Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO 180CM NAINEN LIIAN PITKÄ?

Vierailija
28.08.2015 |

?

Kommentit (183)

Vierailija
101/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 177cm. Korkkareilla 10cm siihen päälle. Selkä suorassa, hyvä ryhti. Mies on 196cm.

Vierailija
102/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.

Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon...

Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi)

Ei se ole mistään miehisestä itsetunnosta kiinni, mutta 180cm, tai pidempi, nainen ei ole viehättävä. Minusta paras pituus naiselle on noin 155-165cm.

Oma pituuteni on muuten juuri tuo 180cm enkä ole ikinä tuntenut itseäni liian lyhyeksi tai muuten alemmuskomplekseja pituuteni vuoksi. Pidempi jättiläinen en edes haluaisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon pituinen ja kun Tinderissä sanon pituuteni, niin en muista kenenkään pitäneen sitä ongelmana (paitsi yhden, 170cm miehen). Ja olen puhunut satojen kanssa vuosien mittaan.

No nyt kun sanoin että satojen kanssa ja silti en ole löytänyt ketään niin luulette tietenkin että se pituus oli sittenkin ongelma, niin teen vielä selväksi että olen siis löytänyt jossain välissä ja sitten palannut sinne. Ja ehkä se pituus olikin joillekin ongelma, mutta he eivät vain sanoneet sitä suoraan tai jättäneet keskustelua siihen.

Baarissa tosin jään vähemmälle huomiolle kuin 170-senttinen ystäväni, paitsi silloin kun hymyilen ja on oikeasti hauskaa (olen silloin luultavasti helpommin lähestyttävämpi). Useimmiten ne on muuten tasan samanpituiset miehet ketkä lähestyy. Eli n. 180cm.

Niin minkä pituiset lähestyy?

Vierailija
104/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 177cm. Korkkareilla 10cm siihen päälle. Selkä suorassa, hyvä ryhti. Mies on 196cm.

Eikai se haittaa kun mies on noin pitkä

Vierailija
105/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä mihin? Mestaruussarjan koripalloilijaksi olisi liian lyhyt. Mielestäni olisi juuri sopivan pituinen emännäksi ;)

Kyllä 180cm jättiläinen alkaa olla jo kovaa tasoa naisten koripallossa.

Vierailija
106/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 180cm ja se on kyllä jännä että miehiä on riittäny ihan kaiken pituisista. Eli voisin sanoa että hyvin kyllä flaksi käy, vaikka joku täällä vauvassa ns liian pitkäksi väittäisi. Olkaa tyytyväisinä vaan sen pitusia kuin ootte, ei se oo keneltäkään pois.

Seksi on eri asia

Vierailija
107/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm 51v nainen ja työpaikalla keskimittainen. Nuoret naiset ovat pitkiä, hoikkia ja kauniita.

180 on hyvä mitta.

Vierailija
108/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat harvoin alle 180 cm eli hyvä pituus.

Vierailija
109/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 180 cm ja mun pojat ovat pitkiä ja komeita.

Ja harrastavat lajia, jossa pituus on etu.

Musta joku 150-160 cm nainen on jotenkin taapero. Ei pahalla.

Mun sisko 177 cm ja oli aikoinaan missi. Miehiä riitti ovista ja ikkunoista.

Vierailija
110/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon pituinen ja kun Tinderissä sanon pituuteni, niin en muista kenenkään pitäneen sitä ongelmana (paitsi yhden, 170cm miehen). Ja olen puhunut satojen kanssa vuosien mittaan.

No nyt kun sanoin että satojen kanssa ja silti en ole löytänyt ketään niin luulette tietenkin että se pituus oli sittenkin ongelma, niin teen vielä selväksi että olen siis löytänyt jossain välissä ja sitten palannut sinne. Ja ehkä se pituus olikin joillekin ongelma, mutta he eivät vain sanoneet sitä suoraan tai jättäneet keskustelua siihen.

Baarissa tosin jään vähemmälle huomiolle kuin 170-senttinen ystäväni, paitsi silloin kun hymyilen ja on oikeasti hauskaa (olen silloin luultavasti helpommin lähestyttävämpi). Useimmiten ne on muuten tasan samanpituiset miehet ketkä lähestyy. Eli n. 180cm.

Niin minkä pituiset lähestyy?

Tarkoitin että oman pituiset viiva 5cm pidemmät suurimmaksi osaksi. (Vaikka kirjoitinkin että tasan, nyt vasta huomasin). Mutta ehkä se johtuu vain siitä että sen pituisia miehiä on kaikista eniten? En tiedä.

Vierailija
111/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä aika pitkä naiseksi. Mielestäni liian pitkä.

Itse olen 164cm. Deittailen miestä joka on 180cm. Pituuseromme on täydellinen. Itse olen naisen kokoinen, ja mies miehen kokoinen. <3

Vierailija
112/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 180cm ja se on kyllä jännä että miehiä on riittäny ihan kaiken pituisista. Eli voisin sanoa että hyvin kyllä flaksi käy, vaikka joku täällä vauvassa ns liian pitkäksi väittäisi. Olkaa tyytyväisinä vaan sen pitusia kuin ootte, ei se oo keneltäkään pois.

Seksi on eri asia

Ah, nimenomaan parisuhteeseen on moni mies kanssani tahtonut.

-180cm daami

Vierailija
113/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 164cm. Deittailen miestä joka on 180cm. Pituuseromme on täydellinen. Itse olen naisen kokoinen, ja mies miehen kokoinen. <3

Omasta mielestä 164 cm pitkä nainen on liian lyhyt näyttäväksi naiseksi. Ei pahalla.

Vierailija
114/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän missit turhaa ole pitkiä. Pitkät ovat näyttäviä ja lyhyet on söpöjä. Näin se vain menee.

Siskon lapset 176 cm ja 189 cm. Todella upeita ilmestyksiä.

Vierailija
115/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä 164 cm pitkä nainen on liian lyhyt näyttäväksi naiseksi. Ei pahalla.

Miksi pitäisi olla "näyttävä" ja mitä se oikeastaan edes tarkoittaa? Olen kasvoiltani kaunis. Leveä lantio, kapea vyötärö, keskikokoiset tissit. Miehet tykkää. 

Vierailija
116/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla "näyttävä" ja mitä se oikeastaan edes tarkoittaa? Olen kasvoiltani kaunis. Leveä lantio, kapea vyötärö, keskikokoiset tissit. Miehet tykkää. 

No jos huoneeseen tulee zlatan tai Mauri pekkarinen niin kumman huomaat ekaksi?

Vierailija
117/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm pitkä on hyvä pituus. Itse ainakin tykkäisin jos tytär olisi pitkä ja komea.

Vierailija
118/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180 cm pitkä on hyvä pituus. Itse ainakin tykkäisin jos tytär olisi pitkä ja komea.

180cm pitkä ja KOMEA tytär. Onko tyttäresi Pekka-Liisa?

Vierailija
119/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkä aina persjalan voittaa, niin miehissä kuin naisissakin. 170 cm pitkä missikin on aivan liian lyhyt kansainvälisiin mittelöihin, noin yleisesti, ellei sitten ole erityisen lahjakkaan plastiikkakirurgin tuotos.

Vierailija
120/183 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, naisen kuuluu olla korkeintaan 150cm pitkä ja painaa korkeintaan 45 kiloa. Sitä isommat naiset ovat jättiläisiä ja friikkejä kummajaisia. Esim. 180 cm pitkä nainen olisi minulle liian pitkä, koska se olisi liian iso pidettäväksi herran eli minun kurissa ja nuhteessa. Se olisi liian pitkä, että pystyisin lyömään sitä kunnolla turpiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi