Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170-175 cm ja 130kg - mielikuva?

Vierailija
29.08.2015 |

Siis mielikuvalla nyt haen sitä, et miltä teidän mielestä näyttää nainen joka on otsikon mukaisissa mitoissa. Linkatkaa kuvia, kertokaa sanoin.

Haluaisin tietää, koska olen tätä miettinyt jo pidemmän aikaa. :)

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:59"]

Nii ja se itse kuva

http://aijaa.com/uRUkxc

77

[/quote]

Olisin arvannut painoksi vähemmän kuvan perusteella.

Mutta joo olet kai aika nuori vielä, joten kannattaa tsempata painoa alas. Pidemmän päälle meillä lyhyillä pienikin lisäpaino kostautuu kulumina lonkkiin, polviin ja nilkkoihin.

Jos olet muuten terve, niin kyllähän voi syödä ihan terveellistä kotiruokaa kohtuullisia määriä ja lisätä vähän liikuntaa, niin paino alkaa pudota kuin itsestään.

[/quote]Ja sitten se tulevaisuus on tässä http://bit.ly/1hn8zSi

Keksi vielä lisää lihottavia allergioita.

Vierailija
102/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä kyseiset mitat omaavan naisen kanssa. Tykkäsin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö dieettineuvojat, että on parempi olla hyväkuntoinen lihava, kuin huonokuntoinen normaalipainoinen? Joten paljonkos teidän maksimaalinen hapenottokykynne on? Täyttyykö terveysliikunnan minimi ihan joka viikko? Entä jos sairaalloisen ylipainoinen onkin fyysiseltä kunnoltaan vaikkapa teitä parempi, otatteko vastaan kuntoiluvinkkejä? Jos ette ota, miksi ette ota? Päädytäänkö kuitenkin siihen, että kaikki tuo terveydestä huolehtimisen kaapuun puettu puhe onkin oikeasti ulkonäköpuhetta ja itsenne korottamista ulkonäöllisesti erilaisten yläpuolelle?

Vierailija
104/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:17"]Jos ap nyt ajat tällä takaa sitä, että omaat nuo mitat, mutta et mielestäsi näytä niin lihavalta niin olet väärässä.

Omat mittani oli aikaisemmin 160cm ja 90kg.
Tiedostin kyllä olevani lihava, mutta en mielestäni armoton läski.

Tein elämäntaparemontin ja nykyään painan 57kg. Kun katson vanhoja kuvia näen valtavan läskimöykyn! Siis olinhan minä todella läski.

sellainen on myös 175cm ja 130kg ihminen!

Ja kyllä lihas painaa enemmän nuin läski, painavathan bodaritkin paljon vaikka heillä ei ole rasvaa kehossa juurikaan.
[/quote]

Tiedostan kyllä olevani läski, mutta kyse nyt ei ollutkaan siitä.
Mulle tuo nyt on se ja sama vaikka painaisit 3kg, koska se on sun painos ei mun.
Elämäntaparemonttia yritän, mut eipä sekään ole ihan niin yksinkertaista kuin voisi kuvitella.

Ketjun ideana ei ollut haukkua läskejä, vaan halusin saada tietää, miltä teistä noissa mitoissa olevan näyttää.

Olen läski, mutta en näe itseäni minään plösönä kuitenkaan. En ole sopusuhtainen, enkä ole kaunis, mutta kieltämättä eipä tuo peilikuvani mua oksetakaan.

En kaipaa elämän ohjeita, en vinkkejä laihdutukseen. Olen tyytyväinen itseeni ja jos painoni joskus putoaa en itke.
AP
[/quote] Sanon tän suoraan. Sun on aika herätä nyt tohon kuntoosi. Ei kannata enää keksiä tekosyitä ja ajatella etten mä niin plösö ja kyllähän tää menee. Pian oot vielä isompi ! Äkkiä elämäntaparemongtia kehiin. Oot sairaalloisen lihava ja se näkyy. Mä oon surullinen sun puolesta. Nainen, sä pystyt laihduttamaan. Ei ehkä ole alkuun helppoa mutta helpottuu kun pääset vauhtiin. Olet ehkä tottunut vähättelemään kokoasi, ehkä sulle ei puhuta suoraan. Nyt on aika tehdä jo jotain herranjumala ! Laihdut parikymmentä kiloa hetkessä jättämällä herkut (suolaiset, makeat, siiderit, limsat) pois ! Voitko kertoa mitä sä syöt ollaksesi tossa painossa? Ylläpitoonkin menee tuhansia kaloreita päivässä. (älä unohda kertoa "pikku" naposteluita)
[/quote]

1. Et tiedä ruokavaliostani mitään, joten älä oleta mun syövän noita mitä sanot.
2. Sulle saan olla vaikka ja mitä, laihduttamaan EN ryhdy. Olen kokeillut, paino putosi kohinalla (6kk ja -30kg), sitten iski masennus ja kilot tuli korkoineen takaisin. Kyse siis ei ole siitä ettenkö pystyisi, ei vain jaksa kiinnostaa se rumba enää. (Tämänkin olen täällä jo sanonut.)
3. Miksi kertoisin ruokavaliostani mitään, koska et uskoisi sanaakaan. Olisin sinulle vain "vähättelevä ja valehteleva läski", joten ei tuota tulosta tuokaan.
4. Saat sanoa suoraan, mutta kuntoni on mitä mainioin.
5. Mun kiloistani sinä et varmaan kanna yhtäkään. Joten sun EI TARVITSE sääliä mua, olla surullinen mun puolesta tai mitään. Ymmärrät varmaan, etten ketjua tehnyt siksi, että mua voitaisin arvostella. Vaan kysymys on otsikossa.
6. Helpottiko oloasi kun sait sanotuksi "suoraan"? En häpeile kilojani, jos jotakuta etoo mun katsominen saa aina katsoa muualle.
AP
[/quote]

Säälin ja häpeän sinua. En koska olet kuvottava läski, vaan koska olet äärimmäisen tyhmä ja itsekeskeinen ihminen. Et kuuntele muita, vaikka syyyä olisi.

Vierailija
105/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:20"]Voisitko kertoa suunnilleen mitä syöt päivittäin? Kun uskon että allergiat rajoittaa paljon. En kysy ilkeilläkseni niinkuin jotkut, vaan itselläni on ahmimishäiriö ja olen suht samoissa mitoissa. Ajattelin vain verrata meidän ruokavalioita. :) älä välitä ilkeilyistä ap ! Olet ihana ja upea nainen :)
[/quote]

No ei todellakaan ole ihana ja upea nainen. Katkera kärttyinen läskivalas tuo on. M27

Vierailija
106/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:02"]

Siis mielikuvalla nyt haen sitä, et miltä teidän mielestä näyttää nainen joka on otsikon mukaisissa mitoissa. Linkatkaa kuvia, kertokaa sanoin. Haluaisin tietää, koska olen tätä miettinyt jo pidemmän aikaa. :)

[/quote]

http://pressankatit.fi/pomppu.jpg

Vierailija
107/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen ylipainoinen

Vierailija
108/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:17"]Jos ap nyt ajat tällä takaa sitä, että omaat nuo mitat, mutta et mielestäsi näytä niin lihavalta niin olet väärässä.

Tein elämäntaparemontin ja nykyään painan 57kg. Kun katson vanhoja kuvia näen valtavan läskimöykyn! Siis olinhan minä todella läski.

Ja kyllä lihas painaa enemmän nuin läski, painavathan bodaritkin paljon vaikka heillä ei ole rasvaa kehossa juurikaan.
[/quote]

Mulle tuo nyt on se ja sama vaikka painaisit 3kg, koska se on sun painos ei mun.
Elämäntaparemonttia yritän, mut eipä sekään ole ihan niin yksinkertaista kuin voisi kuvitella.

Ketjun ideana ei ollut haukkua läskejä, vaan halusin saada tietää, miltä teistä noissa mitoissa olevan näyttää.

Olen läski, mutta en näe itseäni minään plösönä kuitenkaan. En ole sopusuhtainen, enkä ole kaunis, mutta kieltämättä eipä tuo peilikuvani mua oksetakaan.

En kaipaa elämän ohjeita, en vinkkejä laihdutukseen. Olen tyytyväinen itseeni ja jos painoni joskus putoaa en itke.
AP
[/quote] Sanon tän suoraan. Sun on aika herätä nyt tohon kuntoosi. Ei kannata enää keksiä tekosyitä ja ajatella etten mä niin plösö ja kyllähän tää menee. Pian oot vielä isompi ! Äkkiä elämäntaparemongtia kehiin. Oot sairaalloisen lihava ja se näkyy. Mä oon surullinen sun puolesta. Nainen, sä pystyt laihduttamaan. Ei ehkä ole alkuun helppoa mutta helpottuu kun pääset vauhtiin. Olet ehkä tottunut vähättelemään kokoasi, ehkä sulle ei puhuta suoraan. Nyt on aika tehdä jo jotain herranjumala ! Laihdut parikymmentä kiloa hetkessä jättämällä herkut (suolaiset, makeat, siiderit, limsat) pois ! Voitko kertoa mitä sä syöt ollaksesi tossa painossa? Ylläpitoonkin menee tuhansia kaloreita päivässä. (älä unohda kertoa "pikku" naposteluita)
[/quote]

1. Et tiedä ruokavaliostani mitään, joten älä oleta mun syövän noita mitä sanot.
2. Sulle saan olla vaikka ja mitä, laihduttamaan EN ryhdy. Olen kokeillut, paino putosi kohinalla (6kk ja -30kg), sitten iski masennus ja kilot tuli korkoineen takaisin. Kyse siis ei ole siitä ettenkö pystyisi, ei vain jaksa kiinnostaa se rumba enää. (Tämänkin olen täällä jo sanonut.)
3. Miksi kertoisin ruokavaliostani mitään, koska et uskoisi sanaakaan. Olisin sinulle vain "vähättelevä ja valehteleva läski", joten ei tuota tulosta tuokaan.
5. Mun kiloistani sinä et varmaan kanna yhtäkään. Joten sun EI TARVITSE sääliä mua, olla surullinen mun puolesta tai mitään. Ymmärrät varmaan, etten ketjua tehnyt siksi, että mua voitaisin arvostella. Vaan kysymys on otsikossa.
6. Helpottiko oloasi kun sait sanotuksi "suoraan"? En häpeile kilojani, jos jotakuta etoo mun katsominen saa aina katsoa muualle.
AP
[/quote]

Säälin ja häpeän sinua. En koska olet kuvottava läski, vaan koska olet äärimmäisen tyhmä ja itsekeskeinen ihminen. Et kuuntele muita, vaikka syyyä olisi.
[/quote]

Jos minä antaisin sinulle neuvoja esim salitreeniin, kuuntelisitko?
Jos neuvoisin sulle oikein hyviä ja terveellisiä ruokaohjeita, kuuntelisitko?

Tyhmä se sinä olet kun et vaan ymmärrä lukemaasi. Ehei toitotat omia juttujasi ainoina oikeina ja mä oo tyjmä kun en ole lampaan tavoin teidän ohjeita kuuntelemassa. Ottaako noin koville, kun läski ei hetkauta korvaansa "viisaamman neuvoille"?

Joa kyt et vaan ymmärrä, niin EN KAIPAA NEUVOJASI laihduttamiseen.

Sääli rauhassa ja häpeä pois, sun tuntees ei kiinnosta. ;)
AP

Vierailija
109/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on niin nähty. Laihat, te ette ymmärrä mitään. Tuon paĩnon pudottamiseen tarvitaan vuosia miinuskaloreilla. Pystyisittekö itse kuukaudesta toiseen murtumatta?

Vierailija
110/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:27"]Tää keskustelu on niin nähty. Laihat, te ette ymmärrä mitään. Tuon paĩnon pudottamiseen tarvitaan vuosia miinuskaloreilla. Pystyisittekö itse kuukaudesta toiseen murtumatta?
[/quote]

Laihathan pystyy mihin vain!

Vierailija
111/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastaa nyt yksi, joka kyseli APn syömisistä ja ehdotti että apua kannattaisi ottaa vastaan. Tiedän erittäin hyvin, että ylipainoinen ihminen voi olla fyysiseltä suoriutumiskyvyltään parempi kuin hoikka. Olen ollut ylipainoisen (veikkaan että 170 cm/90kg) naisen vetämillä jumppatunneilla ja hän oli kovakuntoinen. Nämä on kuitenkin niin rajatapauksia ja olen 100 % varma, että kukaan edes terveysliikkuva 170 cm pitkä nainen ei paina yli sataa kiloa. Olen itse painanut 160 cm pitkänä yli 80 kg ja liikuin silloinkin, tosin vain tunnin-pari viikossa. Kaikki oli kiinni ruokavaliosta ja väärästä (liian vähäisestä!!) syömisestä. Ei toiminut aineenvaihdunta. Oikea syöminen ja liikunnan lisääminen laittoi minut takaisin normaalipainoiseksi :) Tiedän mistä puhun. Ja AP en ole missään vaiheessa sanonut, että olisit tyhmä, mutta asenteessa olisi parantamisen varaa. Ilmeisesti tietosi eivät ole riittäneet täytäntöönpanoon asti eli jossakin on vikaa.

Vierailija
112/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:38"]Täällä vastaa nyt yksi, joka kyseli APn syömisistä ja ehdotti että apua kannattaisi ottaa vastaan. Tiedän erittäin hyvin, että ylipainoinen ihminen voi olla fyysiseltä suoriutumiskyvyltään parempi kuin hoikka. Olen ollut ylipainoisen (veikkaan että 170 cm/90kg) naisen vetämillä jumppatunneilla ja hän oli kovakuntoinen. Nämä on kuitenkin niin rajatapauksia ja olen 100 % varma, että kukaan edes terveysliikkuva 170 cm pitkä nainen ei paina yli sataa kiloa. Olen itse painanut 160 cm pitkänä yli 80 kg ja liikuin silloinkin, tosin vain tunnin-pari viikossa. Kaikki oli kiinni ruokavaliosta ja väärästä (liian vähäisestä!!) syömisestä. Ei toiminut aineenvaihdunta. Oikea syöminen ja liikunnan lisääminen laittoi minut takaisin normaalipainoiseksi :) Tiedän mistä puhun. Ja AP en ole missään vaiheessa sanonut, että olisit tyhmä, mutta asenteessa olisi parantamisen varaa. Ilmeisesti tietosi eivät ole riittäneet täytäntöönpanoon asti eli jossakin on vikaa.
[/quote]

Aliarvioi rauhassa mua edelleen. Sun asentees on alentava ja vähättelevä.
Kyllä mä tiedän miten mun pitäis syödä, miten liikkua ja miten toimia jotta saisin painoni pois.

Miksi kuvittelet, että haluaisin edes olla normaalipainoinen? Miksi otit elämäntehtäväksesi nyt saada "pelastetuksi edes yhden läskin"?
Älä tuputa tietouttasi jos sitä ei kaivata. Ihan sama jos alkaisit tuputtamaan raamatun oppeja mulle, saisit saman reaktion aikaan multa.

Kyllä osaan kysyä neuvoja JOS niitä kaipaan. Niitä en kuitenkaan ole kysynyt/pyytänyt ja niitä kuitenkin tuputetaan? Miksi?

Asenteeni on sinusta hyökkäävä, miksiköhän? Tuouta toki uskomuksiasi ja tietouttasi joka viestissä. Saat mut vain hermostumaan. Kyllä mulla on ohjeita oikeasta ruokavaliosta yms, mut mulla ei ole mielenkiintoa niitä alkaa noudattamaan. Siihen kun ei ole varaa. Kyllä tiedän, olen kokeillut.

Joten jos nyt vihdoin ymmärtäisit mikä olikaan ketjun alkuperäinen tarkoitus niin voisit lopettaa ton tuputtamisen.
AP

Vierailija
113/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:17"]Jos ap nyt ajat tällä takaa sitä, että omaat nuo mitat, mutta et mielestäsi näytä niin lihavalta niin olet väärässä.

[/quote]

AP
[/quote]

AP
[/quote]

[/quote]

Jos minä antaisin sinulle neuvoja esim salitreeniin, kuuntelisitko?
Jos neuvoisin sulle oikein hyviä ja terveellisiä ruokaohjeita, kuuntelisitko?

Tyhmä se sinä olet kun et vaan ymmärrä lukemaasi. Ehei toitotat omia juttujasi ainoina oikeina ja mä oo tyjmä kun en ole lampaan tavoin teidän ohjeita kuuntelemassa. Ottaako noin koville, kun läski ei hetkauta korvaansa "viisaamman neuvoille"?

Joa kyt et vaan ymmärrä, niin EN KAIPAA NEUVOJASI laihduttamiseen.

Sääli rauhassa ja häpeä pois, sun tuntees ei kiinnosta. ;)
AP
[/quote]

En ole tuo, mutta joo, en usko että kukaan haluaa sinulta sali tai ravintoneuvoja! :D Tai toisaalta olisit ehkä paras opettaja-kunhan tekee vaan kaiken toisin kuin sinä!

Vierailija
114/120 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:38"]Täällä vastaa nyt yksi, joka kyseli APn syömisistä ja ehdotti että apua kannattaisi ottaa vastaan. Tiedän erittäin hyvin, että ylipainoinen ihminen voi olla fyysiseltä suoriutumiskyvyltään parempi kuin hoikka. Olen ollut ylipainoisen (veikkaan että 170 cm/90kg) naisen vetämillä jumppatunneilla ja hän oli kovakuntoinen. Nämä on kuitenkin niin rajatapauksia ja olen 100 % varma, että kukaan edes terveysliikkuva 170 cm pitkä nainen ei paina yli sataa kiloa. Olen itse painanut 160 cm pitkänä yli 80 kg ja liikuin silloinkin, tosin vain tunnin-pari viikossa. Kaikki oli kiinni ruokavaliosta ja väärästä (liian vähäisestä!!) syömisestä. Ei toiminut aineenvaihdunta. Oikea syöminen ja liikunnan lisääminen laittoi minut takaisin normaalipainoiseksi :) Tiedän mistä puhun. Ja AP en ole missään vaiheessa sanonut, että olisit tyhmä, mutta asenteessa olisi parantamisen varaa. Ilmeisesti tietosi eivät ole riittäneet täytäntöönpanoon asti eli jossakin on vikaa.
[/quote]

Aliarvioi rauhassa mua edelleen. Sun asentees on alentava ja vähättelevä.
Kyllä mä tiedän miten mun pitäis syödä, miten liikkua ja miten toimia jotta saisin painoni pois.

Miksi kuvittelet, että haluaisin edes olla normaalipainoinen? Miksi otit elämäntehtäväksesi nyt saada "pelastetuksi edes yhden läskin"?
Älä tuputa tietouttasi jos sitä ei kaivata. Ihan sama jos alkaisit tuputtamaan raamatun oppeja mulle, saisit saman reaktion aikaan multa.

Kyllä osaan kysyä neuvoja JOS niitä kaipaan. Niitä en kuitenkaan ole kysynyt/pyytänyt ja niitä kuitenkin tuputetaan? Miksi?

Asenteeni on sinusta hyökkäävä, miksiköhän? Tuouta toki uskomuksiasi ja tietouttasi joka viestissä. Saat mut vain hermostumaan. Kyllä mulla on ohjeita oikeasta ruokavaliosta yms, mut mulla ei ole mielenkiintoa niitä alkaa noudattamaan. Siihen kun ei ole varaa. Kyllä tiedän, olen kokeillut.

Joten jos nyt vihdoin ymmärtäisit mikä olikaan ketjun alkuperäinen tarkoitus niin voisit lopettaa ton tuputtamisen.
AP
[/quote]

Jos kaiken niin hyvin tajuat tiedät ja haltsaat, niin miksi haluat olla kuvottava lsäkifläsävuori? Sama kuin joku polttaisi hapolla naamaansa tahallaan ja sotkisi ihoaan paskalla päivittäin ollakseen mahfollisimman kuvottava. Onko sinulla joku fetissi, kun kerta et paremmaksi halua ryhtyä vaikka omien sanojen mukaan voisit?
Jos nöin, olet myös sisimmiltäsi kasa mätänevää ihraa.
[/quote]

Ja mitähän sinä mahdatkaan sisimmiltäsi ollakaan kun tommosta tekstiä suollat mielesi sopukoista?
AP

Vierailija
115/120 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä laihduttaa?

Vierailija
116/120 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 07:55"]Kannattaisi ehkä laihduttaa?
[/quote]

Miksi?

Vierailija
117/120 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 07:55"]Kannattaisi ehkä laihduttaa?
[/quote]

Miksi?
[/quote]

Onhan tuo todella epäterveellinen paino, ja myös todella ruman näköistä.

Vierailija
118/120 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 07:55"]Kannattaisi ehkä laihduttaa?
[/quote]

Miksi?
[/quote]

Onhan tuo todella epäterveellinen paino, ja myös todella ruman näköistä.
[/quote]

Kenelle tässä maailmassa ihmiset elää itseään vai toisiaan varten? Ei mua ainakaan kiinnosta näytänkö rumalta vai kauniilta muiden silmissä, kunhan omiin silmiini näytän hyvältä, se riittää.

Vierailija
119/120 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:27"]Tää keskustelu on niin nähty. Laihat, te ette ymmärrä mitään. Tuon paĩnon pudottamiseen tarvitaan vuosia miinuskaloreilla. Pystyisittekö itse kuukaudesta toiseen murtumatta?
[/quote]

Täällä yksi, joka laihdutti just 10kg. Noin "vähän" siksi, että heräsin lihomiseeni ajoissa, enkä vasta sitten kun pudotettavaa oli jo useita kymmeniä kiloja.

Ei se helppoa ole. Kuinka varkain se 10kg minullekin tuli, ja kuinka helppoa oli sulkea silmät ja vaan ajatella että "enhän mä nyt vielä näytä pahalta, ei sitä edes huomaa. Vaikka kyllähän sen huomaa, kun vaatekoko vaihtuu hiljalleen 36-->38-->40.. Ja todellakin, lihominen on helppoa, mutta ihan jokaisen kilon laihduttaminen on tuskaa.

Ei siihen auta kuin tarpeeksi suuri motivaatio ja KÄRSIVÄLLISYYS. Kärsivällisyys siksi, ettei anna periksi kun repsahtaa herkuttelemaan, tai siksi ettei sorru mihinkään ihmedieetteihin. Yksinkertaisesti vihasin peilikuvaani tarpeeksi ja tiedostin, että voin joko jatkaa samalla tiellä, jolloin laihdutettavaa tulee joskus olemaan enemmänkin, tai herätä asiaan nyt ja hyväksyä että näin on käynyt, ei käy enää.

Itse etsin vielä tueksi urheilulajin josta nautin, jotta aineenvaihdunta ja yleiskunto saisi boostia samalla. välillä ehdin harrastaa neljästi viikossa, välillä menee viikko ilman.

Niin joo. Herkkuja en koskaan hylännyt täysin, enkä myöskään alkoholia. Just siksi, että liian tiukille itsensä vetäessä menee helposti se motivaatiokin. Sokeri ja light sidut vaihdoin kuivaan siideriin ja kuivaan valkkariin, lonkeron olueen. Onhan siinä totuttelemista, mutta niin on laihduttaessa aina.

Vierailija
120/120 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

125 jatkaa vielä.

Itselle kävi onneksi niin, että elämäntapamuutoksen myötä kroppa alkoi pikkuhiljaa tottua uuteen, ja vanhat epäterveelliset ruokahimot hävisivät. Makeannälkä on pienempi, ja just tajusin, etten ole pitkään aikaan himoinnut juustohampurilaista, joka oli ennen heikkouteni. Niitä saattoi mennä kerralla kolme.

Sen sijaan nykyään kroppa kyllä ruokahimoineen kertoo heti, jos esim. proteiini on jäänyt ruokavaliosta liian vähiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi