Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei suostu lainaamaan taloaan minulle, vaikka makaa itse palmun alla etelässä.

Vierailija
14.10.2023 |

Tarvitsen lisä tilaa, kun pidän illanistujaiset ystävilleni.

Porukkaa tulossa n. 10 henkilöä.

Olisin pyytänyt taloa lainaksi yhdeksi illaksi, mutta kaveri aloitti vänkyröinnin.

Me oltaisiin ihan siivosti!

Kaverille hienosto alueella 140 neliön lukaalli.

Kyllä meidän kelpaisi viettää ilta siellä.

Toisin, kuin minun kerrostalo yksiössä.

Tekisi mieli laittaa välit poikki.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa, että eniten minua loukkaa se, ettei luota minuun tuon vertaan.

Ihan hyvin voisi lainata taloa.

T. Ap

Vierailija
2/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama tyyppi, joka veti herneet nekkuun, kun kaveri lähti yksin reissuun, eikä herättänytkään sinua ainaista myöhästelijää soittamalla miljoona kertaa? Laita vaan välit poikki, kaveri kiittää varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään päästäisi jotain tutun tuttuja kämppääni juhlimaan kun itse olen poissa. Kuka on vastuussa jos jotain häviää tai rikkoutuu?

Vierailija
4/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli provo mutta minulle on oltu oikeasti vihaisia kun en anna vähän käytettävää asuntoautoani muille ;-)

Vierailija
5/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä välit poikki, tuskin tulee ikävä moista lokkia. 

Vierailija
6/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään lainaisi. Ihan suotta kitiset.  jos hinnoista sovitaan ja vakuutuksista jos jotain menee paskaksi niin sit onnistuu, mut tuollainen sipeily on tule kyseeseen

Vierailija
7/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on järki-ihminen. Mikset vuokraa tilaa illanistujaisiisi? Vuokralle on tarjolla kaikenlaista saunaa keskustasta, on mökkiä, kabinettia ja juhlatilaa. Idiootti pitää olla, että lokkeilee kaverinsa kustannuksella.

Vierailija
8/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Tässä on jo yhdeksättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaansa vessassa ramppailuun.

Ap

9/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 aikuista toisen ihmisen rakkaudella (ja rahalla) laitetussa kodissa, jossa voi olla arvokkaita huonekaluja, astioita ja muita ystävällesi tärkeitä tavaroita. Ei, mutta: ethän sinä halua bileitä siellä tilan vuoksi pitää, vaan siksi, että siellä on viinikaappi täynnä ja muita kalliita alkoholijuomia. Etkö itse ymmärrä lapsellista ja itsekästä ajatteluasi.

10/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap jatkaa vielä:

Tässä on jo yhdeksättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti

Siis mitä helvettiä sä selität? Miten kaverin kodin "lainaaminen" ja paskominen liittyvät toisiinsa? Otapa lääkkeesi ja mee nukkumaan.

Vierailija
11/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa ravintolasta kabinetti. Palvelu pelaa, eikä tarvitse itse jälkiä siivota. Jokainen maksaa itse syömisensä ja juomansa. Ap voi tarjota alkudrinkit.

Vierailija
12/12 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suostuin lainaamaan asuntoani kaverilleni (tosin mitään juhlia ei ollut suunnitteilla). Päätti tuoda tänne hoitonsa (on siis naimisissa) ja käyttivät asuntoani viikon pettämisluolanaan. Toki myös rikkoivat pari lasia, käyttivät kosmetiikkaani ja joivat viinejäni. 

Ja kyllä, tämä ”ystävä” laittoi välimme poikki, koska kuulemma petin hänen luottamuksensa, kun kehtasin suuttua asiasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän