Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170-175 cm ja 130kg - mielikuva?

Vierailija
29.08.2015 |

Siis mielikuvalla nyt haen sitä, et miltä teidän mielestä näyttää nainen joka on otsikon mukaisissa mitoissa. Linkatkaa kuvia, kertokaa sanoin.

Haluaisin tietää, koska olen tätä miettinyt jo pidemmän aikaa. :)

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso. Itse olen 180cm ja painoa noin 100kg. Tähän 30kg lisää ja 10cm pituudesta pois niin muuttaa aika paljon isommaks.

Vierailija
22/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:15"]En viiti tähän linkata serkkuni kuvaa.

Tosin en itsekään ollut mikään keijukainen viime kesänä (177/97). Nyt on sairauden takia pudonnut vuodessa 25 kg, voi sanoa, että onneksi oli sitä vararavintoa...

Mutta joo, onhan se 175/130 tosi lihava. Esim. mun serkulla pitää ottaa tukea kun se nousee sohvasta ja se on hankala nousta esim. baarijakkaralle.

Mutta eipä se paino sitä vähennä, että henkilö on muuten upea ja kaunis, vaikka onkin hyvin lihava. IMHO.
[/quote]

Mä oon samanpitunen ja painan enemmän, pääsen jopa sohvalta ylös ilman tukea.:D Baarijakkarallekki pääsen helposti, se tosin melkeen katoaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:18"]Tässä kuvassa on nainen, joka painaa 132,5 kg. http://www.mybodygallery.com/uploadedPhotos/21000/21584-1.jpg

13
[/quote] ja joku sanoo tätä kauniiksi tai kiihottavaksi... Hyi helvetti
Ja ei en oo ite mikää keijukainen, pituus 150 ja paino heittelee 60 molemmin puolin. Liikaa sekin, tiedetään

Vierailija
24/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:18"]Tässä kuvassa on nainen, joka painaa 132,5 kg. http://www.mybodygallery.com/uploadedPhotos/21000/21584-1.jpg 13 [/quote] ja joku sanoo tätä kauniiksi tai kiihottavaksi... Hyi helvetti Ja ei en oo ite mikää keijukainen, pituus 150 ja paino heittelee 60 molemmin puolin. Liikaa sekin, tiedetään

[/quote]

Ei tässä mitään beckhameja olla. Pillu on otettava sieltä mistä saa. 

Tervetuloa kokeilemaan miehen elämää :D

Vierailija
25/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 180cm pitkä ja painan n 120kg ja käytän kokoa 52.

Vierailija
26/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:17"]Jos ap nyt ajat tällä takaa sitä, että omaat nuo mitat, mutta et mielestäsi näytä niin lihavalta niin olet väärässä.

Omat mittani oli aikaisemmin 160cm ja 90kg.
Tiedostin kyllä olevani lihava, mutta en mielestäni armoton läski.

Tein elämäntaparemontin ja nykyään painan 57kg. Kun katson vanhoja kuvia näen valtavan läskimöykyn! Siis olinhan minä todella läski.

sellainen on myös 175cm ja 130kg ihminen!

Ja kyllä lihas painaa enemmän nuin läski, painavathan bodaritkin paljon vaikka heillä ei ole rasvaa kehossa juurikaan.
[/quote]

Tiedostan kyllä olevani läski, mutta kyse nyt ei ollutkaan siitä.
Mulle tuo nyt on se ja sama vaikka painaisit 3kg, koska se on sun painos ei mun.
Elämäntaparemonttia yritän, mut eipä sekään ole ihan niin yksinkertaista kuin voisi kuvitella.

Ketjun ideana ei ollut haukkua läskejä, vaan halusin saada tietää, miltä teistä noissa mitoissa olevan näyttää.

Olen läski, mutta en näe itseäni minään plösönä kuitenkaan. En ole sopusuhtainen, enkä ole kaunis, mutta kieltämättä eipä tuo peilikuvani mua oksetakaan.

En kaipaa elämän ohjeita, en vinkkejä laihdutukseen. Olen tyytyväinen itseeni ja jos painoni joskus putoaa en itke.
AP

Vierailija
27/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkerihan sinä olet. Olen 167cm ja 76kg ja todellakin ylipainoinen. Olen painanut 94kg ja olin tosi läski silloin.

Vierailija
28/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:38"]Tankkerihan sinä olet. Olen 167cm ja 76kg ja todellakin ylipainoinen. Olen painanut 94kg ja olin tosi läski silloin.
[/quote]

Kiitos tuosta ihanan kannustavasta "tankkeri" kommentistasi.
AP

Vierailija
29/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, miten olet ajatellut muuttaa elintapojasi? Ja miksi koet sen vaikeaksi?

t. ex-lihva :)

Vierailija
30/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:38"]Tankkerihan sinä olet. Olen 167cm ja 76kg ja todellakin ylipainoinen. Olen painanut 94kg ja olin tosi läski silloin.
[/quote]

Kiitos tuosta ihanan kannustavasta "tankkeri" kommentistasi.
AP
[/quote]

Tuo nyt on lepsuinta mitä sinun kokoisesta voi sanoa. Itse käyttäisin termejä "hyllyvä sotanorsu" tai "kuvottava läskivuori". Laihduttaisit jumalauta nyt edes muiden silmien tähden, vaikkei itseäsi kiinnostaisikaan!
[/quote]

Ketä varten elämääni elän? Sinua vaiko itseäni?
AP

Vierailija
31/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:50"]OT, miten olet ajatellut muuttaa elintapojasi? Ja miksi koet sen vaikeaksi?

[/quote]

Eniten hankaloittaa laajat ruoka-aine allergiat.
Ja muutoksia olen jo tehnytkin, mutta kuten jo sanoin ketjun ideana ei ollut mulle ohjeiden jakelu.
AP

Vierailija
32/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:50"]OT, miten olet ajatellut muuttaa elintapojasi? Ja miksi koet sen vaikeaksi?

[/quote]

Ja muutoksia olen jo tehnytkin, mutta kuten jo sanoin ketjun ideana ei ollut mulle ohjeiden jakelu.
AP
[/quote]

Annakun arvaan. Olet allerginen kaikille muille juomille, kuten vedelle, paitsi coca colalle? Perunallekin olet allerginen, paitsi jos siitä tehdään ranskalaisia. Kasvikset kaikki on tietty nounou, paitsi jos niitä on pakastepizzassa...

Vierailija
33/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva? Hien, paskan ja eltaantuneen ruuan hajuinen, keikkuvasti kävelevä valtavamahainen läskivalas joka pitää kummallista ähinää kävellessään ja syyttää kaikista ongelmistaan kaikkia muita asioita kuin itseään.

Vierailija
34/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:50"]OT, miten olet ajatellut muuttaa elintapojasi? Ja miksi koet sen vaikeaksi?

[/quote]

AP
[/quote]

Annakun arvaan. Olet allerginen kaikille muille juomille, kuten vedelle, paitsi coca colalle? Perunallekin olet allerginen, paitsi jos siitä tehdään ranskalaisia. Kasvikset kaikki on tietty nounou, paitsi jos niitä on pakastepizzassa...
[/quote]

Annakun arvaan, et tiedä mitään allergioista saati mitä ne pahimmillaan voikaan aiheuttaa.

Jos et ymmärrä mitä allergia meinaa, tutustu siihen. En syö kuvailemiasi paskoja. Limuja vihaan (kuka niihin ees koskee?!), peruna on se mitä pystyn lisukkeista syömään ilman oireita, kasviksista valtaosa on nounou olipa ne pitsassa tai vaikka missä, katsos kun A L L E R G I A T on ongelmana.
AP

Vierailija
35/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näyttävät erilaisilta. Toisilla on vaan vahvempi runko, toisilla ei. Ylipainokin voi sijoittua eri tavalla. Tai sitten voi olla atleettinen.

Kuten esim. Olympiatason moukarinheittäjätyttönen 165 cm ja 96 kg.

https://throwholics.com/2015/08/road-to-beijing-amanda-bingson/

Vierailija
36/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:38"]Tankkerihan sinä olet. Olen 167cm ja 76kg ja todellakin ylipainoinen. Olen painanut 94kg ja olin tosi läski silloin. [/quote] Kiitos tuosta ihanan kannustavasta "tankkeri" kommentistasi. AP [/quote] Tuo nyt on lepsuinta mitä sinun kokoisesta voi sanoa. Itse käyttäisin termejä "hyllyvä sotanorsu" tai "kuvottava läskivuori". Laihduttaisit jumalauta nyt edes muiden silmien tähden, vaikkei itseäsi kiinnostaisikaan!

[/quote] Kelvollisia nimityksiä, mut älä sit pahastu, jos sinua vastaavasti nimitetään "empatiakyvyttömäksi imbesilliksi", "vähä-älyiseksi apinaksi" tai vaikkapa "haisevaksi herneaivoksi". Lopettaisit jumalauta nyt tuollaisten juttujen latelun edes muiden silmien tai korvien tähden, vaikkei itseäsi kiinnostaisikaan!

Vierailija
37/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:58"]

Mielikuva? Hien, paskan ja eltaantuneen ruuan hajuinen, keikkuvasti kävelevä valtavamahainen läskivalas joka pitää kummallista ähinää kävellessään ja syyttää kaikista ongelmistaan kaikkia muita asioita kuin itseään.

[/quote]Menes nyt hyvä ihminen viimeinkin pesulle! Vai pitääkö terveystarkastajan ensin puuttua aiheuttamiisi hajuongelmiin?

Vierailija
38/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lihavimmillani masentuneena lääkitykseni, liiallisen syömisen ja juomisen vuoksi joskus 112kg. Pituus 173cm, normaalipainoni aikuisiällä 65kg +/-.

Sen jännän jutun huomasin, että liian laihana ollessani (samassa pituudessa 52-53kg) peilikuvani näytti musta "läskiltä" (no olinkin ns laiha läski silloin), sitten taas lihavimmillani se sama peilikuva valehteli, etten oikeasti ole vielä yhtään läski. Vaikka olin, sen näen vanhoista valokuvista nyt. Joku jännä psyyken puolustusmekanismi?

Nyt painan 75kg ja tähän on oltava tyytyväinen, niin raskas laihdutusurakka on takana ollut.

Vierailija
39/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:08"]Minä olin lihavimmillani masentuneena lääkitykseni, liiallisen syömisen ja juomisen vuoksi joskus 112kg. Pituus 173cm, normaalipainoni aikuisiällä 65kg +/-.

Sen jännän jutun huomasin, että liian laihana ollessani (samassa pituudessa 52-53kg) peilikuvani näytti musta "läskiltä" (no olinkin ns laiha läski silloin), sitten taas lihavimmillani se sama peilikuva valehteli, etten oikeasti ole vielä yhtään läski. Vaikka olin, sen näen vanhoista valokuvista nyt. Joku jännä psyyken puolustusmekanismi?

Nyt painan 75kg ja tähän on oltava tyytyväinen, niin raskas laihdutusurakka on takana ollut.
[/quote]

Kyllä mä kuvista nään itseni läskinä ja joskus peilistäkin.
Mut olen myös huomannut sen, miten paljon vaatteilla saan omaa peilikuvaani omaa silmää miellyttävämmäksi. Läski olen, kyllä mä sen tiedän. Ei sitä mulle tarvii kertoa.
Mahaa on, perse on iso myös reidet.

Mutta kun tässä tätä asiaa olen nyt pohtinut ja miettinyt, niin toisaalta, jos saan sen 10-20kg pois niin tuskin siitä enempää edes laihdutan. Toki jos paino putoaa niin se on fine, mut en mä laihduttamalla ala laihduttaa enää ikinä. Kerran sen tein ja lopputulos oli se, et paino tuli korkojen kera takaisin. En siis sitä rumbaa halua enää.
AP

Vierailija
40/120 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tämmöinen tulee mieleen http://bit.ly/1hn8zSi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi