Tyttöystävän ulkonäkö hävettää
On siis lihonnut vuodessa 10 kiloa, eikä suostu tulemaan kanssani lenkille tai salille. Kotona mussuttaa karkkia..Jos puhun erosta tai kuntoilusta alkaa määkiminen :/ Pitäisikö erota, mitenköhän se pärjää, olen muutenkin ihastunut erääseen opiskelukaveriini... neuvoja?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:02"]On siis lihonnut vuodessa 10 kiloa, eikä suostu tulemaan kanssani lenkille tai salille. Kotona mussuttaa karkkia..Jos puhun erosta tai kuntoilusta alkaa määkiminen :/ Pitäisikö erota, mitenköhän se pärjää, olen muutenkin ihastunut erääseen opiskelukaveriini... neuvoja?
[/quote]
Jätä se sika.
Kannattaa erota, jos se rakkaus on kymmenestä kilosta kiinni. Ei se tulisi kestämään isompia vastoinkäymisiä kuitenkaan... Löydätte molemmat itsellenne sopivammat kumppanit!
Eroa, tuota menoa tulee vaan lihoomaan lisää.
Seurusteletko lampaan kanssa kun alkaa määkimään. Taidat ollakkin varsinainen peräkammarin poju, joka tykkää eläimistä.
Ootko "pitkänhuiskea" mies tosissas? :D
Hanki ihmeessä uus tyttöystävä, että näytätte kuvissa sit hyvältä yhdessä! ei tuu 10kg varjoks taustalle.
Mikset yritä kertoa ja puhua sille omista tunteista? Joo täytyy myöntää että ei kovin vakaalla pohjalla oo teidän juttu. Jos rakastat niin ei ketään jätetä lihomisen vuoksi. No sano sille nyt etes suoraan, että mitä tunnet ja sen käytös ei oo susta samaa kuin ennen jne. Jos se tajua is, ei nyt suoraan tarvi sanoa että hei pullero laihduta. Itse sanomisiani suoraan jotenkin ja jos ei uppoa kaaliin yhtään mikään ja valitus jatkuu ja jatkuu niin sitte jättäisin.
suomalainen jokinorsu kannattaa vaihtaa ennen kun täyttää 30 v.
Mikset tue häntä ja kehu hänen hyviä puoliaan. Yleensä sellainen saa naisen tuntemaan itsensä naiseksi ja että sinä välität. Silloin alkaa piristymään ja laihtuu ☺
Minulla sama tilanne aviomiehen kanssa. Ukko on muuttunut toiseksi. Ennen oli hoikka ja urheilullinen. Nykyään makaa sohvalla kaukosäädin kädessä hikisenä kasvattamassa vatsaa. En ymmärrä, mitä joskus kyseisessä porsaassa olen nähnyt. Miten rakkaus voi muuttua inhoksi?