Prismassa on kondomit ja liukuvoiteet 20 % kesäkuun loppuun asti 😍
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Et sinä niillä mitään tee, incel 🤭
Miks sun pitää olla noin toxic? 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä niillä mitään tee, incel 🤭
Miks sun pitää olla noin toxic? 🤷🏼
Puhu suomea, v*tun nee keri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä niillä mitään tee, incel 🤭
Miks sun pitää olla noin toxic? 🤷🏼
Puhu suomea, v*tun nee keri.
Onks kivaa olla racist? 💁🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä niillä mitään tee, incel 🤭
Miks sun pitää olla noin toxic? 🤷🏼
Puhu suomea, v*tun nee keri.
Tynkkynen ja BBC.
Näin kun yksi panomies meni jätesäkin kanssa ostamaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä niillä mitään tee, incel 🤭
Miks sun pitää olla noin toxic? 🤷🏼
Puhu suomea, v*tun nee keri.
Tynkkynen ja BBC.
Tynkkysen miehellä on kylläkin SBC.
T: tietäjä
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen "sisäistää" BBC, tä
Botin kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Näin kun yksi panomies meni jätesäkin kanssa ostamaan niitä.
No siinä tarviiko varmaan apuvälineitä jos jätesäkin kanssa paneksii.
Et sinä niillä mitään tee, incel 🤭