Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä olis sama hypätä narun jatkeeksi

Vierailija
29.08.2015 |

Elämä ilman ystäviä on kuin sauna ilman kiuasta.

Lapsi lähti eilen yökylään ja täällä mä nyt sitten kylmässä saunasa olen istunut jo vuorokauden. Hyvät on löylyt!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ystäviä kukaan muukaan mistään kaupasta osta. Itse ne on hankittava.

Vierailija
2/3 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:05"]

Ei niitä ystäviä kukaan muukaan mistään kaupasta osta. Itse ne on hankittava.

[/quote]

Ai. Ilmankos lapsi ei ole koskaan sellaista tuonut vaikka olen aina sille kauppalappuun kirjoittanut, että  nippu ystäviä.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee, kerrankin tällä palstalla joku esittää omaa ratkaisua ongelmaansa.  Anna palaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan