa ja on flirttiä.. Hitto, en vaan tiedä mitä muija tekee kun jätän sen. Vaikuttaa niin epävakaalta nykyään. Ap

Vierailija
10/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole kummallakkaan hyvä olla suhteessanne!Miksi ette ole jo eronnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:08"]

Ylläri: tyttö lienee suruun ja ahdistukseen syöjä. Sillä ei ole kivaa sun kanssa. Eroa, kummankin elämä paranee.

[/quote]

 

En usko että on siitä kiinni, itse on sanonut että ei halua erota missään nimessä ja koko ajan kyhnää vieressä paitsi tietysti nyt.. Sitten valittaa kaikesta turhasta ja mököttää..huoh

Vierailija
12/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:02"]

On siis lihonnut vuodessa 10 kiloa, eikä suostu tulemaan kanssani lenkille tai salille. Kotona mussuttaa karkkia..Jos puhun erosta tai kuntoilusta alkaa määkiminen :/ Pitäisikö erota, mitenköhän se pärjää, olen muutenkin ihastunut erääseen opiskelukaveriini... neuvoja?

[/quote]

 

Neuvoja, mitä ihmeen neuvoja täältä kaipaat? Ei tämä mikään psykologin vasrtaanottohuone ole.  Kukaan ei edes tiedä kuka ja mikä sinä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"]

Et selvästikään rakasta häntä, joten on parempi että eroatte. Miksi turhaan tuhlaat aikaasi, jos haluat jotain muuta?

[/quote]

 

Rakastan kyllä, mutta se tunne on hiipunut aikalailla lihomisen ja jatkuvan rageemisen myötä. Tässä nyt pitkän aikaa on se toinen tyttö ollut mielessä ja meidän välillä selvästi synkkaa ja on flirttiä.. Hitto, en vaan tiedä mitä muija tekee kun jätän sen. Vaikuttaa niin epävakaalta nykyään. Ap
[/quote]
Meidän jokaisen on vain selvittävä elämänkolhuista myös tyttöystäväsi!

Vierailija
14/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:02"]

On siis lihonnut vuodessa 10 kiloa, eikä suostu tulemaan kanssani lenkille tai salille. Kotona mussuttaa karkkia..Jos puhun erosta tai kuntoilusta alkaa määkiminen :/ Pitäisikö erota, mitenköhän se pärjää, olen muutenkin ihastunut erääseen opiskelukaveriini... neuvoja?

[/quote]

 

Neuvoja, mitä ihmeen neuvoja täältä kaipaat? Ei tämä mikään psykologin vasrtaanottohuone ole.  Kukaan ei edes tiedä kuka ja mikä sinä olet.

[/quote]

 

Jaaha, muuten vaan täällä ihmiset kysyvät päivittäin neuvoja vaikka mihin ongelmiin? Ei täs nyt mitään syväluotaavaa terapiaa kuule tarvitsekaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"] Et selvästikään rakasta häntä, joten on parempi että eroatte. Miksi turhaan tuhlaat aikaasi, jos haluat jotain muuta? [/quote]   Rakastan kyllä, mutta se tunne on hiipunut aikalailla lihomisen ja jatkuvan rageemisen myötä. Tässä nyt pitkän aikaa on se toinen tyttö ollut mielessä ja meidän välillä selvästi synkkaa ja on flirttiä.. Hitto, en vaan tiedä mitä muija tekee kun jätän sen. Vaikuttaa niin epävakaalta nykyään. Ap [/quote] Meidän jokaisen on vain selvittävä elämänkolhuista myös tyttöystäväsi!

[/quote]

 

Okei, päätin nyt että otan eron huomenna puheeksi kun palaa kotiin. :) Eiköhän tää tästä. Ap

Vierailija
16/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eroa. Ahdistavassa suhteessa voi kertyä painoa, jos syömällä koittaa hoitaa pahaa oloa. Eikä muuten varmaan auta erosta ja laihduttamisesta puhuminen... Ole kohtelias ja eroa. Ja jatkossa huolehdi ihan vaan omasta painostas, kyllä täytyy olla huono itsetunto jos ihan tyttöystävän kilot hävettää... Että eipä teistä kummallakaan hyvin pyyhi!

Vierailija
17/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun kuulostaa lapselliselta. Sen kun eroatte, ja tyttöystävällesikin tekisi varmasti hyvää löytää joku joka oikeasti rakastaa häntä.

Vierailija
18/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:02"]On siis lihonnut vuodessa 10 kiloa, eikä suostu tulemaan kanssani lenkille tai salille. Kotona mussuttaa karkkia..Jos puhun erosta tai kuntoilusta alkaa määkiminen :/ Pitäisikö erota, mitenköhän se pärjää, olen muutenkin ihastunut erääseen opiskelukaveriini... neuvoja?
[/quote]

Aivan varmasti pärjää, älä nyt ihan liikoja itestäs luule.

Vierailija
19/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:14"]

Joo eroa. Ahdistavassa suhteessa voi kertyä painoa, jos syömällä koittaa hoitaa pahaa oloa. Eikä muuten varmaan auta erosta ja laihduttamisesta puhuminen... Ole kohtelias ja eroa. Ja jatkossa huolehdi ihan vaan omasta painostas, kyllä täytyy olla huono itsetunto jos ihan tyttöystävän kilot hävettää... Että eipä teistä kummallakaan hyvin pyyhi!

[/quote]

 

Sanoin jo että tyty ei itse halua erota ja on mustis yms. En vaan jaksa muuttunutta tyttöystävää, ei tunnu enää miltään tämä suhde. Itse olen timmi ja urheilullinen pitkänhuiskea mies enkä halua että oma muija on sohvaperuna joka ei huolehdi itsestään. Ap

Vierailija
20/30 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:06"]

Et selvästikään rakasta häntä, joten on parempi että eroatte. Miksi turhaan tuhlaat aikaasi, jos haluat jotain muuta?

[/quote]

 

Rakastan kyllä, mutta se tunne on hiipunut aikalailla lihomisen ja jatkuvan rageemisen myötä. Tässä nyt pitkän aikaa on se toinen tyttö ollut mielessä ja meidän välillä selvästi synkkaa ja on flirttiä.. Hitto, en vaan tiedä mitä muija tekee kun jätän sen. Vaikuttaa niin epävakaalta nykyään. Ap
[/quote]

Muija ? Todella arvostavaa kielenkäyttöä! Ehkä hän löytää jonkun fiksumman...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi