Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170-175 cm ja 130kg - mielikuva?

Vierailija
29.08.2015 |

Siis mielikuvalla nyt haen sitä, et miltä teidän mielestä näyttää nainen joka on otsikon mukaisissa mitoissa. Linkatkaa kuvia, kertokaa sanoin.

Haluaisin tietää, koska olen tätä miettinyt jo pidemmän aikaa. :)

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:42"]Musta AP nimenomaan tarvitsee vinkkejä laihdutukseen. Et olisi noin lihava jos aikaisemmat yritykset olisivat onnistuneet ja tapahtuneet oikeilla menetelmillä.
[/quote]

Sun mielipitees saa olla mitä vain, edelleenkään EN kaipaa vinkkejä laihduttamiseen. Kyllä mä tiedän mitä mun pitää tehdä.
Ja JOS olisit lukenut ketjua saattaisit havaita aika paljonkin vastauksistani. ;)
Mut ehei. Tehdään oletuksia, kuvitellaan tietävänsä mut paremmin, annetaan ohjeita jotka on aivan päin mäntyä meneviä ja vieläpä kaiken kukkuraksi haukutaan vähän päälle.
Sori, mut kyllä mä tiedän mitä kaipaan ja mitä elämääni tarvitsen. Ja senkin tiedän et tän palstan "neuvoilla" voin pyykiä lihavan perseeni.
AP

Vierailija
82/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:18"]Tässä kuvassa on nainen, joka painaa 132,5 kg. http://www.mybodygallery.com/uploadedPhotos/21000/21584-1.jpg

13
[/quote]

Näyttää samankokoiselta kuin kaverini/tuttuni, joka n.130 kg/ n. 170 cm. Hän ei pysty tekemään kaikkia normaaleja kodin askareita ja sanoo syyksi painon. Silti hän ei mielestäni hahmota kokoaan, esim. ostaa liian pieniä vaatteita. Samoin puhuu muista pulleista, jotka selkeästi häntä pienempiä, kuin he olisivat häntä isompia. On tuonut minulle vaatteitaan, jotka liki 10 kokoa liian isoja minulle. Käytän ihan normaalikoon saappaita, varsileveys m, ja hän tiedusteli, mistä olen niin leveitä löytänyt, hänkin voisi sieltä ostaa. Mitattiin siinä sitten hänen pohkeitaan, joiden ympärys oli 50-60 cm. M-leveys saappaissa yleensä n. 36 cm tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:42"]Musta AP nimenomaan tarvitsee vinkkejä laihdutukseen. Et olisi noin lihava jos aikaisemmat yritykset olisivat onnistuneet ja tapahtuneet oikeilla menetelmillä.
[/quote]

Sun mielipitees saa olla mitä vain, edelleenkään EN kaipaa vinkkejä laihduttamiseen. Kyllä mä tiedän mitä mun pitää tehdä.
Ja JOS olisit lukenut ketjua saattaisit havaita aika paljonkin vastauksistani. ;)
Mut ehei. Tehdään oletuksia, kuvitellaan tietävänsä mut paremmin, annetaan ohjeita jotka on aivan päin mäntyä meneviä ja vieläpä kaiken kukkuraksi haukutaan vähän päälle.
Sori, mut kyllä mä tiedän mitä kaipaan ja mitä elämääni tarvitsen. Ja senkin tiedän et tän palstan "neuvoilla" voin pyykiä lihavan perseeni.
AP

[/quote]
Voi sua. Jos tulee yhtään parempi mieli niin voin kertoa, että painoin vahingossa kännyllä sivun 3 ohi, joten kommentteja jäi lukematta.
,
En silti ymmärrä, mitä haet tältä keskustelulta. Sinun kokoisesi nainen on aivan järkyttävän lihava ja se on terveysriski. Kukaan ei tule tänne sanomaan, että hyvä hyvä jatka samaan malliin. Ottaisit avun vastaan. Oot selkeesti kuitenkin laihdutuksesta kiinnostunut, niin apu tuskin pahaa tekisi.

Vierailija
84/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"]Ihmiset näyttävät erilaisilta. Toisilla on vaan vahvempi runko, toisilla ei. Ylipainokin voi sijoittua eri tavalla. Tai sitten voi olla atleettinen.

Kuten esim. Olympiatason moukarinheittäjätyttönen 165 cm ja 96 kg.

https://throwholics.com/2015/08/road-to-beijing-amanda-bingson/

[/quote] 130kg on kyllä iso ja hyllyvä ja ihrainen ihan millä rungolla vaan.... Ja tuskin ap on olympia atleetti. :D kerros ap ne sun allergiat.. Melkeen kaikki kasvikset jooojoooo. :)

Vierailija
85/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit mielikuvia. Niitähän tässä on kerrottu. Painoindeksi on 45. Tuskin pelkkää lihasta??? Tuon mukaan sairaalloisen lihava. Jos olet nuori niin vielä voit hyvin. Vuosien saatossa terveytesi tulee pettämään, saat nivelrikon polviin jne. Et kai tosissaan odota, että joku tulee sanomaan että olet missin mitoissa ja että pari lisäkiloa on ok???

Vierailija
86/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:41"]Tukevan kokonen on , muttei mikään läski. On pituutta kummiskin aika runsaasti
[/quote] Jos toi ei oo läski nii mikä sit on ? :o sairaalloisen lihava bmi ainakin hänellä....

Vierailija
87/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"]Ihmiset näyttävät erilaisilta. Toisilla on vaan vahvempi runko, toisilla ei. Ylipainokin voi sijoittua eri tavalla. Tai sitten voi olla atleettinen.

[/quote] 130kg on kyllä iso ja hyllyvä ja ihrainen ihan millä rungolla vaan.... Ja tuskin ap on olympia atleetti. :D kerros ap ne sun allergiat.. Melkeen kaikki kasvikset jooojoooo. :)
[/quote]

Miksi kertoisin sulle mitään?
AP

Vierailija
88/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:42"]Musta AP nimenomaan tarvitsee vinkkejä laihdutukseen. Et olisi noin lihava jos aikaisemmat yritykset olisivat onnistuneet ja tapahtuneet oikeilla menetelmillä.
[/quote]

AP

[/quote]
Voi sua. Jos tulee yhtään parempi mieli niin voin kertoa, että painoin vahingossa kännyllä sivun 3 ohi, joten kommentteja jäi lukematta.
,
En silti ymmärrä, mitä haet tältä keskustelulta. Sinun kokoisesi nainen on aivan järkyttävän lihava ja se on terveysriski. Kukaan ei tule tänne sanomaan, että hyvä hyvä jatka samaan malliin. Ottaisit avun vastaan. Oot selkeesti kuitenkin laihdutuksesta kiinnostunut, niin apu tuskin pahaa tekisi.
[/quote]

En hae kehuja. En hae teidän hyväksyntää. En hae täältä neuvoja. En hae apua.
Täältä en tule mitään apuja saamaan, vaikka yritätkin mua huijata.
Se mitä hain keskustelulla takaa tulee kyllä ihan otaikossa ja alotusviestissä esiin. Ei ole mun ongelmani jos et ymmärrä.

En ole laihdutuksesta kiinnostunut, mistä niin päättelit? Ja miksi EDELLEEN oletat asioita minusta? Olen läski, en tyhmä.

Vierailija
89/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me kerrottais sulle, miltä meidän mielestä näytät?
,
En yhtään ihmettele ettei laihdutukset ole onnistuneet kun olet noin hyökkäävällä asenteella.

Vierailija
90/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:59"]Nii ja se itse kuva

http://aijaa.com/uRUkxc

77
[/quote] Ällöttävää. Eikö sua oikeasti haittaa? Läskt lyllyy ja hinkkaa yhteen hyh... Herätys ! Täällä vaan muut todellisuudesta vieraantuneet sairaalloisen lihavat av mammat komppaa sua.

Vierailija
91/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet nyt ihan itse aika paljon päätelmiä minusta vain kahden viestin perusteella. En pidä sinua tyhmänä, mutta pidän sinua turhan hyökkäävänä ja kiistatta ylipainoisena ihmisenä. En ymmärrä miksi laihdutustarpeestasi ei voisi tässä keskustelussa keskustella. Tarve kun on aivan ilmeinen. Kertoisit nyt vaan mitä pystyt syödä, niin autettaisiin :)

Vierailija
92/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:50"]Miksi me kerrottais sulle, miltä meidän mielestä näytät?
,
En yhtään ihmettele ettei laihdutukset ole onnistuneet kun olet noin hyökkäävällä asenteella.
[/quote]

Lue ketjun vastauksia ja MIETI miksi ehkä en enää jaksa olla ilosella asenteella vastaamassa?
Vähätellään, oletetaan asioita, kuvitellaan tietävänsä mun asiat paremmin.

Mut joo, tää on mun osaltani tässä. Ei kiinnosta enää keskustella haukkujien kanssa. Mua on haukuttu jo ihan riittävästi tähän päivään mennessä. En kuuntele enää.

Opettelen rakastamaan kehoani just tämmösenä ja sekös joitakin tämän palstan läskivihaajia tulee ärsyttämään! ;)
AP

Vierailija
93/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:54"]Teet nyt ihan itse aika paljon päätelmiä minusta vain kahden viestin perusteella. En pidä sinua tyhmänä, mutta pidän sinua turhan hyökkäävänä ja kiistatta ylipainoisena ihmisenä. En ymmärrä miksi laihdutustarpeestasi ei voisi tässä keskustelussa keskustella. Tarve kun on aivan ilmeinen. Kertoisit nyt vaan mitä pystyt syödä, niin autettaisiin :)
[/quote]

Sinäkö et tee minusta oletuksia sitten yhtään?
Edelleen EN kaipaa neuvoja täältä joten en ole tilivelvollinen ruuistani sinulle. :)

Vierailija
94/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi tulee pettämään sinut ja siinä ei kauheesti itserakkaus auta. Sairauksina, nivelongelmina, noloina tilanteina kun työpaikalla ei löydy sopivia työvaatteita, kumppanin etsimisessä, lastensaannissa. Jatkanko vielä? Laihduttaisit nyt edes kaksinumeroisiin lukuihin niin voisit terveyden kannalta paremmin.

Vierailija
95/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"]Ihmiset näyttävät erilaisilta. Toisilla on vaan vahvempi runko, toisilla ei. Ylipainokin voi sijoittua eri tavalla. Tai sitten voi olla atleettinen.

[/quote]

AP
[/quote] Itse teit keskustelun painostasi. Outo asenne olla vastaamatta asiallisiin kysymyksiin.

Vierailija
96/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa suunnilleen mitä syöt päivittäin? Kun uskon että allergiat rajoittaa paljon. En kysy ilkeilläkseni niinkuin jotkut, vaan itselläni on ahmimishäiriö ja olen suht samoissa mitoissa. Ajattelin vain verrata meidän ruokavalioita. :) älä välitä ilkeilyistä ap ! Olet ihana ja upea nainen :)

Vierailija
97/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oletko sinä se sama, joka kävi tässä muutama päivä sitten sotaa jonkun läskivihaajan kanssa toisessa ketjussa? Sulla tuntuu olevan tosi rajut defenssit päällä, mikä jo kertoo, ettet todellakaan ole tyytyväinen painoosi, vaikka muuta yrität väittää. Jos olisit, niin et aloittaisi tällaisia keskusteluja. Mitä sä oikein odotit ihmisten sanovan? Linkkaavan jotain 300-kiloisia sänkypotilaita, jolloin voisit tuntea olosi hoikaksi niiden rinnalla? Kai nyt kaikki osaa googlettaa, miltä painoisesi ihminen näyttää. Näytitpä miten hoikalta vaan verrattuna 200-kiloiseen, niin BMI:si on ylimmässä luokassa, eli sairaalloisen lihava. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Terveytesi tulee pettämään ajan mittaan, jos et tee asialle jotain. Ei tietenkään kannata aloittaa mitään ihmedieettejä tai kitudieettejä, mutta tuollainen paino tippuu kohisten pelkästään annoskokojen kohtuullistamisella. Pakko sanoa, etten minäkään ymmärrä, miten allergiasi vaikeuttavat elämäntaparemonttia. Varmasti vaikeuttaa monipuolista syömistä, muttet sinä epäterveellisesti syömällä saa yhtään sen monipuolisemmin ravinteita, joten luulisi, että muutos on vain parempaan joka tapauksessa. Tsemppiä! Vaikket sitä muka kaipaakaan.

Vierailija
99/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:59"]Nii ja se itse kuva

http://aijaa.com/uRUkxc

77
[/quote] Ällöttävää. Eikö sua oikeasti haittaa? Läskt lyllyy ja hinkkaa yhteen hyh... Herätys ! Täällä vaan muut todellisuudesta vieraantuneet sairaalloisen lihavat av mammat komppaa sua.
[/quote]
Näetkö tuon suorakulmaisen asian tuossa jonka kautta otin kuvan jota peiliksi kutsutaan? Silmätkin on päässä joten näen olevani lihava, tiedän reisien hinkkaavan yhteen sillä housuja joutuu ostamaan vähän väliä kun ne hajoaa haaroista. Mua myös pelottaa helvetisti sairastua, tai että kulutan nivelet loppuun ja saan elää kivuissa joka päivä, se helvetin ulkonäköpuoli on minusta se pienin ongelma tässä. Vihaan itseäni jokaikinen päivä, mulla on ollut syöminen, liikunta ja mielenterveys lapsuudesta asti ihan päin helvettiä joten jos sun ainoa neuvo on "herätys!!! Laihduta!!" niin voit mennä ihastelemaan omaa täydellistä kehoasi peilistä ja olla hiljaa.

Vierailija
100/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"]Ihmiset näyttävät erilaisilta. Toisilla on vaan vahvempi runko, toisilla ei. Ylipainokin voi sijoittua eri tavalla. Tai sitten voi olla atleettinen.

[/quote]

AP
[/quote] Itse teit keskustelun painostasi. Outo asenne olla vastaamatta asiallisiin kysymyksiin.
[/quote]

Asiallinen kysymys?
joooojooooo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan