Lue keskustelun säännöt.
Kyllä olis sama hypätä narun jatkeeksi
29.08.2015 |
Elämä ilman ystäviä on kuin sauna ilman kiuasta.
Lapsi lähti eilen yökylään ja täällä mä nyt sitten kylmässä saunasa olen istunut jo vuorokauden. Hyvät on löylyt!
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:05"]
Ei niitä ystäviä kukaan muukaan mistään kaupasta osta. Itse ne on hankittava.
[/quote]
Ai. Ilmankos lapsi ei ole koskaan sellaista tuonut vaikka olen aina sille kauppalappuun kirjoittanut, että nippu ystäviä.
Ap.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jeee, kerrankin tällä palstalla joku esittää omaa ratkaisua ongelmaansa. Anna palaa!
Ei niitä ystäviä kukaan muukaan mistään kaupasta osta. Itse ne on hankittava.