170-175 cm ja 130kg - mielikuva?
Siis mielikuvalla nyt haen sitä, et miltä teidän mielestä näyttää nainen joka on otsikon mukaisissa mitoissa. Linkatkaa kuvia, kertokaa sanoin.
Haluaisin tietää, koska olen tätä miettinyt jo pidemmän aikaa. :)
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:16"]
??
[/quote]
Nuohan on hoikkiksia erääseen bloggariin verrattuna, hmmmm
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:50"]OT, miten olet ajatellut muuttaa elintapojasi? Ja miksi koet sen vaikeaksi? t. ex-lihva :) [/quote] Eniten hankaloittaa laajat ruoka-aine allergiat. Ja muutoksia olen jo tehnytkin, mutta kuten jo sanoin ketjun ideana ei ollut mulle ohjeiden jakelu. AP [/quote] Annakun arvaan. Olet allerginen kaikille muille juomille, kuten vedelle, paitsi coca colalle? Perunallekin olet allerginen, paitsi jos siitä tehdään ranskalaisia. Kasvikset kaikki on tietty nounou, paitsi jos niitä on pakastepizzassa... [/quote] Annakun arvaan, et tiedä mitään allergioista saati mitä ne pahimmillaan voikaan aiheuttaa. Jos et ymmärrä mitä allergia meinaa, tutustu siihen. En syö kuvailemiasi paskoja. Limuja vihaan (kuka niihin ees koskee?!), peruna on se mitä pystyn lisukkeista syömään ilman oireita, kasviksista valtaosa on nounou olipa ne pitsassa tai vaikka missä, katsos kun A L L E R G I A T on ongelmana. AP
[/quote]Arvattavasti itsediagnosoidut allergiat joita voi vaihdella sen mukaan mitä mättöä tekee mieli tunkea kitaansa.
[/quote]
Aivan, kiva kun sä nämä asiat tiedätkin minua paremmin.
Sun mielestä siia kuvittelen turpoavan kurkun, iho-oireet, suun kipeytymisen yms?
AP
Ap on kyllä hillittömän kokoinen, mutta ei selkeästi sitä itse näe.
Mä oon saman pituinen ja just palasin farkkuostoksilta. painan nyt 73kg ja ylimääräistä on! Iso takapuoli, mahamakkaroita riittää. Täytyy alkaa tehdä asialle jotain. Jos tähän kroppaan kuvittelisi vielä 60kg lisää painoa... ei hyvää päivää!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:50"]OT, miten olet ajatellut muuttaa elintapojasi? Ja miksi koet sen vaikeaksi? t. ex-lihva :) [/quote] Eniten hankaloittaa laajat ruoka-aine allergiat. Ja muutoksia olen jo tehnytkin, mutta kuten jo sanoin ketjun ideana ei ollut mulle ohjeiden jakelu. AP [/quote] Annakun arvaan. Olet allerginen kaikille muille juomille, kuten vedelle, paitsi coca colalle? Perunallekin olet allerginen, paitsi jos siitä tehdään ranskalaisia. Kasvikset kaikki on tietty nounou, paitsi jos niitä on pakastepizzassa... [/quote] Annakun arvaan, et tiedä mitään allergioista saati mitä ne pahimmillaan voikaan aiheuttaa. Jos et ymmärrä mitä allergia meinaa, tutustu siihen. En syö kuvailemiasi paskoja. Limuja vihaan (kuka niihin ees koskee?!), peruna on se mitä pystyn lisukkeista syömään ilman oireita, kasviksista valtaosa on nounou olipa ne pitsassa tai vaikka missä, katsos kun A L L E R G I A T on ongelmana. AP [/quote]Arvattavasti itsediagnosoidut allergiat joita voi vaihdella sen mukaan mitä mättöä tekee mieli tunkea kitaansa. [/quote] Aivan, kiva kun sä nämä asiat tiedätkin minua paremmin. Sun mielestä siia kuvittelen turpoavan kurkun, iho-oireet, suun kipeytymisen yms? AP
[/quote]
Älä välitä ap, tuo inisijä lienee se palstan vakioallergia- ja läskivihaaja, jolla ei elämässän ole muuta kiinnostuksen kohdetta. Eikä ainakaan kohteliaita käytöstapoja tai viehättävää luonnetta.
Jos sulla on vaikeat allergiat, oletko saanut lähetteen ravitsemuterapeutille? Hän voisi auttaa sopivan ruokavalion suunnittelussa. Sulla voi myös olla imeytymishäiriöitä, joten ne voivat vaikuttaa painoon, joten hyvä ruokavalio voi helpottaa niitä. Koita parantaa myös unen laatua, jos sulla on vaikeuksia nukkua.
Laihduttaa ei todellakaan kannata vaan pitää harrastaa hallittua painonhallintaa. Eli terveellinen ruokavalio ja jotain sopivaa liikuntaa kuten vesijuoksua tai hydrobikkiä tai kuntosaliharjoittelua.
Sinulla vaikuttaa olevan kuitenkin kohtuullisen terve ja realistinen asenne. Ihmisellä joka pitää itsestään myös ylipainoisena vaikka tunnustaa liikakilot, on sellainen jolla on motivaatiota myös huolehtia itsestään hyvin. Keskity myönteisiin asioihin ja elämäntyyliin, joka pidemmän päälle parantaa tilannettasi. Järjellä ja maltilla saat parhaat tulokset.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:20"]
Joku tämmöinen tulee mieleen http://bit.ly/1hn8zSi
[/quote]
Niinpä niin, ja tuo ihminen painaa varmaan vähintään 300kg. Sitä on vaikea kuvitella miltä näyttää kun on 50kg ylipainoa. Monet kuvittelee että satakiloinen on ihan kauhea läski, mutta noinkin pitkä ihminen kun ap on voi lihaksikkaana ja hyväkuntoisena olla melko normaalin näköinen, ei mikään hentoinen tyttönen, mutta ei sentään mikään tuon kuvan kaltainen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:20"]
Joku tämmöinen tulee mieleen http://bit.ly/1hn8zSi
[/quote]
Niinpä niin, ja tuo ihminen painaa varmaan vähintään 300kg. Sitä on vaikea kuvitella miltä näyttää kun on 50kg ylipainoa. Monet kuvittelee että satakiloinen on ihan kauhea läski, mutta noinkin pitkä ihminen kun ap on voi lihaksikkaana ja hyväkuntoisena olla melko normaalin näköinen, ei mikään hentoinen tyttönen, mutta ei sentään mikään tuon kuvan kaltainen.
[/quote]
No ei kyllä naisena voi.
Olen pahollani sanoistani, mutta näen sinut ihan hirveän kokoisena, en sano oksettavana, koska vain hampaiden harjaus mua oksettaa, mutta ymmärrän, että on kurjaa, jos allergiat aiheuttavat tuon koon. VAIKKA en siihen kyllä hevin usko.
Laihduttaa voi allergisenakin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:58"]Olen pahollani sanoistani, mutta näen sinut ihan hirveän kokoisena, en sano oksettavana, koska vain hampaiden harjaus mua oksettaa, mutta ymmärrän, että on kurjaa, jos allergiat aiheuttavat tuon koon. VAIKKA en siihen kyllä hevin usko.
[/quote]
No älä. Olisi TODELLA MIELENKIINTOISTA kuulla että mikä allergia pakottaa lihomaan...
Siis allergiathan ESTÄVÄT jonkun syömisen, eivät suinkaan pakota syömään jotain rasvaa ja suklaata 5000kcal päivässä...
Ai mielikuva... Järkytys. Ite olen 170 cm / 59 kg. Syön herkkuja päivittäin. Jotta lihoisin 70 kg tästä pitäisi asua jääkaapissa. Huh, ei voi muuta sanoa! Ikää mulla 37v, kolme lasta alle 10 v, nuorin 2 v.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:58"]Olen pahollani sanoistani, mutta näen sinut ihan hirveän kokoisena, en sano oksettavana, koska vain hampaiden harjaus mua oksettaa, mutta ymmärrän, että on kurjaa, jos allergiat aiheuttavat tuon koon. VAIKKA en siihen kyllä hevin usko.
[/quote]
Olenko väittänyt allergioiden lihottavan minua?
En tietääkseni, toki korjaa jos olen väärässä.
Laajat allergiat estävät minua syömästä niin monipuolisesti kuin ihmisten kuuluisi syödä. Eli se tuottaa ongelmia.
En ole koskaan väittänyt lihavuuteni johtuvan allergioistani. Lihavuuteni johtuu yksinomaan liiallisesta syömisestä.
En edelleenkään ole laihduttamalla laihduttamassa. Se ei vaan mulla toimi. Miksei tätä jo tajuta?
AP
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:50"]OT, miten olet ajatellut muuttaa elintapojasi? Ja miksi koet sen vaikeaksi? t. ex-lihva :) [/quote] Eniten hankaloittaa laajat ruoka-aine allergiat. Ja muutoksia olen jo tehnytkin, mutta kuten jo sanoin ketjun ideana ei ollut mulle ohjeiden jakelu. AP [/quote] Annakun arvaan. Olet allerginen kaikille muille juomille, kuten vedelle, paitsi coca colalle? Perunallekin olet allerginen, paitsi jos siitä tehdään ranskalaisia. Kasvikset kaikki on tietty nounou, paitsi jos niitä on pakastepizzassa... [/quote] Annakun arvaan, et tiedä mitään allergioista saati mitä ne pahimmillaan voikaan aiheuttaa. Jos et ymmärrä mitä allergia meinaa, tutustu siihen. En syö kuvailemiasi paskoja. Limuja vihaan (kuka niihin ees koskee?!), peruna on se mitä pystyn lisukkeista syömään ilman oireita, kasviksista valtaosa on nounou olipa ne pitsassa tai vaikka missä, katsos kun A L L E R G I A T on ongelmana. AP [/quote]Arvattavasti itsediagnosoidut allergiat joita voi vaihdella sen mukaan mitä mättöä tekee mieli tunkea kitaansa. [/quote] Aivan, kiva kun sä nämä asiat tiedätkin minua paremmin. Sun mielestä siia kuvittelen turpoavan kurkun, iho-oireet, suun kipeytymisen yms? AP
[/quote]Hyvin mahdollista. Neuroottisilla ihrakasoilla on usein erinomainen kyky somatisoida psyykkisiä ongelmiaan.
[/quote]
Ongelmia näyttää sullakin olevan, pahempia kuin uskoinkaan.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:20"] Joku tämmöinen tulee mieleen http://bit.ly/1hn8zSi [/quote] Niinpä niin, ja tuo ihminen painaa varmaan vähintään 300kg. Sitä on vaikea kuvitella miltä näyttää kun on 50kg ylipainoa. Monet kuvittelee että satakiloinen on ihan kauhea läski, mutta noinkin pitkä ihminen kun ap on voi lihaksikkaana ja hyväkuntoisena olla melko normaalin näköinen, ei mikään hentoinen tyttönen, mutta ei sentään mikään tuon kuvan kaltainen. [/quote] No ei kyllä naisena voi.
[/quote]
No miten pitkältä ja minkä painoiselta tämä nainen näyttää?
http://www.mybodygallery.com/photos-24599-body-shape.htm?StartAt=82
(Vastaus 165 cm ja 95 kiloa).
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:58"]Olen pahollani sanoistani, mutta näen sinut ihan hirveän kokoisena, en sano oksettavana, koska vain hampaiden harjaus mua oksettaa, mutta ymmärrän, että on kurjaa, jos allergiat aiheuttavat tuon koon. VAIKKA en siihen kyllä hevin usko. Laihduttaa voi allergisenakin. [/quote] Olenko väittänyt allergioiden lihottavan minua? En tietääkseni, toki korjaa jos olen väärässä. Laajat allergiat estävät minua syömästä niin monipuolisesti kuin ihmisten kuuluisi syödä. Eli se tuottaa ongelmia. En ole koskaan väittänyt lihavuuteni johtuvan allergioistani. Lihavuuteni johtuu yksinomaan liiallisesta syömisestä. En edelleenkään ole laihduttamalla laihduttamassa. Se ei vaan mulla toimi. Miksei tätä jo tajuta? AP
[/quote]
Ok, ei sun tarvitse laihduttaa, jos et halua, nauti ihroistasi, feel free! Mutta näytät meille muille karmealta, vaikka olet varmasti hyvä ja kiva kaveri muuten. Ei me oksenneta, mutta emme voi kehua ilman tekosyitä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:29"]
[/quote]
Älä välitä ap, tuo inisijä lienee se palstan vakioallergia- ja läskivihaaja, jolla ei elämässän ole muuta kiinnostuksen kohdetta. Eikä ainakaan kohteliaita käytöstapoja tai viehättävää luonnetta.
Jos sulla on vaikeat allergiat, oletko saanut lähetteen ravitsemuterapeutille? Hän voisi auttaa sopivan ruokavalion suunnittelussa. Sulla voi myös olla imeytymishäiriöitä, joten ne voivat vaikuttaa painoon, joten hyvä ruokavalio voi helpottaa niitä. Koita parantaa myös unen laatua, jos sulla on vaikeuksia nukkua.
Laihduttaa ei todellakaan kannata vaan pitää harrastaa hallittua painonhallintaa. Eli terveellinen ruokavalio ja jotain sopivaa liikuntaa kuten vesijuoksua tai hydrobikkiä tai kuntosaliharjoittelua.
Sinulla vaikuttaa olevan kuitenkin kohtuullisen terve ja realistinen asenne. Ihmisellä joka pitää itsestään myös ylipainoisena vaikka tunnustaa liikakilot, on sellainen jolla on motivaatiota myös huolehtia itsestään hyvin. Keskity myönteisiin asioihin ja elämäntyyliin, joka pidemmän päälle parantaa tilannettasi. Järjellä ja maltilla saat parhaat tulokset.
[/quote]
Kiitos ihanan rohkaisevasta viestistäsi! :)
Olen tuota ravintoterapeuttia miettinyt, mutta olen kuitenkin sen verran jääräpäinen tuollaisia kohtaan, etten usko käynneistä olevan apua.
Itse olen tässä nyt hiljalleen alkanut kartottamaan suuremmin, että mitä pystyn syömään ja olen myös joutunut paljon jättämään poiskin mitä haluaisin syödä.
Lääkäriin jouduin viime jouluna syötyäni kypsennettyä ananasta. Aiemmin pystyin syömään, enää en. Ja siitä pääs kova itku, koska en rakasta mitään niin paljoa kuin tuoretta ananasta.
Ruokavalioni on tällä hetkellä aika kehno, mutta ateria koot pieniä ja syön kolmesti tai neljästi päivässä. Nälkä ei ole muulloin kuin aamusta ja silloin syönkin sitten ravitsevan ja hyvän aamiaisen.
En tiedä onko kehonkuvani vääristynyt pahastikin. Olen saanut tässä parin kuun aikana painoa pois 10kg, pienin muutoksin ja jotenkin näytän paljon paremmalta kuin keväästä. Siis tiedän kyllä olevani todella ylipainoinen, mut en kuitenkaan ruma ihrakasa.
En tiedä, halusin ketjun olevan toisenlainen, mut mun haukkumiseksihan tämä meni sitten. Olisihan se pitäny toki arvata kun av:sta kyse. Mut onneksi täällä on nyös sinunlaisia mukavia ihmisiä joukossa! :)
AP
Allergiathan sulkee juuri valmiita herkkuja pois. Olen joutunut kolmen lapseni kanssa diettaamaan imetyksen takia. Jouduin supistamaan ruoka-ainevalikoimaa aivan olemattomiin. Laihduin 52 kg painoon. Viimeisimmän kanssa 10 kk aikana paino tippuu 2 kg kuukausivauhdilla. Synnytyksen jälkeen painoni oli 76 kg ja 10 kk siitä 56 kg. Tein ruoat itse. Söin lihaa, riisiä, rasvaa, vettä, marjoja, kurkkua, salaattia, kauraa, qinoaa, tattaria ollessani tiukimmalla dietillä. Tämä siis lääkärin valvonnassa, lapsen takia. Joten allergiadietti ei todella ole syy lihota. Jos syöt salaatteja, riisiä ja erilaisia lihoja ja hedelmiä niin et takuulla liho, mikäli määrä on kohtuullinen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:58"]Olen pahollani sanoistani, mutta näen sinut ihan hirveän kokoisena, en sano oksettavana, koska vain hampaiden harjaus mua oksettaa, mutta ymmärrän, että on kurjaa, jos allergiat aiheuttavat tuon koon. VAIKKA en siihen kyllä hevin usko. Laihduttaa voi allergisenakin. [/quote] Olenko väittänyt allergioiden lihottavan minua? En tietääkseni, toki korjaa jos olen väärässä. Laajat allergiat estävät minua syömästä niin monipuolisesti kuin ihmisten kuuluisi syödä. Eli se tuottaa ongelmia. En ole koskaan väittänyt lihavuuteni johtuvan allergioistani. Lihavuuteni johtuu yksinomaan liiallisesta syömisestä. En edelleenkään ole laihduttamalla laihduttamassa. Se ei vaan mulla toimi. Miksei tätä jo tajuta? AP
[/quote]
Ok, ei sun tarvitse laihduttaa, jos et halua, nauti ihroistasi, feel free! Mutta näytät meille muille karmealta, vaikka olet varmasti hyvä ja kiva kaveri muuten. Ei me oksenneta, mutta emme voi kehua ilman tekosyitä.
[/quote]
Aha, no, sun kaverisi en koskaan voisi olla. Olethan pinnallinen, etkä voi kehua ilman tekosyitä itseäsi "huonompia".
AP
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:20"] Joku tämmöinen tulee mieleen http://bit.ly/1hn8zSi [/quote] Niinpä niin, ja tuo ihminen painaa varmaan vähintään 300kg. Sitä on vaikea kuvitella miltä näyttää kun on 50kg ylipainoa. Monet kuvittelee että satakiloinen on ihan kauhea läski, mutta noinkin pitkä ihminen kun ap on voi lihaksikkaana ja hyväkuntoisena olla melko normaalin näköinen, ei mikään hentoinen tyttönen, mutta ei sentään mikään tuon kuvan kaltainen. [/quote] No ei kyllä naisena voi.
[/quote]
No miten pitkältä ja minkä painoiselta tämä nainen näyttää?
http://www.mybodygallery.com/photos-24599-body-shape.htm?StartAt=82
(Vastaus 165 cm ja 95 kiloa).
[/quote]
Tässä on ihan loistava esimerkki siitä että joillakin voi se paino jakautua kroppaan myös nätisti. Joku toinen samanpituinen noilla kilpailla taas voi näyttää huomattavasti isommalta.
Niin kertokaas nyt kaikki miten ruma valas ja haiseva ihrakasa,sadan kilon keijukainen kyseinen nainen on. Kelpaisi taatusti lähes jokaiselle miehelle.
Itselläni kilot on myös aina ollut piilossa, olen tuhti, sen myönnän. Painoni arvioidaan poikkeuksetta alakanttiin.
sexy normaali maukas suomi palanen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:25"]Allergiathan sulkee juuri valmiita herkkuja pois. Olen joutunut kolmen lapseni kanssa diettaamaan imetyksen takia. Jouduin supistamaan ruoka-ainevalikoimaa aivan olemattomiin. Laihduin 52 kg painoon. Viimeisimmän kanssa 10 kk aikana paino tippuu 2 kg kuukausivauhdilla. Synnytyksen jälkeen painoni oli 76 kg ja 10 kk siitä 56 kg. Tein ruoat itse. Söin lihaa, riisiä, rasvaa, vettä, marjoja, kurkkua, salaattia, kauraa, qinoaa, tattaria ollessani tiukimmalla dietillä. Tämä siis lääkärin valvonnassa, lapsen takia. Joten allergiadietti ei todella ole syy lihota. Jos syöt salaatteja, riisiä ja erilaisia lihoja ja hedelmiä niin et takuulla liho, mikäli määrä on kohtuullinen.
[/quote]
Edelleen, missä kohtaa olen väittänyt allergioiden olevan syy lihomiseeni?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:50"]OT, miten olet ajatellut muuttaa elintapojasi? Ja miksi koet sen vaikeaksi? t. ex-lihva :) [/quote] Eniten hankaloittaa laajat ruoka-aine allergiat. Ja muutoksia olen jo tehnytkin, mutta kuten jo sanoin ketjun ideana ei ollut mulle ohjeiden jakelu. AP [/quote] Annakun arvaan. Olet allerginen kaikille muille juomille, kuten vedelle, paitsi coca colalle? Perunallekin olet allerginen, paitsi jos siitä tehdään ranskalaisia. Kasvikset kaikki on tietty nounou, paitsi jos niitä on pakastepizzassa... [/quote] Annakun arvaan, et tiedä mitään allergioista saati mitä ne pahimmillaan voikaan aiheuttaa. Jos et ymmärrä mitä allergia meinaa, tutustu siihen. En syö kuvailemiasi paskoja. Limuja vihaan (kuka niihin ees koskee?!), peruna on se mitä pystyn lisukkeista syömään ilman oireita, kasviksista valtaosa on nounou olipa ne pitsassa tai vaikka missä, katsos kun A L L E R G I A T on ongelmana. AP
[/quote]Arvattavasti itsediagnosoidut allergiat joita voi vaihdella sen mukaan mitä mättöä tekee mieli tunkea kitaansa.